Základná verzia mikroletu M1 3D s cyklickou doskou 120° CCPM a bezlopatkovým stabilizačným systémom 3G (prepínateľné režimy stabilizácie/3D akrobacie) s nosným rotorom s priemerom 290 mm poháňaným bezkartáčovým motorom s funkciou regulátora. ARF súprava vrátane LiPo akumulátora umožňujúceho použitie RC súpravy s miniatúrnym prijímačom kompatibilným so systémom S.BUS alebo DSM/DSMX.Zobraziť celý popis

Cyklická doska CCPM riadená elektronicky miešanými servami, bezlopatková "bezkormidlová" rotorová hlava s trojosovým gyroskopickým systémom 3G namiesto obvyklého mechanického stabilizátora a gyroskopom stabilizujúcim vrtuľník okolo vertikálnej osi, výkonný striedavý motor a elektronický regulátor otáčok s funkciou regulátora, inteligentná riadiaca jednotka umožňujúca prevádzku v režime stabilizácie sklonu vhodnom pre začiatočníkov s vrtuľníkom, ako aj v režime 3D pre divokú akrobaciu bez obmedzení - to všetko nájdete v mikrovrtuľníku M1 V1 s rotorom s priemerom 290 mm!
Základ konštrukcie trupu tvorí duralové motorové lôžko a kryt hlavného hriadeľa s dvojdielnym plastovým rámom trupu, plastovým lyžinovým podvozkom a chvostovým nosníkom z profilovanej duralovej rúrky s uhlíkovým vertikálnym stabilizátorom. V ráme je umiestnený striedavý elektromotor Sunnysky® R23-2 s otočným krytom, ktorý poháňa nosný rotor priamo, bez bežných prevodov. Podobne miniatúrny bezkartáčový motor Sunnysky® R08-2 priamo poháňa vyvažovací rotor. Celá mechanika je tak čo najjednoduchšia, odpadajú problémy s drhnúcimi klznými plochami, opotrebovanými prevodmi alebo preklzávajúcimi pohonmi.
Robustný 3 mm hlavný hriadeľ je uložený v guľôčkových ložiskách. Cyklická doska je duralová, rovnako ako hlava rotora s nosičmi lopatiek. Vďaka systému 3G flybarless a elektronickému CCPM je rotorová hlava veľmi jednoduchá. Nosiče listov nosného rotora sú krásnou zmenšeninou nosičov "veľkých" RC vrtuľníkov - so všetkými tými guličkovými ložiskami a tlmiacimi vložkami!
Elektronika vrtuľníka pozostáva z inteligentnej riadiacej jednotky s integrovaným 3G flybarless regulátorom, elektronického regulátora otáčok s funkciou regulátora a troch digitálnych pikoservo DS2045 s kovovými prevodmi ovládajúcimi zmiešanú cyklickú dosku CCPM (120°). Na ovládanie vrtuľníka budete potrebovať aspoň šesťkanálovú RC súpravu s miniatúrnym prijímačom s portom S.BUS (alebo tiež DSM/DSMX). Na bežné lietanie vysielač ani nemusí byť počítačový (všetky potrebné mixy zvládne regulátor), stačí 4 kanály "na nožniciach" a piaty kanál s dvojpolohovým prepínačom na prepínanie režimov regulátora s stabilizáciou a 3D. Samozrejme, na úplné klasické a 3D lietanie potrebujete počítačový vysielač s nastaviteľnými 2-3 letovými režimami s minimálne päťbodovými kolektívnymi krivkami pre visenie a akrobaciu a ďalším režimom pre autorotáciu.
Ľahko odnímateľný športový kokpit je vyrobený z veľmi ľahkého výlisku z odolného plastu - môžete si vybrať z dvoch farebných schém zaručujúcich dobrú viditeľnosť a čitateľnosť" polohy vrtuľníka vo vzduchu. Vrtuľník je napájaný dvojčlánkovým LiPo akumulátorom 7,4 V 350 mAh s nabíjacou kapacitou 50C (s konektorom JST-XH), ktorý je umiestnený na spodnej strane trupu. Poskytne vám až 9 minút jednoduchého letu alebo až 4 minúty agresívnej 3D akrobacie.
