Popis produktu nie je k dispozícii.

V polovici 30. rokov 20. storočia kritizoval berlínsky inžinier Gehardt Macher skutočnosť, že vozidlá DKW museli pri účasti na medzinárodných pretekoch vždy štartovať v triede s objemom 1,5 litra, hoci štandardné motory mali objem len 692 cm3. Aby tento nedostatok vyrovnal, navrhol automobil, ktorý na pohon využíval dva motory, a tak dosiahol aspoň celkový zdvihový objem 1 384 cm3.
Pre podvozok si berlínsky inžinier vybral štandardný podvozok DKW "Master Class". Podvozok upravil tak, aby sa druhý motor zmestil na zadnú nápravu, zatiaľ čo prvý motor zostal na pôvodnom mieste vpredu. Montáž druhého motora sa uskutočnila otočením bloku valcov a vykonaním potrebných úprav štartéra a alternátora. Prevodovka, prevodovka a plynové lanko poháňali oba motory súčasne. Gerhardt Macher potvrdil maximálnu rýchlosť svojho vozidla 125 km/h a spotrebu paliva 12 litrov na 100 km jazdy. Pre pohon všetkých kolies šikovný berlínsky inžinier nahradil zadnú nápravu jednoducho poháňanou prednou nápravou. Na zabezpečenie potrebného chladenia pre prídavný motor vzadu boli na každej strane vozidla priamo za prednými dverami nainštalované malé vyčnievajúce vstupy vzduchu. Tie boli rovnako esteticky riešené ako celá karoséria vozidla. Gerhardt Macher tak cieľavedome realizoval svoju predstavu o modernom, zefektívnenom vozidle. Veľkú pozornosť venoval dobrému výhľadu, a preto prišiel s čelným sklom, ktoré bolo oblúkovito zapustené do strechy. Prekvapivo ho vyrobil z vtedy veľmi nezvyčajného, pružného materiálu, plexiskla.
Elegantne zakrivené písmená "GM" - jeho iniciály - na mriežke chladiča vozidla boli jediným označením, ktoré poukazovalo na jeho tvorcu.
V polovici 30. rokov 20. storočia kritizoval berlínsky inžinier Gehardt Macher skutočnosť, že vozidlá DKW museli pri účasti na medzinárodných pretekoch vždy štartovať v triede s objemom 1,5 litra, hoci štandardné motory mali objem len 692 cm3. Aby tento nedostatok vyrovnal, navrhol automobil, ktorý na pohon využíval dva motory, a tak dosiahol aspoň celkový zdvihový objem 1 384 cm3.
Pre podvozok si berlínsky inžinier vybral štandardný podvozok DKW "Master Class". Podvozok upravil tak, aby sa druhý motor zmestil na zadnú nápravu, zatiaľ čo prvý motor zostal na pôvodnom mieste vpredu. Montáž druhého motora sa uskutočnila otočením bloku valcov a vykonaním potrebných úprav štartéra a alternátora. Prevodovka, prevodovka a plynové lanko poháňali oba motory súčasne. Gerhardt Macher potvrdil maximálnu rýchlosť svojho vozidla 125 km/h a spotrebu paliva 12 litrov na 100 km jazdy. Pre pohon všetkých kolies šikovný berlínsky inžinier nahradil zadnú nápravu jednoducho poháňanou prednou nápravou. Na zabezpečenie potrebného chladenia pre prídavný motor vzadu boli na každej strane vozidla priamo za prednými dverami nainštalované malé vyčnievajúce vstupy vzduchu. Tie boli rovnako esteticky riešené ako celá karoséria vozidla. Gerhardt Macher tak cieľavedome realizoval svoju predstavu o modernom, zefektívnenom vozidle. Veľkú pozornosť venoval dobrému výhľadu, a preto prišiel s čelným sklom, ktoré bolo oblúkovito zapustené do strechy. Prekvapivo ho vyrobil z vtedy veľmi nezvyčajného, pružného materiálu, plexiskla.
Elegantne zakrivené písmená "GM" - jeho iniciály - na mriežke chladiča vozidla boli jediným označením, ktoré poukazovalo na jeho tvorcu.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Spoločnosť Abrex vyrába kovové modely autíčok a motocyklov rôznych značiek a typov. Začala s výrobou kovových modelov autíčok českej značky Škoda a postupom času vytvorila aj modely zahraničných značiek, ako je Ford, Toyota a ďalšie.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.