11 % ZĽAVA:Využite 11 % zľavu na viac ako 80 000 položiek s kódom RCPROFI11.

SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená

SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
SPARK XB-6 – BUGGY 4WD – ROLLER šasi – bez elektroniky, zelená
Doprava zadarmo

Model v mierke 1 : 8. Zelená farba.Zobraziť celý popis

  • E-shopposledný kus
    odošlemezítra
387,99 €S DPH
DOPRAVA ZADARMO
Záručná lehota
24 mesiacov
Kód produktu
PM-C-00485-G
EAN
8718057222567
97 % zákazníkov nás odporúča
7 170 recenzií
Štěpán Šídlo
Štěpán Šídlopo–pia: 8–16 h

SPARK – prvá naozajstná bugy v mierke 1 : 8

Zažite revolúciu s prvou skutočnou bugy v mierke 1 : 8, ktorá bola navrhnutú špeciálne na bashovanie – Team Corally Spark XB6!

Pripravte sa posúvať hranice, zdolávať výzvy a zažiť vzrušenie z maximálnej odolnosti a vynikajúceho výkonu. Spätná väzba od zákazníkov je hnacím motorom inovácií spoločnosti Team Corally a tento model je ich výsledkom.

Nový model Spark XB6 sa odlišuje od ostatných bugín v mierke 1 : 8 tým, že sa zameriava na jedinú vec, a to na bashing. Vďaka špičkovým materiálom a dokonalému vyhotovenu je tento stroj snov basherov skonštruovaný tak, aby zdolal aj ten najnáročnejší terén a najnáročnejšie prekážky.

Vaša cesta, vaša kontrola

Vyberte si svoje dobrodružstvo s modelom Spark, ktorý je k dispozícii v dvoch verziách – v balení Ready-to-Run a vo variante Rolling Chassis, ktorý vám umožní prispôsobiť si výber elektroniky. Obe verzie sa dodávajú v troch pútavých farebných kombináciách s matným čiernym základom doplneným výraznými červenými, zelenými alebo modrými akcentmi.

Uvoľnite silu

Dodávaný regulátor Team Corally Torox 185 A 4 – 6S je okrem ďalších bezpečnostných a výkonnostných možností vybavený ochranou LiPo akumulátora, zatiaľ čo štvorpólový striedavý motor Team Corally Kuron 2050 kV poskytuje pôsobivú rýchlosť a krútiaci moment. Presné ovládanie riadenia zaisťuje HV-7225 HV servo s kovovými prevodmi. Pohodlná 2,4 GHz vysielačka CT2R poskytuje pevné rádiové spojenie a nastaviteľné funkcie na zaistenie pohodlia pri riadení.

Pozor na detaily

Spark sa pýši množstvom prvkov, a to od hliníkových ramien serva po jednodielny kompozitový článok riadenia a 3 mm hliníkový dvojposchodový systém riadenia Ackermann 7075.

Je vybavená oddelenými a tesniacimi elektronickými krabičkami s držiakom odpovedača, XL nastaviteľným držiakom batérie kompatibilným s bežnými LiPo batériami a kompletnou súpravou utesnených guľôčkových ložísk leteckej kvality.

Pohon

Hnacie ústrojenstvo modelu Spark je vybavené čelným ozubeným kolesom z tvrdenej ocele, pastorkom motora a utesnenými kovovými diferenciálmi naplnenými silikónovým olejom. Centrálny diferenciál z hliníka a ocele spolu s rýchlym a ľahkým prístupom k diferenciálu ponúka bezkonkurenčné pohodlie a výkon. Vďaka hliníkovému nastaviteľnému uloženiu motora, 46-zubému oceľovému centrálnemu prevodu, kaleným oceľovým vývodovým hriadeľom a predným kĺbom CVD je Spark konštruovaný na zaistenie dlhej životnosti. Jeho hliníkové 16 mm tlmiče Big Bore s olejovou náplňou a závitom, systém uzamknutia pier tlmičov a hliníkové veže tlmičov CNC zaisťujú výnimočnú ovládateľnosť a stabilitu.

Záves odolný proti nárazom

Nezávislé predné guľové zavesenie s čapom a nezávislé zadné zavesenie s dvojitou vahadlovou tyčou zaručujú presné ovládanie v nerovnom teréne, zatiaľ čo odolné jednodielne kompozitné závesy a ťahadlá zavesenia zaisťujú pevnosť a odolnosť. Vďaka zosilnenému podvozku, krídlu s vysokou prítlačnou silou a centrálnemu systému vystuženia podvozka je model Spark pripravený na najnáročnejšie bashingy. Pripojte sa k revolúcii s modelom Team Corally Spark XB6 – dokonalým strojom snov pre basherov v mierke 1 : 8. Popustite uzdu svojej fantazii a pokorte akýkoľvek terén s bezkonkurenčným výkonom, odolnosťou a štýlom. Pripravte sa na jazdu svojho života!

