Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou z najlepších RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely, tuningové diely v cene. Veľké hliníkové tlmiče, kompletné guľôčkové ložiská, nízka hmotnosť a nový guľôčkový diferenciál, posúvajú úroveň 2WD elektro buggy opäť dopredu.Zobraziť celý popis

Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou z najlepších RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely, tuningové diely v cene. Veľké hliníkové tlmiče, kompletné guľôčkové ložiská, nízka hmotnosť a nový guľôčkový diferenciál, posúvajú elektro buggy 2WD na vyššiu úroveň.
Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou zo špičkových RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely vrátane podvozku, možnosti nastavenia podvozku a tuningové diely v balení. Veľké hliníkové olejové nastaviteľné tlmiče, kompletné vybavenie guličkovými ložiskami, nízka hmotnosť a mnoho ďalších vylepšení posúvajú úroveň 2WD elektro buggy opäť o krok vpred. Bugina bola tiež optimalizovaná pre koberce a umelú trávu, takže je možné použiť predný spojler (je súčasťou dodávky) na zvýšenie prítlaku na prednú nápravu a efektívnejšie riadenie.
Súprava 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje diely na zostavenie vozidla 100% pripraveného na preteky. Obsahuje komponenty špeciálnej výbavy, predné a zadné priečne stabilizátory, karbónové komponenty, guľové diferenciály, nové rozšírenia náprav, kvalitné tlmiče, lisované kompozity a karbónové a hliníkové komponenty sú v súlade s tým, čo pretekári očakávajú od pretekárskeho terénneho vozidla DC Buggy.
Súprava DC ELITE Race obsahuje predné a zadné karbónové veže tlmičov, montážnu dosku elektroniky a držiak zadného krídla.
Tím Losi Racing používa na pretekoch Pro 22 5.0 množstvo voliteľných hliníkových dielov na zlepšenie údržby alebo výkonu, ktoré sú teraz súčasťou súpravy. Patria medzi ne hliníkové tyče a páky serva, tyče ramien, lôžko serva, vonkajšie vložky predných ložísk, blok zadnej spojovacej tyče, čapy C a D a hliníkové matice.
Podvozok 22 5.0 DC ELITE ponúka najviac nastaviteľnú zadnú nápravu, akú kedy spoločnosť TLR vyrobila. Obsahuje vnútorné zadné čapy, nastavenie rozchodu kolies a špičkové zadné spojovacie tyče s variabilnou výškovou nastaviteľnosťou (VHA), ktoré umožňujú väčšie možnosti nastavenia výšky nápravy.
Titánové napínače boli vždy vylepšením ladenia pretekárskych strojov a správna sada 22 5.0 DC ELITE sa bez nich nezaobíde. V celom vozidle obsahujú titánové napínače, ktoré šetria hmotnosť a zvyšujú odolnosť.
22 DC 5.0 je dokonalé terénne vozidlo s pohonom 2WD od tímu Losi Racing. Geometria riadenia prešla najvýraznejším vylepšením. Zväčšenie dĺžky riadiacich ramien a guľových kĺbov spolu so zmenami Ackermannovho uhla prinášajú modelu 22 5.0 výrazne hladší pocit pri jazde, najmä pri vysokých rýchlostiach, čo zvyšuje bezpečnosť riadenia na užších tratiach.
Trisková spojka bola optimalizovaná pre presný preklz a mäkšie a presnejšie zrýchlenie vozidla vďaka novej trecej platni, pružine a matici M4. Je možné použiť hnacie kolesá s čelným ozubením od 96T do 81T.
Nová generácia tlmičov G3 bola úplne prepracovaná a vylepšená. Piesty sú teraz zaistené skrutkami, hriadeľ má teraz priemer 3 mm, nové sú piesty so závitom, nový je tvar spodných krytov, pružiace košíčky ponúkajú -3 mm, 0 mm a +4 mm, nové guľôčkové čapy a množstvo ďalších vylepšení prináša tím Losi Racing.
