RTF, rozpätie 2000 mm, 4 serva, 8-k.Zobraziť celý popis

Odporúčame prikúpiť
  • Nabíjajte bezpečne
    RMT models Safe bag - taška na ochranu batérie 16 × 7 × 7 cm
    RMT models Safe bag - taška na ochranu batérie 16 × 7 × 7 cm
    Na sklade > 10 ks
  • Opravná sada pre lietadlá
    POWER CA PACK 3x20g (R,S,H) + aktivátor 150ml (CZ)
    POWER CA PACK 3x20g (R,S,H) + aktivátor 150ml (CZ)
    Na sklade > 10 ks
  • E-shop0 ks
307,09 €S DPH
DOPRAVA ZADARMO
Kód produktu
PM-NE4241
EAN
6943481798667
Zodpovednosť za vady
24 mesiacov
97 % zákazníkov nás odporúča
7 170 recenzií
Štěpán Šídlo
Štěpán Šídlopo–pia: 8–16 h

Súvisiace produkty

SKY CLIMBER 3G je novou verziou osvedčeného motorového vetroňa z penového EPP zo stajne firmy Nine Eagles, ktorý ste si obľúbili pre výborné letové vlastnosti a odolnú konštrukciu. Zatiaľ čo drak modelu zostal bezo zmeny, úplne sa premenila RC súprava a palubná elektronika, ktorou sa model ovláda. Nový prijímač s integrovaným 3G letovým riadiacim systémom ponúka celý rad funkcií, s ktorými ste sa doteraz stretávali len u multikoptér - poloautomatické riadenie "fly-by-wire" s automatickou stabilizáciou náklonu, gyroskopickou stabilizáciu, automatický vzlet, automatické pristátie, automatický návrat domov!

Tri letové režimy 1) s poloautomatickým riadením, 2) s gyroskopickou stabilizáciou a 3) s ručným riadením umožňujú prejsť postupne od poloautomatického ovládania, cez lietanie s pomocnou gyroskopickej stabilizácie až po ručné riadenie, kedy pilot ovláda model úplne sám a bez pomoci chytrej elektroniky.

  • Poloautomatické riadenie (do istej miery by sa dalo prirovnať k režimu Atti u multikoptér) je špeciálne určené pre začiatočníkov. Pri klasickom ručnom riadení sú výchylky kormidiel lietadla úmerné výkyvom ovládačov na vysielači, bez ohľadu na aktuálnu polohu modelu. Tj. ak pilot dáva správne povely, je všetko v poriadku - ale ak to tak nie je, ľahko môže model uviesť do nebezpečnej situácie. Sky Climber 3G v režime poloautomatického riadenia ovláda jednotlivé kormidlá s ohľadom na skutočnú polohu modelu. Pilot dáva vychýlením ovládačov na vysielači modeli najavo, že si napr. Praje letieť v stúpavej zákrute doprava - inteligentná riadiaca elektronika ale sama vychýli kormidlá tak, aby model týmto spôsobom stabilne letel s ohľadom na obmedzenia aerodynamické (napr. Aby rýchlosť modelu neklesla pod pádovú rýchlosť ), výkonová (max. uhol stúpania modelu je obmedzený pomerom ťahu vrtule k hmotnosti modelu) a vonkajšie vplyvy (vietor atď.). Ak pilot vráti ovládača do stredovej polohy, model poletí vodorovne v priamom smere. Začínajúci pilot vďaka tomu môže zvládnuť lietanie s modelom veľmi ľahko. V tomto režime ale nie je možné vykonávať akrobatické obraty, ako sú premety alebo výkruty.
  • Riadenie s gyroskopickou stabilizáciou je určené pre pilota, ktorý už zvládol lietanie v poloautomatickom režime. Trojosí gyroskop sníma pohyby modelu a pomáha pilotovi udržiavať stabilný let. Ak pilot vráti ovládače do stredu, model sa bude snažiť pokračovať v lete v polohe tomu predchádzajúcej (tj. ak je napr. v náklone 20 ° doľava, bude sa snažiť tak letieť aj naďalej), nevráti sa automaticky do vodorovného priameho letu ako pri poloautomatickom riadení. Gyro pomáha napr. vyrovnávať silnejšie poryvy vetra, ktoré by neskúseného pilota mohli zaskočiť. Vďaka tomu je v tomto režime pre začiatočníka oveľa ťažšie model uviesť do nebezpečnej polohy, ale už je umožnené vykonávanie základných akrobatických obratov.
  • Ručné riadenie poskytuje pilotovi priamu kontrolu modelu bez asistencie palubnej elektroniky. Sky Climber 3G poletí tak dobre, ako dobre ho budete pilotovať. V tomto režime môžete vykonávať všetky akrobatické obraty, akých je model tohto typu s daným výkonom motora schopný.

