Popis produktu nie je k dispozícii.

Fokker Dr.1 V2 je úplne nový ším stýhacím tříplošním z obdobia prvej svetovej vojny. Model je navrhnutý tak, aby niesol čo najviac prvkov, ako je jeho skutočnýčnápřWWI, ale aby niesol prvky především poslušného a prepracovaného modelu. ěříme, že viac ako dva rokyý konštrukcie, proporciíí a dizajnu modelu znamenali vznik jedného z našich klenotov v oblasti RC modelov lietadiel!
Fokker DR.1 v hµadiskuí ARF
Fokker Dr.I bol německý jednoístný trojšný stíhací lietadlo používanéžívaný v prvej svetovej vojne. Jeho konštruktérom bol Reinhold Platz a bolo postavené v továrni Anthonyho Fokkera. Stalo sa jedným z najznámejších lietadiel prvej svetovej vojny ako lietadlo Červeného baróna, nemeckého esa Manfreda von Richthofena.
Fokker Dr.1 ste si mohli všimnúť v minulosti, v naší nabídce. Model Oblíbený, prváí verzia, bol vyvinutý aáběn až do roku 2014, potomé musel byť kompletne prestavaný;ní a přidání “airšnéhíka”, pričom nímž Fokker mohol “měit” vo vzduchu. To sa napokon aj stalo, ale teraz, s príchodom nových technológií, sme mohli model naozaj presunúť do podoby makety. Model neprenáša ani jeden prvok z predchádzajúcej verzie, Fokker bol úplne prestavaný a konštrukcia, spracovanie, geometria, grafika sú nové a odlišné.
A na rozdiel od skutočnéhočné předlo sme urobili kompromis v geometrii modelu, aby sme dosiahli neápopulácie modelu, jeho poslušnosti, man{lnosti modelu, zachovania jeho prirodzenosti a estetickej formy modelu. Zamysleli sme sa aj nad takými detailmi, ako je klasický problém modelu z prvej svetovej vojny, vývoj modelu. Lietadlá z prvej svetovej vojny, a najmä Fokker, mali v pášť, rotačný ční, hvěí motor v pří lietadla, ktorýý tvoril celú hmotnosť lietadla. To bol hlavný problém modelov s elektrickým pohonom, čo znamenalo potrebu vlepeného elektrického pohonu; veľký počet vozidiel na dodatočnú montáž pohonu. Návrh nášho Fokkera je však navrhnutý tak, že to nie je potrebné a model aj bez komplexu je čo najvyšší. Rovnako ěž křídla nenesú profil, ako efektívnačná předloha. Tu sme sa rozhodli pre akrobatický profil, aby sme získali moderné lietadlo, ale so všetkými letovými a akrobatickými vlastnosťami.
Sečteno, podčiarknutéženo, věříme, že náš Fokker bude diamantom mnohých modeláovýchů a to po vizuálnejální stránke, ale aj té leté.
Určení model:
Letadlo je určené pre milovníkov zlatejí ééy, ale aj pre pilotov, ktoríří majú í jejž něakoé skúsenosti s šé zením modelom s kříédébí a zistili, že prínosom modelov tohto typu sú modely s vylepšenou manipuláciouí, vyrobené z vysoko odolného a nového materiálu EPP.
Varianty modelu:
Model sa dodáva vo verziách Kit a ARF. Vo KIT verzii je trup v rozsype a trup je potrebné zostaviť, nie je što pokiaľ sa nejedná o žádný zostavu;Je to proces spôsobený tým, že väčšina škeré částí modelov je konštruovaná zo systému ámkovým. V zostave sa nachádza aj kompletná áablona na zostavenie trupu, každý ždý prvok má teda svoj vlastný; přesné místo a zmontovanýí je pre človekěktorýý už někedy něaký stavěl, je tož naozaj maláčkosťí, toíc umožňuježu doladiťění maketyýprvkovů, ako napr;í vybavenie kokpitu č a inštalácia elektroniky v samotnom trupe lietadla. V stavebnici je dodávané aj lepidlo Styro, ktoré sa používa na montáž trupu do trupu lietadla. Verzia ARF je verziaí, v ktorej je trup zostavený z výrobku.
