Kompletne zostavený model RC expedičného špeciálu v mierke 1 : 18 s dvojstupňovou prevodovkou, a to vrátane elektroniky a pohonného akumulátora. Ideálna veľkosť na terénne jazdenie vonku aj vnútri.Zobraziť celý popis

Predstavujeme vám HPI Racing Venture18 – vášho dokonalého spoločníka na terénne dobrodružstvo a objavovanie.
Rovnako ako jeho väčší brat kombinuje Venture18 odolný podvozok z tvarovaných oceľových rebrín s realistickým odpružením a hnacím ústrojenstvom. Aj napriek svojim kompaktným rozmerom je toto vozidlo vybavené pôsobivými funkciami, a to vrátane novej celokovovej dvojstupňovej prevodovky, štvorprvkového predného a zadného zavesenia a univerzálnych teleskopických protibežných hnacích hriadeľov. Vďaka autenticky odstupňovaným olejovým tlmičom a plne uzamknutým diferenciálom ponúka Venture18 spoľahlivé jazdné vlastnosti vo všetkých terénnych podmienkach.
Venture18 taktiež predstavuje návrat oficiálne licencovaných produktov Toyota do ponuky HPI Racing. Starostlivo vyhotovená polykarbonátová karoséria modelu Toyota Hilux SR5 z roku 1985 neobsahuje sponky a je dostupná v dvoch výrazných farebných variantoch – lesklej čiernej a lesklej žiarivočervenej. Obe farebné verzie sú k dispozícii v dvoch výkonových variantoch – jednosmernom a striedavom (Flux).
Karoséria je predlakovaná a je vybavená aj čírymi oknami a maketovými doplnkami, ako sú znaky Toyota, predná mriežka, kľučky dverí, stierače, funkčné zrkadlá. Nechýbajú ani rúrkové nárazníky a ochranná klietka pre vysokú úroveň realizmu. Namontovaná súprava LED svetiel ešte viac umocňuje realistický vzhľad a dodáva modelu Venture18 ďalšiu vrstvu detailov, ktorá skutočne vynikne. Svetlá je možné navyše ovládať priamo z vysielača.
Venture18 ponúka 5 rôznych svetelných režimov, ktoré je možné ľahko prepínať jednoduchým stlačením tlačidla na vysielači. Od denného režimu cez súmrak až po nočný režim na plné osvetlenie – Venture18 vás nesklame za akýchkoľvek svetelných podmienok.
Model Venture18 je vybavený robustným a spoľahlivým štvorprvkovým zavesením vpredu aj vzadu. Spodné a horné linky zavesenia vpredu a vzadu tvoria 4 mm kompozitné tyčky s integrovanými guľovými čapmi.
Podvozok Venture18 je mimoriadne všestranný na cestách aj v náročnom teréne. Jeho schopnosti spočívajú v niekoľkých faktoroch, a to od uhlov priechodnosti a kontaktných bodov pneumatík k nárazníkom a podvozku, ktoré sú vhodné na jazdu v teréne, a tiež v dobrej svetlej výške vďaka minimálnej veľkosti skríň náprav.
Model Venture18 je vybavený celokovovou dvojstupňovou prevodovkou so servopohonom, ktorá je navrhnutá na dosiahnutie vynikajúceho výkonu a odolnosti. Stlačením prepínača na vysielači môžete bez námahy prepínať medzi nízkym a vysokým prevodovým stupňom, čo vám poskytuje flexibilitu na ľahké zdolávanie akéhokoľvek terénu.
Nízky prevod sa pýši pôsobivým prevodovým pomerom 81,44 : 1, ktorý poskytuje výnimočné schopnosti pri pomalom prechode na úzkych a technických chodníkoch a prekážkach. A keď na rovnom a otvorenom úseku potrebujete pridať rýchlosť alebo jednoducho len potrebujete vysoký výkon, aby ste zvládli stúpanie – stačí na vysielači preradiť na vysoký prevod, čím získate prevodový pomer 20,36 : 1, ktorý vám ponúkne poriadnu rýchlosť.
Rozlúčte sa s tradičnými sponkami na karosérii. Systém Venture18 Clipless Body Mounting ponúka bezproblémové, bezpečné a efektívne riešenie na zatvorenie a otvorenie karosérie. Tento systém, navrhnutý na jednoduché použitie a vyrobený tak, aby vydržal, eliminuje potrebu obyčajných sponiek, ktoré sa môžu stratiť alebo zlomiť počas dlhších ciest. Vďaka prednému otočnému mechanizmu a zadnému pántu si užijete rýchly prístup k podvozku a jednoduchú výmenu batérie, takže vaše zážitky s Venture18 budú plynulejšie a príjemnejšie než kedykoľvek predtým.