Podvozok s hrúbkou 2 mm je poddajnejší, vďaka čomu sa model 22 5.0 ľahšie ovláda, je stabilnejší na trati a nie je ľahké ho prevrátiť, má lepšie tlmenie nárazov a tvrdší odskok.
V porovnaní s predchádzajúcou verziou modelu 22 2.0 sa presný guľový diferenciál vyznačuje novou konštrukciou prítlačného disku, guľôčkami z karbidu volfrámu a výnimočne hladkým a dlhotrvajúcim výkonom.
Závodná karoséria musí byť čo najľahšia a musí mať vhodný tvar, aby si udržala nízke ťažisko a vysokú prítlačnú silu. Karoséria 22 5.0 bola vytiahnutá z plechu s hrúbkou 0,8 mm.
Pri vysokých rýchlostiach je použitie predného prítlačného krídla opodstatnené, poskytuje prítlak na prednú nápravu a zefektívňuje riadenie pri vyšších rýchlostiach.
Na montáž bol použitý metrický spojovací materiál, takže je ľahké nájsť náhradné skrutky, matice a podložky a pomôže znížiť počet nástrojov potrebných na servis a montáž modelu.
Model Auto 22 5.0 DC má možnosti nastavenia diferenciálnej výšky 0 mm, +1 mm, +1,75 mm, +2,5 mm a +3,5 mm na optimalizáciu uhla výstupných hriadeľov.
Auto 22 5.0 AC obsahuje štandardný predný čap s nízkym stredom odvaľovania (LRC), ako aj samostatný predný čap s vysokým stredom odvaľovania (HRC). Súčasťou je aj nová podložka s hrúbkou 1 mm, ktorá umožňuje pokročilejšie nastavenie. Teraz je možné zvoliť nastavenia Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll alebo High Roll Center.
Nový blok tyčí prednej nápravy umožňuje meniť odklon prednej nápravy a pridáva tretiu možnosť, ktorá poskytuje najlepšie vyváženie riadenia a stabilitu v mnohých rôznych podmienkach.
22 5.0 DC ELITE sa môže pochváliť najvšestrannejším a najjednoduchšie použiteľným systémom uloženia batérie. Batéria je na oboch koncoch zovretá elastomérovými pásmi, ktoré sa dajú roztiahnuť tak, aby sa pod ne zmestila batéria rôznej výšky a akejkoľvek hmotnosti.
V kľúčových komponentoch modelu 22 5.0 DC ELITE možno nájsť množstvo rôznych kompozitných materiálov. Medzi kompozity patria diely, ktoré pretekársky tím uprednostňuje: ramená prednej nápravy Stiffezel, ramená zadnej nápravy Stiffezel, časti tlmičov a ďalšie. Kompozitné materiály sú ľahšie ako kov, preto má zmysel ich používať tam, kde to nemá vplyv na životnosť dielov, a v mnohých prípadoch je to dokonca výhodnejšie.
Voliteľné mosadzné závažia možno namontovať pod batériu, pod prijímač alebo na miesto spojky hriadeľa prednej nápravy. To umožňuje jednoduché ladenie statickej záťaže a voľbu zaťaženia podľa toho, ako sa menia podmienky na trati. Pri jazde s vyššou statickou záťažou sa podvozok stáva neutrálnejším a ľahšie sa ovláda na povrchoch s vysokou priľnavosťou. Závažia nie sú súčasťou balenia.
Zadné krídlo je vyrobené z vysoko odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo sa osvedčilo ako najlepšie a najstabilnejšie zadné krídlo dostupné pre autá s pohonom 2WD v mierke 1:10.
Pri pretekoch sú motory namáhané až na hranicu svojich možností, a pretože sa dosť zahrievajú, na udržanie nízkej teploty motora je potrebný ventilátor. Súprava preto obsahuje držiak na jednoduchú a spoľahlivú montáž ventilátora (ventilátor nie je súčasťou dodávky).
Trojradová prevodovka umožňuje posunúť motor o 20 mm dopredu, viac k stredu podvozku. Táto úprava umožňuje dosiahnuť vyššie rýchlosti v zákrutách.