Na prevádzku budete potrebovařebění:
Model sa dodávaáván bez elektroniky. Na prevádzku modelu budete potrebovať minimálne ňčštvorákanálovúásúpravu, odporúčame však dnesčštandardnúí6-kanálovúásúpravu;RC súpravu, ktorá vám umožní ovládať a nastavovať servá, idéleky, nastavovať výšku, expozíciu atď. Ako pohon odporúčame zvoliť střdavý motor s vý konským výkonom pre minimálneň 1kg akrobatickýý model, čož zodpovedá cca. 900-1150 otáčok za minútu (tieto motory sú typuě označené ako 3536) + zodpovedajúci stící střdavý regulačnýátor (30-40A). 4x mikroservo s ťahom cca 2-2,5kg.
| Verzia Advance | Verse Standard | ||
| Motor | 250-300W, 900-1150ot/V | KAVAN G3 C3536-850 | KAVAN G3 C3536-850 |
| Vrtule (podľa motora) | 10x4,7", 11x4,7", 12x6" | APC 11x4,7" SF | APC 11x4,7" SF |
| Regulátor | 30-40A | KAVAN R-40SB | KAVAN R-40SB |
| Serva | 4x microservo (+-2,5 kg tah) | 4x GO-13MG | 2x GO-09GO-13MG |
| Batérie (LiPol, LiIon) | 2200 - 2600mAh 3-4S | KAVAN LiPol 2600 3S 40/80C | KAVAN LiPol 2200 3S 30/60C |
| Lepidla | CA, Aktivátor, Styro-glue | CA střední, řídké, Aktivátor | CA střední, řídké, Aktivátor |
Znáámka: V případě použití 4 mikroslužby a volbě regulačnéátory so stabilizáciou BECí pod 3A odporúčame použiť prídavný stabilizátor BEC, tzv.BEC, pre napájanie a servo! Např. toto: FOXY UBEC 3A
Technickéá údaje
| Spětí [mm] | 1002 |
| Délka [mm] | 960 |
| Váha [g] | 900g (podľa použitéhožho RC vybavenéhoí) |
| Ovládané funkcie | S,V,K,M |
| Státí náročnost | KIT |
| Materiályál | EPP |
| Návoda ke stažení |
Fokker Dr.1 V2 je úplne nový ším stýhacím tříplošním z obdobia prvej svetovej vojny. Model je navrhnutý tak, aby niesol čo najviac prvkov, ako je jeho skutočnýčnápřWWI, ale aby niesol prvky především poslušného a prepracovaného modelu. ěříme, že viac ako dva rokyý konštrukcie, proporciíí a dizajnu modelu znamenali vznik jedného z našich klenotov v oblasti RC modelov lietadiel!
Fokker DR.1 v hµadiskuí ARF
Fokker Dr.I bol německý jednoístný trojšný stíhací lietadlo používanéžívaný v prvej svetovej vojne. Jeho konštruktérom bol Reinhold Platz a bolo postavené v továrni Anthonyho Fokkera. Stalo sa jedným z najznámejších lietadiel prvej svetovej vojny ako lietadlo Červeného baróna, nemeckého esa Manfreda von Richthofena.
Fokker Dr.1 ste si mohli všimnúť v minulosti, v naší nabídce. Model Oblíbený, prváí verzia, bol vyvinutý aáběn až do roku 2014, potomé musel byť kompletne prestavaný;ní a přidání “airšnéhíka”, pričom nímž Fokker mohol “měit” vo vzduchu. To sa napokon aj stalo, ale teraz, s príchodom nových technológií, sme mohli model naozaj presunúť do podoby makety. Model neprenáša ani jeden prvok z predchádzajúcej verzie, Fokker bol úplne prestavaný a konštrukcia, spracovanie, geometria, grafika sú nové a odlišné.
