Polomaketa nemeckého strmhlavého bombardéra 1910 mm pre dvojtakty 20 ccm, štvortakty 25-30 ccm alebo benzínové motory 20-30 ccm. Konštrukčný trup a nosné plochy s poťahom matnou nažehľovacou fóliou. Ovládané krídelká, klapky, smerovka, výškovka.Zobraziť celý popis

Stroje s krídlom lomeným do "W" a typickým pevným "papučovým" podvozkom vrhajúcim sa s jakotom sirén takmer kolmo na bezmocných pešiakov zúfalo hľadajúcich úkryt - to je Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - strmhlavý bombardér), symbol nacistickej bleskovej vojny. Štuku v dokonalej koordinácii s pozemnými jednotkami, ktorým nahradzovali klasické delostrelectvo, ktoré by inak nestačilo držať krok s valiacimi sa kolónami "Panzer", prevalcovali Poľsko, Dánsko a Nórsko, rovnako ako Francúzsku, Juhoslávii a Grécko. Až v Bitke o Britániu, kedy Luftwaffe nemala drvivú prevahu vo vzduchu, je Spitfiry a Hurricany odhalili ako pomalé a neohrabané "sediace kačice". Napriek tomu štuky zohrávali dôležitú úlohu - naďalej skôr ako bojové lietadlá - po celý zvyšok vojny na všetkých bojiskách v Európe, v severnej Afrike; otestovali aj odolnosť pancierových palúb z Vítkovickej ocele lietadlových lodí Royal Navy sprevádzajúcich konvoje na Maltu ...
Polomaketa nemeckého strmhlavého bombardéru klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 20 ccm, štvortaktom 23-30 ccm, benzínovým motorom 20 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 4130 pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora s charakteristickým "podbradkom". Spaľovací motor sa montuje na nastaviteľné plastové lôžka ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej montáži je v stavebnici dodávaná prídavná motorová prepážka s dištančnými stĺpikmi. Kabína je maketovo vybavená; horná časť trupu je odnímateľná pre ľahký prístup k palubnej elektronike popr. vkladanie pohonných akumulátorov. Serva smerovky, výškovky a plynu sa montujú do priestoru nad krídlom. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Maketovo stvárnené krídelká a klapky typu "Junkersovo dvojité krídlo" sú ovládané nezávisle tromi pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou spražený so smerovkou má odpružené hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý matnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačovú súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy stojí za uváženie použitie silnejších 5-7 kg.cm serv.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, odpružený podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle a obrázkový návod
| Rozpätie [mm] | 1910 |
| Dĺžka [mm] | 1522 |
| Plocha krídla [dm2] | 60.4 |
| Hmotnosť [g] | 4900 - 5400 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(4) |
| Stavebná náročnosť | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3,P4 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| ASP 2T | ASP 4T | O.S. 2T | benzín 2T | |
| Motor | ASP S120AR | ASP FS-180AR | MAX-120AX | O.S. MAX GT22 |
| Vrtuľa | MA 15x8" | MA 18x6" | MA 16x8“ | FOXY 16x8-10" |
| Nádrž (ccm) | 400-500 | 400-500 | 400-500 | 250-300 |
| Serva | 7x HS-422, 2x HS-645MG (S, V) | |||
| Serva digi | 7x HS-5496MH, 2xD645MW (S, V) | |||
| RC súprava | min. 7 kanálov | |||
Stroje s krídlom lomeným do "W" a typickým pevným "papučovým" podvozkom vrhajúcim sa s jakotom sirén takmer kolmo na bezmocných pešiakov zúfalo hľadajúcich úkryt - to je Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - strmhlavý bombardér), symbol nacistickej bleskovej vojny. Štuku v dokonalej koordinácii s pozemnými jednotkami, ktorým nahradzovali klasické delostrelectvo, ktoré by inak nestačilo držať krok s valiacimi sa kolónami "Panzer", prevalcovali Poľsko, Dánsko a Nórsko, rovnako ako Francúzsku, Juhoslávii a Grécko. Až v Bitke o Britániu, kedy Luftwaffe nemala drvivú prevahu vo vzduchu, je Spitfiry a Hurricany odhalili ako pomalé a neohrabané "sediace kačice". Napriek tomu štuky zohrávali dôležitú úlohu - naďalej skôr ako bojové lietadlá - po celý zvyšok vojny na všetkých bojiskách v Európe, v severnej Afrike; otestovali aj odolnosť pancierových palúb z Vítkovickej ocele lietadlových lodí Royal Navy sprevádzajúcich konvoje na Maltu ...
