Značka: Gp-replicas | Kód produktu: WH-GP43-031C |
Zodpovednosť za vady: 2 roky |
Smrť Alberta Ascariho a ťažká ekonomická situácia priviedli v polovici 50. rokov minulého storočia pretekárske oddelenie Lancie k zániku. V júli 1955 vďaka operácii riadenej spoločnosťami Fiat a A.C. Italy získala všetok materiál používaný značkou Lancia spoločnosť Ferrari. Okrem technikov, jazdcov a inžinierov prišlo do Maranella aj 8 exemplárov modelu F1 D50, ktorý v roku 1953 navrhol Vittorio Jano. Vozidlo malo osemvalcový motor so zdvihovým objemom 2 485 cm3 a výkonom 265 k. D50 sa zúčastnil niekoľkých GP s Lanciou, od konca roku 1954 do polovice roku 1955. V roku 1956, pod značkou Ferrari a v rukách Mussa, Castellottiho, Collinsa a Fangia, D50 vyhral päť GP a umožnil Fangiovi získať svoj štvrtý titul F1 pred návratom k Maserati. Brit Peter Collins pretekal v prvých GP majstrovstiev sveta F.1 s Ferrari v roku 1956, predtým už pretekal s HWM-Alta, Vanwall a Maserati. Po víťazstve v Belgicku (jeho prvom v F1) si Collins tento úspech zopakoval vo francúzskej Remeši. V nasledujúcej GP v Aintree (Veľká Británia) musel Collins odstúpiť kvôli úniku oleja. Nasadol preto do De Portagovho auta a skončil druhý. V sezóne 1956 skončil Collins celkovo tretí s 25 bodmi.
Parametre | |
---|---|
Mierka: | 1/43 |
Časové zaradenie: | 1956 |
Limitovaná edícia: | |
Značka vozidla: | Ferrari |
V prípade nižšej hodnoty objednávky môžete využiť dopravu už od 3,50 €.
Predlžujeme možnosť výmeny alebo vrátenia nepoškodeného tovaru na 90 dní.
Neviete si s niečím rady? Navštívte našu RC poradňu alebo nás kontaktujte. Radi vám poradíme.
Pokazil sa váš model? Nielen pre našich zákazníkov zaisťujeme pozáručný servis RC modelov.
Vyberte si z jednej z najširších ponúk RC modelov, príslušenstva a náhradných dielov v SR.
Dôverujte profesionálom. Už viac ako 10 rokov sa venujeme predaju, servisu a testovaniu RC modelov.