






Súprava spaľovacieho motora a vzduchového filtra Racing 3.5. Tímová edícia - kompletný funkčný motor pripravený na preteky ihneď po vybalení z krabice.Zobraziť celý popis

Motor MXR v2 Ceramic "Team Edition" s filtrom Airmax od Ultimate Racing. Koncept "Team Edition" využíva tie isté motory Ultimate, ktoré sú v predaji, ale motory sú zostavené v továrni, kompletne zabehnuté a následne dôkladne skontrolované súťažným tímom, aby sa z nich vyťažilo 100 % výkonu motora Ultimate.
Existuje mnoho výrobcov, ktorí ponúkajú predbežný zábeh motora vykonávaný na skúšobných stoliciach s vrtuľami. Problémom je, že táto metóda funguje len ako predbežný nábeh. Stále je potrebné nadviazať vykonaním zábehu motora na trati.
V spoločnosti Ultimate Racing idú ešte o kroky ďalej a nabíjajú zákazníkom možnosť zakúpiť si plne zábehové a na preteky pripravené motory bez potreby ďalšieho zábehu na trati, t. j. motory, ktoré môžete používať v najťažších súťažiach tak, ako ich dostanete, priamo z krabice.
Aby sa zabezpečila kvalita a to, že všetky motory "Team Edition" sú rozbité presne rovnakým spôsobom, vyvinuli plne monitorovaný počítadlo rozbitia, kde sa neustále sleduje teplota, otáčky a čas rozbitia. Celý proces zábehu prebieha pri dokonale namazanom motore, aby sa minimalizovalo zaťaženie a opotrebovanie všetkých dielov, čo výrazne predlžuje životnosť motora.
Počas každej z fáz zábehu sa monitoruje aj záťažový moment motora. Pomocou tohto parametra vedia, kedy je prelomenie motora dokončené, čím sa zabezpečí, že všetky motory "Team Edition" sú dokonale prelomené a pripravené na preteky.
Po dokončení procesu prelomenia sú motory rozobrané, skontrolované diel po diele a opätovne zmontované súťažným tímom, čím sa zabezpečí, že k zákazníkovi sa dostane výrobok najvyššej kvality.
Tento motor vyrába prestížna japonská značka O.S. Engines a má tieto vlastnosti:
Chladiaca hlava
Motor MXR v2 má rovnakú chladiacu hlavu ako jeho predchodcovia (MXS, MTS, MXR). Má veľmi nízke ťažisko a bola navrhnutá tak, aby sa väčšina prúdenia vzduchu sústredila priamo na žhaviacu sviečku. Chladením žhaviacej sviečky dosahujeme stabilnejšie karburátory a voľnobeh.
Karburátor
MXR v2 sa opäť dodáva s karburátorom 21 J3. Na rozdiel od pôvodného karburátora OS bol jeho vysokootáčkový držiak ihly prepracovaný tak, aby lepšie chladil tok paliva do karburátora, čím sa znížila teplota karburátora a následne sa stal stabilnejším s veľkou stabilitou voľnobehu, lepšou spotrebou paliva a celkovým výkonom motora.
Karburátor sa dodáva s manžetovým krúžkom karburátora od Ultimate Racing. Tento krúžok bol navrhnutý tak, aby zabezpečil čo najlepšie utesnenie karburátora.
Okrem toho bol upravený aj klzný kĺb uniball karburátora s dvoma dorazmi namiesto jedného. Vďaka tejto novej upravenej konštrukcii môžete jednoducho nastaviť uhol uniballového kĺbu bez toho, aby ste museli motor rozoberať. Tento karburátor ponúka väčšiu presnosť ladenia, čo je veľmi zaujímavá výhoda pre skúsených jazdcov.
Zadný kryt
Zadný kryt bol upravený rovnako ako na modeli MXR. Je frézovaný CNC zo švajčiarskeho hliníka 7075-T6. Bol vyfrézovaný s cieľom zlepšiť prietok plynov smerujúcich k piestu a zlepšiť účinnosť a výkon motora.
Vďaka jeho konštrukcii môžete kryt odstrániť bez poškodenia ojnice, aj keď je v spodnej polohe (PMI). Bočné drážky uľahčujú vybratie vačky bez toho, aby ste museli použiť akýkoľvek nástroj, ktorý by ju mohol poškodiť.
Kľukový hriadeľ
Kľukový hriadeľ má DLC úpravu a 2 volfrámové závažia, ktoré zvyšujú zotrvačnosť otáčania a zlepšujú pocit v strednom rozsahu.
Lôžka
Dodáva sa s originálnym OS keramickým ložiskom vzadu a oceľovým ložiskom Ultimate Racing s dvojitým tesnením vpredu.
