Motor HobbyWing V10 G3 je evolúciou predchádzajúcej série motorov G2 - prepracovaný, výkonnejšíZobraziť celý popis

Zvýšené otáčky (pre StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má zvýšené otáčky v porovnaní s V10 G2 Stock Spec, má zvýšený krútiaci moment o 4 % a až o 16 % vyššie otáčky, čo z neho robí "tajnú zbraň" pre každú pretekársku triedu.
Linearita na prvom mieste
Zabudovaný vysoko presný Hallov snímač v kombinácii s precízne skonštruovaným a vyváženým rotorom zaisťuje dokonalú linearitu motora počas chodu.
Superľahký
Nová konštrukcia tela motora je výrazne ľahšia, takže motory G3 Modified vážia len 161 g a Stock len 132 g; tieto hmotnosti sú v porovnaní s motormi V10 G2 nižšie o 11 % a 21 %. Vďaka tomu môžu jazdci ľahko upraviť vyváženie svojich vozidiel.
Asymetrické ložiská
S očakávaným zvýšeným zaťažením sa veľkosť predného ložiska motora G3 zvýšila o 26 % v porovnaní s motorom V10 G2, zatiaľ čo veľkosť zadného ložiska sa znížila o 6 %, aby sa znížil odpor vzduchu. Asymetrická konštrukcia ložísk spôsobuje stabilnejší a hladší chod motora.
Zvýšený odvod tepla
Špeciálna konštrukcia skrine s veľkými otvormi na prednej(*) a zadnej strane zabezpečuje, že jadro statora je vystavené prúdeniu vzduchu, čím sa maximalizuje celkové chladenie.
(*Poznámka: Upravené verzie 5,5T až 8,5T, určené na použitie v kategóriách off-road, majú menšie otvory na zadnom čele, ktoré zabraňujú vnikaniu nečistôt do motora)
Predpätie
Mechanické nastavenie predpätia sa dá jemne a plynulo nastaviť. Vďaka upravenému mechanickému vodidlu časovania v zadnej časti motora je zaručené presnejšie a plynulé nastavenie pre ešte plynulejšie ladenie výkonu.
Demontovateľná konštrukcia
Jednoducho demontovateľná konštrukcia na pravidelné čistenie a údržbu účinne predlžuje životnosť motora a zachováva jeho účinnosť.
Dve rôzne čelá motora
Pre kategóriu cestných motorov - zadné čelo je vyrobené s veľkými otvormi (motory 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T), ktoré zabezpečujú vynikajúci odvod tepla.
Pre kategóriu off-road - zadná plocha je vyrobená s malými otvormi (5,5T ~ 8,5T), ktoré zase účinne zabraňujú vniknutiu piesku alebo nečistôt a poškodeniu motora počas jazdy v teréne.
Tieto zadné plochy sú k dispozícii aj samostatne ako upgrade.
Vysokokvalitné komponenty
Používajú sa vysoko výkonné jadrá statora vytvorené z čistého medeného drôtu a odolný rotor s pevnou štruktúrou, ktorý odolá teplu až do 200 ℃. Špičkové vysoko presné a vysokopevnostné ložiská a medené spájkovacie plochy pre prívodné káble zaručujú vynikajúci výkon a dlhú životnosť.
| Priemer [mm] | 35.9 |
| Dĺžka [mm] | 51,2 |
| Hmotnosť [g] | 161 |
| Dĺžka hriadeľa [mm] | 13,3 |
| Priemer hriadeľa [mm] | 3.17 |
| Napájanie [V] | 7,4 |
| Napájanie z článkov LiXX | 2 |
| Otáčky na volt [ot./min/V] | 4420 |
| Výkon motora [W] | 346 |
| Prúd motora naprázdno [A] | 3.3 |
| Max. špičkový prúd [A] | 100 |
| Timing [°] | 20 - 50 |
| Špecifikované pre 1/10 Drift, 2WD Off-road Racing | terénne vozidlá |
Zvýšené otáčky (pre StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má zvýšené otáčky v porovnaní s V10 G2 Stock Spec, má zvýšený krútiaci moment o 4 % a až o 16 % vyššie otáčky, čo z neho robí "tajnú zbraň" pre každú pretekársku triedu.