Vrtuľník sa dodáva kompletne zostavený s predkonfigurovanou riadiacou jednotkou, takže stačí vrtuľník vybaliť, pripojiť prijímač kompatibilný so zbernicou S.BUS, nabiť pohonný akumulátor, podľa podrobného návodu s názornými obrázkami nastaviť vysielač, skontrolovať všetky funkcie vrtuľníka - a môžete vzlietnuť!
M1 V1 je plne 3D vrtuľník s kolektívnym riadením - a ako taký predpokladá a vyžaduje primerané skúsenosti pilota. Nie je to "dron", pri ktorom len pridáte plyn, on vzlietne a visí "ako pribitý" bez akéhokoľvek zásahu do ovládania. M1 V1 si naplno užijú stredne pokročilí až pokročilí piloti, ktorí už majú skúsenosti s letom na kolektívne riadených ("šesťkanálových") vrtuľníkoch. Avšak s dostatočnou dávkou vytrvalosti, pokory, predchádzajúcim usilovným tréningom na počítačovom RC simulátore, pod dohľadom skúseného pilota a používaním stabilizovaného režimu, môže s M1 V1 začať lietať aj začínajúci pilot vrtuľníka.
Súprava vrtuľníka ARF obsahuje: 100% zostavený a na lietanie pripravený model M1 V1, LiPo 7,4 V 350 mAh 50C napájací akumulátor, imbusový skrutkovač, plochý kľúč, nabíjací kábel, pevnú penovú škatuľu z EP s odklápacím vekom na bezpečnú prepravu a uskladnenie modelu, návod na ovládanie modelu a nastavenie riadiacej jednotky.
| Priemer nosného rotora [mm] | 290 |
| Priemer balančného rotora [mm] | 46 |
| Dĺžka trupu Šírka [mm] | 292 |
| Šírka [mm] | 54 |
| Výška [mm] | 88 |
| Hmotnosť [g] | 118 |
| Riadené funkcie | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Zostaviteľnosť | S0 |
| Pilotovateľnosť | P2,P3 |
Cyklická doska CCPM riadená elektronicky miešanými servami, bezlopatková "bezkormidlová" rotorová hlava s trojosovým gyroskopickým systémom 3G namiesto obvyklého mechanického stabilizátora a gyroskopom stabilizujúcim vrtuľník okolo vertikálnej osi, výkonný striedavý motor a elektronický regulátor otáčok s funkciou regulátora, inteligentná riadiaca jednotka umožňujúca prevádzku v režime stabilizácie sklonu vhodnom pre začiatočníkov s vrtuľníkom, ako aj v režime 3D pre divokú akrobaciu bez obmedzení - to všetko nájdete v mikrovrtuľníku M1 V1 s rotorom s priemerom 290 mm!
Základ konštrukcie trupu tvorí duralové motorové lôžko a kryt hlavného hriadeľa s dvojdielnym plastovým rámom trupu, plastovým lyžinovým podvozkom a chvostovým nosníkom z profilovanej duralovej rúrky s uhlíkovým vertikálnym stabilizátorom. V ráme je umiestnený striedavý elektromotor Sunnysky® R23-2 s otočným krytom, ktorý poháňa nosný rotor priamo, bez bežných prevodov. Podobne miniatúrny bezkartáčový motor Sunnysky® R08-2 priamo poháňa vyvažovací rotor. Celá mechanika je tak čo najjednoduchšia, odpadajú problémy s drhnúcimi klznými plochami, opotrebovanými prevodmi alebo preklzávajúcimi pohonmi.
Robustný 3 mm hlavný hriadeľ je uložený v guľôčkových ložiskách. Cyklická doska je duralová, rovnako ako hlava rotora s nosičmi lopatiek. Vďaka systému 3G flybarless a elektronickému CCPM je rotorová hlava veľmi jednoduchá. Nosiče listov nosného rotora sú krásnou zmenšeninou nosičov "veľkých" RC vrtuľníkov - so všetkými tými guličkovými ložiskami a tlmiacimi vložkami!
