Monštruózne výkonné digitálne štandardné servo HV s motorom BLS (s hallovými senzormi) a guličkovými ložiskami ideálne pre autá 1:8. Podpora režimov S.BUS, S.BUS2, SR a UR. Napájanie 5,0-8,4 V. Ťah 42 kg.cm, rýchlosť 0,09s/60° pri 6,0 V, ťah 49 kg.cm, rýchlosť 0,075s/60° pri 7,4 V. Hmotnosť 75 g.Zobraziť celý popis

Extrémne výkonné a veľmi rýchle programovateľné digitálne štandardné servo S.BUS2/S.BUS s bezkartáčovým motorom, kovovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým v dvoch guľôčkových ložiskách so zvýšeným napájacím napätím pre špičkové pretekárske terénne modely 1:8. Je uložený v celokovovom puzdre, ktoré zabezpečuje dobré chladenie a vysokú mechanickú odolnosť. Na použitie s RC súpravami T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX s prijímačmi R334SBS/R334SBS-E, ktoré možno prepnúť do režimu SR a využívať výhody superrýchleho prenosového systému T-FHSS SR (Super Response); pri použití s RC súpravou T10PX a prijímačmi R404SB/R404SB-E je možné používať ultrarýchly prenosový systém F4-G (režim UR - Ultra Response servo).
Použitie striedavého motora prináša:
Servopohon HPS-CB701 možno pripojiť k výstupom prijímačov pre pozemné modely (Surface) S.BUS 2 (sériová zbernica s obojsmernou komunikáciou) alebo S.BUS (sériová zbernica s jednosmernou komunikáciou), alebo môže fungovať ako bežné servo pripojené k kanálovému (PWM) výstupu prijímača. HPS-CB701 nie je možné používať s prijímačmi Futaba Air.
Pomocou rozhrania USB CIU-3 a programu S-Link pre PC alebo vysielača Futaba vybaveného funkciou nastavenia serva S.BUS môžete naprogramovať širokú škálu parametrov serva (rýchlosť, veľkosť výchylky, neutrál, ochrana proti preťaženiu, mäkký štart atď.) Prepnutie do režimu SR (typ 1 až 3) je možné len s vysielačom T7PX/T7PXR/T7XC, prepnutie do režimu UR len s vysielačom T10PX.
Zvýšené napájacie napätie 6,0-7,4 V (nominálne).
Čo je S.BUS2/S.BUS
Na rozdiel od bežných RC súprav systém S.BUS(2) využíva sériovú dátovú komunikáciu na prenos riadiacich signálov z prijímača do serv, gyroskopu alebo iného zariadenia. Tieto údaje obsahujú príkazy, ako napríklad "posuňte kanál serva 3 do polohy 15 stupňov, posuňte kanál serva 5 do polohy 30 stupňov" pre viaceré zariadenia. Zariadenia S.BUS(2) vykonávajú len príkazy patriace k ich vlastnému nastavenému kanálu. Z tohto dôvodu je možné pripojiť niekoľko servopohonov k jednému signálovému káblu, pričom ich možno nastavovať a ovládať jednotlivo podľa potreby. Na tento účel sa používa identifikačný kód serva (ID). ID nájdete na nálepke na krabici serva.
Servo S.BUS2 je možné pripojiť k obom portom S.BUS2 aj S.BUS prijímača. Jeho funkcia je určená nastavením kanála v pamäti serva (vykonáva sa pomocou programovacieho rozhrania vysielača Futaba, programátora SBC-1 alebo rozhrania CIU-3 USB s PC programom S-Link).
Servo S.BUS2 pripojené k kanálovému výstupu bežného prijímača (PWM) funguje ako bežné servo. Jeho pohyb je určený signálom v kanáli prijímača, ku ktorému je pripojené. Nastavenia programovateľných funkcií serva zostávajú v platnosti.