Zapáľte Spark XB6, zdolávajte terén

Spark XB6 od tímu Corally je definíciou dokonalosti modelu Bash Buggy v mierke 1 : 8. Vážime si podnety našich zákazníkov a ich spätná väzba hrala zásadnú úlohu pri formovaní modelu Spark do podoby výnimočného stroja na bashovanie. Staňte sa súčasťou rodiny vášnivých bashgerov tímu Corally! Pripravte sa posúvať hranice, zdolávať výzvy a zažiť vzrušenie z dych vyrážajúceho výkonu.

Vlastnosti:

  • Team Corally Regulátor Torox 185 ESC 4 – 6S s ochranou LiPo.
  • Team Corally Kuron 2050 kV štvorpólový striedavý motor 4 – 6S.
  • Servoriadenie CRHV-7225 HV, kovový prevody, krútiaci moment 25 kg.
  • Team Corally CT2R ergonomický vysielač 2,4 GHz bez rušenia.
  • Hliníkové rameno serva.
  • Jednodielny kompozitný článok riadenia.
  • 3 mm hliníkový 7075 dvojposchodový systém riadenia Ackermann.
  • Samostatná elektronická skrinka odolná proti striekajúcej vode a prachu s držiakom transpondéra.
  • XL nastaviteľný držiak všetkých bežných LiPo batérií.
  • Kompletná súprava guľôčkových ložísk s gumovým tesnením.
  • Všetky guľôčkové ložiská prevodovky majú rozmery 8 x 16 x 5 mm.
  • Čelné ozubené koleso a pastorok motora z tvrdenej ocele.
  • Tri utesnené kovové diferenciály jednotlivo plnené silikónovým olejom.
  • Hliníkový/oceľový centrálny diferenciál.
  • Rýchly a ľahký prístup k diferenciálu.
  • Dvojdielny hliníkový držiak motora s kompozitným krytom prevodovky.
  • 46-zubový oceľový centrálny prevod.
  • Kompletné oceľové vývodové hriadele s tvrdým povlakom S2.
  • Prídavné povrchovo tvrdené oceľové predné kĺby CVD.
  • Hliníkové 17 mm šesťhrany pohonu.
  • Hliníkové 16 mm tlmiče Big Bore so závitom plnené olejom.
  • Systém uzamykania pružín tlmičov.
  • Nylónové kompozitné chrániče krytov tlmičov.
  • CNC hliníkové veže tlmičov, 5 mm vpredu a vzadu.
  • Nezávislé predné zavesenie Pivot Ball.
  • Nezávislé zadné zavesenie s dvojitým vahadlom.
  • Optimalizované a na zákazku vyvinuté kompozitné diely.
  • Hliníkové čapy a čapy Pivot Ball na ramenách zavesenia.
  • HD predné bloky riadenia a zadné náboje.
  • Silné 4 mm hliníkové výstuhy čapov zavesenia.
  • Kompozitné chrániče výstuh zavesenia.
  • Ťažké jednodielne kompozitné závesy a ťahadlá zavesenia.
  • Systém protiprešmykových tyčí Team Corally RSP, vpredu + vzadu.
  • 3 mm hliníkové šasi podvozka.
  • Zosilnené bočné kryty podvozka s integrovanou ochranou karosérie.
  • Predný nárazník Heavy Duty.
  • Nový systém centrálneho vystuženia podvozka s 3 mm hliníkovou doskou.
  • Zosilnené krídlo s vysokým prítlakom + držiak krídla so spojovacou výstuhou veže.
  • Predlepené vysokorýchlostné pneumatiky XL Buggy na čiernych šesťlúčových nylonových ráfikoch.
  • Robustná karoséria z polykarbonátu s prepracovanou potlačou.
  • Kompozitné chrániče na uchytenie karosérie.
  • Široký sortiment tuningových dielov na individuálne prispôsobenie.

Vozidlo – typ modelu
  • Typ vozidla: bugy
  • Požiadavka na vek: 14+
  • Úroveň zručností: stredne pokročilý
  • Úroveň dokončenia: RTR – Ready To Run
  • Čas montáže: nie je nutná žiadna montáž
  • Pohon: 4WD – hriadeľový pohon
  • Pohonný systém: 4S
  • Typ motora: striedavý motor
  • Odporúčané prostredie: všetky typy terénov
  • Maximálna rýchlosť (km/h): 110

Vozidlo – rozmery
  • Mierka modelu: 1 : 8
  • Dĺžka (mm): 495
  • Výška (mm): 495 mm
  • Rázvor (mm): 327
  • Rozchod kolies vpredu (mm): 308
  • Rozchod zadných kolies (mm): 308
  • Svetlá výška (mm): 58
  • Hmotnosť (g) – bez batérie: 3650
  • Priestor na batériu D x Š x V (mm): 161 x 51
  • Priemer nárazníka ø (mm): 18,75
  • Dĺžka predného tlmiča (mm): 108
  • Dĺžka zadného tlmiča (mm): 129
  • Priemer ráfika ø (mm): 90
  • Šírka ráfika (mm): 42
  • Priemer pneumatiky ø (mm): 122
  • Šírka pneumatiky (mm): 42

