Polotovar legendárneho amerického športového lietadla s rozpätím krídel 2150 mm pre dvojtaktné motory 7,5-8,5 cm3, štvortaktné motory 8-10 cm3 alebo elektromotor triedy AXI 4120. Konštrukcia trupu a nosné plochy potiahnuté vrstvou Oracover. Ovládané krídla, smerovka, výškovka.Zobraziť celý popis

To, čo Ford T predstavoval pre automobilovú dopravu, Piper J-3 Cub predstavuje pre športové letectvo. Samozrejme, je tu zásadný rozdiel: pán Ford hovorieval: "Ford T môžete mať v každej farbe, pokiaľ je čierny.", zatiaľ čo heslo pána Pipera znelo: "Piper Cub môžete mať v každej farbe, pokiaľ je žltý." Od roku 1937 do vstupu USA do vojny sa vyrobilo viac ako 3 000 J-3 a s príchodom vojenských objednávok, pri ktorých sa žltá farba musela vymeniť za olivovú, sa tempo výroby zvýšilo na jednu L-4 Grasshoper (ako znelo vojenské označenie) každých 20 minút.
Polomaketa legendárneho amerického športového vetroňa klasickej celobalsovej konštrukcie na pohon dvojtaktným motorom 7,5 - 10 cm3, štvortaktným motorom 8 - 12 cm3 alebo elektromotorom triedy AXI 4120 pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej balzovej a ľahkej preglejkovej konštrukcie s odnímateľným laminátovým krytom motora. Spaľovací motor je uložený na nastaviteľnom plastovom lôžku ukotvenom do preglejkovej motorovej prepážky, ktorá je súčasťou pevného krabicového "jadra" trupu. Poskytuje tiež priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej časti zostavy sa v stavebnici dodáva prídavná motorová prepážka s dištančnými podložkami. Kabína je vybavená maketou a je prístupná otváracími dverami. Servá smerovky, výškovky a plynu sú umiestnené v spodnej časti kabíny v odnímateľnom kryte na spodnej časti trupu. Ďalšie kryty na spodnej časti trupu slúžia ako prístupový otvor pre uloženie pohonného akumulátora. Kormidlá sa ovládajú pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s profilom Clark-Y má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa z boku nasúvajú na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú sa skrutkami. Vzpery krídla sú zaistené skrutkami. Krídla sú ovládané nezávisle dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú bežnej celobalsovej konštrukcie.
Pristávací podvozok s riadenou drôtovou ostruhou spojenou s kormidlom má duralové hlavné nohy.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover
Na ovládanie modelu budete potrebovať aspoň štvorkanálovú RC súpravu; ideálne je aspoň päťkanálová počítačová RC súprava umožňujúca nezávislé ovládanie krídielok. Postačia vám kvalitné štandardné servá s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy použite radšej silnejšie servá s ťahom 5-7 kg.cm.
Súprava obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídla, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, sadu príslušenstva, kolesá, obtlačky a obrázkový návod
Upozornenie
Podľa delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a vykonávacím nariadením Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch prevádzky bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (konvenčné modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť viac ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný snímač schopný akýmkoľvek spôsobom zachytávať osobné údaje, povinní sa zaregistrovať (v Českej republike na Úrade pre civilné letectvo). Ďalšie informácie nájdete tu: Registrácia prevádzkovateľov a pilotov dronov
| Rozpätie krídla [mm] | 2150 |
| Dĺžka [mm] | 1375 |
| Plocha krídla [dm2] | 69.6 |
| Hmotnosť [g] | 3600 - 4000 |
| Funkcie ovládané | S,V,K(2),M |
| Obtiažnosť konštrukcie | S2 |
| Obtiažnosť pilotáže | P2,P3 |
| Šírka [mm] | 2150 |
| Dĺžka [mm] | 1375 |
| Plocha krídla [dm2] | 69.6 |
| Hmotnosť [g] | 3600 - 4000 |
| Riadené funkcie | S,V,K(2),M |
| Doporučenie konštrukcie | S2 |
| Doporučenie pilotáže | P2,P3 |
Doporučenie pohonu a RC zariadenia:
| Sport 2T | Akro 2T | Sport 4T | Akro 4T | |
| Motor | ASP S46A | ASP S61A | ASP FS-61AR | ASP FS-70AR |
| Vrtuľa | MA 11x6" | MA 12x6" | MA 12x6" S-2 | MA 13x6" S-2 |
| Hp (cc) | 200-300 | 250-350 | 250-300 | 300-350 |
| Servo | 3x HS-422 alebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V) | |||
| SúpravaRC | min. 4 kanály | |||
Doporučený pohon a RC vybavenie pre elektrické lietadlá:
| FOXY | Akro FOXY | Akro AXI | |
| Motor | FOXY C3530-700 | FOXY C3530-550 | AXI 4120/18 V2 |
| Regulátor | Combo FOXY R-85 Opto | Combo FOXY R-85 Opto | FLYFUN-80A-6S-V5 |
| Batéria | FOXY G2 22,2 V 5000 mAh | ||
| Vrtuľa | APC 12x6E | FOXY 14x8E | |
| Servo | 3x HS-422 alebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
| RC kit | min. 4 kanály | ||
To, čo Ford T predstavoval pre automobilovú dopravu, Piper J-3 Cub predstavuje pre športové letectvo. Samozrejme, je tu zásadný rozdiel: pán Ford hovorieval: "Ford T môžete mať v každej farbe, pokiaľ je čierny.", zatiaľ čo heslo pána Pipera znelo: "Piper Cub môžete mať v každej farbe, pokiaľ je žltý." Od roku 1937 do vstupu USA do vojny sa vyrobilo viac ako 3 000 J-3 a s príchodom vojenských objednávok, pri ktorých sa žltá farba musela vymeniť za olivovú, sa tempo výroby zvýšilo na jednu L-4 Grasshoper (ako znelo vojenské označenie) každých 20 minút.
