Polomaketa kanadského ľahkého dopravného lietadla o rozpätí 2250 mA pre benzínové motory 20-32 ccm. Konštrukčný trup a nosné plochy potiahnuté Oracover. Ovládané krídelká, klapky, smerovka, výškovka.Zobraziť celý popis

DeHavilland of Canada DHC-2 Beaver čiže Bobor, vyvinutý v Kanade krátko po 2. svetovej vojne, sa stal synonymom lietadla pre "bush flying", nenáročného snaživca, ktorý pilota a šesť cestujúcich bezpečne prepraví vždy a všade. Osvedčený stroj bol už viackrát "omladený" väčšími či menšími prestavbami zahŕňajúcimi inštaláciu moderného turbovrtuľového motora namiesto pôvodného hviezdicového deväťvalca Pratt & Whitney Wasp Jr. sa 450 HP. Najnovšou a veľmi úspešnou konverziou je DHC-2T Turbo Beaver kanadskej firmy Viking Air, ktorá staré draky Beaver modernizuje inštaláciou motora Pratt & Whitney Canada PT6A-34 sa 680 HP do predĺženej provy; na prvý pohľad tiež zaznamenáte novú hranatú zvislú chvostovú plochu.
Polomaketa kanadského ľahkého dopravného hornoplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon žeraviacim štvortaktom 20-30 ccm, benzínovým motorom 20-32 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 4130 až 5320 s 6S LiPo pre mierne pokročilých pilotov. Ak model doplníte plavákmi, odporúčame voliť motory na hornej hranici uvedeného rozsahu kubatúr/výkonov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora s charakteristickým "podbradkom". Spaľovací motor sa montuje na nastaviteľné plastové lôžka ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej montáži je v stavebnici dodávaná prídavná motorová prepážka s dištančnými stĺpikmi. Kabína je maketovo vybavená, prístupná je otváracími dverami na oboch bokoch. Serva smerovky, výškovky a plynu sa nachádzajú na dne kabíny. Predné dvere slúžia vo verzii s elektrickým pohonom ako prístupový otvor pre uloženie pohonného akumulátora do priestoru pod prístrojovou doskou. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Vzpery krídla majú jadro z hliníkového plechu s dreveným tvarovým krytom; upevňujú sa skrutkami. Krídelká a klapky sú ovládané nezávisle dvoma pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou núteným so smerovkou má duralové hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň osemkanálovú počítačovú súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 4-5 kg.cm, pre smerovku použite radšej silnejšiu 8-10 kg.cm serva.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, postavená a potiahnutá krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle, samolepky a obrázkový návod
| Rozpätie [mm] | 2250 |
| Dĺžka [mm] | 1675 |
| Plocha krídla [dm2] | 59.7 |
| Hmotnosť [g] | 5500 |
| Ovládané funkcie | S,V(2),K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S2 |
| Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| DLA Wilga | O.S. Wilga | |
| Motor | DLA 32 | O.S. MAX GT-33 |
| Vrtuľa | XOAR 18x8-10” | 18x8-10” |
| Nádrž (ccm) | 400-500 benzín | |
| Serva | 2x HS-422 (M+sytič), 4x HS-485HB (F, V), 3x HS-645MG (K+S) | |
| Serva “High Voltage” | 2xHS-430BH (M+sytič), 4x HS5495BH (F, V), 2x HS-5685MH (K), 1x HS-5585MH (S) | |
| RC súprava | min. 8 kanálov | |
DeHavilland of Canada DHC-2 Beaver čiže Bobor, vyvinutý v Kanade krátko po 2. svetovej vojne, sa stal synonymom lietadla pre "bush flying", nenáročného snaživca, ktorý pilota a šesť cestujúcich bezpečne prepraví vždy a všade. Osvedčený stroj bol už viackrát "omladený" väčšími či menšími prestavbami zahŕňajúcimi inštaláciu moderného turbovrtuľového motora namiesto pôvodného hviezdicového deväťvalca Pratt & Whitney Wasp Jr. sa 450 HP. Najnovšou a veľmi úspešnou konverziou je DHC-2T Turbo Beaver kanadskej firmy Viking Air, ktorá staré draky Beaver modernizuje inštaláciou motora Pratt & Whitney Canada PT6A-34 sa 680 HP do predĺženej provy; na prvý pohľad tiež zaznamenáte novú hranatú zvislú chvostovú plochu.
Polomaketa kanadského ľahkého dopravného hornoplošníka klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon žeraviacim štvortaktom 20-30 ccm, benzínovým motorom 20-32 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 4130 až 5320 s 6S LiPo pre mierne pokročilých pilotov. Ak model doplníte plavákmi, odporúčame voliť motory na hornej hranici uvedeného rozsahu kubatúr/výkonov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora s charakteristickým "podbradkom". Spaľovací motor sa montuje na nastaviteľné plastové lôžka ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej montáži je v stavebnici dodávaná prídavná motorová prepážka s dištančnými stĺpikmi. Kabína je maketovo vybavená, prístupná je otváracími dverami na oboch bokoch. Serva smerovky, výškovky a plynu sa nachádzajú na dne kabíny. Predné dvere slúžia vo verzii s elektrickým pohonom ako prístupový otvor pre uloženie pohonného akumulátora do priestoru pod prístrojovou doskou. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Vzpery krídla majú jadro z hliníkového plechu s dreveným tvarovým krytom; upevňujú sa skrutkami. Krídelká a klapky sú ovládané nezávisle dvoma pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou núteným so smerovkou má duralové hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň osemkanálovú počítačovú súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 4-5 kg.cm, pre smerovku použite radšej silnejšiu 8-10 kg.cm serva.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídiel, postavená a potiahnutá krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle, samolepky a obrázkový návod
| Rozpätie [mm] | 2250 |
| Dĺžka [mm] | 1675 |
| Plocha krídla [dm2] | 59.7 |
| Hmotnosť [g] | 5500 |
| Ovládané funkcie | S,V(2),K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S2 |
| Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| DLA Wilga | O.S. Wilga | |
| Motor | DLA 32 | O.S. MAX GT-33 |
| Vrtuľa | XOAR 18x8-10” | 18x8-10” |
| Nádrž (ccm) | 400-500 benzín | |
| Serva | 2x HS-422 (M+sytič), 4x HS-485HB (F, V), 3x HS-645MG (K+S) | |
| Serva “High Voltage” | 2xHS-430BH (M+sytič), 4x HS5495BH (F, V), 2x HS-5685MH (K), 1x HS-5585MH (S) | |
| RC súprava | min. 8 kanálov | |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.