Polomaketa tanku v mierke 1:16 s elektrickým pohonom, funkčným infračerveným (IR) bojovým systémom, zvukovým a dymovým modulom.Zobraziť celý popis

KV-2 bol sovietsky ťažký tank a útočné delo vyrábané v letoch 1940-1941 ako druhý variant série KV.
V roku 1939, keď bol do zbroja zavedený KV-1, boli vydané pokyny na vývoj tanku, ktorý by mohol ničiť nepriateľské opevnené body. Tak sa zrodil KV-2. Mal rovnaký podvozok a korbu ako KV-1, ale dostal skrinkovú otočnú vežu, v ktorej bola namontovaná 152 mm húfnica M-10T (húfnicová verzia tanku M-10). V tanku KV-2 pomocnú výzbroj tvorili tri 7,62 mm guľomety DT. Netrpel nedostatkom palebnej sily, ale vysoká veža znamenala značné preťaženie podvozku a vysokú siluetu. Tento tank mal aj ďalšie nevýhody, okrem vysokej siluety a hmotnosti mal aj nedostatočný výkon motora (len 500 k, resp. 375 kW), čo zhoršovalo nízku obratnosť a rýchlosť zdedenú po KV-1.
Tanky KV-2 sa však v značnom počte nezapojili do bojov proti Nemcom.
Tankov KV-2 bolo vyrobených 334 kusov, čo je v porovnaní s ostatnými sovietskymi tankami veľmi malý počet. Všetky boli vyrobené v letoch 1940 - 1941 a po premiestnení väčšiny tankových operácií za Ural bola ich výroba ukončená. Stroj bol plánovaný ako podporný tank pechoty na ničenie pevných bodov nepriateľskej obrany. V obrannej vojne, ktorú Hitler vnútil Sovietskemu zväzu svojou nečakanou inváziou 22. júna 1941, tieto pomalé a nemotorné stroje, trpiace sériou porúch, ich posádky často opúšťali. Stali sa ľahkou korisťou postupujúcich Nemcov, ktorí ich opravili a použili proti ich bývalým majiteľom.
KV-1 boli prvýkrát použité v roku 1939 v bojoch v zimnej vojne s Fínskom, ale tu sa ukázalo, že existujúci 76,2 mm kanón je na ničenie železobetónových pevností nedostatočný. Preto sa v decembri rozhodlo, že sa nainštaluje silnejšie delo. V roku 1940 boli nové tanky vyslané do Fínska, kde síce nezasiahli do bojov, ale boli úspešné pri cvičnej streľbe na fínske pevnosti.
Keď 22. júna 1941 napadlo ZSSR nacistické Nemecko, ukázalo sa, že tanky KV-1 aj KV-2 sú nevhodné na manévrové boje a takmer všetky sa veľmi ľahko a rýchlo strácali pre nedostatok paliva alebo časté poruchy. Keď však boli funkčné, dokázali zadržať postup nepriateľa v obrannom boji. Pre Nemcov bolo ich objavenie sa v boji šokom, keďže okrem protilietadlových "osemdesiatosmičiek" nemali nič, čím by pancier týchto tankov prerazili.
Jediný prípad bol zaznamenaný, keď sa jediný a navyše nepojazdný stroj KV-2 (alebo KV-1) v Litve, pri obci Raisinaie, udržal od 23. až 25. júna 1941 celú bojovú skupinu "Raus", patriacu 6. obrnenej divízii, v šachu a spôsobil jej ťažké straty na ľuďoch, technike a zásobách.
Protootyp KV-2
Adolf Hitler neskôr v rozhovore s finským maršalom Mannerheimom vyhlásil, že keby pred inváziou do Ruska vedel, koľko dobrých tankov a v akom počte má ZSSR, nikdy by nezaútočil.
Väčšina tankov KV-2, ktoré bojovali na začiatku vojny s Nemeckom, nebola zničená, ale opustená, pretože im došlo palivo, stali sa obeťou závad alebo mali poruchy. Nemci zachránili niekoľko týchto strojov, opravili ich a začali ich používať pod koristným označením Panzerkampfwagen KV-II 754 (r). Jeden z týchto mobilných tankov použila nemecká propaganda na výstave v Sovietskom raji a mimo iného bol vystavený aj v Prahe. Zvyšné kusy používala Červená armáda prakticky až do konca Veľkej vlasteneckej vojny.
