Striedavý elektromotor s rotačným plášťom s malým priemerom pre modely lietadiel: vetroň 450g, trenažér 450g, akro 400g, KV1600 ot/min na V, napájanie Lixx 2-3s, hriadeľ 3,0 mm. Ideálny pre 2m E-RES vetrone so štíhlym trupom ako MIRAI alebo MIRAI V.Zobraziť celý popis

Motory KAVAN PRO sú vysoko výkonné bezkartáčové 14-pólové motory s rotačným krytom s vynikajúcimi elektrickými vlastnosťami, sofistikovanou konštrukciou a špičkovým spracovaním. Hriadele z kalenej ocele a kvalitné ložiská zaručujú dlhú životnosť, zatiaľ čo kvalitné materiály použité na stator a rotor zaručujú aj vynikajúci výkon s vysokou účinnosťou. Sú to nízkootáčkové motory s vysokým krútiacim momentom, ktoré zvládajú vrtule s veľkým priemerom a stúpaním bez potreby prevodovky.
| Systém označenia motora: PRO xxYY-zzzz |
| PRO - bezkartáčový motor s rotačným krytom ("outrunner", "turret") |
| xx - priemer motora v mm |
| YYY - dĺžka motora v mm |
| zzzz - rýchlosť na volt (ot./min na volt), "KV" |
KAVAN PRO 2225-1600
KAVAN PRO 2225-1600 je miniatúrny striedavý motor s malým priemerom určený na pohon malých modelov s letovou hmotnosťou do 450 g s napájaním z dvoch až troch článkov LiPo batérie. Motor bol špeciálne vyvinutý na napájanie dvojmetrových motorových vetroňov RES s tenkým trupom, ako sú napríklad KAVAN MIRAI alebo MIRAI V. S jeho pomocou môžete úspešne "elektrifikovať" aj napr. veľké gumové draky od Guillow's alebo Dumas s rozpätím cca 800-1200 mm, výborný je aj pre parkové lietadlá Dumas.
Montáž motora: KAVAN PRO 2225-1600 je určený len na prednú montáž. Použite minimálne dve (protiľahlé) alebo štyri skrutky M2,5, ktoré sa zapichnú do čelnej strany motora v rozmedzí 3 - 4 mm. Priečka motora by mala byť vyrobená z 2 mm leteckej preglejky.
Súprava motora obsahuje: Motor KAVAN PRO 2225-1600 s káblami bez konektorov. Úplný návod na obsluhu motora si môžete stiahnuť tu:Bezkartáčové motory KAVAN PRO - návod na použitie
| Výkon článkov LiXX | 2 - 3 |
| RPM [RPM/V] | 1600 |
| Max. Výkon (180 s) [W] | 220 |
| Vnútorný odpor [mOhm] | 106 |
| Vnútorný prúd bez zaťaženia (pri 10 V) [mA] | 620 |
| Max. špičkový prúd (180 s) [A] | 23 |
| Priemer [mm] | 22 |
| Dĺžka [mm] | 25 |
| Dĺžka Celkový [mm] | 40 |
| Priemer hriadeľa [mm] | 3 |
| Hmotnosť [g] | 34.5 |
| Počet tyčí | 14 |
| Časovanie [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 25 - 30 |
| Trén do hmotnosti [g] | 450 |
| Trén do hmotnosť [g] | 450 |
| Acrobat do hmotnosti [g] | 400 |
| 3D do hmotnosti [g] | 330 |
| Odporúčaná vrtuľa | 2S: 9x6"" |
| 3S: 8x6" (pre pretekárske vetrone s krátkou dobou chodu motora do 9x6") | |
Motory KAVAN PRO sú vysoko výkonné bezkartáčové 14-pólové motory s rotačným krytom s vynikajúcimi elektrickými vlastnosťami, sofistikovanou konštrukciou a špičkovým spracovaním. Hriadele z kalenej ocele a kvalitné ložiská zaručujú dlhú životnosť, zatiaľ čo kvalitné materiály použité na stator a rotor zaručujú aj vynikajúci výkon s vysokou účinnosťou. Sú to nízkootáčkové motory s vysokým krútiacim momentom, ktoré zvládajú vrtule s veľkým priemerom a stúpaním bez potreby prevodovky.
| Systém označenia motora: PRO xxYY-zzzz |
| PRO - bezkartáčový motor s rotačným krytom ("outrunner", "turret") |
| xx - priemer motora v mm |
| YYY - dĺžka motora v mm |
| zzzz - rýchlosť na volt (ot./min na volt), "KV" |
KAVAN PRO 2225-1600
KAVAN PRO 2225-1600 je miniatúrny striedavý motor s malým priemerom určený na pohon malých modelov s letovou hmotnosťou do 450 g s napájaním z dvoch až troch článkov LiPo batérie. Motor bol špeciálne vyvinutý na napájanie dvojmetrových motorových vetroňov RES s tenkým trupom, ako sú napríklad KAVAN MIRAI alebo MIRAI V. S jeho pomocou môžete úspešne "elektrifikovať" aj napr. veľké gumové draky od Guillow's alebo Dumas s rozpätím cca 800-1200 mm, výborný je aj pre parkové lietadlá Dumas.
Montáž motora: KAVAN PRO 2225-1600 je určený len na prednú montáž. Použite minimálne dve (protiľahlé) alebo štyri skrutky M2,5, ktoré sa zapichnú do čelnej strany motora v rozmedzí 3 - 4 mm. Priečka motora by mala byť vyrobená z 2 mm leteckej preglejky.
Súprava motora obsahuje: Motor KAVAN PRO 2225-1600 s káblami bez konektorov. Úplný návod na obsluhu motora si môžete stiahnuť tu:Bezkartáčové motory KAVAN PRO - návod na použitie
| Výkon článkov LiXX | 2 - 3 |
| RPM [RPM/V] | 1600 |
| Max. Výkon (180 s) [W] | 220 |
| Vnútorný odpor [mOhm] | 106 |
| Vnútorný prúd bez zaťaženia (pri 10 V) [mA] | 620 |
| Max. špičkový prúd (180 s) [A] | 23 |
| Priemer [mm] | 22 |
| Dĺžka [mm] | 25 |
| Dĺžka Celkový [mm] | 40 |
| Priemer hriadeľa [mm] | 3 |
| Hmotnosť [g] | 34.5 |
| Počet tyčí | 14 |
| Časovanie [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 25 - 30 |
| Trén do hmotnosti [g] | 450 |
| Trén do hmotnosť [g] | 450 |
| Acrobat do hmotnosti [g] | 400 |
| 3D do hmotnosti [g] | 330 |
| Odporúčaná vrtuľa | 2S: 9x6"" |
| 3S: 8x6" (pre pretekárske vetrone s krátkou dobou chodu motora do 9x6") | |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.