Elektronika vrtuľníka pozostáva z inteligentnej riadiacej jednotky s integrovaným 3G flybarless regulátorom, elektronického regulátora otáčok s funkciou regulátora a troch digitálnych pikoservo DS2045 s kovovými prevodmi ovládajúcimi zmiešanú cyklickú dosku CCPM (120°). Na ovládanie vrtuľníka budete potrebovať aspoň šesťkanálovú RC súpravu s miniatúrnym prijímačom s portom S.BUS (alebo tiež DSM/DSMX). Na bežné lietanie vysielač ani nemusí byť počítačový (všetky potrebné mixy zvládne regulátor), stačí 4 kanály "na nožniciach" a piaty kanál s dvojpolohovým prepínačom na prepínanie režimov regulátora s stabilizáciou a 3D. Samozrejme, na úplné klasické a 3D lietanie potrebujete počítačový vysielač s nastaviteľnými 2-3 letovými režimami s minimálne päťbodovými kolektívnymi krivkami pre visenie a akrobaciu a ďalším režimom pre autorotáciu.
Ľahko odnímateľný športový kokpit je vyrobený z veľmi ľahkého výlisku z odolného plastu - môžete si vybrať z dvoch farebných schém zaručujúcich dobrú viditeľnosť a čitateľnosť" polohy vrtuľníka vo vzduchu. Vrtuľník je napájaný dvojčlánkovým LiPo akumulátorom 7,4 V 350 mAh s nabíjacou kapacitou 50C (s konektorom JST-XH), ktorý je umiestnený na spodnej strane trupu. Poskytne vám až 9 minút jednoduchého letu alebo až 4 minúty agresívnej 3D akrobacie.
Vrtuľník sa dodáva kompletne zostavený s predkonfigurovanou riadiacou jednotkou, takže stačí vrtuľník vybaliť, pripojiť prijímač kompatibilný so zbernicou S.BUS, nabiť pohonný akumulátor, podľa podrobného návodu s názornými obrázkami nastaviť vysielač, skontrolovať všetky funkcie vrtuľníka - a môžete vzlietnuť!
M1 V1 je plne 3D vrtuľník s kolektívnym riadením - a ako taký predpokladá a vyžaduje primerané skúsenosti pilota. Nie je to "dron", pri ktorom len pridáte plyn, on vzlietne a visí "ako pribitý" bez akéhokoľvek zásahu do ovládania. M1 V1 si naplno užijú stredne pokročilí až pokročilí piloti, ktorí už majú skúsenosti s letom na kolektívne riadených ("šesťkanálových") vrtuľníkoch. Avšak s dostatočnou dávkou vytrvalosti, pokory, predchádzajúcim usilovným tréningom na počítačovom RC simulátore, pod dohľadom skúseného pilota a používaním stabilizovaného režimu, môže s M1 V1 začať lietať aj začínajúci pilot vrtuľníka.
Súprava vrtuľníka ARF obsahuje: 100% zostavený a na lietanie pripravený model M1 V1, LiPo 7,4 V 350 mAh 50C napájací akumulátor, imbusový skrutkovač, plochý kľúč, nabíjací kábel, pevnú penovú škatuľu z EP s odklápacím vekom na bezpečnú prepravu a uskladnenie modelu, návod na ovládanie modelu a nastavenie riadiacej jednotky.
| Priemer nosného rotora [mm] | 290 |
| Priemer balančného rotora [mm] | 46 |
| Dĺžka trupu Šírka [mm] | 292 |
| Šírka [mm] | 54 |
| Výška [mm] | 88 |
| Hmotnosť [g] | 118 |
| Riadené funkcie | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Zostaviteľnosť | S0 |
| Pilotovateľnosť | P2,P3 |
Vyberáte RC vrtuľník a neviete si rady s výberom? V tomto článku nájdete informácie, ktoré vám pomôžu s výberom.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Chcete si kúpiť autodráhu Carrera a neviete, ktorú si vybrať? Pripravili sme pre vás zoznam najdôležitejších parametrov, ktoré vám určite pomôžu vybrať si tú najlepšiu autodráhu Carrera.