Jednotka riadiacej elektroniky zhromažďujúca dáta z jednotlivých telemetrických snímačov určená hlavne pre modely s elektrickým pohonom. 9 vstupov pre snímače (4x teplota, 2x otáčky, 1x GPS, 1x napätie, 1x prúd).Zobraziť celý popis

Telemetrický systém Hitec 2.4GHz sa vďaka telemetrickej ústredni HTS-SS Blue rozrastá o možnosť merania prúdu a napätia. Teraz môžete lietať s vaším modelom A PRITOM poznať aktuálne otáčky motora, prúdový odber pohonného elektromotora alebo iného palubného zariadenia, napätie napájacieho akumulátora alebo v inom mieste palubnej elektroinštalácie, teploty na rôznych miestach a GPS informácie zahŕňajúce údaje o polohe, rýchlosti a výške. Systém je možné inštalovať do väčšiny lietajúcich modelov: vrtuľníkov, vetroňov, modelov poháňaných elektromotorom.
Telemetrická ústredňa slúži k zberu dát z vonkajších čidiel (až 9 snímačov) a ich prenosu do telemetrického prijímača Hitec s dátovým vstupom (v túto chvíľu Optima 7 a Optima 9). Ako naznačuje názov ("Elektro"), je optimalizovaná predovšetkým pre modely poháňané elektromotorom - lietadlá, vrtuľníky, autá i lode. Ústredňa obsahuje elektroniku "obsluhujúcu" jednotlivé snímače - nie je preto možné zapojiť samotné čidlo priamo do prijímača, ale vždy iba prostredníctvom ústredne.
Pre správnu činnosť je potrebné vopred skontrolovať (a podľa potreby aktualizovať s pomocou HPP-22), že:
Ústredňa nevyžaduje žiadne nastavovanie, zapája sa pomocou dvojice káblov s ňou dodávaných - krúteným trojžilovým káblikom sa vedie telemetria do vstupu DATA na prijímači, plochý káblik slúži na napájanie ústredne a snímačov (4,8-8,4). Pripojiť ho môžete priamo do nepoužívaného servovýstupu prijímača. Ak sú všetky obsadené, potom pomocou Y-kábla, alebo môžete napájanie priviesť priamo od vypínača prijímačového akumulátora.
Okrem dátového výstupu (DATA) a zásuvky napájania (P) má ústredňa deväť zásuviek s nezámennými konektormi pre rôzne druhy snímacích čidiel:
Pripojiť môžete až dva snímače otáčok, nezáleží, či magnetické alebo optické, číslo zásuvky udáva adresu, na ktorej sa dané čidlo objaví na displeji vysielača Aurora 9 alebo na monitore počítača pri pripojení prostredníctvom rozhrania HPP-22 k vysielačovému modulu.
Podobne môžete pripojiť až štyri teplotné čidlá, číslo zásuvky opäť udáva adresu čidla.
Pri pripojení snímača prúdu treba na vysielači (alebo na pripojenom PC či inom telemetrickom rozhraní zvoliť zodpovedajúci typ snímača (C50 alebo C200, aby bola zobrazovaná správna hodnota prúdu.
Vzhľadom k malým rozmerom a nízkej hmotnosti (ústredňa so VŠETKÝMI snímačmi pripojenými váži cca 45 g - tj. toľko, čo jedno štandardné servo), je možné telemetrické údaje získavať aj z paluby malých a ľahkých modelov.
Súprava telemetrickej ústredne obsahuje: telemetrickú ústredňu HTS-SS Blue, napájací kábel, dátový kábel a obojstrannou penovou samolepiacou pásku.
| Napájanie | 4,8 - 8,4 V (max. 2S Li-poly) |
| Rozsah prevádzkových teplôt | -20°C ~ +60°C |
| Rozmery | 34x24x5 mm |
| Hmotnosť | 7 g bez káblov, 12 g s káblami |
Telemetrický systém Hitec 2.4GHz sa vďaka telemetrickej ústredni HTS-SS Blue rozrastá o možnosť merania prúdu a napätia. Teraz môžete lietať s vaším modelom A PRITOM poznať aktuálne otáčky motora, prúdový odber pohonného elektromotora alebo iného palubného zariadenia, napätie napájacieho akumulátora alebo v inom mieste palubnej elektroinštalácie, teploty na rôznych miestach a GPS informácie zahŕňajúce údaje o polohe, rýchlosti a výške. Systém je možné inštalovať do väčšiny lietajúcich modelov: vrtuľníkov, vetroňov, modelov poháňaných elektromotorom.
Telemetrická ústredňa slúži k zberu dát z vonkajších čidiel (až 9 snímačov) a ich prenosu do telemetrického prijímača Hitec s dátovým vstupom (v túto chvíľu Optima 7 a Optima 9). Ako naznačuje názov ("Elektro"), je optimalizovaná predovšetkým pre modely poháňané elektromotorom - lietadlá, vrtuľníky, autá i lode. Ústredňa obsahuje elektroniku "obsluhujúcu" jednotlivé snímače - nie je preto možné zapojiť samotné čidlo priamo do prijímača, ale vždy iba prostredníctvom ústredne.
Pre správnu činnosť je potrebné vopred skontrolovať (a podľa potreby aktualizovať s pomocou HPP-22), že:
Ústredňa nevyžaduje žiadne nastavovanie, zapája sa pomocou dvojice káblov s ňou dodávaných - krúteným trojžilovým káblikom sa vedie telemetria do vstupu DATA na prijímači, plochý káblik slúži na napájanie ústredne a snímačov (4,8-8,4). Pripojiť ho môžete priamo do nepoužívaného servovýstupu prijímača. Ak sú všetky obsadené, potom pomocou Y-kábla, alebo môžete napájanie priviesť priamo od vypínača prijímačového akumulátora.
Okrem dátového výstupu (DATA) a zásuvky napájania (P) má ústredňa deväť zásuviek s nezámennými konektormi pre rôzne druhy snímacích čidiel:
Pripojiť môžete až dva snímače otáčok, nezáleží, či magnetické alebo optické, číslo zásuvky udáva adresu, na ktorej sa dané čidlo objaví na displeji vysielača Aurora 9 alebo na monitore počítača pri pripojení prostredníctvom rozhrania HPP-22 k vysielačovému modulu.
Podobne môžete pripojiť až štyri teplotné čidlá, číslo zásuvky opäť udáva adresu čidla.
Pri pripojení snímača prúdu treba na vysielači (alebo na pripojenom PC či inom telemetrickom rozhraní zvoliť zodpovedajúci typ snímača (C50 alebo C200, aby bola zobrazovaná správna hodnota prúdu.
Vzhľadom k malým rozmerom a nízkej hmotnosti (ústredňa so VŠETKÝMI snímačmi pripojenými váži cca 45 g - tj. toľko, čo jedno štandardné servo), je možné telemetrické údaje získavať aj z paluby malých a ľahkých modelov.
Súprava telemetrickej ústredne obsahuje: telemetrickú ústredňu HTS-SS Blue, napájací kábel, dátový kábel a obojstrannou penovou samolepiacou pásku.
| Napájanie | 4,8 - 8,4 V (max. 2S Li-poly) |
| Rozsah prevádzkových teplôt | -20°C ~ +60°C |
| Rozmery | 34x24x5 mm |
| Hmotnosť | 7 g bez káblov, 12 g s káblami |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.