Popis produktu nie je k dispozícii.

Od roku 1947 začala spoločnosť Draisinenbau Dr. Alpers & Co KG vyrábať automobily pod názvom Wendax. Okrem modelu Aero WS 700 továreň ponúkala aj dodávku. Krátkodobý predajný úspech podnietil majiteľa spoločnosti Dr. Adolfa Alpersa k urýchleniu rozvoja firmy. Jeho zámerom bola limuzína podľa vzoru Borgward Hansa 1500. V mimoriadne krátkom čase niekoľkých mesiacov bol nový osobný automobil navrhnutý a uvedený do výroby.
Vysoké kapacitné využitie závodu s typom Aero a obnovenie výroby ručných vozňov pre železnice viazalo všetkých pracovníkov, takže na intenzívne testovanie nového automobilu neboli kapacity. Predajná cena bola uvedená presne 5 750 DM. Cena bola vypočítaná mimoriadne prísne, takže sotva priniesla zisk, ale na scéne spôsobila senzáciu!
Ako sa však rýchlo ukázalo, kalkulácia Dr. Adolfa Alpersa nevyšla.
Počiatočná eufória z rýchleho sedanu s rýchlosťou 102 km/h, označeného ako WS 750, ktorý bol prvýkrát k dispozícii v roku 1950, sa rýchlo vyparila. Príčinou boli obrovské kvalitatívne a konštrukčné nedostatky. Reklamácie viedli k potrebe opravárenských kapacít. Pracovníci museli byť stiahnutí zo sériovej výroby, takže sľubované krátke dodacie lehoty nových automobilov už nebolo možné dodržať. Napokon posledný osudový úder utrpel známy novinár Werner Oswald, keď v roku 1951 uverejnil v automobilovom časopise "Das Auto" článok "In Sachen Wendax" ("O Wendaxe").
V roku 1951 musel Dr. Adolf Alpers vyhlásiť bankrot svojej divízie pre konštrukciu vozidiel. Továreň na hamburskej ulici Wendestraße opustilo len 55 vozidiel Wendax WS 750.
Od roku 1947 začala spoločnosť Draisinenbau Dr. Alpers & Co KG vyrábať automobily pod názvom Wendax. Okrem modelu Aero WS 700 továreň ponúkala aj dodávku. Krátkodobý predajný úspech podnietil majiteľa spoločnosti Dr. Adolfa Alpersa k urýchleniu rozvoja firmy. Jeho zámerom bola limuzína podľa vzoru Borgward Hansa 1500. V mimoriadne krátkom čase niekoľkých mesiacov bol nový osobný automobil navrhnutý a uvedený do výroby.
Vysoké kapacitné využitie závodu s typom Aero a obnovenie výroby ručných vozňov pre železnice viazalo všetkých pracovníkov, takže na intenzívne testovanie nového automobilu neboli kapacity. Predajná cena bola uvedená presne 5 750 DM. Cena bola vypočítaná mimoriadne prísne, takže sotva priniesla zisk, ale na scéne spôsobila senzáciu!
Ako sa však rýchlo ukázalo, kalkulácia Dr. Adolfa Alpersa nevyšla.
Počiatočná eufória z rýchleho sedanu s rýchlosťou 102 km/h, označeného ako WS 750, ktorý bol prvýkrát k dispozícii v roku 1950, sa rýchlo vyparila. Príčinou boli obrovské kvalitatívne a konštrukčné nedostatky. Reklamácie viedli k potrebe opravárenských kapacít. Pracovníci museli byť stiahnutí zo sériovej výroby, takže sľubované krátke dodacie lehoty nových automobilov už nebolo možné dodržať. Napokon posledný osudový úder utrpel známy novinár Werner Oswald, keď v roku 1951 uverejnil v automobilovom časopise "Das Auto" článok "In Sachen Wendax" ("O Wendaxe").
V roku 1951 musel Dr. Adolf Alpers vyhlásiť bankrot svojej divízie pre konštrukciu vozidiel. Továreň na hamburskej ulici Wendestraße opustilo len 55 vozidiel Wendax WS 750.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Spoločnosť Abrex vyrába kovové modely autíčok a motocyklov rôznych značiek a typov. Začala s výrobou kovových modelov autíčok českej značky Škoda a postupom času vytvorila aj modely zahraničných značiek, ako je Ford, Toyota a ďalšie.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.