





Popis produktu nie je k dispozícii.

Model 911S bol vylepšenou verziou modelu 911 a bol určený pre skúsenejších majiteľov a pretekárov. Vozidlo malo za sebou úspešnú kariéru v rallye a pretekoch GT a bolo predurčené stať sa referenciou vo svete súťaží. S výkonnejším motorom sa model 911S začal vyrábať v auguste 1966 a bol vybavený kolesami Fuchs, ktoré sa mali stať symbolom výroby značky Porsche. Motor modelu S dosahoval výkon 160 k, čo bolo o 30 k viac ako v prípade štandardného modelu 911. V nasledujúcom roku bol automobil ďalej vylepšovaný a posilňovaný rôznymi výrobnými verziami. Výroba modelu 911S bola ukončená v roku 1975, keď bol rad H nahradený radom I.
Nahradiť vynikajúce auto, akým bolo Porsche 356, nebolo jednoduché. Napriek tomu sa Porsche muselo s týmto problémom vysporiadať už začiatkom 60. rokov. Prvé prototypy nového modelu navrhol Alexander Porsche, nazývaný "Butzi", syn Ferdinanda Antona Porscheho a synovec Ferdinanda Porscheho, tvorcu automobilov Auto Unions a pretekárskych vozidiel Volkswagen. Nové Porsche sa postupne definovalo. Od pôvodného takmer trojdverového dizajnu prešli k skutočnému kupé s prednou časťou, ktorá čiastočne pripomínala model 356, a kokpitom s charakteristickým segmentovým profilom. Na frankfurtskom autosalóne bolo predstavené originálne kupé 2 + 2 901, inovatívne, ale zároveň ukotvené v duchu značky Porsche. Jediné, čo mu chýbalo, bolo definitívne meno. Peugeot protestoval, že trojmiestne označenie vozidla s nulou uprostred je určené výlučne pre jeho cestné vozidlá. Porsche teda zmenilo kód z 901 na 911. Vtedy sa už zrodil mýtus o histórii vozidla. Pôvodne navrhnutý ako jednomotorový model 2000 s výkonom 130 koní prešiel model 911 rýchlym vývojom. Najšportovejšia verzia 911S prišla v roku 1966, v roku, keď 911 debutovala v Le Mans a zvíťazila v triede GT do 2500 cm3. V septembri 1967 bol predstavený druhý modelový rad 911, ktorý dostal označenie A Series. Ponuka sa rozšírila o rôzne výkony, ale všetky vozidlá zostali s motorom z roku 2000: od verzie T (110 k) cez L (130 k) až po S 160. Existoval aj model R s výkonom 210 k, ale ten bol skôr pretekárskym vozidlom. Elektronické vstrekovanie sa objavilo v roku 1968 v modeli 911 E, ktorý mal 140 k. V roku 1969 sa prvýkrát zvýšil zdvihový objem z 2,0 na 2,2 litra v sérii C. Modelový rad 1969 zahŕňal modely 911 T, 911 E so vstrekovaním a 911 S. Medzitým sa v roku 1968 v rade B predĺžil rázvor o 57 mm a v roku 1965 bola k dispozícii konfigurácia Targa, originálne riešenie na polceste medzi kupé a kabrioletom, pomenované na počesť pretekov Targa Florio, v ktorých Porsche už dosiahlo významné víťazstvá. Koncom 60. rokov sa rozšírili súťažné a experimentálne verzie (spomeňme len veľmi špeciálnu a vzácnu 911 ST s motorom 2,4 a neskôr 2,5 litra) a od roku 1971 zaznamenal rad E ďalší objemový zásah, z 2,2 na 2,4 litra. V roku 1972 sa skončila časť histórie modelu 911, ktorá sa považuje za prvú: v októbri bol predstavený model Carrera RS s objemom 2700 cm3 a v roku 1973 bol modelový rad úplne prepracovaný uvedením radu G a motora s objemom 2,7 litra.
