Polomaketa nemeckého bombardéra 1750 mm pre 2 motory AXI 2814-20 alebo 4 ccm 2T. Konštrukčný trup a krídlo s polosúmerným profilom, ovládané krídelká, klapky, smerovka, výškovka, dodávané so zaťahovacím podvozkom.Zobraziť celý popis

Konštrukcia Heinkel He-111 začala ešte v čase, keď versaillská mierová zmluva Nemecku zakazovala vlastniť bombardéry, takže zadanie znelo na "najrýchlejšie dopravné lietadlo sveta". Aj keď naozaj vznikol tucet dopravných strojov pre Lufthansu, cez päť a pol tisíc bombardovacích Heinkel malo leví podiel na skaze rozsievanej pri bleskových ťaženiach na kontinente i pri bombardovaní Británie. Ale už za bitky o Britániu začala vadiť nízka rýchlosť, nedostatočná obratnosť a slabá obranná výzbroj. Napriek tomu je He-111 spolu s Ju-87 Stuka "ikonickým" stelesnením bombardéru nacistickej Luftwaffe - zrejme aj vďaka "nasadenie" španielskych He-111 (alias licenčných CASA 2. 111) vo filme Bitka o Britániu.
Polomaketa nemeckého stredného bombardéra pre pohon dvomi dvojtaktmi 4 ccm alebo dvoma striedavými motormi triedy AXI 2814 pre skúsených pilotov.
Trup modelu je klasickej celobalzovej konštrukcie; horná časť trupu za kabínou je odnímateľná pre ľahký prístup k pohonným akumulátorom a palubnej elektronike. Pohonné akumulátory sú umiestnené v šachte vedúcej do spodnej časti čela, prijímač a serva smerovky a výškovky v hornej časti trupu nad krídlom.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom je klasickej konštrukcie s torznou skriňou. Jeho polovice sa nasúvajú z boku na duralovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutky. Krídelká aj klapky sú ovládané 2 nezávislými servami. Motorové gondoly sú laminátové. Spaľovacie motory môžete montovať s použitím dodávaných plastových lóži, pre elektromotory v zadnej montáži sú pripravená preglejková krabicová lôžka.
Chvostové plochy sú klasické celobalzové. Polovice výškovky sú ovládané 2 mikroservami pomocou drôtových ťahadiel, rovnako ako smerovka spriahnutá s ostrohou.
Celý model je potiahnutý špeciálnou polomatnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách s naznačenou panelážou.
Podvozok je mechanický zaťahovací s drôtovými nohami a riaditeľnou nezažiteľnou ostrohou. Pre zaťahovanie podvozku budete potrebovať dve špeciálne podvozková miniserva (napr. Futaba S3170G) s výchylkou páky 0-180 °.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať najmenej sedemkanálovú počítačovú RC súpravu, optimálná je deväťkanálová.
Stavebnica obsahuje: nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekané laminátové motorové gondoly, kompletnú súpravu drobného príslušenstva, 2 plastová motorové lóže pre spaľovacie motory, 2 preglejková krabicová lôžka pre elektromotory, 2 vrtuľové kužele, 2 nádrže, mechanický zaťahovací podvozok, kolesá a podrobný obrázkový návod.
| Rozpätie [mm] | 1750 |
| Dĺžka [mm] | 1280 |
| Hmotnosť [g] | 3200 - 3500 |
| Plocha krídla [dm2] | 49 |
| Ovládané funkcie | S,V(2),K(2),M(2),P(2),F(2) |
| Stavebná náročnosť | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| Eco Bomber 2T | O.S. Blitz Bomber 2T | |
| Motor | 2x ASP 25A | O.S. MAX 25FX |
| Vrtuľa | 2x MA 9x5" | 2x MA 9x6“ |
| Nádrž (ccm) | 2x200-250 | 2x250-300 |
| Serva | 9x HS-82MG alebo HS85BB/MG, 2x Futaba S3170G (P) | |
| RC súprava | počítačová min. 7 kanálov, radšej 9 kanálov | |
Doporučený pohon a RC vybavenie - elektrolet:
| Eco | Bomber | |
| Motor | 2x RAY C3536-1250 | 2x AXI 2814/12 |
| Regulátor | 2x RAY R-40B | 2x RAY R-40B |
| Akumulátor | 2x RAY G3 3250 mAh 11.1 V | 2x FOXY G2 3300 mAh 11,1 V |
| Vrtuľa | 2x APC 9x6E | 2x APC 9x4,5E |
| Serva | 7x HS-82MG alebo HS85BB/MG, 2x Futaba S3170G (P) | |
| RC súprava | počítačová min. 7 kanálov, radšej 9 kanálov | |
Konštrukcia Heinkel He-111 začala ešte v čase, keď versaillská mierová zmluva Nemecku zakazovala vlastniť bombardéry, takže zadanie znelo na "najrýchlejšie dopravné lietadlo sveta". Aj keď naozaj vznikol tucet dopravných strojov pre Lufthansu, cez päť a pol tisíc bombardovacích Heinkel malo leví podiel na skaze rozsievanej pri bleskových ťaženiach na kontinente i pri bombardovaní Británie. Ale už za bitky o Britániu začala vadiť nízka rýchlosť, nedostatočná obratnosť a slabá obranná výzbroj. Napriek tomu je He-111 spolu s Ju-87 Stuka "ikonickým" stelesnením bombardéru nacistickej Luftwaffe - zrejme aj vďaka "nasadenie" španielskych He-111 (alias licenčných CASA 2. 111) vo filme Bitka o Britániu.