Difúzna vložka (Venturi)
MXR v2 sa dodáva s dvoma difúznymi vložkami (Venturi), 6 a 6,5 mm Ultimate Racing FLOWMAX. Inovatívny dizajn, ktorý je dlhší ako štandardná O.S. vložka a širší v základni, zabezpečuje, že spodná časť vložky a karburátor majú presne rovnaký priemer. Táto nová geometria zlepšuje dynamiku a poskytuje dodatočný výkon, ktorý umožňuje použitie menších vložiek bez straty výkonu a následne znižuje spotrebu paliva.
Vnútorná vložka hlavy a piest
Na základe skvelého základu MXS bola vnútorná vložka hlavy upravená tak, aby sa zmenili kanály na zmenu časovania sania a výfuku, čím sa dosiahne vyšší výkon bez zvýšenia spotreby paliva.
Vložka s 3 sacími a 1 výfukovým kanálom zabezpečuje nízku spotrebu paliva pri veľmi vysokom, ale hladkom a lineárnom výkone.
Vložka a piest sú vyrobené z vysokopevnostného hliníka, ktorý zvyšuje ich životnosť.
Kľuková skriňa
Tento motor má novú kľukovú skriňu, ktorá zlepšuje vnútorný prietok paliva pre vyšší výkon.
Vzduchový filter AIRMAX
Koncepcia AIRMAX spočíva v maximalizácii prietoku vzduchu do karburátora pri dodržaní vonkajších rozmerov filtra, aby zostal kompatibilný s väčšinou 1/8 terénnych vozidiel a karosérií. To sa dosahuje použitím krátkej spojovacej trubice z tvarovanej gumy s veľkým priemerom, ktorá urýchľuje prúdenie vzduchu, a väčšou vnútornou štruktúrou filtra s väčšou plochou bez toho, aby bola ohrozená ochrana motora. Výsledkom je citeľné zvýšenie výkonu motora.
Gumová spojovacia rúrka je vysoko odolná, aby sa zabránilo nežiaducemu poškodeniu.
Filter sa dodáva s predmazanou jednovrstvovou penou a obsahuje kryt filtra s vyznačenými otvormi, ktorý možno použiť počas daždivých dní.
V balení sa nachádzajú 2 nastaviteľné plastové držiaky, ktoré pasujú na rôzne modely. Jeden je určený na montáž nad alebo pod. Druhý je určený na montáž bližšie alebo ďalej vo vodorovnej polohe. Oba držiaky majú nastaviteľné otvory, ktoré poskytujú určitú vôľu pre ľahkú montáž.
V balení sú 4 skrutky a 2 plastové popruhy na kompletnú montáž filtra a držiakov.
Technické špecifikácie
Motor MXR v2 Ceramic "Team Edition" s filtrom Airmax od Ultimate Racing. Koncept "Team Edition" využíva tie isté motory Ultimate, ktoré sú v predaji, ale motory sú zostavené v továrni, kompletne zabehnuté a následne dôkladne skontrolované súťažným tímom, aby sa z nich vyťažilo 100 % výkonu motora Ultimate.
Existuje mnoho výrobcov, ktorí ponúkajú predbežný zábeh motora vykonávaný na skúšobných stoliciach s vrtuľami. Problémom je, že táto metóda funguje len ako predbežný nábeh. Stále je potrebné nadviazať vykonaním zábehu motora na trati.
V spoločnosti Ultimate Racing idú ešte o kroky ďalej a nabíjajú zákazníkom možnosť zakúpiť si plne zábehové a na preteky pripravené motory bez potreby ďalšieho zábehu na trati, t. j. motory, ktoré môžete používať v najťažších súťažiach tak, ako ich dostanete, priamo z krabice.
Aby sa zabezpečila kvalita a to, že všetky motory "Team Edition" sú rozbité presne rovnakým spôsobom, vyvinuli plne monitorovaný počítadlo rozbitia, kde sa neustále sleduje teplota, otáčky a čas rozbitia. Celý proces zábehu prebieha pri dokonale namazanom motore, aby sa minimalizovalo zaťaženie a opotrebovanie všetkých dielov, čo výrazne predlžuje životnosť motora.
Počas každej z fáz zábehu sa monitoruje aj záťažový moment motora. Pomocou tohto parametra vedia, kedy je prelomenie motora dokončené, čím sa zabezpečí, že všetky motory "Team Edition" sú dokonale prelomené a pripravené na preteky.
Po dokončení procesu prelomenia sú motory rozobrané, skontrolované diel po diele a opätovne zmontované súťažným tímom, čím sa zabezpečí, že k zákazníkovi sa dostane výrobok najvyššej kvality.
Tento motor vyrába prestížna japonská značka O.S. Engines a má tieto vlastnosti:
Chladiaca hlava
Motor MXR v2 má rovnakú chladiacu hlavu ako jeho predchodcovia (MXS, MTS, MXR). Má veľmi nízke ťažisko a bola navrhnutá tak, aby sa väčšina prúdenia vzduchu sústredila priamo na žhaviacu sviečku. Chladením žhaviacej sviečky dosahujeme stabilnejšie karburátory a voľnobeh.
