Striedavý elektromotor novej generácie s rotačným plášťom uzavretým v pevnom vonkajšom puzdre pre modely: vetroň 1700 g, napájanie Lixx 3s, hriadeľ 5 mm, regulátor 30 A.Zobraziť celý popis

Motory radu AXI Cyclone majú úplne novú koncepciu - vychádzajú síce z motorov AXI V2 Long, ale ich rotačný plášť je uzavretý do vonkajšieho puzdra, takže odpadajú problémy spojené s inštaláciou do obmedzených priestorov v čele trupov motorových vetroňov. Úplne je vylúčené riziko kontaktu otáčajúceho sa plášťa s káblami alebo inými časťami modelu. Rovnako ako pri motoroch AXI V2 Long je použitá špeciálna vnútorná konštrukcia s integrovaným chladiacim systémom na princípe turbínového efektu prúdenia vzduchu, ktorá udržuje vinutie motora chladnejšie. Predné čelo je kónicky predĺžené pre ľahkú montáž do trupov vetroňov s malým priemerom provy.
Robustné a spoľahlivé vysokovýkonné striedavé motory radu AXI 2814/xx Cyclone s otočným plášťom a neodymovými magnetmi majú kalený hriadeľ o priemere 5 mm uložený v troch guľôčkových ložiskách, ktoré zabezpečujú veľmi dobrú mechanickú stabilitu pri normálnej i obrátenej montáži. Rotory motorov radu AXI 2814/xx Cyclone sú vyvážané na najmodernejšom dynamickom vyvažovacom zariadení od renomovanej spoločnosti Schenck. Kvalitné japonské ložiská, dodávané do motorov radu Cyclone sa vyznačujú vyššou životnosťou a tichým chodom.
Motory radu AXI 2814/xx Cyclone sú vďaka svojmu veľkému krútiacemu momentu vhodné pre priamy pohon veľkých vrtúľ bez nutnosti použiť prevodovku, čo zaisťuje veľmi dobrú účinnosť celého pohonu.
| Systém označovania motorov: AXI xxYY/zz |
| xx - priemer statora v mm |
| YY - dĺžka statora v mm |
| zz - počet závitov |
AXI 2814/16 Cyclone je striedavý motor učený pre pohon modelov s letovou hmotnosťou do 1700 g s napájaním z trojčlánkového akumulátora Li-poly. Výborne sa hodí pre 2-2,5 m termické vetrone.
Montáž motora: AXI 2814/16 Cyclone je konštruovaný pre prednú montáž. Na upevnenie použite štyri skrutky M3, ktoré zasahujú do čela motora v rozmedzí 4-5 mm. Motorová prepážka by mala byť zo 4-5 mm leteckej preglejky.
Súprava motora obsahuje: striedavý motor AXI 2814/16 Cyclone, návod.
| Napájanie LiXX článkov | 3 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1035 |
| Počet závitov | 16 |
| Vnútorný odpor [mOhm] | 85 |
| Prúd naprázdno [A] | 1 |
| max. účinnosť [%] | 84 |
| Prúd pri max. účinnosti (η>75%) [A] | 12 - 20 |
| Max. špičkový prúd (60 s) [A] | 36 |
| Max. výkon [W] | 335 |
| Priemer [mm] | 40 |
| Dĺžka [mm] | 63 |
| Priemer hriadeľa [mm] | 5 |
| Hmotnosť [g] | 164 |
| Počet pólov | 14 |
| Časovanie [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 40 - 50 |
| Vetroň do hmotnosti [g] | 1700 |
| Doporučená vrtuľa | 3S: 11x5" |
Motory radu AXI Cyclone majú úplne novú koncepciu - vychádzajú síce z motorov AXI V2 Long, ale ich rotačný plášť je uzavretý do vonkajšieho puzdra, takže odpadajú problémy spojené s inštaláciou do obmedzených priestorov v čele trupov motorových vetroňov. Úplne je vylúčené riziko kontaktu otáčajúceho sa plášťa s káblami alebo inými časťami modelu. Rovnako ako pri motoroch AXI V2 Long je použitá špeciálna vnútorná konštrukcia s integrovaným chladiacim systémom na princípe turbínového efektu prúdenia vzduchu, ktorá udržuje vinutie motora chladnejšie. Predné čelo je kónicky predĺžené pre ľahkú montáž do trupov vetroňov s malým priemerom provy.
Robustné a spoľahlivé vysokovýkonné striedavé motory radu AXI 2814/xx Cyclone s otočným plášťom a neodymovými magnetmi majú kalený hriadeľ o priemere 5 mm uložený v troch guľôčkových ložiskách, ktoré zabezpečujú veľmi dobrú mechanickú stabilitu pri normálnej i obrátenej montáži. Rotory motorov radu AXI 2814/xx Cyclone sú vyvážané na najmodernejšom dynamickom vyvažovacom zariadení od renomovanej spoločnosti Schenck. Kvalitné japonské ložiská, dodávané do motorov radu Cyclone sa vyznačujú vyššou životnosťou a tichým chodom.
Motory radu AXI 2814/xx Cyclone sú vďaka svojmu veľkému krútiacemu momentu vhodné pre priamy pohon veľkých vrtúľ bez nutnosti použiť prevodovku, čo zaisťuje veľmi dobrú účinnosť celého pohonu.
| Systém označovania motorov: AXI xxYY/zz |
| xx - priemer statora v mm |
| YY - dĺžka statora v mm |
| zz - počet závitov |
AXI 2814/16 Cyclone je striedavý motor učený pre pohon modelov s letovou hmotnosťou do 1700 g s napájaním z trojčlánkového akumulátora Li-poly. Výborne sa hodí pre 2-2,5 m termické vetrone.
Montáž motora: AXI 2814/16 Cyclone je konštruovaný pre prednú montáž. Na upevnenie použite štyri skrutky M3, ktoré zasahujú do čela motora v rozmedzí 4-5 mm. Motorová prepážka by mala byť zo 4-5 mm leteckej preglejky.
Súprava motora obsahuje: striedavý motor AXI 2814/16 Cyclone, návod.
| Napájanie LiXX článkov | 3 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1035 |
| Počet závitov | 16 |
| Vnútorný odpor [mOhm] | 85 |
| Prúd naprázdno [A] | 1 |
| max. účinnosť [%] | 84 |
| Prúd pri max. účinnosti (η>75%) [A] | 12 - 20 |
| Max. špičkový prúd (60 s) [A] | 36 |
| Max. výkon [W] | 335 |
| Priemer [mm] | 40 |
| Dĺžka [mm] | 63 |
| Priemer hriadeľa [mm] | 5 |
| Hmotnosť [g] | 164 |
| Počet pólov | 14 |
| Časovanie [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 40 - 50 |
| Vetroň do hmotnosti [g] | 1700 |
| Doporučená vrtuľa | 3S: 11x5" |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.