Podrobne spracované v mierke 1:16
S hmotnosťou približne sedem kilogramov je KV-2 754(r) ideálny pre náročného zákazníka. Táto profesionálna edícia je vybavená vynikajúcou kvalitou farby airbrush, 2,4 GHz technológiou obvodovej dosky a novým reproduktorom. Tento model má vynikajúce jazdné vlastnosti, širokú škálu funkcií a realistický zvuk. Vysokokvalitné pásy, pohonné a vodiace kolesá s valčekmi, ako aj spodná časť trupu a bojová veža sú vyrobené z kovu. Množstvo drobných dielov a rôzne nálepky dokonale dotvárajú vernú repliku.
Ovládanie a funkcie
Výkonný model tanku má 2,4 GHz RC ovládanie. Vozidlo je vybavené IR bojovým systémom, takže sú možné súboje s vozidlami z tej istej série. Motory s optimalizovaným krútiacim momentom poskytujú vozidlu KV-2 754(r) presnú a plynulú jazdu. Kovové prevody s robustným ozubením a vylepšeným prevodom poskytujú vyšší výkon. Vďaka proporcionálnemu ovládaniu, sa môžete k nádrži približovať veľmi pomaly a plynulo zvyšovať rýchlosť. KV-2 754(r) sa pohybuje dopredu a dozadu, tiež s otáčaním doľava a doprava. Môže sa tiež otáčať doľava alebo doprava v bode. Kanón môžete zdvihnúť a spustiť a otáčať vežu o 320 stupňov. Realistický zážitok dotvárajú rôzne zvuky motora, spätný ráz hlavne, záblesk z ústia hlavne a dym z výfuku.
Obsah balenia a špecifikácie/vlastnosti
KV-2 bol sovietsky ťažký tank a útočné delo vyrábané v letoch 1940-1941 ako druhý variant série KV.
V roku 1939, keď bol do zbroja zavedený KV-1, boli vydané pokyny na vývoj tanku, ktorý by mohol ničiť nepriateľské opevnené body. Tak sa zrodil KV-2. Mal rovnaký podvozok a korbu ako KV-1, ale dostal skrinkovú otočnú vežu, v ktorej bola namontovaná 152 mm húfnica M-10T (húfnicová verzia tanku M-10). V tanku KV-2 pomocnú výzbroj tvorili tri 7,62 mm guľomety DT. Netrpel nedostatkom palebnej sily, ale vysoká veža znamenala značné preťaženie podvozku a vysokú siluetu. Tento tank mal aj ďalšie nevýhody, okrem vysokej siluety a hmotnosti mal aj nedostatočný výkon motora (len 500 k, resp. 375 kW), čo zhoršovalo nízku obratnosť a rýchlosť zdedenú po KV-1.
Tanky KV-2 sa však v značnom počte nezapojili do bojov proti Nemcom.
Tankov KV-2 bolo vyrobených 334 kusov, čo je v porovnaní s ostatnými sovietskymi tankami veľmi malý počet. Všetky boli vyrobené v letoch 1940 - 1941 a po premiestnení väčšiny tankových operácií za Ural bola ich výroba ukončená. Stroj bol plánovaný ako podporný tank pechoty na ničenie pevných bodov nepriateľskej obrany. V obrannej vojne, ktorú Hitler vnútil Sovietskemu zväzu svojou nečakanou inváziou 22. júna 1941, tieto pomalé a nemotorné stroje, trpiace sériou porúch, ich posádky často opúšťali. Stali sa ľahkou korisťou postupujúcich Nemcov, ktorí ich opravili a použili proti ich bývalým majiteľom.
KV-1 boli prvýkrát použité v roku 1939 v bojoch v zimnej vojne s Fínskom, ale tu sa ukázalo, že existujúci 76,2 mm kanón je na ničenie železobetónových pevností nedostatočný. Preto sa v decembri rozhodlo, že sa nainštaluje silnejšie delo. V roku 1940 boli nové tanky vyslané do Fínska, kde síce nezasiahli do bojov, ale boli úspešné pri cvičnej streľbe na fínske pevnosti.
