Popis produktu nie je k dispozícii.

Štyrikolová éra dnešného výrobcu spotrebičov Miele so sídlom v Güterslohu trvala necelé dva roky - konkrétne od 2. apríla 1912 do 26. februára 1914.
Spočiatku mali kupujúci automobilov Miele na výber z dvoch rôznych motorov. Radový štvorvalec so zdvihovým objemom 1 568 cm3 a výkonom 20 koní a väčší štvortaktný eingine so zdvihovým objemom 2 292 cm3 a výkonom 28 koní. V roku 1914 pribudol tretí motor s objemom 1 821 cm3 a výkonom 22 koní. Ako podvozok si Miele zvolil rebríkový rám, na ktorom bola namontovaná karoséria. Potenciálny kupujúci mal na výber aj karosériu. Najlacnejšou verziou bol "dvojmiestny torpédový faeton", po ktorom nasledoval "štvormiestny torpédový dvojitý faeton". Pre obchodníkov bola k dispozícii dvojmiestna skriňová dodávka so železným rámom a strechou s nosnosťou 400 kg. Existovali tri rôzne typy, ktoré Miele označoval ako "K1", "K2" a "K3" v závislosti od podvozku a motorizácie. Výroba motorových vozňov sa v Güterslohu udržala až do roku 1914, a to aj napriek skromnému počtu vyrobených kusov. Po ukončení ručnej výroby sa zistilo, že je veľmi ťažké presadiť sa v automobilovom segmente.
Jeden z vyrobených vozňov putoval v roku 1913 do Nórska, kde bol zaregistrovaný do prevádzky s evidenčným číslom A-5141. V tomto období sa používal na taxislužbu aj na výcvik šoférov. Vozidlo bolo predané v roku 1927, zostalo v rodinnom vlastníctve a v pôvodnom stave sa odovzdávalo až do 60. rokov 20. storočia. Istý severonemecký cestovateľ regonoval K1 počas svojej dovolenky v Nórsku a opäť si spomenul, že spoločnosť z Güterslohu už roky hľadala kópiu tohto konkrétneho vozidla. Získanie vlastného vozidla bolo pre Miele také dôležité, že vypísala odmenu 5 000 nemeckých mariek. Na príhovor dovolenkára nórsky majiteľ a bývalá automobilka začali rokovať. Od roku 1999 zdobí tento prvotriedny, červeno natretý automobil K1 vlastné múzeum v sídle spoločnosti v Güterslohu.
Štyrikolová éra dnešného výrobcu spotrebičov Miele so sídlom v Güterslohu trvala necelé dva roky - konkrétne od 2. apríla 1912 do 26. februára 1914.
Spočiatku mali kupujúci automobilov Miele na výber z dvoch rôznych motorov. Radový štvorvalec so zdvihovým objemom 1 568 cm3 a výkonom 20 koní a väčší štvortaktný eingine so zdvihovým objemom 2 292 cm3 a výkonom 28 koní. V roku 1914 pribudol tretí motor s objemom 1 821 cm3 a výkonom 22 koní. Ako podvozok si Miele zvolil rebríkový rám, na ktorom bola namontovaná karoséria. Potenciálny kupujúci mal na výber aj karosériu. Najlacnejšou verziou bol "dvojmiestny torpédový faeton", po ktorom nasledoval "štvormiestny torpédový dvojitý faeton". Pre obchodníkov bola k dispozícii dvojmiestna skriňová dodávka so železným rámom a strechou s nosnosťou 400 kg. Existovali tri rôzne typy, ktoré Miele označoval ako "K1", "K2" a "K3" v závislosti od podvozku a motorizácie. Výroba motorových vozňov sa v Güterslohu udržala až do roku 1914, a to aj napriek skromnému počtu vyrobených kusov. Po ukončení ručnej výroby sa zistilo, že je veľmi ťažké presadiť sa v automobilovom segmente.
Jeden z vyrobených vozňov putoval v roku 1913 do Nórska, kde bol zaregistrovaný do prevádzky s evidenčným číslom A-5141. V tomto období sa používal na taxislužbu aj na výcvik šoférov. Vozidlo bolo predané v roku 1927, zostalo v rodinnom vlastníctve a v pôvodnom stave sa odovzdávalo až do 60. rokov 20. storočia. Istý severonemecký cestovateľ regonoval K1 počas svojej dovolenky v Nórsku a opäť si spomenul, že spoločnosť z Güterslohu už roky hľadala kópiu tohto konkrétneho vozidla. Získanie vlastného vozidla bolo pre Miele také dôležité, že vypísala odmenu 5 000 nemeckých mariek. Na príhovor dovolenkára nórsky majiteľ a bývalá automobilka začali rokovať. Od roku 1999 zdobí tento prvotriedny, červeno natretý automobil K1 vlastné múzeum v sídle spoločnosti v Güterslohu.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Spoločnosť Abrex vyrába kovové modely autíčok a motocyklov rôznych značiek a typov. Začala s výrobou kovových modelov autíčok českej značky Škoda a postupom času vytvorila aj modely zahraničných značiek, ako je Ford, Toyota a ďalšie.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.