TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit

TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit
Dodanie do Vianoc

Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou z najlepších RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely, tuningové diely v cene. Veľké hliníkové tlmiče, kompletné guľôčkové ložiská, nízka hmotnosť a nový guľôčkový diferenciál, posúvajú úroveň 2WD elektro buggy opäť dopredu.Zobraziť celý popis

Odporúčame prikúpiť
  • Nabíjajte bezpečne
    RMT models Safe bag - taška na ochranu batérie 16 × 7 × 7 cm
    RMT models Safe bag - taška na ochranu batérie 16 × 7 × 7 cm
    Skladem > 10 ks
  • Ochráňte elektroniku pred vlhkosťou
    NANOPROTECH Electronics Professional 150ml
    NANOPROTECH Electronics Professional 150ml
    Skladem > 10 ks
  • E-shopposledný kus
    odošleme8. 12.
468,00 €S DPH
DOPRAVA ZADARMO
Kód produktu
AM-TLR03022
EAN
605482426258
Zodpovednosť za vady
24 mesiacov
97 % zákazníkov nás odporúča
7 170 recenzií
Štěpán Šídlo
Štěpán Šídlopo–pia: 8–16 h

Často nakupované spoločne

Celkom 3 produkty za
495,39 €

Charakteristika

Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou z najlepších RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely, tuningové diely v cene. Veľké hliníkové tlmiče, kompletné guľôčkové ložiská, nízka hmotnosť a nový guľôčkový diferenciál, posúvajú elektro buggy 2WD na vyššiu úroveň.

Charakteristika

Súprava TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit je jednou zo špičkových RC súprav na svete. Vysoký výkon a odolnosť, hliníkové diely vrátane podvozku, možnosti nastavenia podvozku a tuningové diely v balení. Veľké hliníkové olejové nastaviteľné tlmiče, kompletné vybavenie guličkovými ložiskami, nízka hmotnosť a mnoho ďalších vylepšení posúvajú úroveň 2WD elektro buggy opäť o krok vpred. Bugina bola tiež optimalizovaná pre koberce a umelú trávu, takže je možné použiť predný spojler (je súčasťou dodávky) na zvýšenie prítlaku na prednú nápravu a efektívnejšie riadenie.

Vlastnosti
  • Vylepšená geometria riadenia
  • Obsahuje hliníkové diely
  • Vrátane karbónových dielov
  • Obsahuje titánové napínače
  • Super Heavy Duty trecia spojka (SHDS)
  • Nastavená konfigurácia prevodovky
  • Nový guľový diferenciál
  • Záves nápravy Stiffezel
  • Vstavané uchytenie chladiča motora
  • Ľahká lexanová karoséria
  • Frézovaný hliníkový podvozok 2.0
  • Hliníkový zadný náboj
  • Veľkopriestorové 12 mm tlmiče Gen3
  • Voliteľný predný spojler (predáva sa samostatne)
  • Vrátane množstva tuningových dielov
Závodné komponenty

Súprava 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje diely na zostavenie vozidla 100% pripraveného na preteky. Obsahuje komponenty špeciálnej výbavy, predné a zadné priečne stabilizátory, karbónové komponenty, guľové diferenciály, nové rozšírenia náprav, kvalitné tlmiče, lisované kompozity a karbónové a hliníkové komponenty sú v súlade s tým, čo pretekári očakávajú od pretekárskeho terénneho vozidla DC Buggy.

Balík karbónových komponentov

Súprava DC ELITE Race obsahuje predné a zadné karbónové veže tlmičov, montážnu dosku elektroniky a držiak zadného krídla.

Vrátane hliníkových tuningových dielov

Tím Losi Racing používa na pretekoch Pro 22 5.0 množstvo voliteľných hliníkových dielov na zlepšenie údržby alebo výkonu, ktoré sú teraz súčasťou súpravy. Patria medzi ne hliníkové tyče a páky serva, tyče ramien, lôžko serva, vonkajšie vložky predných ložísk, blok zadnej spojovacej tyče, čapy C a D a hliníkové matice.

Nové konce zadných spojovacích tyčí a guľové kĺby

Podvozok 22 5.0 DC ELITE ponúka najviac nastaviteľnú zadnú nápravu, akú kedy spoločnosť TLR vyrobila. Obsahuje vnútorné zadné čapy, nastavenie rozchodu kolies a špičkové zadné spojovacie tyče s variabilnou výškovou nastaviteľnosťou (VHA), ktoré umožňujú väčšie možnosti nastavenia výšky nápravy.

Titánové napínače

Titánové napínače boli vždy vylepšením ladenia pretekárskych strojov a správna sada 22 5.0 DC ELITE sa bez nich nezaobíde. V celom vozidle obsahujú titánové napínače, ktoré šetria hmotnosť a zvyšujú odolnosť.