Keď 22. júna 1941 napadlo ZSSR nacistické Nemecko, ukázalo sa, že tanky KV-1 aj KV-2 sú nevhodné na manévrové boje a takmer všetky sa veľmi ľahko a rýchlo strácali pre nedostatok paliva alebo časté poruchy. Keď však boli funkčné, dokázali zadržať postup nepriateľa v obrannom boji. Pre Nemcov bolo ich objavenie sa v boji šokom, keďže okrem protilietadlových "osemdesiatosmičiek" nemali nič, čím by pancier týchto tankov prerazili.
Jediný prípad bol zaznamenaný, keď sa jediný a navyše nepojazdný stroj KV-2 (alebo KV-1) v Litve, pri obci Raisinaie, udržal od 23. až 25. júna 1941 celú bojovú skupinu "Raus", patriacu 6. obrnenej divízii, v šachu a spôsobil jej ťažké straty na ľuďoch, technike a zásobách.
Protootyp KV-2
Adolf Hitler neskôr v rozhovore s finským maršalom Mannerheimom vyhlásil, že keby pred inváziou do Ruska vedel, koľko dobrých tankov a v akom počte má ZSSR, nikdy by nezaútočil.
Väčšina tankov KV-2, ktoré bojovali na začiatku vojny s Nemeckom, nebola zničená, ale opustená, pretože im došlo palivo, stali sa obeťou závad alebo mali poruchy. Nemci zachránili niekoľko týchto strojov, opravili ich a začali ich používať pod koristným označením Panzerkampfwagen KV-II 754 (r). Jeden z týchto mobilných tankov použila nemecká propaganda na výstave v Sovietskom raji a mimo iného bol vystavený aj v Prahe. Zvyšné kusy používala Červená armáda prakticky až do konca Veľkej vlasteneckej vojny.
Podrobne spracované v mierke 1:16
S hmotnosťou približne sedem kilogramov je KV-2 754(r) ideálny pre náročného zákazníka. Táto profesionálna edícia je vybavená vynikajúcou kvalitou farby airbrush, 2,4 GHz technológiou obvodovej dosky a novým reproduktorom. Tento model má vynikajúce jazdné vlastnosti, širokú škálu funkcií a realistický zvuk. Vysokokvalitné pásy, pohonné a vodiace kolesá s valčekmi, ako aj spodná časť trupu a bojová veža sú vyrobené z kovu. Množstvo drobných dielov a rôzne nálepky dokonale dotvárajú vernú repliku.
Ovládanie a funkcie
Výkonný model tanku má 2,4 GHz RC ovládanie. Vozidlo je vybavené IR bojovým systémom, takže sú možné súboje s vozidlami z tej istej série. Motory s optimalizovaným krútiacim momentom poskytujú vozidlu KV-2 754(r) presnú a plynulú jazdu. Kovové prevody s robustným ozubením a vylepšeným prevodom poskytujú vyšší výkon. Vďaka proporcionálnemu ovládaniu, sa môžete k nádrži približovať veľmi pomaly a plynulo zvyšovať rýchlosť. KV-2 754(r) sa pohybuje dopredu a dozadu, tiež s otáčaním doľava a doprava. Môže sa tiež otáčať doľava alebo doprava v bode. Kanón môžete zdvihnúť a spustiť a otáčať vežu o 320 stupňov. Realistický zážitok dotvárajú rôzne zvuky motora, spätný ráz hlavne, záblesk z ústia hlavne a dym z výfuku.
Obsah balenia a špecifikácie/vlastnosti
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Chcete si kúpiť autodráhu Carrera a neviete, ktorú si vybrať? Pripravili sme pre vás zoznam najdôležitejších parametrov, ktoré vám určite pomôžu vybrať si tú najlepšiu autodráhu Carrera.
Ako si interiérový dron RMT 700 viedol v teste na deťoch z nášho tímu? Pozrime sa, ako sa dronu RMT 700 darilo v našom záťažovom teste.