Polomaketa nemeckého stredného bombardéra pre pohon dvomi dvojtaktmi 4 ccm alebo dvoma striedavými motormi triedy AXI 2814 pre skúsených pilotov.
Trup modelu je klasickej celobalzovej konštrukcie; horná časť trupu za kabínou je odnímateľná pre ľahký prístup k pohonným akumulátorom a palubnej elektronike. Pohonné akumulátory sú umiestnené v šachte vedúcej do spodnej časti čela, prijímač a serva smerovky a výškovky v hornej časti trupu nad krídlom.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom je klasickej konštrukcie s torznou skriňou. Jeho polovice sa nasúvajú z boku na duralovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutky. Krídelká aj klapky sú ovládané 2 nezávislými servami. Motorové gondoly sú laminátové. Spaľovacie motory môžete montovať s použitím dodávaných plastových lóži, pre elektromotory v zadnej montáži sú pripravená preglejková krabicová lôžka.
Chvostové plochy sú klasické celobalzové. Polovice výškovky sú ovládané 2 mikroservami pomocou drôtových ťahadiel, rovnako ako smerovka spriahnutá s ostrohou.
Celý model je potiahnutý špeciálnou polomatnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách s naznačenou panelážou.
Podvozok je mechanický zaťahovací s drôtovými nohami a riaditeľnou nezažiteľnou ostrohou. Pre zaťahovanie podvozku budete potrebovať dve špeciálne podvozková miniserva (napr. Futaba S3170G) s výchylkou páky 0-180 °.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať najmenej sedemkanálovú počítačovú RC súpravu, optimálná je deväťkanálová.
Stavebnica obsahuje: nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekané laminátové motorové gondoly, kompletnú súpravu drobného príslušenstva, 2 plastová motorové lóže pre spaľovacie motory, 2 preglejková krabicová lôžka pre elektromotory, 2 vrtuľové kužele, 2 nádrže, mechanický zaťahovací podvozok, kolesá a podrobný obrázkový návod.
| Rozpätie [mm] | 1750 |
| Dĺžka [mm] | 1280 |
| Hmotnosť [g] | 3200 - 3500 |
| Plocha krídla [dm2] | 49 |
| Ovládané funkcie | S,V(2),K(2),M(2),P(2),F(2) |
| Stavebná náročnosť | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| Eco Bomber 2T | O.S. Blitz Bomber 2T | |
| Motor | 2x ASP 25A | O.S. MAX 25FX |
| Vrtuľa | 2x MA 9x5" | 2x MA 9x6“ |
| Nádrž (ccm) | 2x200-250 | 2x250-300 |
| Serva | 9x HS-82MG alebo HS85BB/MG, 2x Futaba S3170G (P) | |
| RC súprava | počítačová min. 7 kanálov, radšej 9 kanálov | |
Doporučený pohon a RC vybavenie - elektrolet:
| Eco | Bomber | |
| Motor | 2x RAY C3536-1250 | 2x AXI 2814/12 |
| Regulátor | 2x RAY R-40B | 2x RAY R-40B |
| Akumulátor | 2x RAY G3 3250 mAh 11.1 V | 2x FOXY G2 3300 mAh 11,1 V |
| Vrtuľa | 2x APC 9x6E | 2x APC 9x4,5E |
| Serva | 7x HS-82MG alebo HS85BB/MG, 2x Futaba S3170G (P) | |
| RC súprava | počítačová min. 7 kanálov, radšej 9 kanálov | |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.