Polomaketa nemeckého strmhlavého bombardéru klasickej celobalzovej konštrukcie pre pohon dvojtaktným motorom 20 ccm, štvortaktom 23-30 ccm, benzínovým motorom 20 ccm alebo elektromotorom triedy AXI 4130 pre mierne pokročilých pilotov.
Trup je klasickej konštrukcie z balzy a ľahkej preglejky s odnímateľným laminátovým krytom motora s charakteristickým "podbradkom". Spaľovací motor sa montuje na nastaviteľné plastové lôžka ukotvené na preglejkovú motorovú prepážku, ktorá je súčasťou pevného skriňového "jadra" trupu. V ňom je tiež vytvorený priestor pre palivovú nádrž. Pre inštaláciu elektromotora v zadnej montáži je v stavebnici dodávaná prídavná motorová prepážka s dištančnými stĺpikmi. Kabína je maketovo vybavená; horná časť trupu je odnímateľná pre ľahký prístup k palubnej elektronike popr. vkladanie pohonných akumulátorov. Serva smerovky, výškovky a plynu sa montujú do priestoru nad krídlom. Kormidla sú ovládané pomocou lanovodov s robustnými drôtovými tiahlami.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom má klasickú konštrukciu s tuhým poťahom torznej skrine. Polovice krídla sa nasúvajú z boku na rúrkovú duralovú spojku a zaisťujú skrutky. Maketovo stvárnené krídelká a klapky typu "Junkersovo dvojité krídlo" sú ovládané nezávisle tromi pármi serv s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami.
Chvostové plochy sú klasickej celobalzovej konštrukcie.
Podvozok s riaditeľnou drôtovou ostrohou spražený so smerovkou má odpružené hlavné nohy s laminátovými tvarovými krytmi kolies.
Model je potiahnutý matnou nažehľovacou fóliou v kamuflážnych farbách.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať aspoň sedemkanálovú počítačovú súprava umožňujúcu nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek. Serva vyhovejú kvalitné štandardné s ťahom 3-5 kg.cm, pre chvostové plochy stojí za uváženie použitie silnejších 5-7 kg.cm serv.
Stavebnica obsahuje: postavený a potiahnutý trup, nastriekaný laminátový kryt motora, postavené a potiahnuté krídla a chvostové plochy, odpružený podvozok, súpravu príslušenstva, bicykle a obrázkový návod
| Rozpätie [mm] | 1910 |
| Dĺžka [mm] | 1522 |
| Plocha krídla [dm2] | 60.4 |
| Hmotnosť [g] | 4900 - 5400 |
| Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(4) |
| Stavebná náročnosť | S2,S3 |
| Náročnosť pilotáže | P3,P4 |
Doporučený pohon a RC vybavenie:
| ASP 2T | ASP 4T | O.S. 2T | benzín 2T | |
| Motor | ASP S120AR | ASP FS-180AR | MAX-120AX | O.S. MAX GT22 |
| Vrtuľa | MA 15x8" | MA 18x6" | MA 16x8“ | FOXY 16x8-10" |
| Nádrž (ccm) | 400-500 | 400-500 | 400-500 | 250-300 |
| Serva | 7x HS-422, 2x HS-645MG (S, V) | |||
| Serva digi | 7x HS-5496MH, 2xD645MW (S, V) | |||
| RC súprava | min. 7 kanálov | |||
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.