Model 911S bol vylepšenou verziou modelu 911 a bol určený pre skúsenejších majiteľov a pretekárov. Vozidlo malo za sebou úspešnú kariéru v rallye a pretekoch GT a bolo predurčené stať sa referenciou vo svete súťaží. S výkonnejším motorom sa model 911S začal vyrábať v auguste 1966 a bol vybavený kolesami Fuchs, ktoré sa mali stať symbolom výroby značky Porsche. Motor modelu S dosahoval výkon 160 k, čo bolo o 30 k viac ako v prípade štandardného modelu 911. V nasledujúcom roku bol automobil ďalej vylepšovaný a posilňovaný rôznymi výrobnými verziami. Výroba modelu 911S bola ukončená v roku 1975, keď bol rad H nahradený radom I.
Nahradiť vynikajúce auto, akým bolo Porsche 356, nebolo jednoduché. Napriek tomu sa Porsche muselo s týmto problémom vysporiadať už začiatkom 60. rokov. Prvé prototypy nového modelu navrhol Alexander Porsche, nazývaný "Butzi", syn Ferdinanda Antona Porscheho a synovec Ferdinanda Porscheho, tvorcu automobilov Auto Unions a pretekárskych vozidiel Volkswagen. Nové Porsche sa postupne definovalo. Od pôvodného takmer trojdverového dizajnu prešli k skutočnému kupé s prednou časťou, ktorá čiastočne pripomínala model 356, a kokpitom s charakteristickým segmentovým profilom. Na frankfurtskom autosalóne bolo predstavené originálne kupé 2 + 2 901, inovatívne, ale zároveň ukotvené v duchu značky Porsche. Jediné, čo mu chýbalo, bolo definitívne meno. Peugeot protestoval, že trojmiestne označenie vozidla s nulou uprostred je určené výlučne pre jeho cestné vozidlá. Porsche teda zmenilo kód z 901 na 911. Vtedy sa už zrodil mýtus o histórii vozidla. Pôvodne navrhnutý ako jednomotorový model 2000 s výkonom 130 koní prešiel model 911 rýchlym vývojom. Najšportovejšia verzia 911S prišla v roku 1966, v roku, keď 911 debutovala v Le Mans a zvíťazila v triede GT do 2500 cm3. V septembri 1967 bol predstavený druhý modelový rad 911, ktorý dostal označenie A Series. Ponuka sa rozšírila o rôzne výkony, ale všetky vozidlá zostali s motorom z roku 2000: od verzie T (110 k) cez L (130 k) až po S 160. Existoval aj model R s výkonom 210 k, ale ten bol skôr pretekárskym vozidlom. Elektronické vstrekovanie sa objavilo v roku 1968 v modeli 911 E, ktorý mal 140 k. V roku 1969 sa prvýkrát zvýšil zdvihový objem z 2,0 na 2,2 litra v sérii C. Modelový rad 1969 zahŕňal modely 911 T, 911 E so vstrekovaním a 911 S. Medzitým sa v roku 1968 v rade B predĺžil rázvor o 57 mm a v roku 1965 bola k dispozícii konfigurácia Targa, originálne riešenie na polceste medzi kupé a kabrioletom, pomenované na počesť pretekov Targa Florio, v ktorých Porsche už dosiahlo významné víťazstvá. Koncom 60. rokov sa rozšírili súťažné a experimentálne verzie (spomeňme len veľmi špeciálnu a vzácnu 911 ST s motorom 2,4 a neskôr 2,5 litra) a od roku 1971 zaznamenal rad E ďalší objemový zásah, z 2,2 na 2,4 litra. V roku 1972 sa skončila časť histórie modelu 911, ktorá sa považuje za prvú: v októbri bol predstavený model Carrera RS s objemom 2700 cm3 a v roku 1973 bol modelový rad úplne prepracovaný uvedením radu G a motora s objemom 2,7 litra.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Spoločnosť Abrex vyrába kovové modely autíčok a motocyklov rôznych značiek a typov. Začala s výrobou kovových modelov autíčok českej značky Škoda a postupom času vytvorila aj modely zahraničných značiek, ako je Ford, Toyota a ďalšie.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.