Dvojkanálový lineárny stabilizátor napájania BEC (napájanie 2S LiPo/LiFe) s bezkontaktným vypínačom. Kanál Rx: 5,2 V / 5 A (max. 10A), kanál serva: prepínateľné 5,2/6,0/6,8/7,4/8,4 V so zaťažiteľnosťou 10A (max. 15 A). Hmotnosť 64 g (bez káblov).Zobraziť celý popis

Výkonný dvojkanálový lineárny stabilizátor napájania BEC pre napájanie prijímača a väčšieho počtu silných serv s väčším odberom, ktorý nájde výborné uplatnenie predovšetkým v modeloch vrtuľníkov poháňaných elektromotorom s OPTO regulátorom otáčok alebo spaľovacím motorom, kde je klasický prijímačový NiCd/NiMh 4- alebo 5-článok nahradený dvojčlánkom Li-poly alebo Li-Fe.
Použitie moderných súčiastok a obvodového riešenia aj samotný princíp funkcie zaručuje minimálne rušenie RC súpravy (na rozdiel od spínaných stabilizátorov). Napájacie napätie v rozsahu 6,0-8,4 V umožňuje DUAL POWER BEC používať s dvojčlánkovým akumulátorom Li-Po alebo Li-Fe.
Kanál POWER 1
Kanál Power 1 má pevné výstupné napätie 5,2 V a zaťažiteľnosť 5 A. Je určený pre napájanie prijímača a ďalej gyroskopu so servom vyrovnávacieho rotora, ktoré často bývajú konštruované iba pre napájanie zo štvorčlánkového akumulátoru NiCd/NiMH.
Kanál POWER 2
Kanál Power 2 má prepínateľné výstupné napätie 5,2 V, 6,0 V, 6,8 V alebo 7,4 V a zaťažiteľnosť až 10 A. Je určený pre napájanie 4 serv dosky cykliky a plynu. Pri klasickom zapojení, kedy napájací prúd pre serva preteká prijímačom, jednak hrozí nebezpečenstvo poškodenia prijímača príliš "smädnými" digitálnymi servami, jednak vďaka dlhému vedeniu dochádza tiež k zhoršovaniu parametrov supersilných a ultrarýchlych serv, čo si žiadny pravoverný extrémny 3D pilot nepraje. Kanál Power 2 preto slúži ako "ústredňa" zaisťujúce priame napájanie serv dosky cykliky a plynu; zároveň servám odovzdáva riadiaci signál privedený prepojovacími káblikmi z prijímača. Voľba výstupného napätia (5,2 V, 6,0 V, 6,8 V, 7,4 V) sa uskutočňuje DIP prepínačom uloženým hlbšie pod povrchom škatuľky, aby sa zabránilo náhodnej zmene za prevádzky.
DUAL POWER BEC je doplnený bezkontaktným elektronickým vypínačom pripojovaným pomocou 40 cm kábla, takže je možné ho umiestniť na príhodné miesto na modeli. Na module vypínača je zelená LED signalizujúca zapnutie stabilizátora a 1W supersvietivá LED dióda (viditeľná cez deň až na 200 m) slúžiaca na signalizáciu nízkeho napájacieho napätia. Prahovú úroveň signalizácie môžete nastaviť pomocou DIP prepínača na 6,5 V (pre 2S LiFe) alebo 7,3 V (pre 2S LiPo).
Ak nie je použitý bezkontaktný vypínač, BEC sa zapína automaticky po pripojení napájacieho akumulátora. Ak je vypínač pripojený, zapína sa vytiahnutím zástrčky so štýlovou vlajočkou s nápisom "MOVE BEFORE FLIGHT". Po zapnutí zostáva DUAL POWER BEC v činnosti, aj keby došlo k odpojeniu/odtrhnutiu jedného alebo viacerých vodičov k bezkontaktnému vypínaču.
Napájacie káble (silikónové 0,5 mm2) sú zdvojené, opatrené konektormi JST-BEC (1x "samček", 1x "samička"). Zásuvky pre pripojenie serv a prijímača sú univerzálne UNI (pre konektory Futaba i Graupner/Hitec).
Súprava stabilizátora obsahuje: DUAL POWER BEC 10A+5A, bezkontaktný vypínač so zástrčkou s vlajkou, 4 prepojovacie servokáble 15 cm, návod.
| Použitie | Vrtuľník |
| Typ BEC | lineárny |
| Počet kanálov | 2 |
| LiXX článkov | 2 |
| BEC napätie (kanál Power 1) [V] | 5.2 |
| Trvalý prúd (kanál Power 1) [A] | 5 |
| Max. špičkový prúd (kanál Power 1) [A] | 10 |
| BEC napätie (kanál Power 2) [V] | 5.2 - 7.4 |
| Trvalý prúd (kanál Power 2) [A] | 10 |
| Max. špičkový prúd (kanál Power 2) [A] | 15 |
| Dĺžka [mm] | 64 |
| Šírka [mm] | 40 |
| Výška [mm] | 17 |
| Hmotnosť (bez káblov) [g] | 64 |
| Hmotnosť (s káblami a vypínačom) [g] | 81 |
| Výstupné napätie (kanál Power 2) | 5,2 V / 6,0 V / 6,8 V alebo 7,4 V prepínateľné |
Výkonný dvojkanálový lineárny stabilizátor napájania BEC pre napájanie prijímača a väčšieho počtu silných serv s väčším odberom, ktorý nájde výborné uplatnenie predovšetkým v modeloch vrtuľníkov poháňaných elektromotorom s OPTO regulátorom otáčok alebo spaľovacím motorom, kde je klasický prijímačový NiCd/NiMh 4- alebo 5-článok nahradený dvojčlánkom Li-poly alebo Li-Fe.
