Plastikový model Italeri 3642 – auto Audi Quattro Rally v mierke 1 : 24 na zlepenie. Dĺžka modelu je 183 mm, stavebná náročnosť 2. Balenie obsahuje ARCH SKVELÝCH OBTLAČKOV.Zobraziť celý popis

Plastikový model Italeri 3642 – auto Audi Quattro Rally v mierke 1 : 24 na zlepenie. Dĺžka modelu je 183 mm, stavebná náročnosť 2. Balenie obsahuje ARCH SKVELÝCH OBTLAČKOV.
Audi Quattro sa prvýkrát zúčastnilo súťaží v roku 1980 a vyhralo hneď prvú súťaž – Jänner Rally 1980. Tím Audi vtedy tvorili Michele Mouton (dodnes jediná žena, ktorá vyhrala rely), Hannu Mikkola a Stig Blomquist. Bol to práve Hannu Mikkola, ktorý na Rally Algarve demonštroval potenciál modelu Quattro. Tu jazdil ako predjazdec a dosiahol čas o pol hodiny lepší ako víťaz podujatia. V roku 1982 získalo Audi v rámci majstrovstiev sveta v rely Pohár konštruktérov. Tento typ používal masku so štyrmi svetlometmi len na začiatku sezóny, neskôr dostal typickú oblúkovú masku a dva svetlomety pre medzichladiča a chladenie. Tento typ mal výkon 300 k a hmotnosť 1 150 kg. V rámci modernizácie na typ A2 bolo vozidlo odľahčené na 960 kg. Výkon by upravený na 370 koní a v nasledujúcom roku bolo vozidlo opäť odľahčené o 150 kg použitím kevlaru a hliníkových dielov karosérie. Typ A1 bol prvým vozidlom Audi quattro, ktoré bolo 1. januára 1983 homologizované do skupiny B a 22. januára 1983 absolvovalo svoj prvý štart na RMC. V porovnaní s predchádzajúcim typom A 4 quattro, ktorý bol prvýkrát uvedený na trh 9. 1. 1981, mal rozšírené blatníky, prednú a zadnú kapotu s kompozitom. Zmenami prešli aj motor, prevodovky a podvozok. Na Korzike 5. 5. 1983 sa objavil model A2 s ďalšími vylepšeniami oproti modelu A1. Na všetkých viditeľných častiach karosérie bol použitý kompozit a zmeny na motore, prevodovke a podvozku znížili hmotnosť na 960 kg. Od modelu A1 sa dá odlíšiť dvoma vstupmi vzduchu v zadných blatníkoch, spodným pre brzdy a pridaním horného na chladenie zadného diferenciálu. Deklarovaný výkon sa rovnako ako v prípade všetkých pretekárskych vozidiel Audi quattro uvádza od 360 koní a viac.
Plastikový model Italeri 3642 – auto Audi Quattro Rally v mierke 1 : 24 na zlepenie. Dĺžka modelu je 183 mm, stavebná náročnosť 2. Balenie obsahuje ARCH SKVELÝCH OBTLAČKOV.
Audi Quattro sa prvýkrát zúčastnilo súťaží v roku 1980 a vyhralo hneď prvú súťaž – Jänner Rally 1980. Tím Audi vtedy tvorili Michele Mouton (dodnes jediná žena, ktorá vyhrala rely), Hannu Mikkola a Stig Blomquist. Bol to práve Hannu Mikkola, ktorý na Rally Algarve demonštroval potenciál modelu Quattro. Tu jazdil ako predjazdec a dosiahol čas o pol hodiny lepší ako víťaz podujatia. V roku 1982 získalo Audi v rámci majstrovstiev sveta v rely Pohár konštruktérov. Tento typ používal masku so štyrmi svetlometmi len na začiatku sezóny, neskôr dostal typickú oblúkovú masku a dva svetlomety pre medzichladiča a chladenie. Tento typ mal výkon 300 k a hmotnosť 1 150 kg. V rámci modernizácie na typ A2 bolo vozidlo odľahčené na 960 kg. Výkon by upravený na 370 koní a v nasledujúcom roku bolo vozidlo opäť odľahčené o 150 kg použitím kevlaru a hliníkových dielov karosérie. Typ A1 bol prvým vozidlom Audi quattro, ktoré bolo 1. januára 1983 homologizované do skupiny B a 22. januára 1983 absolvovalo svoj prvý štart na RMC. V porovnaní s predchádzajúcim typom A 4 quattro, ktorý bol prvýkrát uvedený na trh 9. 1. 1981, mal rozšírené blatníky, prednú a zadnú kapotu s kompozitom. Zmenami prešli aj motor, prevodovky a podvozok. Na Korzike 5. 5. 1983 sa objavil model A2 s ďalšími vylepšeniami oproti modelu A1. Na všetkých viditeľných častiach karosérie bol použitý kompozit a zmeny na motore, prevodovke a podvozku znížili hmotnosť na 960 kg. Od modelu A1 sa dá odlíšiť dvoma vstupmi vzduchu v zadných blatníkoch, spodným pre brzdy a pridaním horného na chladenie zadného diferenciálu. Deklarovaný výkon sa rovnako ako v prípade všetkých pretekárskych vozidiel Audi quattro uvádza od 360 koní a viac.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Chcete si kúpiť autodráhu Carrera a neviete, ktorú si vybrať? Pripravili sme pre vás zoznam najdôležitejších parametrov, ktoré vám určite pomôžu vybrať si tú najlepšiu autodráhu Carrera.
Ako si interiérový dron RMT 700 viedol v teste na deťoch z nášho tímu? Pozrime sa, ako sa dronu RMT 700 darilo v našom záťažovom teste.