Polomaketa nemeckého spojovacieho lietadla 2850 mm pre benzínové motory 35 ccm. Konštrukčný trup a nosné plochy s poťahom špec. fóliou v kamuflážnych farbách. Ovládané krídelká, klapky, smerovka, výškovka; odpružený podvozok, pevné sloty.Zobraziť celý popis

Prieskumný a spojovací hornoplošník s veľmi krátkym vzletom a pristátím Fieseler Fi-156 Storch patrí medzi najslávnejšie lietadlá druhej svetovej vojny. Nenápadný a tichý, schopný pristáť na väčšej lesnej čistine sa stal "očami" nemeckých pozemných jednotiek v jej najslávnejších akciách "bleskovej vojny". Storch si obľúbili vysokí velitelia (ako trebárs poľný maršal Rommel), ktorým umožňoval byť v kontakte s obrnenými jednotkami vrážajúcimi drvivé kliny hlboko do tyla nepriateľských vojsk. Na jeho konte sú tiež spektakulárne akcie, ako vyslobodenie talianskeho diktátora Benita Mussoliniho z domáceho väzenia v hoteli na vrchole hory. Storch sa pre Luftwaffe vyrábali aj v továrňach vo Francúzsku a v ČR v Chocni - ostatne vo výrobe sa pokračovalo aj po vojne a zvlášť Storchy francúzskej výroby s hviezdicovými motormi lietajú dodnes.
Veľká polomaketa nemeckého prieskumného a spojovacieho lietadla pre benzínové motory 35-40 ccm. Trup modelu s integrálnou kýlovkou zvislej chvostovej plochy je klasickej konštrukcie s celobalzovým tuhým poťahom. Kryt motora je laminátový, odnímateľný. Ľahký prístup k palubnej elektronike umožňuje odnímateľná horná časť trupu s prednou časťou krytu kabíny a vyberateľný pilot s podlahou.
Krídlo s polosúmerným profilom je dvojdielne klasickej konštrukcie s tuhým balzovým poťahom; polovice krídla sa nasúvajú z boku na dve rúrkovej duralovej spojky. Štrbinové krídelká a vztlakové klapky sú ovládané 2 pármi serv uloženými v krídle. Sloty na nábežnej hrane sú pevné.
Chvostové plochy sú klasické celobalzové, vodorovná chvostová plocha je pre jednoduchú prepravu dvojdielna, nasúvanie z boku na rúrkovú duralovú spojku. Smerovka a výškovka sú ovládané servami uloženými v priestore kabíny výškovka pomocou drôtových tiahel a smerovka lankovým náhonom.
Celý model je potiahnutý polomatnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách so znázornením paneláže a nitovania.
Podvozok je ostruhového typu s ostrohou spraženou s ovládaním smerovky, hlavné podvozkové nohy sú odpružené.
Stavebnica obsahuje: postavený trup, krídlo a chvostové plochy potiahnuté polomatnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách, laminátový kryt motora, súprava hotových vzpier krídla a podvozku, podvozok s odpruženými nohami, kolesá s duralovými diskami, palivovú nádrž, súpravu drobného príslušenstva, obrázkový návod ku stavbe.
| Rozpätie [mm] | 2850 |
| Dĺžka [mm] | 1910 |
| Hmotnosť [g] | 8100 |
| Plocha krídla [dm2] | 107 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 1000 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| Plužák | "Rommel Spezial" | |
| Motor | DLA 32 | MVVS 40 IFS |
| Vrtuľa | XOAR 18x8" | XOAR 22x10" |
| Serva | 2x HS-985MG (S+V), 2x HS-645MG (K), 3xHS-485HB (F+M) | 4xHS-5685MH (S, V, K), 2x HS-5495BH (F), 1x HS-430BH (M) |
| RC súprava | min. 7 kanálov | |
Prieskumný a spojovací hornoplošník s veľmi krátkym vzletom a pristátím Fieseler Fi-156 Storch patrí medzi najslávnejšie lietadlá druhej svetovej vojny. Nenápadný a tichý, schopný pristáť na väčšej lesnej čistine sa stal "očami" nemeckých pozemných jednotiek v jej najslávnejších akciách "bleskovej vojny". Storch si obľúbili vysokí velitelia (ako trebárs poľný maršal Rommel), ktorým umožňoval byť v kontakte s obrnenými jednotkami vrážajúcimi drvivé kliny hlboko do tyla nepriateľských vojsk. Na jeho konte sú tiež spektakulárne akcie, ako vyslobodenie talianskeho diktátora Benita Mussoliniho z domáceho väzenia v hoteli na vrchole hory. Storch sa pre Luftwaffe vyrábali aj v továrňach vo Francúzsku a v ČR v Chocni - ostatne vo výrobe sa pokračovalo aj po vojne a zvlášť Storchy francúzskej výroby s hviezdicovými motormi lietajú dodnes.
Veľká polomaketa nemeckého prieskumného a spojovacieho lietadla pre benzínové motory 35-40 ccm. Trup modelu s integrálnou kýlovkou zvislej chvostovej plochy je klasickej konštrukcie s celobalzovým tuhým poťahom. Kryt motora je laminátový, odnímateľný. Ľahký prístup k palubnej elektronike umožňuje odnímateľná horná časť trupu s prednou časťou krytu kabíny a vyberateľný pilot s podlahou.
Krídlo s polosúmerným profilom je dvojdielne klasickej konštrukcie s tuhým balzovým poťahom; polovice krídla sa nasúvajú z boku na dve rúrkovej duralovej spojky. Štrbinové krídelká a vztlakové klapky sú ovládané 2 pármi serv uloženými v krídle. Sloty na nábežnej hrane sú pevné.
Chvostové plochy sú klasické celobalzové, vodorovná chvostová plocha je pre jednoduchú prepravu dvojdielna, nasúvanie z boku na rúrkovú duralovú spojku. Smerovka a výškovka sú ovládané servami uloženými v priestore kabíny výškovka pomocou drôtových tiahel a smerovka lankovým náhonom.
Celý model je potiahnutý polomatnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách so znázornením paneláže a nitovania.
Podvozok je ostruhového typu s ostrohou spraženou s ovládaním smerovky, hlavné podvozkové nohy sú odpružené.
Stavebnica obsahuje: postavený trup, krídlo a chvostové plochy potiahnuté polomatnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách, laminátový kryt motora, súprava hotových vzpier krídla a podvozku, podvozok s odpruženými nohami, kolesá s duralovými diskami, palivovú nádrž, súpravu drobného príslušenstva, obrázkový návod ku stavbe.
| Rozpätie [mm] | 2850 |
| Dĺžka [mm] | 1910 |
| Hmotnosť [g] | 8100 |
| Plocha krídla [dm2] | 107 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 1000 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
| Stavebná náročnosť | S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| Plužák | "Rommel Spezial" | |
| Motor | DLA 32 | MVVS 40 IFS |
| Vrtuľa | XOAR 18x8" | XOAR 22x10" |
| Serva | 2x HS-985MG (S+V), 2x HS-645MG (K), 3xHS-485HB (F+M) | 4xHS-5685MH (S, V, K), 2x HS-5495BH (F), 1x HS-430BH (M) |
| RC súprava | min. 7 kanálov | |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.