Vozidlo – elektronika
  • Motor: Kuron 825 – 2050 kV – 4 – 6S (v cene)
  • Napájacia batéria: nie je súčasťou dodávky (pozri príslušenstvo)
  • Rádio: TC – CT-2R 2,4 GHz (súčasťou balenia)
  • Servo: CR-7225 – krútiaci moment 25 kg (súčasťou dodávky)
  • Regulácia otáčok: TC – Torox 185 ESC 2-6S (súčasťou dodávky)
  • Nabíjačka: (pozri príslušenstvo)

Vozidlo – technické detaily
  • Adaptér na kolesá: 17 mm šesťhranný adaptér
  • Ložiská: guľôčkové ložiská s gumovým tienením
  • Diferenciály: 3x ozubený diferenciál
  • Typ predného zavesenia: nezávislé odpruženie Pillow Ball Type
  • Nezávislé zavesenie: vahadlá
  • Rozstup prevodových stupňov: MOD 1.0
  • Čelné ozubené koleso (zubov): 46
  • Pastorok motora (zubov): 13
  • Vnútorný prevodový pomer: 3,31
  • Celkový prevodový pomer: 11,71
  • Typ tlmiča: vnútorný náraz – hliníkové tlmiče Big Bore s olejovou náplňou (vinuté pružiny)

Vozidlo – materiály
  • Kužeľové ozubené koleso – pastorok: presné CNC obrábanie – kalená oceľ
  • Podvozok: 3 mm – hliník 6061-T6 – farebne eloxovaný
  • Výstuhy podvozka: tvarovaný kompozit + hliníková tyč
  • Stredový diferenciál: hybridná skriňa – hliník 6065-T6 + oceľ
  • Diferenciál FR – RE: skriňa z lisovaného kompozitu
  • Vonkajšie pohony: pretekárska S2 pružinová oceľ – tvrdená
  • Držiaky spodných ramien: hliník 6061-T6 4 mm + kompozit
  • Parohy/držiaky tlmičov – predné: 5 mm – hliník 6061-T6 – farebne eloxované
  • Parohy/držiaky tlmičov – zadné: 5 mm – hliník 6061-T6 – farebne eloxované
  • Pastorok motora: presné CNC obrábanie – kalená oceľ
  • Čelné ozubené koleso: presné CNC obrábanie – kalená oceľ
  • Plášť karosérie: vnútro: polykarbonát: lakovaný, s obtlačkami a orezaný



Súvisiace články

Recenzie RC auta RGT Shooter 1 : 10 | RCprofi.sk

Recenzia RC auta RGT Shooter 1 : 10

29. júla 2025

Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta RMT Dominator Monster | RCprofi.sk

Recenzia RC auta RMT Dominator Monster

27. júna 2025

RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta DF-4S PRO | RCprofi.cz

Recenzia RC auta DF-4S PRO

02. mája 2025

Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.

Zobraziť celý článok
Recenzia modelu Traxxas TRX-4 Land Rover Defender | RCprofi.sk

Recenzia modelu Traxxas TRX-4 Land Rover Defender

31. marca 2025

RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!

Zobraziť celý článok
Zvolávacia akcia TRAXXAS pre koncových spotrebiteľov | RCprofi.sk

Zvolávacia akcia TRAXXAS pre koncových spotrebiteľov

21. októbra 2024

Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.

Zobraziť celý článok
Stavba legendárneho modelu MTX Tatra V8 | RCprofi.sk

Stavba legendárneho modelu MTX Tatra V8

20. júna 2024

Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta Traxxas Maxx Slash | RCprofi.sk

Recenzia RC auta Traxxas Maxx Slash

21. mája 2024

Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta Rock Buster od RMT models | RCprofi.sk

Recenzia RC auta Rock Buster od RMT models

17. januára 2024

Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC auta Monster truck XLH 9125 | RCprofi.sk

Recenzia RC auta Monster truck XLH 9125

28. augusta 2023

Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC SUV Legend 4x4 1:12 od M N Model | RCprofi.sk

Recenzia RC auta SUV Legend 4x4 1:12 od M N Model

14. júla 2023

Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.

Zobraziť celý článok
Prestavba RC auta Tatra 603 od značky Abrex | RCprofi.sk

Prestavba RC auta Tatra 603 od značky Abrex

13. júla 2023

Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.

Zobraziť celý článok
Recenzia Traxxas TRX-4M 1:18 | RCprofi.sk

Recenzia Traxxas TRX-4M 1:18

16. júna 2023

Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.

Zobraziť celý článok
Recenzia RC áut Land Rover od RMT models | RCprofi.sk

Recenzia RC áut Land Rover od RMT models

27. marca 2023

Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.

Zobraziť celý článok
Recenzia modelu Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 1:10 RTR | RCprofi.sk

Recenzia modelu Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 1:10

08. marca 2023

Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.

Zobraziť celý článok
Elektronické regulátory otáčok pre RC autá | RCprofi.sk

Elektronické regulátory otáčok pre RC autá

24. februára 2023

Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.

Zobraziť celý článok
Všetko o elektromotoroch pre RC autá | RCprofi.sk

Všetko o elektromotoroch pre RC autá

21. februára 2023

Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?

Zobraziť celý článok