Vlastnosti:
Predstavujeme vám HPI Racing Venture18 – vášho dokonalého spoločníka na terénne dobrodružstvo a objavovanie.
Rovnako ako jeho väčší brat kombinuje Venture18 odolný podvozok z tvarovaných oceľových rebrín s realistickým odpružením a hnacím ústrojenstvom. Aj napriek svojim kompaktným rozmerom je toto vozidlo vybavené pôsobivými funkciami, a to vrátane novej celokovovej dvojstupňovej prevodovky, štvorprvkového predného a zadného zavesenia a univerzálnych teleskopických protibežných hnacích hriadeľov. Vďaka autenticky odstupňovaným olejovým tlmičom a plne uzamknutým diferenciálom ponúka Venture18 spoľahlivé jazdné vlastnosti vo všetkých terénnych podmienkach.
Venture18 taktiež predstavuje návrat oficiálne licencovaných produktov Toyota do ponuky HPI Racing. Starostlivo vyhotovená polykarbonátová karoséria modelu Toyota Hilux SR5 z roku 1985 neobsahuje sponky a je dostupná v dvoch výrazných farebných variantoch – lesklej čiernej a lesklej žiarivočervenej. Obe farebné verzie sú k dispozícii v dvoch výkonových variantoch – jednosmernom a striedavom (Flux).
Karoséria je predlakovaná a je vybavená aj čírymi oknami a maketovými doplnkami, ako sú znaky Toyota, predná mriežka, kľučky dverí, stierače, funkčné zrkadlá. Nechýbajú ani rúrkové nárazníky a ochranná klietka pre vysokú úroveň realizmu. Namontovaná súprava LED svetiel ešte viac umocňuje realistický vzhľad a dodáva modelu Venture18 ďalšiu vrstvu detailov, ktorá skutočne vynikne. Svetlá je možné navyše ovládať priamo z vysielača.
Venture18 ponúka 5 rôznych svetelných režimov, ktoré je možné ľahko prepínať jednoduchým stlačením tlačidla na vysielači. Od denného režimu cez súmrak až po nočný režim na plné osvetlenie – Venture18 vás nesklame za akýchkoľvek svetelných podmienok.
Model Venture18 je vybavený robustným a spoľahlivým štvorprvkovým zavesením vpredu aj vzadu. Spodné a horné linky zavesenia vpredu a vzadu tvoria 4 mm kompozitné tyčky s integrovanými guľovými čapmi.
Podvozok Venture18 je mimoriadne všestranný na cestách aj v náročnom teréne. Jeho schopnosti spočívajú v niekoľkých faktoroch, a to od uhlov priechodnosti a kontaktných bodov pneumatík k nárazníkom a podvozku, ktoré sú vhodné na jazdu v teréne, a tiež v dobrej svetlej výške vďaka minimálnej veľkosti skríň náprav.
Model Venture18 je vybavený celokovovou dvojstupňovou prevodovkou so servopohonom, ktorá je navrhnutá na dosiahnutie vynikajúceho výkonu a odolnosti. Stlačením prepínača na vysielači môžete bez námahy prepínať medzi nízkym a vysokým prevodovým stupňom, čo vám poskytuje flexibilitu na ľahké zdolávanie akéhokoľvek terénu.
Nízky prevod sa pýši pôsobivým prevodovým pomerom 81,44 : 1, ktorý poskytuje výnimočné schopnosti pri pomalom prechode na úzkych a technických chodníkoch a prekážkach. A keď na rovnom a otvorenom úseku potrebujete pridať rýchlosť alebo jednoducho len potrebujete vysoký výkon, aby ste zvládli stúpanie – stačí na vysielači preradiť na vysoký prevod, čím získate prevodový pomer 20,36 : 1, ktorý vám ponúkne poriadnu rýchlosť.
Rozlúčte sa s tradičnými sponkami na karosérii. Systém Venture18 Clipless Body Mounting ponúka bezproblémové, bezpečné a efektívne riešenie na zatvorenie a otvorenie karosérie. Tento systém, navrhnutý na jednoduché použitie a vyrobený tak, aby vydržal, eliminuje potrebu obyčajných sponiek, ktoré sa môžu stratiť alebo zlomiť počas dlhších ciest. Vďaka prednému otočnému mechanizmu a zadnému pántu si užijete rýchly prístup k podvozku a jednoduchú výmenu batérie, takže vaše zážitky s Venture18 budú plynulejšie a príjemnejšie než kedykoľvek predtým.
Vlastnosti:
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.
Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?