Polomaketa nemeckého akrobatického lietadla o rozpätí 1850 mm pre dvojtakty 20 ccm, štvortakty 20-30 ccm alebo benzínové motory 20-32 ccm. Konštrukčný trup a nosné plochy potiahnuté Oracover. Ovládané krídelká, smerovka, výškovka.Zobraziť celý popis

Bücker Bü-131 Jungmann vznikol v polovici 30. rokov ako základný školský letúň pre rodiacu sa Luftwaffe. Jednoduchý a veľmi účelne konštruovaný dvojmiestny dvojplošník poháňaný motorom Hirth o 105 koňoch zaznamenal okamžitý úspech a hojne sa exportoval a staval v licencii (v Japonsku, Španielsku, Švajčiarsku, v Československu u Tatry ako T.131 atď.) Počas II. svetovej vojny bežala jeho masová výroba v pražskom Aere; produkcia pokračovala i po vojne ako C-4 a následne C-104 s motorom Walter Minor. Jungmann dodnes patrí medzi najpopulárnejšie historické lietadlá - neutíchajúci dopyt viedol dokonca v polovici 90. k obnoveniu výroby v Poľsku na základe plánov z Aera a s použitím českých motorov M332.
Polomaketa nemeckého cvičného a akrobatického dvojplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon žeraviacim štvortaktom 20-30 ccm, benzínovým motorom 20-32 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 5320 s 6S LiPo pre pokročilých pilotov.
Trup modelu je klasickej konštrukcie v kombinácii Balza/ľahká preglejka, motorový kryt je laminátový, odnímateľný. Serva a prijímač sú uložené v priestore kabíny; prístup k nim (a popr. k nádrži alebo pohonnému akumulátora) umožňuje odnímateľná horná časť trupu. Smerovka a výškovka (2 serva) je ovládaná pomocou drôtových ťahadiel. Stavebnica obsahuje diely pre montáž spaľovacieho motora (na nastaviteľné plastové lôžka v polohe hlavou doprava dole) aj elektromotora (v zadnej montáži na preglejkovú dosku s pomocou dištančných stĺpikov).
Dvojdielne spodné a trojdielne horné krídlo s polosúmerným profilom s polovicami/vonkajšími panelmi nasúvanými z boku na duralové rúrkové spojky je klasickej celobalzovej konštrukcie. Baldachýn horného krídla je pevný, k trupu je upevnený na duralových vzperách. Krídelká sú ovládané 4 nezávislými servami uloženými v oboch krídlach.
Chvostové plochy sú tiež klasickej celobalzovej konštrukcie.
Celý model je potiahnutý nažehľovacou ORACOVER.
Podvozok je ostruhového typu s duralovými hlavnými nohami. Ostroha je riaditeľná, spriahnuté so smerovkou.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovou počítačovou súpravou. Serva vyhovie kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre smerovku odporúčame použiť silnejšie štandardné servo 6-10 kg.cm.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, postavená a potiahnutá krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súprava príslušenstva, bicykle, samolepky a obrázkový návod.
| Rozpätie [mm] | 1850 |
| Dĺžka [mm] | 1660 |
| Plocha krídla [dm2] | 89.4 |
| Hmotnosť [g] | 6000 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(4),M |
| Stavebná náročnosť | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| 4T Jungmann | DLA Jungmann | O.S. Jungmann | |
| Motor | Akro 4T | DLA 32 | O.S. MAX GT-33 |
| Vrtuľa | ASP FS-120AR | XOAR 18x8-10” | 18x8-10” |
| Nádrž (ccm) | MA 15x8" | 400-500 benzín | |
| Serva | 2x HS-422 (M+sytič), 6x HS-485HB (K, V), 1x HS-645MG (S) | ||
| Serva “High Voltage” | 2xHS-430BH (M+sytič), 6x HS5495BH (K, V), 1x HS-5585MH (S) | ||
| RC súprava | min. 7 kanálov | ||
Bücker Bü-131 Jungmann vznikol v polovici 30. rokov ako základný školský letúň pre rodiacu sa Luftwaffe. Jednoduchý a veľmi účelne konštruovaný dvojmiestny dvojplošník poháňaný motorom Hirth o 105 koňoch zaznamenal okamžitý úspech a hojne sa exportoval a staval v licencii (v Japonsku, Španielsku, Švajčiarsku, v Československu u Tatry ako T.131 atď.) Počas II. svetovej vojny bežala jeho masová výroba v pražskom Aere; produkcia pokračovala i po vojne ako C-4 a následne C-104 s motorom Walter Minor. Jungmann dodnes patrí medzi najpopulárnejšie historické lietadlá - neutíchajúci dopyt viedol dokonca v polovici 90. k obnoveniu výroby v Poľsku na základe plánov z Aera a s použitím českých motorov M332.
Polomaketa nemeckého cvičného a akrobatického dvojplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon žeraviacim štvortaktom 20-30 ccm, benzínovým motorom 20-32 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 5320 s 6S LiPo pre pokročilých pilotov.
Trup modelu je klasickej konštrukcie v kombinácii Balza/ľahká preglejka, motorový kryt je laminátový, odnímateľný. Serva a prijímač sú uložené v priestore kabíny; prístup k nim (a popr. k nádrži alebo pohonnému akumulátora) umožňuje odnímateľná horná časť trupu. Smerovka a výškovka (2 serva) je ovládaná pomocou drôtových ťahadiel. Stavebnica obsahuje diely pre montáž spaľovacieho motora (na nastaviteľné plastové lôžka v polohe hlavou doprava dole) aj elektromotora (v zadnej montáži na preglejkovú dosku s pomocou dištančných stĺpikov).
Dvojdielne spodné a trojdielne horné krídlo s polosúmerným profilom s polovicami/vonkajšími panelmi nasúvanými z boku na duralové rúrkové spojky je klasickej celobalzovej konštrukcie. Baldachýn horného krídla je pevný, k trupu je upevnený na duralových vzperách. Krídelká sú ovládané 4 nezávislými servami uloženými v oboch krídlach.
Chvostové plochy sú tiež klasickej celobalzovej konštrukcie.
Celý model je potiahnutý nažehľovacou ORACOVER.
Podvozok je ostruhového typu s duralovými hlavnými nohami. Ostroha je riaditeľná, spriahnuté so smerovkou.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovou počítačovou súpravou. Serva vyhovie kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre smerovku odporúčame použiť silnejšie štandardné servo 6-10 kg.cm.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, postavená a potiahnutá krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súprava príslušenstva, bicykle, samolepky a obrázkový návod.
| Rozpätie [mm] | 1850 |
| Dĺžka [mm] | 1660 |
| Plocha krídla [dm2] | 89.4 |
| Hmotnosť [g] | 6000 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(4),M |
| Stavebná náročnosť | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| 4T Jungmann | DLA Jungmann | O.S. Jungmann | |
| Motor | Akro 4T | DLA 32 | O.S. MAX GT-33 |
| Vrtuľa | ASP FS-120AR | XOAR 18x8-10” | 18x8-10” |
| Nádrž (ccm) | MA 15x8" | 400-500 benzín | |
| Serva | 2x HS-422 (M+sytič), 6x HS-485HB (K, V), 1x HS-645MG (S) | ||
| Serva “High Voltage” | 2xHS-430BH (M+sytič), 6x HS5495BH (K, V), 1x HS-5585MH (S) | ||
| RC súprava | min. 7 kanálov | ||
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.