Automatické funkcie dostupné v režime poloautomatického riadenia pomáhajú prekonať nebezpečenstvo číhajúce na začínajúceho pilota v troch nebezpečných fázach letu: 1) počas vzletu; 2) ak sa model vzdiali natoľko, že neskúsený pilot ho nie je schopný správne riadiť a 3) počas pristátie.

  • Automatický vzlet vyzerá presne tak, ako by mal vzlet správne vyzerať: pilot dá plný plyn a pilot alebo pomocník vypustí model proti vetru s miernym švihom s krídlom vo vodorovnej polohe a prednou časťou mierne zdvihnutou nahor. Model nastúpi do bezpečnej výšky, stiahne plyn a prejde do vodorovného letu. To všetko bez potreby zásahu pilota - odpadá tak boj s potláčaním vrodenej tendencie motorových vetroňov vzpínať silne predok v motorovom lete; pre skúseného pilota je to hračka, ale začiatočníka to dokáže poriadne vystrašiť. Automatický vzlet môžete kedykoľvek prerušiť vychýlením ovládača výškovky a prevziať riadenie.
  • Automatický návrat nepoužíva GPS ako u multikoptér, ale je založený na použití kompasov (magnetometrov) vstavaných v modeli a vo vysielači. Po úvodnej kalibrácii na zemi ("tanček s modelom" vo vodorovnej a zvislej rovine, aký poznáte od multikoptér) je model pripravený. Ak sa vám model vzdiali tak, že už nie ste schopní rozpoznať jeho polohu vo vzduchu a správne ho riadiť, stačí v režime poloautomatického riadenia zapnúť funkciu automatického návratu a namieriť anténu vysielača smerom na model. Magnetický azimut, v ktorom mieri vysielač, sa prenáša do modelu, ktorý sa po aktivácii automatického návrate vydá v presne opačnom kurzu - tj. smerom k vám. Pri návrate môžete nielen riadiť rýchlosť návratu pomocou ovládača plynu, ale je plne zachované aj ručné riadenie ostatných funkcií, takže sa môžete ľahko vyhýbať akýmkoľvek prekážkam. Ako náhle ovládače uvoľníte, model ďalej pokračuje v opačnom kurze, ako mieri anténa vysielača. Funkcia pracuje samozrejme len v dosahu RC súpravy - ak by ste model nechali odletieť mimo dosah vysielača, už sa automaticky vrátiť nemôže.
  • Automatické pristátie: Predtým ako funkciu automatického pristátia zapnete, je potrebné model priviesť do blízkosti miesta pristátia a ovládač plynu stiahnuť úplne dole. Potom model prejde po prepnutí príslušného prepínača do režimu automatického pristátia, pri ktorom bude v sklze stabilne a plynule zostupovať, až dosadne na zem. Počas pristátia môžete model ďalej riadiť krídelkami a smerovkou, aby ste sa napr. vyhli prekážkam. Uhol, pod ktorým model zostupuje, môžete doladiť pomocou ovládača výškovky. Pokiaľ myslíte, že uhol zostupu je príliš strmý, na moment pritiahnete ovládač výškovky. Model potom nielen zmenší uhol zostupu, ale toto nastavenie je zapísané do pamäte, a uhol klesania bude naďalej menší. Alebo naopak väčší, ak výškovku na moment potlačíte. Ako náhle model už takmer pristál (nachádza sa vo výške cca 1 metra), ovládač výškovky ešte raz na moment pritiahnete. Vďaka tomu dôjde k perfektnému pristátiu so záverečným podrovnaním. Ak chcete pristávací manéver prerušiť, stačí pridať plyn.