Linearita na prvom mieste
Zabudovaný vysoko presný Hallov snímač v kombinácii s precízne skonštruovaným a vyváženým rotorom zaisťuje dokonalú linearitu motora počas chodu.
Superľahký
Nová konštrukcia tela motora je výrazne ľahšia, takže motory G3 Modified vážia len 161 g a Stock len 132 g; tieto hmotnosti sú v porovnaní s motormi V10 G2 nižšie o 11 % a 21 %. Vďaka tomu môžu jazdci ľahko upraviť vyváženie svojich vozidiel.
Asymetrické ložiská
S očakávaným zvýšeným zaťažením sa veľkosť predného ložiska motora G3 zvýšila o 26 % v porovnaní s motorom V10 G2, zatiaľ čo veľkosť zadného ložiska sa znížila o 6 %, aby sa znížil odpor vzduchu. Asymetrická konštrukcia ložísk spôsobuje stabilnejší a hladší chod motora.
Zvýšený odvod tepla
Špeciálna konštrukcia skrine s veľkými otvormi na prednej(*) a zadnej strane zabezpečuje, že jadro statora je vystavené prúdeniu vzduchu, čím sa maximalizuje celkové chladenie.
(*Poznámka: Upravené verzie 5,5T až 8,5T, určené na použitie v kategóriách off-road, majú menšie otvory na zadnom čele, ktoré zabraňujú vnikaniu nečistôt do motora)
Predpätie
Mechanické nastavenie predpätia sa dá jemne a plynulo nastaviť. Vďaka upravenému mechanickému vodidlu časovania v zadnej časti motora je zaručené presnejšie a plynulé nastavenie pre ešte plynulejšie ladenie výkonu.
Demontovateľná konštrukcia
Jednoducho demontovateľná konštrukcia na pravidelné čistenie a údržbu účinne predlžuje životnosť motora a zachováva jeho účinnosť.
Dve rôzne čelá motora
Pre kategóriu cestných motorov - zadné čelo je vyrobené s veľkými otvormi (motory 3,5T~5,0T a 10,5T~21,5T), ktoré zabezpečujú vynikajúci odvod tepla.
Pre kategóriu off-road - zadná plocha je vyrobená s malými otvormi (5,5T ~ 8,5T), ktoré zase účinne zabraňujú vniknutiu piesku alebo nečistôt a poškodeniu motora počas jazdy v teréne.
Tieto zadné plochy sú k dispozícii aj samostatne ako upgrade.
Vysokokvalitné komponenty
Používajú sa vysoko výkonné jadrá statora vytvorené z čistého medeného drôtu a odolný rotor s pevnou štruktúrou, ktorý odolá teplu až do 200 ℃. Špičkové vysoko presné a vysokopevnostné ložiská a medené spájkovacie plochy pre prívodné káble zaručujú vynikajúci výkon a dlhú životnosť.
| Priemer [mm] | 35.9 |
| Dĺžka [mm] | 51,2 |
| Hmotnosť [g] | 161 |
| Dĺžka hriadeľa [mm] | 13,3 |
| Priemer hriadeľa [mm] | 3.17 |
| Napájanie [V] | 7,4 |
| Napájanie z článkov LiXX | 2 |
| Otáčky na volt [ot./min/V] | 4420 |
| Výkon motora [W] | 346 |
| Prúd motora naprázdno [A] | 3.3 |
| Max. špičkový prúd [A] | 100 |
| Timing [°] | 20 - 50 |
| Špecifikované pre 1/10 Drift, 2WD Off-road Racing | terénne vozidlá |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.