






Popis produktu nie je k dispozícii.

V októbri 1967 Medzinárodná federácia rozhodla o zvýšení minimálneho zdvihového objemu športových vozidiel z 3 na 5 litrov (minimálna produkcia 25 kusov). Toto nariadenie malo nadobudnúť účinnosť 1. januára 1968. Porsche sa rozhodlo v roku 1968 aspoň dočasne pokračovať s 3-litrovým modelom 908, ale štúdie nového 5-litrového modelu 917 sa začali už v júli toho roku. V maximálnej možnej miere sa použil podvozok modelu 908 a navrhol sa 4,5-litrový dvanásťvalcový motor, t. j. o 500 cm3 nižší, ako bol maximálny objem povolený predpismi, aby sa mohli použiť niektoré komponenty modelu 908. Model 917 bol predstavený v Ženeve v marci 1969 a koncom apríla si 25 exemplárov prezreli technickí komisári Medzinárodnej športovej komisie. Model 917 debutoval na pretekoch 1000 km v Spa v roku 1969. Prvý rok bol pre tento automobil učňovským rokom a prejavovali sa v ňom značné problémy so stabilitou. V Le Mans 917 s aerodynamickou karosériou dokázal, že je schopný usilovať o úspech, a približne dvadsať hodín sa držal na čele, než musel odstúpiť. Prvé víťazstvo 917 prišlo v pretekoch 1000 km Zeltweg s vozidlom s krátkou zadnou časťou, ktoré prihlásil barón von Wendt pre Jo Sifferta a Kurta Ahrensa. Vývoj modelu 917 pokračoval aj v zime 1969 - 1970 a v sezóne 1970 sa auto zdalo byť výrazne vylepšené a pripravené na úspechy, ktoré z neho urobili jeden z najslávnejších modelov v histórii značky Porsche.
Dva oficiálne automobily Porsche 917 LH s číslami 12 a 14 sa zúčastnili na 24-hodinových pretekoch Le Mans v roku 1969, ako aj automobil Johna Woolfa s číslom 10. Číslo 15, ktoré má neónovo červenú prednú časť, dopĺňa zbierku vozidiel Porsche 917 na 24 hodín Le Mans.</p>
V októbri 1967 Medzinárodná federácia rozhodla o zvýšení minimálneho zdvihového objemu športových vozidiel z 3 na 5 litrov (minimálna produkcia 25 kusov). Toto nariadenie malo nadobudnúť účinnosť 1. januára 1968. Porsche sa rozhodlo v roku 1968 aspoň dočasne pokračovať s 3-litrovým modelom 908, ale štúdie nového 5-litrového modelu 917 sa začali už v júli toho roku. V maximálnej možnej miere sa použil podvozok modelu 908 a navrhol sa 4,5-litrový dvanásťvalcový motor, t. j. o 500 cm3 nižší, ako bol maximálny objem povolený predpismi, aby sa mohli použiť niektoré komponenty modelu 908. Model 917 bol predstavený v Ženeve v marci 1969 a koncom apríla si 25 exemplárov prezreli technickí komisári Medzinárodnej športovej komisie. Model 917 debutoval na pretekoch 1000 km v Spa v roku 1969. Prvý rok bol pre tento automobil učňovským rokom a prejavovali sa v ňom značné problémy so stabilitou. V Le Mans 917 s aerodynamickou karosériou dokázal, že je schopný usilovať o úspech, a približne dvadsať hodín sa držal na čele, než musel odstúpiť. Prvé víťazstvo 917 prišlo v pretekoch 1000 km Zeltweg s vozidlom s krátkou zadnou časťou, ktoré prihlásil barón von Wendt pre Jo Sifferta a Kurta Ahrensa. Vývoj modelu 917 pokračoval aj v zime 1969 - 1970 a v sezóne 1970 sa auto zdalo byť výrazne vylepšené a pripravené na úspechy, ktoré z neho urobili jeden z najslávnejších modelov v histórii značky Porsche.
Dva oficiálne automobily Porsche 917 LH s číslami 12 a 14 sa zúčastnili na 24-hodinových pretekoch Le Mans v roku 1969, ako aj automobil Johna Woolfa s číslom 10. Číslo 15, ktoré má neónovo červenú prednú časť, dopĺňa zbierku vozidiel Porsche 917 na 24 hodín Le Mans.</p>
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Spoločnosť Abrex vyrába kovové modely autíčok a motocyklov rôznych značiek a typov. Začala s výrobou kovových modelov autíčok českej značky Škoda a postupom času vytvorila aj modely zahraničných značiek, ako je Ford, Toyota a ďalšie.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.