SKY CLIMBER je výkonný motorový vetroň z vysoko odolného extrudovaného polypropylénu EPP poháňaný striedavým motorom. Trup s namontovaným motorom (s rotačným plášťom, C2835, 1050 ot. / Min na V), regulátorom 30 A, a servami výškovky a smerovky je vylisovaný z penového EPP. Kryt kabíny je odnímateľný s mechanickým uzáverom, prístup k prijímaču a dobré chladenie umožňuje aj ďalší rebrovaný kryt na spodnej strane trupu. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPP, krídelka sú ovládané 2 servami uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami. Polovice krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou, proti vysunutiu sa zaisťujú dôvtipnými plastovými poistkami. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPP, sú ovládané pomocou drôtových lanovodov. Veľmi elegantne je riešené upevnenie vodorovnej chvostovej plochy votknuté do kýlovky - je ľahko demontovateľná vďaka unikátnemu plastovému "zámku". Vrtuľa je sklopná s kužeľom upevňovaným na hriadeľ dvojicou skrutiek. Chladeniu motora, regulátora a akumulátora napomáhajú vstupy chladiaceho vzduchu na bokoch čela, nevyhnutné výstupné otvory pre ohriaty vzduch sú na spodnej strane trupu v priestore pod krídlom.

Príprava k letu zahŕňa iba zasunutie vodorovnej chvostovej plochy, nasadenie polovíc krídla, pripojenie pohonného akumulátora a preskúšanie funkcie palubnej elektroniky. Ovládané sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.

Na ovládanie modelu slúži osemkanálový počítačový vysielač J6-C 2.4GHz FHSS (kompatibilný so systémom FUTABA FHSS) s krížovými ovládačmi, digitálnymi trimy a prepínačmi dvojitých výchyliek, letových režimov a ďalších inteligentných letových funkcií - automatický návrat, automatické pristátie, kamera (zatiaľ sa nevyužíva ). Šesť kanálov vysielača slúži na ovládanie modelu a prepínanie letových režimov a pomocných funkcií, siedmy kanál je vyhradený pre požitie s doplnkovými zariadeniami a ôsmy slúži na prenos údajov kompasu. Ako už je u Nine Eagles tradíciou, mód krížových ovládačov je možné ľahko meniť - v tomto prípade pomocou pákového prepínača uloženého pod krytkou na zadnej strane vysielača môžete voliť Mód 1 alebo 2. Vysielač je vybavený tiež nabíjacím konektorom pre nabíjanie akumulátorov (vhodné nabíjače sú napr. Hitec CG-S32). Pre napájanie vysielača budete potrebovať 8 AA (tužkových) alkalických batérií alebo akumulátorov (nie sú súčasťou RC setu).

Programové vybavenie vysielača (s pamäťou pre 10 modelov) umožňuje nastavovať zmysly výchyliek serv v kanáloch 1-6, veľkosti výchyliek a dvojité výchylky pre kanály krídeliek, výškovky a smerovky a programovať mix flaperony pre krídelka (ovládané dvoma servami) a mixované ako vztlakové klapky alebo aerodynamické brzdy - čo je funkcia, ktorú u motorového vetroňa naozaj oceníte.

Model je možné ovládať aj pomocou aspoň šesťkanálového vysielača FUTABA so systémom FHSS - v takom prípade však nie je k dispozícii funkcia automatického návratu (vyžaduje kompas vstavaný vo vysielači).

SKY CLIMBER 3G je dodávaný s Li-poly akumulátorom 11,1 V 1800 mAh (zaťažiteľnosť 20C), model bez problémov "uvezie" trojčlánky až do cca 3300 mAh.