Polomaketa legendárneho amerického športového vetroňa klasickej celobalsovej konštrukcie na pohon dvojtaktným motorom 7,5 - 10 cm3, štvortaktným motorom 8 - 12 cm3 alebo elektromotorom triedy AXI 4120 pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej balzovej a ľahkej preglejkovej konštrukcie s odnímateľným laminátovým krytom motora. Spaľovací motor je uložený na nastaviteľnom plastovom lôžku ukotvenom do preglejkovej motorovej prepážky, ktorá je súčasťou pevného krabicového "jadra" trupu. Poskytuje tiež priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej časti zostavy sa v stavebnici dodáva prídavná motorová prepážka s dištančnými podložkami. Kabína je vybavená maketou a je prístupná otváracími dverami. Servá smerovky, výškovky a plynu sú umiestnené v spodnej časti kabíny v odnímateľnom kryte na spodnej časti trupu. Ďalšie kryty na spodnej časti trupu slúžia ako prístupový otvor pre uloženie pohonného akumulátora. Kormidlá sa ovládajú pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s profilom Clark-Y má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa z boku nasúvajú na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú sa skrutkami. Vzpery krídla sú zaistené skrutkami. Krídla sú ovládané nezávisle dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú bežnej celobalsovej konštrukcie.
Pristávací podvozok s riadenou drôtovou ostruhou spojenou s kormidlom má duralové hlavné nohy.
Model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover
Na ovládanie modelu budete potrebovať aspoň štvorkanálovú RC súpravu; ideálne je aspoň päťkanálová počítačová RC súprava umožňujúca nezávislé ovládanie krídielok. Postačia vám kvalitné štandardné servá s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy použite radšej silnejšie servá s ťahom 5-7 kg.cm.
Súprava obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, hotové vzpery krídla, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, duralový podvozok, sadu príslušenstva, kolesá, obtlačky a obrázkový návod
Upozornenie
Podľa delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a vykonávacím nariadením Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch prevádzky bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (konvenčné modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť viac ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný snímač schopný akýmkoľvek spôsobom zachytávať osobné údaje, povinní sa zaregistrovať (v Českej republike na Úrade pre civilné letectvo). Ďalšie informácie nájdete tu: Registrácia prevádzkovateľov a pilotov dronov
| Rozpätie krídla [mm] | 2150 |
| Dĺžka [mm] | 1375 |
| Plocha krídla [dm2] | 69.6 |
| Hmotnosť [g] | 3600 - 4000 |
| Funkcie ovládané | S,V,K(2),M |
| Obtiažnosť konštrukcie | S2 |
| Obtiažnosť pilotáže | P2,P3 |
| Šírka [mm] | 2150 |
| Dĺžka [mm] | 1375 |
| Plocha krídla [dm2] | 69.6 |
| Hmotnosť [g] | 3600 - 4000 |
| Riadené funkcie | S,V,K(2),M |
| Doporučenie konštrukcie | S2 |
| Doporučenie pilotáže | P2,P3 |
Doporučenie pohonu a RC zariadenia:
| Sport 2T | Akro 2T | Sport 4T | Akro 4T | |
| Motor | ASP S46A | ASP S61A | ASP FS-61AR | ASP FS-70AR |
| Vrtuľa | MA 11x6" | MA 12x6" | MA 12x6" S-2 | MA 13x6" S-2 |
| Hp (cc) | 200-300 | 250-350 | 250-300 | 300-350 |
| Servo | 3x HS-422 alebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V) | |||
| SúpravaRC | min. 4 kanály | |||
Doporučený pohon a RC vybavenie pre elektrické lietadlá:
| FOXY | Akro FOXY | Akro AXI | |
| Motor | FOXY C3530-700 | FOXY C3530-550 | AXI 4120/18 V2 |
| Regulátor | Combo FOXY R-85 Opto | Combo FOXY R-85 Opto | FLYFUN-80A-6S-V5 |
| Batéria | FOXY G2 22,2 V 5000 mAh | ||
| Vrtuľa | APC 12x6E | FOXY 14x8E | |
| Servo | 3x HS-422 alebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V) | ||
| RC kit | min. 4 kanály | ||
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.