Super silné a super rýchle digitálne nízkoprofilové 54g štandardné servo so striedavým motorom a kovovými prevodmi s rozsahom napájacieho napätia 6,0 - 8,4 V, 2xBB. Ideálne pre vrtuľníky s veľkosťou cykliky 550 - 700. Ťah 18,5 kg.cm, rýchlosť 0,110s/60° pri 6,0 V, ťah 22,9 kg.cm, rýchlosť 0,090s/60° pri 7,4 V, ťah 25,4 kg.cm, rýchlosť 0,081s/60° pri 8,2 V. Rozmery 40,5x20,5x23,1 mm, hmotnosť 54 g. Hliníková skrinka s rebrovanou strednou časťou pre dokonalé chladenie. Možnosť programovania pomocou programátora DSP-1.Zobraziť celý popis

Super silné a super rýchle programovateľné digitálne nízkoprofilové štandardné servo s bezkartáčovým motorom, kovovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým na dvoch guličkových ložiskách. Ideálne pre vrtuľníky veľkosti 550-700. Servo je uložené v hliníkovej skrinke s rebrovanou stredovou časťou pre dokonalé chladenie aj pri veľmi vysokom zaťažení.
Zvýšené napájacie napätie 6,0-7,4 V (nominálne).
Pomocou USB programátora/rozhrania pre servo DSP-1 a servisného PC programu môžete naprogramovať rôzne parametre serva:
Pásmo necitlivosti (Dead Band): Šírka pásma necitlivosti udáva veľkosť zmeny šírky impulzu riadiaceho signálu, pri ktorej sa ešte nemení poloha výstupného hriadeľa/krídla serva. Predvolené nastavenie MKS = 1 µs alebo 1,1 µs
Zámok: Nastavenie správania serva, keď neprijíma riadiaci signál - Udržiava polohu zodpovedajúcu poslednému prijatému signálu / Motor je voľný, servo neudržiava žiadnu polohu.
Max. Max Duty: Veľkosť pohybu motora bude obmedzená touto hodnotou - Obmedzuje maximálny výkon motora servopohonu.
Pulse Lower: Dolná hranica šírky riadiaceho impulzu a zodpovedajúca veľkosť výchylky servopohonu bude obmedzená touto hodnotou.
Neutral: Nastavuje šírku riadiaceho impulzu v neutrálnej/stredovej polohe serva.
Pulse Upper (Max. Horná hranica šírky riadiaceho impulzu a zodpovedajúca veľkosť výchylky serva bude obmedzená touto hodnotou.
| Veľkosť servopohonu | Štandardný |
| Typ servopohonu | Digitálny |
| Programovateľný | Ano |
| Trénovanie pri 6,0 V [kg∙cm] | 18.5 |
| Trénovať pri 7,4 V [kg∙cm] | 22.9 |
| Vlak pri 8,2 V [kg∙cm] | 25,4 |
| Rýchlosť pri 6,0 V [s/60deg] | 0.11 |
| Rýchlosť pri 7,4 V [s/60deg.] | 0,09 |
| Rýchlosť pri 8,2 V [s/60deg.] | 0,081 |
| Šírka riadiaceho impulzu v neutrálnom [µs] | 1520 |
| Frekvencia balenia [Hz] | 333 |
| Šírka pásma citlivosti [ms] | 0.0008 |
| Prevody servopohonu | Kovové |
| Kulové ložiská | 2× |
| Vysokonapäťové | Ano |
| Napájanie [V] | 6 - 8,4 |
| Dĺžka [mm] | 40.5 |
| Šírka [mm] | 20,5 |
| Výška [mm] | 23.1 |
| Hmotnosť [g] | 54 |
| Špecifikované pre | Lietadlá,Vrtuľníky |
| Typ servomotora | Bezkartáčový |
Super silné a super rýchle programovateľné digitálne nízkoprofilové štandardné servo s bezkartáčovým motorom, kovovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým na dvoch guličkových ložiskách. Ideálne pre vrtuľníky veľkosti 550-700. Servo je uložené v hliníkovej skrinke s rebrovanou stredovou časťou pre dokonalé chladenie aj pri veľmi vysokom zaťažení.
Zvýšené napájacie napätie 6,0-7,4 V (nominálne).
Pomocou USB programátora/rozhrania pre servo DSP-1 a servisného PC programu môžete naprogramovať rôzne parametre serva:
Pásmo necitlivosti (Dead Band): Šírka pásma necitlivosti udáva veľkosť zmeny šírky impulzu riadiaceho signálu, pri ktorej sa ešte nemení poloha výstupného hriadeľa/krídla serva. Predvolené nastavenie MKS = 1 µs alebo 1,1 µs
Zámok: Nastavenie správania serva, keď neprijíma riadiaci signál - Udržiava polohu zodpovedajúcu poslednému prijatému signálu / Motor je voľný, servo neudržiava žiadnu polohu.
Max. Max Duty: Veľkosť pohybu motora bude obmedzená touto hodnotou - Obmedzuje maximálny výkon motora servopohonu.
Pulse Lower: Dolná hranica šírky riadiaceho impulzu a zodpovedajúca veľkosť výchylky servopohonu bude obmedzená touto hodnotou.
Neutral: Nastavuje šírku riadiaceho impulzu v neutrálnej/stredovej polohe serva.
Pulse Upper (Max. Horná hranica šírky riadiaceho impulzu a zodpovedajúca veľkosť výchylky serva bude obmedzená touto hodnotou.
| Veľkosť servopohonu | Štandardný |
| Typ servopohonu | Digitálny |
| Programovateľný | Ano |
| Trénovanie pri 6,0 V [kg∙cm] | 18.5 |
| Trénovať pri 7,4 V [kg∙cm] | 22.9 |
| Vlak pri 8,2 V [kg∙cm] | 25,4 |
| Rýchlosť pri 6,0 V [s/60deg] | 0.11 |
| Rýchlosť pri 7,4 V [s/60deg.] | 0,09 |
| Rýchlosť pri 8,2 V [s/60deg.] | 0,081 |
| Šírka riadiaceho impulzu v neutrálnom [µs] | 1520 |
| Frekvencia balenia [Hz] | 333 |
| Šírka pásma citlivosti [ms] | 0.0008 |
| Prevody servopohonu | Kovové |
| Kulové ložiská | 2× |
| Vysokonapäťové | Ano |
| Napájanie [V] | 6 - 8,4 |
| Dĺžka [mm] | 40.5 |
| Šírka [mm] | 20,5 |
| Výška [mm] | 23.1 |
| Hmotnosť [g] | 54 |
| Špecifikované pre | Lietadlá,Vrtuľníky |
| Typ servomotora | Bezkartáčový |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.