Súprava sa zostavuje približne 7 hodín.
Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou z najlepších RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely, tuningové diely v cene. Veľké hliníkové tlmiče, kompletné guľôčkové ložiská, nízka hmotnosť a nový guľôčkový diferenciál, posúvajú elektro buggy 2WD na vyššiu úroveň.
Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou zo špičkových RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely vrátane podvozku, možnosti nastavenia podvozku a tuningové diely v balení. Veľké hliníkové olejové nastaviteľné tlmiče, kompletné vybavenie guličkovými ložiskami, nízka hmotnosť a mnoho ďalších vylepšení posúvajú úroveň 2WD elektro buggy opäť o krok vpred. Bugina bola tiež optimalizovaná pre koberce a umelú trávu, takže je možné použiť predný spojler (je súčasťou dodávky) na zvýšenie prítlaku na prednú nápravu a efektívnejšie riadenie.
Súprava 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje diely na zostavenie vozidla 100% pripraveného na preteky. Obsahuje komponenty špeciálnej výbavy, predné a zadné priečne stabilizátory, karbónové komponenty, guľové diferenciály, nové rozšírenia náprav, kvalitné tlmiče, lisované kompozity a karbónové a hliníkové komponenty sú v súlade s tým, čo pretekári očakávajú od pretekárskeho terénneho vozidla DC Buggy.
Súprava DC ELITE Race obsahuje predné a zadné karbónové veže tlmičov, montážnu dosku elektroniky a držiak zadného krídla.
Tím Losi Racing používa na pretekoch Pro 22 5.0 množstvo voliteľných hliníkových dielov na zlepšenie údržby alebo výkonu, ktoré sú teraz súčasťou súpravy. Patria medzi ne hliníkové tyče a páky serva, tyče ramien, lôžko serva, vonkajšie vložky predných ložísk, blok zadnej spojovacej tyče, čapy C a D a hliníkové matice.
Podvozok 22 5.0 DC ELITE ponúka najviac nastaviteľnú zadnú nápravu, akú kedy spoločnosť TLR vyrobila. Obsahuje vnútorné zadné čapy, nastavenie rozchodu kolies a špičkové zadné spojovacie tyče s variabilnou výškovou nastaviteľnosťou (VHA), ktoré umožňujú väčšie možnosti nastavenia výšky nápravy.
Titánové napínače boli vždy vylepšením ladenia pretekárskych strojov a správna sada 22 5.0 DC ELITE sa bez nich nezaobíde. V celom vozidle obsahujú titánové napínače, ktoré šetria hmotnosť a zvyšujú odolnosť.
22 DC 5.0 je dokonalé terénne vozidlo s pohonom 2WD od tímu Losi Racing. Geometria riadenia prešla najvýraznejším vylepšením. Zväčšenie dĺžky riadiacich ramien a guľových kĺbov spolu so zmenami Ackermannovho uhla prinášajú modelu 22 5.0 výrazne hladší pocit pri jazde, najmä pri vysokých rýchlostiach, čo zvyšuje bezpečnosť riadenia na užších tratiach.
Trisková spojka bola optimalizovaná pre presný preklz a mäkšie a presnejšie zrýchlenie vozidla vďaka novej trecej platni, pružine a matici M4. Je možné použiť hnacie kolesá s čelným ozubením od 96T do 81T.
Nová generácia tlmičov G3 bola úplne prepracovaná a vylepšená. Piesty sú teraz zaistené skrutkami, hriadeľ má teraz priemer 3 mm, nové sú piesty so závitom, nový je tvar spodných krytov, pružiace košíčky ponúkajú -3 mm, 0 mm a +4 mm, nové guľôčkové čapy a množstvo ďalších vylepšení prináša tím Losi Racing.
Podvozok s hrúbkou 2 mm je poddajnejší, vďaka čomu sa model 22 5.0 ľahšie ovláda, je stabilnejší na trati a nie je ľahké ho prevrátiť, má lepšie tlmenie nárazov a tvrdší odskok.
