Veľmi výkonné a veľmi rýchle úzkopásmové digitálne štandardné 79g striedavé motorové servo s titánovými/oceľovými prevodmi a širokým rozsahom napájacieho napätia 4,8-8,4 V, 3xBB na použitie ako chvostové servo pre RC vrtuľníky 500-800 s pokročilými gyroskopickými/lybar riadiacimi systémami. Ťah 12,0 kg.cm, rýchlosť 0,045s/60° pri 4,8 V, ťah 14,0 kg.cm, rýchlosť 0,039s/60° pri 6,0 V, ťah 15,5 kg.cm, rýchlosť 0,034s/60° pri 7,4 V, ťah 18,5 kg.cm, rýchlosť 0,030s/60° pri 8,4 V. Hliníková skrinka pre dokonalé chladenie pri vysokom zaťažení. Servo nie je programovateľné.Zobraziť celý popis

Silné a extrémne rýchle úzkopásmové digitálne štandardné servo 79g s bezkartáčovým (brushless) motorom s titánovými/oceľovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým na troch guľôčkových ložiskách na použitie ako vyvažovací rotor serva v RC vrtuľníkoch 500-800. Servo je umiestnené v hliníkovej skrinke pre dokonalé chladenie aj pri vysokom zaťažení.
Nízkopásmové servo - 760 µs neutrál, opakovacia frekvencia do 666 Hz - určené len na použitie s kompatibilnými gyroskopickými systémami/bezpilotnými regulátormi ako servo vyvažovania rotora (chvosta); nemožno ho pripojiť priamo na výstup bežného prijímača (1520 µs neutrál). Uistite sa, že na vašom gyro/riadiacej jednotke je nastavený správny typ (úzkopásmového) serva.
Servo nie je programovateľné.
Predĺžené napájacie napätie 4,8-7,4 V (nominálne).
Výstupný hriadeľ s tisíckou štvorhranov s 25 zubami/5,92 mm.
| Veľkosť servopohonu | Štandardný |
| Typ servopohonu | Digitálny |
| Programovateľný | Nie |
| Trénovať pri 4,8 V [kg/cm] | 12 |
| Trénovať pri 6,0 V [kg/cm] | 14 |
| Trénovať pri 7,4 V [kg/cm] | 15.5 |
| Napätie pri 8,4 V [kg/cm] | 18.5 |
| Rýchlosť pri 4,8 V [s/60deg] | 0,045 |
| Rýchlosť pri 6,0 V [s/60deg] | 0.039 |
| Rýchlosť pri 7,4 V [s/60deg.] | 0,034 |
| Rýchlosť pri 8,4 V [s/60deg.] | 0.03 |
| Prevody servopohonu | Kovové,titánové |
| Kuličkové ložiská | 3× |
| Vysoké napätie | Ano |
| Napájanie [V] | 4,8 - 8.4 |
| Dĺžka [mm] | 40 |
| Šírka [mm] | 20 |
| Výška [mm] | 37.5 |
| Hmotnosť [g] | 79 |
| Špecifikované pre | Vrtuľníky |
Silné a extrémne rýchle úzkopásmové digitálne štandardné servo 79g s bezkartáčovým (brushless) motorom s titánovými/oceľovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým na troch guľôčkových ložiskách na použitie ako vyvažovací rotor serva v RC vrtuľníkoch 500-800. Servo je umiestnené v hliníkovej skrinke pre dokonalé chladenie aj pri vysokom zaťažení.
Nízkopásmové servo - 760 µs neutrál, opakovacia frekvencia do 666 Hz - určené len na použitie s kompatibilnými gyroskopickými systémami/bezpilotnými regulátormi ako servo vyvažovania rotora (chvosta); nemožno ho pripojiť priamo na výstup bežného prijímača (1520 µs neutrál). Uistite sa, že na vašom gyro/riadiacej jednotke je nastavený správny typ (úzkopásmového) serva.
Servo nie je programovateľné.
Predĺžené napájacie napätie 4,8-7,4 V (nominálne).
Výstupný hriadeľ s tisíckou štvorhranov s 25 zubami/5,92 mm.
| Veľkosť servopohonu | Štandardný |
| Typ servopohonu | Digitálny |
| Programovateľný | Nie |
| Trénovať pri 4,8 V [kg/cm] | 12 |
| Trénovať pri 6,0 V [kg/cm] | 14 |
| Trénovať pri 7,4 V [kg/cm] | 15.5 |
| Napätie pri 8,4 V [kg/cm] | 18.5 |
| Rýchlosť pri 4,8 V [s/60deg] | 0,045 |
| Rýchlosť pri 6,0 V [s/60deg] | 0.039 |
| Rýchlosť pri 7,4 V [s/60deg.] | 0,034 |
| Rýchlosť pri 8,4 V [s/60deg.] | 0.03 |
| Prevody servopohonu | Kovové,titánové |
| Kuličkové ložiská | 3× |
| Vysoké napätie | Ano |
| Napájanie [V] | 4,8 - 8.4 |
| Dĺžka [mm] | 40 |
| Šírka [mm] | 20 |
| Výška [mm] | 37.5 |
| Hmotnosť [g] | 79 |
| Špecifikované pre | Vrtuľníky |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.