A na rozdiel od skutočnéhočné předlo sme urobili kompromis v geometrii modelu, aby sme dosiahli neápopulácie modelu, jeho poslušnosti, man{lnosti modelu, zachovania jeho prirodzenosti a estetickej formy modelu. Zamysleli sme sa aj nad takými detailmi, ako je klasický problém modelu z prvej svetovej vojny, vývoj modelu. Lietadlá z prvej svetovej vojny, a najmä Fokker, mali v pášť, rotačný ční, hvěí motor v pří lietadla, ktorýý tvoril celú hmotnosť lietadla. To bol hlavný problém modelov s elektrickým pohonom, čo znamenalo potrebu vlepeného elektrického pohonu; veľký počet vozidiel na dodatočnú montáž pohonu. Návrh nášho Fokkera je však navrhnutý tak, že to nie je potrebné a model aj bez komplexu je čo najvyšší. Rovnako ěž křídla nenesú profil, ako efektívnačná předloha. Tu sme sa rozhodli pre akrobatický profil, aby sme získali moderné lietadlo, ale so všetkými letovými a akrobatickými vlastnosťami.
Sečteno, podčiarknutéženo, věříme, že náš Fokker bude diamantom mnohých modeláovýchů a to po vizuálnejální stránke, ale aj té leté.
Určení model:
Letadlo je určené pre milovníkov zlatejí ééy, ale aj pre pilotov, ktoríří majú í jejž něakoé skúsenosti s šé zením modelom s kříédébí a zistili, že prínosom modelov tohto typu sú modely s vylepšenou manipuláciouí, vyrobené z vysoko odolného a nového materiálu EPP.
Varianty modelu:
Model sa dodáva vo verziách Kit a ARF. Vo KIT verzii je trup v rozsype a trup je potrebné zostaviť, nie je što pokiaľ sa nejedná o žádný zostavu;Je to proces spôsobený tým, že väčšina škeré částí modelov je konštruovaná zo systému ámkovým. V zostave sa nachádza aj kompletná áablona na zostavenie trupu, každý ždý prvok má teda svoj vlastný; přesné místo a zmontovanýí je pre človekěktorýý už někedy něaký stavěl, je tož naozaj maláčkosťí, toíc umožňuježu doladiťění maketyýprvkovů, ako napr;í vybavenie kokpitu č a inštalácia elektroniky v samotnom trupe lietadla. V stavebnici je dodávané aj lepidlo Styro, ktoré sa používa na montáž trupu do trupu lietadla. Verzia ARF je verziaí, v ktorej je trup zostavený z výrobku.
Na prevádzku budete potrebovařebění:
Model sa dodávaáván bez elektroniky. Na prevádzku modelu budete potrebovať minimálne ňčštvorákanálovúásúpravu, odporúčame však dnesčštandardnúí6-kanálovúásúpravu;RC súpravu, ktorá vám umožní ovládať a nastavovať servá, idéleky, nastavovať výšku, expozíciu atď. Ako pohon odporúčame zvoliť střdavý motor s vý konským výkonom pre minimálneň 1kg akrobatickýý model, čož zodpovedá cca. 900-1150 otáčok za minútu (tieto motory sú typuě označené ako 3536) + zodpovedajúci stící střdavý regulačnýátor (30-40A). 4x mikroservo s ťahom cca 2-2,5kg.
| Verzia Advance | Verse Standard | ||
| Motor | 250-300W, 900-1150ot/V | KAVAN G3 C3536-850 | KAVAN G3 C3536-850 |
| Vrtule (podľa motora) | 10x4,7", 11x4,7", 12x6" | APC 11x4,7" SF | APC 11x4,7" SF |
| Regulátor | 30-40A | KAVAN R-40SB | KAVAN R-40SB |
| Serva | 4x microservo (+-2,5 kg tah) | 4x GO-13MG | 2x GO-09GO-13MG |
| Batérie (LiPol, LiIon) | 2200 - 2600mAh 3-4S | KAVAN LiPol 2600 3S 40/80C | KAVAN LiPol 2200 3S 30/60C |
| Lepidla | CA, Aktivátor, Styro-glue | CA střední, řídké, Aktivátor | CA střední, řídké, Aktivátor |
Znáámka: V případě použití 4 mikroslužby a volbě regulačnéátory so stabilizáciou BECí pod 3A odporúčame použiť prídavný stabilizátor BEC, tzv.BEC, pre napájanie a servo! Např. toto: FOXY UBEC 3A
Technickéá údaje
| Spětí [mm] | 1002 |
| Délka [mm] | 960 |
| Váha [g] | 900g (podľa použitéhožho RC vybavenéhoí) |
| Ovládané funkcie | S,V,K,M |
| Státí náročnost | KIT |
| Materiályál | EPP |
| Návoda ke stažení |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.