RC set obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným striedavým motorom, sklopnou vrtuľou, regulátorom otáčok 30A, osemkanálovým 2.4 GHz FHSS prijímačom a 2 servami, krídlo vylisované z EPP s inštalovanými 2 servami, vodorovnú chvostovú plochu z EPP, uhlíkovú rúrkovú spojku krídla, osemkanálový vysielač J6-C FHSS, pohonný akumulátor Li-poly 11,1 V 1800 mAh (20C), 12 V rýchlonabíjač a podrobný návod k stavbe a lietaniu.

Rozpätie [mm]2008
Dĺžka [mm]1210
Hmotnosť [g]950
Plocha krídla [dm2]38.5
Ovládané funkcieS,V,K(2),M
Stavebná náročnosťS0
Náročnosť pilotážeP1,P2

Doporučený pohon a RC vybavenie:

RelaxDlhá výdrž
Motor*C2835 - 1050KV
Regulátor*30A
Akumulátor*11,1 V 1800 mAhRAY G3 11,1 V 3250 mAh
Vrtuľa (listy)*9x6"
Serva*4x 9g mikroservo
RC súprava*8-kanálová J6-C 2.4GHz FHSS
*) Súčasť RC setu

Súvisiace články

Recenzia RC lietadla RMT Redwings 498 | RCprofi.sk

Recenzia RC lietadla RMT Redwings 498

30. januára 2024

Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.

Zobraziť celý článok
Recenzia Kavan Beta 1400 | RCprofi.sk

Recenzia Kavan Beta 1400

7. júna 2023

Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.

Zobraziť celý článok
Prvé dojmy z RC lietadla Sky King F959 | RCprofi.sk

Prvé dojmy z RC lietadla Sky King F959

1. marca 2023

Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?

Zobraziť celý článok
Recenzia vetroňa Kavan 304TS TwinShark | RCprofi.sk

Recenzia vetroňa Kavan 304TS TwinShark

11. júla 2022

Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.

Zobraziť celý článok
Recenzia Kavan Alpha 1500V2 | RCprofi.sk

Recenzia Kavan Alpha 1500V2

14. júna 2022

Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.

Zobraziť celý článok
Nový e-shop RCprofi | RCprofi.sk

Nový e-shop RCprofi

14. októbra 2025

Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.

Zobraziť celý článok
Recenzie RC auta RGT Shooter 1 : 10 | RCprofi.sk

Recenzia RC auta RGT Shooter 1 : 10

29. júla 2025

Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta RMT Dominator Monster | RCprofi.sk

Recenzia RC auta RMT Dominator Monster

27. júna 2025

RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.

Zobraziť celý článok
Elektroodpad do bežného odpadu nepatrí | RCprofi.sk

Elektroodpad do bežného odpadu nepatrí

24. júna 2025

Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta DF-4S PRO | RCprofi.cz

Recenzia RC auta DF-4S PRO

2. mája 2025

Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.

Zobraziť celý článok
Recenzia modelu Traxxas TRX-4 Land Rover Defender | RCprofi.sk

Recenzia modelu Traxxas TRX-4 Land Rover Defender

31. marca 2025

RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!

Zobraziť celý článok
Zvolávacia akcia TRAXXAS pre koncových spotrebiteľov | RCprofi.sk

Zvolávacia akcia TRAXXAS pre koncových spotrebiteľov

21. októbra 2024

Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC motocyklu Losi Promoto-MX | RCprofi.sk

Recenzia RC motocyklu Losi Promoto-MX

3. júla 2024

Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.

Zobraziť celý článok
Stavba legendárneho modelu MTX Tatra V8 | RCprofi.sk

Stavba legendárneho modelu MTX Tatra V8

20. júna 2024

Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta Traxxas Maxx Slash | RCprofi.sk

Recenzia RC auta Traxxas Maxx Slash

21. mája 2024

Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.

Zobraziť celý článok
Recenzia ochranného vaku Safe bag RMT Models | RCprofi.sk

Recenzia ochranného vaku Safe bag RMT Models

1. februára 2024

Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.

Zobraziť celý článok