| Veľkosť serva | Štandardné |
| Typ serva | Digitálne |
| Trénovať pri 6,0 V [kg/cm] | 42 |
| Napätie pri 7,4 V [kg/cm] | 49 |
| Rýchlosť pri 6,0 V [s/60st.]] | 0,09 |
| Rýchlosť pri 7,4 V [s/60st.075 | |
| Prevody servopohonu | Kovové |
| Kulové ložiská | 2× |
| Vysokonapäťové | Ano |
| Napájanie [V] | 5 - 8.4 |
| Dĺžka [mm] | 40.5 |
| Šírka [mm] | 21 |
| Výška [mm] | 39 |
| Hmotnosť [g] | 75 |
| Špecifikované pre | nákladné vozidlá,SUV,lode |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| Vodotesný | Odolný proti striekajúcej vode |
| RežimSR | Ano, s T7PX/T7PXR/T7XC a R334SBS(-E) |
Extrémne výkonné a veľmi rýchle programovateľné digitálne štandardné servo S.BUS2/S.BUS s bezkartáčovým motorom, kovovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým v dvoch guľôčkových ložiskách so zvýšeným napájacím napätím pre špičkové pretekárske terénne modely 1:8. Je uložený v celokovovom puzdre, ktoré zabezpečuje dobré chladenie a vysokú mechanickú odolnosť. Na použitie s RC súpravami T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX s prijímačmi R334SBS/R334SBS-E, ktoré možno prepnúť do režimu SR a využívať výhody superrýchleho prenosového systému T-FHSS SR (Super Response); pri použití s RC súpravou T10PX a prijímačmi R404SB/R404SB-E je možné používať ultrarýchly prenosový systém F4-G (režim UR - Ultra Response servo).
Použitie striedavého motora prináša:
Servopohon HPS-CB701 možno pripojiť k výstupom prijímačov pre pozemné modely (Surface) S.BUS 2 (sériová zbernica s obojsmernou komunikáciou) alebo S.BUS (sériová zbernica s jednosmernou komunikáciou), alebo môže fungovať ako bežné servo pripojené k kanálovému (PWM) výstupu prijímača. HPS-CB701 nie je možné používať s prijímačmi Futaba Air.
Pomocou rozhrania USB CIU-3 a programu S-Link pre PC alebo vysielača Futaba vybaveného funkciou nastavenia serva S.BUS môžete naprogramovať širokú škálu parametrov serva (rýchlosť, veľkosť výchylky, neutrál, ochrana proti preťaženiu, mäkký štart atď.) Prepnutie do režimu SR (typ 1 až 3) je možné len s vysielačom T7PX/T7PXR/T7XC, prepnutie do režimu UR len s vysielačom T10PX.
Zvýšené napájacie napätie 6,0-7,4 V (nominálne).
Čo je S.BUS2/S.BUS
Na rozdiel od bežných RC súprav systém S.BUS(2) využíva sériovú dátovú komunikáciu na prenos riadiacich signálov z prijímača do serv, gyroskopu alebo iného zariadenia. Tieto údaje obsahujú príkazy, ako napríklad "posuňte kanál serva 3 do polohy 15 stupňov, posuňte kanál serva 5 do polohy 30 stupňov" pre viaceré zariadenia. Zariadenia S.BUS(2) vykonávajú len príkazy patriace k ich vlastnému nastavenému kanálu. Z tohto dôvodu je možné pripojiť niekoľko servopohonov k jednému signálovému káblu, pričom ich možno nastavovať a ovládať jednotlivo podľa potreby. Na tento účel sa používa identifikačný kód serva (ID). ID nájdete na nálepke na krabici serva.
Servo S.BUS2 je možné pripojiť k obom portom S.BUS2 aj S.BUS prijímača. Jeho funkcia je určená nastavením kanála v pamäti serva (vykonáva sa pomocou programovacieho rozhrania vysielača Futaba, programátora SBC-1 alebo rozhrania CIU-3 USB s PC programom S-Link).
Servo S.BUS2 pripojené k kanálovému výstupu bežného prijímača (PWM) funguje ako bežné servo. Jeho pohyb je určený signálom v kanáli prijímača, ku ktorému je pripojené. Nastavenia programovateľných funkcií serva zostávajú v platnosti.
| Veľkosť serva | Štandardné |
| Typ serva | Digitálne |
| Trénovať pri 6,0 V [kg/cm] | 42 |
| Napätie pri 7,4 V [kg/cm] | 49 |
| Rýchlosť pri 6,0 V [s/60st.]] | 0,09 |
| Rýchlosť pri 7,4 V [s/60st.075 | |
| Prevody servopohonu | Kovové |
| Kulové ložiská | 2× |
| Vysokonapäťové | Ano |
| Napájanie [V] | 5 - 8.4 |
| Dĺžka [mm] | 40.5 |
| Šírka [mm] | 21 |
| Výška [mm] | 39 |
| Hmotnosť [g] | 75 |
| Špecifikované pre | nákladné vozidlá,SUV,lode |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| Vodotesný | Odolný proti striekajúcej vode |
| RežimSR | Ano, s T7PX/T7PXR/T7XC a R334SBS(-E) |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.