






Stavebnica mechaniky špičkového 3D vrtuľníka triedy „550" s CCPM doskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorom pre listy 520 – 570 mm na pohon striedavým motorom triedy 4020–4035 a 6 – 12S LiPo. Obsahuje: kompletné diely a návod, neobsahuje motor, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacieho rotora.Zobraziť celý popis

Nimbus 550 V2 predstavuje špičkový flybarless vrtuľník triedy 550 umožňujúci inštaláciu širokej škály motorov a elektroniky, takže rovno zo škatule alebo s použitím tuningových dielov ľahko vyhovie požiadavkám športovo/rekreačných pilotov aj ostrieľaných 3D profesionálov.
Srdcom Nimbusu 550 V2 je kompaktný blok ložísk nosného rotora a držiaka serv cykliky z duralu 7075 zaisťujúci spolu s uhlíkovým rámom jedinečnú tuhosť kostry. Drobným, ale dôležitým detailom je použitie dvojradových guľkových ložísk s kosouhlým tvarovaním na uloženie hlavného hriadeľa prinášajúceho vysokú odolnosť a dlhú životnosť.
CCPM doska cykliky 120° je ovládaná trojicou štandardných serv s presným systémom ťahadiel s veľkým rozsahom výchyliek. S použitím tuningovej súpravy je možné namiesto štandardných serv nainštalovať miniservá. Ovládacie ramená unášačov listov sú konštruované tak, aby sa pri havárii ohli alebo zlomili a chránili tak pred poškodením ďalšej (nákladnejšej) časti vrtuľníka.
Rám vrtuľníka je tvorený 2,5 mm uhlíkovými bočnicami a 2,0 mm v spodnej časti na zaistenie maximálnej tuhosti a odolnosti pri havárii pri minimálnej hmotnosti.
Pohonný akumulátor je možné do lôžka akumulátorov zasúvať spredu alebo zozadu, takže výmena akumulátora nemusí vyžadovať snímanie kabíny.
Nimbus 550 V2 so zodpovedajúcim motorom a regulátorom dovoľuje použiť pohonné akumulátory so 6S, 8S, 10S alebo dokonca 12S LiPo článkami.
Robustná rotorová hlava umožňuje inštaláciu listov s dĺžkou 515 – 570 mm, s tuningovou súpravou je možná inštalácia až 620 mm listov.
Chvostový nosník je tvorený tuhou uhlíkovou rúrkou s priemerom 27 mm nevyžadujúcou dodatočné vzpery a zaisťujúcou presné ovládanie chvosta. Mechanika ovládania a náhonu vyrovnávacieho rotora je uložená v jednodielnej duralovej skrini na jednoduchú montáž a údržbu.
Charakteristika Nimbusu 550 V2 (STD):
Stavebnica obsahuje: Kompletné diely mechaniky vrtuľníka s držiakmi na štandardné servá cykliky, ale bez listov nosného a vyrovnávacieho rotora, motora a elektroniky, návod na stavanie.
| Dĺžka trupu [mm] | 1120 |
| Šírka [mm] | 196 |
| Výška [mm] | 302 |
| Hmotnosť (letová) [g] | 2500 – 2900 |
| Ovládané funkcie | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro |
| Náročnosť stavby | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3,P4 |
| Hmotnosť (mechaniky) [g] | 1560 |
Nimbus 550 V2 predstavuje špičkový flybarless vrtuľník triedy 550 umožňujúci inštaláciu širokej škály motorov a elektroniky, takže rovno zo škatule alebo s použitím tuningových dielov ľahko vyhovie požiadavkám športovo/rekreačných pilotov aj ostrieľaných 3D profesionálov.
Srdcom Nimbusu 550 V2 je kompaktný blok ložísk nosného rotora a držiaka serv cykliky z duralu 7075 zaisťujúci spolu s uhlíkovým rámom jedinečnú tuhosť kostry. Drobným, ale dôležitým detailom je použitie dvojradových guľkových ložísk s kosouhlým tvarovaním na uloženie hlavného hriadeľa prinášajúceho vysokú odolnosť a dlhú životnosť.
CCPM doska cykliky 120° je ovládaná trojicou štandardných serv s presným systémom ťahadiel s veľkým rozsahom výchyliek. S použitím tuningovej súpravy je možné namiesto štandardných serv nainštalovať miniservá. Ovládacie ramená unášačov listov sú konštruované tak, aby sa pri havárii ohli alebo zlomili a chránili tak pred poškodením ďalšej (nákladnejšej) časti vrtuľníka.
Rám vrtuľníka je tvorený 2,5 mm uhlíkovými bočnicami a 2,0 mm v spodnej časti na zaistenie maximálnej tuhosti a odolnosti pri havárii pri minimálnej hmotnosti.
Pohonný akumulátor je možné do lôžka akumulátorov zasúvať spredu alebo zozadu, takže výmena akumulátora nemusí vyžadovať snímanie kabíny.
Nimbus 550 V2 so zodpovedajúcim motorom a regulátorom dovoľuje použiť pohonné akumulátory so 6S, 8S, 10S alebo dokonca 12S LiPo článkami.
Robustná rotorová hlava umožňuje inštaláciu listov s dĺžkou 515 – 570 mm, s tuningovou súpravou je možná inštalácia až 620 mm listov.
Chvostový nosník je tvorený tuhou uhlíkovou rúrkou s priemerom 27 mm nevyžadujúcou dodatočné vzpery a zaisťujúcou presné ovládanie chvosta. Mechanika ovládania a náhonu vyrovnávacieho rotora je uložená v jednodielnej duralovej skrini na jednoduchú montáž a údržbu.
Charakteristika Nimbusu 550 V2 (STD):
Stavebnica obsahuje: Kompletné diely mechaniky vrtuľníka s držiakmi na štandardné servá cykliky, ale bez listov nosného a vyrovnávacieho rotora, motora a elektroniky, návod na stavanie.
| Dĺžka trupu [mm] | 1120 |
| Šírka [mm] | 196 |
| Výška [mm] | 302 |
| Hmotnosť (letová) [g] | 2500 – 2900 |
| Ovládané funkcie | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro |
| Náročnosť stavby | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3,P4 |
| Hmotnosť (mechaniky) [g] | 1560 |
Vyberáte RC vrtuľník a neviete si rady s výberom? V tomto článku nájdete informácie, ktoré vám pomôžu s výberom.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Chcete si kúpiť autodráhu Carrera a neviete, ktorú si vybrať? Pripravili sme pre vás zoznam najdôležitejších parametrov, ktoré vám určite pomôžu vybrať si tú najlepšiu autodráhu Carrera.