Karburátor
MXR v2 sa opäť dodáva s karburátorom 21 J3. Na rozdiel od pôvodného karburátora OS bol jeho vysokootáčkový držiak ihly prepracovaný tak, aby lepšie chladil tok paliva do karburátora, čím sa znížila teplota karburátora a následne sa stal stabilnejším s veľkou stabilitou voľnobehu, lepšou spotrebou paliva a celkovým výkonom motora.
Karburátor sa dodáva s manžetovým krúžkom karburátora od Ultimate Racing. Tento krúžok bol navrhnutý tak, aby zabezpečil čo najlepšie utesnenie karburátora.
Okrem toho bol upravený aj klzný kĺb uniball karburátora s dvoma dorazmi namiesto jedného. Vďaka tejto novej upravenej konštrukcii môžete jednoducho nastaviť uhol uniballového kĺbu bez toho, aby ste museli motor rozoberať. Tento karburátor ponúka väčšiu presnosť ladenia, čo je veľmi zaujímavá výhoda pre skúsených jazdcov.
Zadný kryt
Zadný kryt bol upravený rovnako ako na modeli MXR. Je frézovaný CNC zo švajčiarskeho hliníka 7075-T6. Bol vyfrézovaný s cieľom zlepšiť prietok plynov smerujúcich k piestu a zlepšiť účinnosť a výkon motora.
Vďaka jeho konštrukcii môžete kryt odstrániť bez poškodenia ojnice, aj keď je v spodnej polohe (PMI). Bočné drážky uľahčujú vybratie vačky bez toho, aby ste museli použiť akýkoľvek nástroj, ktorý by ju mohol poškodiť.
Kľukový hriadeľ
Kľukový hriadeľ má DLC úpravu a 2 volfrámové závažia, ktoré zvyšujú zotrvačnosť otáčania a zlepšujú pocit v strednom rozsahu.
Lôžka
Dodáva sa s originálnym OS keramickým ložiskom vzadu a oceľovým ložiskom Ultimate Racing s dvojitým tesnením vpredu.
Difúzna vložka (Venturi)
MXR v2 sa dodáva s dvoma difúznymi vložkami (Venturi), 6 a 6,5 mm Ultimate Racing FLOWMAX. Inovatívny dizajn, ktorý je dlhší ako štandardná O.S. vložka a širší v základni, zabezpečuje, že spodná časť vložky a karburátor majú presne rovnaký priemer. Táto nová geometria zlepšuje dynamiku a poskytuje dodatočný výkon, ktorý umožňuje použitie menších vložiek bez straty výkonu a následne znižuje spotrebu paliva.
Vnútorná vložka hlavy a piest
Na základe skvelého základu MXS bola vnútorná vložka hlavy upravená tak, aby sa zmenili kanály na zmenu časovania sania a výfuku, čím sa dosiahne vyšší výkon bez zvýšenia spotreby paliva.
Vložka s 3 sacími a 1 výfukovým kanálom zabezpečuje nízku spotrebu paliva pri veľmi vysokom, ale hladkom a lineárnom výkone.
Vložka a piest sú vyrobené z vysokopevnostného hliníka, ktorý zvyšuje ich životnosť.
Kľuková skriňa
Tento motor má novú kľukovú skriňu, ktorá zlepšuje vnútorný prietok paliva pre vyšší výkon.
Vzduchový filter AIRMAX
Koncepcia AIRMAX spočíva v maximalizácii prietoku vzduchu do karburátora pri dodržaní vonkajších rozmerov filtra, aby zostal kompatibilný s väčšinou 1/8 terénnych vozidiel a karosérií. To sa dosahuje použitím krátkej spojovacej trubice z tvarovanej gumy s veľkým priemerom, ktorá urýchľuje prúdenie vzduchu, a väčšou vnútornou štruktúrou filtra s väčšou plochou bez toho, aby bola ohrozená ochrana motora. Výsledkom je citeľné zvýšenie výkonu motora.
Gumová spojovacia rúrka je vysoko odolná, aby sa zabránilo nežiaducemu poškodeniu.
Filter sa dodáva s predmazanou jednovrstvovou penou a obsahuje kryt filtra s vyznačenými otvormi, ktorý možno použiť počas daždivých dní.
V balení sa nachádzajú 2 nastaviteľné plastové držiaky, ktoré pasujú na rôzne modely. Jeden je určený na montáž nad alebo pod. Druhý je určený na montáž bližšie alebo ďalej vo vodorovnej polohe. Oba držiaky majú nastaviteľné otvory, ktoré poskytujú určitú vôľu pre ľahkú montáž.
V balení sú 4 skrutky a 2 plastové popruhy na kompletnú montáž filtra a držiakov.
Technické špecifikácie
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.