Použitie moderných súčiastok a obvodového riešenia aj samotný princíp funkcie zaručuje minimálne rušenie RC súpravy (na rozdiel od spínaných stabilizátorov). Napájacie napätie v rozsahu 6,0-8,4 V umožňuje DUAL POWER BEC používať s dvojčlánkovým akumulátorom Li-Po alebo Li-Fe.
Kanál POWER 1
Kanál Power 1 má pevné výstupné napätie 5,2 V a zaťažiteľnosť 5 A. Je určený pre napájanie prijímača a ďalej gyroskopu so servom vyrovnávacieho rotora, ktoré často bývajú konštruované iba pre napájanie zo štvorčlánkového akumulátoru NiCd/NiMH.
Kanál POWER 2
Kanál Power 2 má prepínateľné výstupné napätie 5,2 V, 6,0 V, 6,8 V alebo 7,4 V a zaťažiteľnosť až 10 A. Je určený pre napájanie 4 serv dosky cykliky a plynu. Pri klasickom zapojení, kedy napájací prúd pre serva preteká prijímačom, jednak hrozí nebezpečenstvo poškodenia prijímača príliš "smädnými" digitálnymi servami, jednak vďaka dlhému vedeniu dochádza tiež k zhoršovaniu parametrov supersilných a ultrarýchlych serv, čo si žiadny pravoverný extrémny 3D pilot nepraje. Kanál Power 2 preto slúži ako "ústredňa" zaisťujúce priame napájanie serv dosky cykliky a plynu; zároveň servám odovzdáva riadiaci signál privedený prepojovacími káblikmi z prijímača. Voľba výstupného napätia (5,2 V, 6,0 V, 6,8 V, 7,4 V) sa uskutočňuje DIP prepínačom uloženým hlbšie pod povrchom škatuľky, aby sa zabránilo náhodnej zmene za prevádzky.
DUAL POWER BEC je doplnený bezkontaktným elektronickým vypínačom pripojovaným pomocou 40 cm kábla, takže je možné ho umiestniť na príhodné miesto na modeli. Na module vypínača je zelená LED signalizujúca zapnutie stabilizátora a 1W supersvietivá LED dióda (viditeľná cez deň až na 200 m) slúžiaca na signalizáciu nízkeho napájacieho napätia. Prahovú úroveň signalizácie môžete nastaviť pomocou DIP prepínača na 6,5 V (pre 2S LiFe) alebo 7,3 V (pre 2S LiPo).
Ak nie je použitý bezkontaktný vypínač, BEC sa zapína automaticky po pripojení napájacieho akumulátora. Ak je vypínač pripojený, zapína sa vytiahnutím zástrčky so štýlovou vlajočkou s nápisom "MOVE BEFORE FLIGHT". Po zapnutí zostáva DUAL POWER BEC v činnosti, aj keby došlo k odpojeniu/odtrhnutiu jedného alebo viacerých vodičov k bezkontaktnému vypínaču.
Napájacie káble (silikónové 0,5 mm2) sú zdvojené, opatrené konektormi JST-BEC (1x "samček", 1x "samička"). Zásuvky pre pripojenie serv a prijímača sú univerzálne UNI (pre konektory Futaba i Graupner/Hitec).
Súprava stabilizátora obsahuje: DUAL POWER BEC 10A+5A, bezkontaktný vypínač so zástrčkou s vlajkou, 4 prepojovacie servokáble 15 cm, návod.
| Použitie | Vrtuľník |
| Typ BEC | lineárny |
| Počet kanálov | 2 |
| LiXX článkov | 2 |
| BEC napätie (kanál Power 1) [V] | 5.2 |
| Trvalý prúd (kanál Power 1) [A] | 5 |
| Max. špičkový prúd (kanál Power 1) [A] | 10 |
| BEC napätie (kanál Power 2) [V] | 5.2 - 7.4 |
| Trvalý prúd (kanál Power 2) [A] | 10 |
| Max. špičkový prúd (kanál Power 2) [A] | 15 |
| Dĺžka [mm] | 64 |
| Šírka [mm] | 40 |
| Výška [mm] | 17 |
| Hmotnosť (bez káblov) [g] | 64 |
| Hmotnosť (s káblami a vypínačom) [g] | 81 |
| Výstupné napätie (kanál Power 2) | 5,2 V / 6,0 V / 6,8 V alebo 7,4 V prepínateľné |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.