V porovnaní s predchádzajúcou verziou modelu 22 2.0 sa presný guľový diferenciál vyznačuje novou konštrukciou prítlačného disku, guľôčkami z karbidu volfrámu a výnimočne hladkým a dlhotrvajúcim výkonom.
Závodná karoséria musí byť čo najľahšia a musí mať vhodný tvar, aby si udržala nízke ťažisko a vysokú prítlačnú silu. Karoséria 22 5.0 bola vytiahnutá z plechu s hrúbkou 0,8 mm.
Pri vysokých rýchlostiach je použitie predného prítlačného krídla opodstatnené, poskytuje prítlak na prednú nápravu a zefektívňuje riadenie pri vyšších rýchlostiach.
Na montáž bol použitý metrický spojovací materiál, takže je ľahké nájsť náhradné skrutky, matice a podložky a pomôže znížiť počet nástrojov potrebných na servis a montáž modelu.
Model Auto 22 5.0 DC má možnosti nastavenia diferenciálnej výšky 0 mm, +1 mm, +1,75 mm, +2,5 mm a +3,5 mm na optimalizáciu uhla výstupných hriadeľov.
Auto 22 5.0 AC obsahuje štandardný predný čap s nízkym stredom odvaľovania (LRC), ako aj samostatný predný čap s vysokým stredom odvaľovania (HRC). Súčasťou je aj nová podložka s hrúbkou 1 mm, ktorá umožňuje pokročilejšie nastavenie. Teraz je možné zvoliť nastavenia Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll alebo High Roll Center.
Nový blok tyčí prednej nápravy umožňuje meniť odklon prednej nápravy a pridáva tretiu možnosť, ktorá poskytuje najlepšie vyváženie riadenia a stabilitu v mnohých rôznych podmienkach.
22 5.0 DC ELITE sa môže pochváliť najvšestrannejším a najjednoduchšie použiteľným systémom uloženia batérie. Batéria je na oboch koncoch zovretá elastomérovými pásmi, ktoré sa dajú roztiahnuť tak, aby sa pod ne zmestila batéria rôznej výšky a akejkoľvek hmotnosti.
V kľúčových komponentoch modelu 22 5.0 DC ELITE možno nájsť množstvo rôznych kompozitných materiálov. Medzi kompozity patria diely, ktoré pretekársky tím uprednostňuje: ramená prednej nápravy Stiffezel, ramená zadnej nápravy Stiffezel, časti tlmičov a ďalšie. Kompozitné materiály sú ľahšie ako kov, preto má zmysel ich používať tam, kde to nemá vplyv na životnosť dielov, a v mnohých prípadoch je to dokonca výhodnejšie.
Voliteľné mosadzné závažia možno namontovať pod batériu, pod prijímač alebo na miesto spojky hriadeľa prednej nápravy. To umožňuje jednoduché ladenie statickej záťaže a voľbu zaťaženia podľa toho, ako sa menia podmienky na trati. Pri jazde s vyššou statickou záťažou sa podvozok stáva neutrálnejším a ľahšie sa ovláda na povrchoch s vysokou priľnavosťou. Závažia nie sú súčasťou balenia.
Zadné krídlo je vyrobené z vysoko odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo sa osvedčilo ako najlepšie a najstabilnejšie zadné krídlo dostupné pre autá s pohonom 2WD v mierke 1:10.
Pri pretekoch sú motory namáhané až na hranicu svojich možností, a pretože sa dosť zahrievajú, na udržanie nízkej teploty motora je potrebný ventilátor. Súprava preto obsahuje držiak na jednoduchú a spoľahlivú montáž ventilátora (ventilátor nie je súčasťou dodávky).
Trojradová prevodovka umožňuje posunúť motor o 20 mm dopredu, viac k stredu podvozku. Táto úprava umožňuje dosiahnuť vyššie rýchlosti v zákrutách.
Súprava sa zostavuje približne 7 hodín.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.
Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?