Presnejšia geometria riadenia

22 DC 5.0 je dokonalé terénne vozidlo s pohonom 2WD od tímu Losi Racing. Geometria riadenia prešla najvýraznejším vylepšením. Zväčšenie dĺžky riadiacich ramien a guľových kĺbov spolu so zmenami Ackermannovho uhla prinášajú modelu 22 5.0 výrazne hladší pocit pri jazde, najmä pri vysokých rýchlostiach, čo zvyšuje bezpečnosť riadenia na užších tratiach.

Super ťažká klzná spojka (SHDS)

Trisková spojka bola optimalizovaná pre presný preklz a mäkšie a presnejšie zrýchlenie vozidla vďaka novej trecej platni, pružine a matici M4. Je možné použiť hnacie kolesá s čelným ozubením od 96T do 81T.

Gen3 12mm tlmiče s veľkým otvorom

Nová generácia tlmičov G3 bola úplne prepracovaná a vylepšená. Piesty sú teraz zaistené skrutkami, hriadeľ má teraz priemer 3 mm, nové sú piesty so závitom, nový je tvar spodných krytov, pružiace košíčky ponúkajú -3 mm, 0 mm a +4 mm, nové guľôčkové čapy a množstvo ďalších vylepšení prináša tím Losi Racing.

2mm frézovaný hliníkový podvozok

Podvozok s hrúbkou 2 mm je poddajnejší, vďaka čomu sa model 22 5.0 ľahšie ovláda, je stabilnejší na trati a nie je ľahké ho prevrátiť, má lepšie tlmenie nárazov a tvrdší odskok.

Kulový diferenciál

V porovnaní s predchádzajúcou verziou modelu 22 2.0 sa presný guľový diferenciál vyznačuje novou konštrukciou prítlačného disku, guľôčkami z karbidu volfrámu a výnimočne hladkým a dlhotrvajúcim výkonom.

Ľahká karoséria 22 5.0

Závodná karoséria musí byť čo najľahšia a musí mať vhodný tvar, aby si udržala nízke ťažisko a vysokú prítlačnú silu. Karoséria 22 5.0 bola vytiahnutá z plechu s hrúbkou 0,8 mm.

Vrátane predného prítlačného krídla TLR

Pri vysokých rýchlostiach je použitie predného prítlačného krídla opodstatnené, poskytuje prítlak na prednú nápravu a zefektívňuje riadenie pri vyšších rýchlostiach.

Vyrobené v metrickom systéme

Na montáž bol použitý metrický spojovací materiál, takže je ľahké nájsť náhradné skrutky, matice a podložky a pomôže znížiť počet nástrojov potrebných na servis a montáž modelu.

Diferenciálne nastavenie výšky

Model Auto 22 5.0 DC má možnosti nastavenia diferenciálnej výšky 0 mm, +1 mm, +1,75 mm, +2,5 mm a +3,5 mm na optimalizáciu uhla výstupných hriadeľov.

Nastavenie parametrov riadenia

Auto 22 5.0 AC obsahuje štandardný predný čap s nízkym stredom odvaľovania (LRC), ako aj samostatný predný čap s vysokým stredom odvaľovania (HRC). Súčasťou je aj nová podložka s hrúbkou 1 mm, ktorá umožňuje pokročilejšie nastavenie. Teraz je možné zvoliť nastavenia Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll alebo High Roll Center.

Nový blok tiahla prednej nápravy

Nový blok tyčí prednej nápravy umožňuje meniť odklon prednej nápravy a pridáva tretiu možnosť, ktorá poskytuje najlepšie vyváženie riadenia a stabilitu v mnohých rôznych podmienkach.

Malé úložisko batérie v podvozku

22 5.0 DC ELITE sa môže pochváliť najvšestrannejším a najjednoduchšie použiteľným systémom uloženia batérie. Batéria je na oboch koncoch zovretá elastomérovými pásmi, ktoré sa dajú roztiahnuť tak, aby sa pod ne zmestila batéria rôznej výšky a akejkoľvek hmotnosti.

Optimalizované kompozity, Stiffezel

V kľúčových komponentoch modelu 22 5.0 DC ELITE možno nájsť množstvo rôznych kompozitných materiálov. Medzi kompozity patria diely, ktoré pretekársky tím uprednostňuje: ramená prednej nápravy Stiffezel, ramená zadnej nápravy Stiffezel, časti tlmičov a ďalšie. Kompozitné materiály sú ľahšie ako kov, preto má zmysel ich používať tam, kde to nemá vplyv na životnosť dielov, a v mnohých prípadoch je to dokonca výhodnejšie.

Vyberané zaťaženie

Voliteľné mosadzné závažia možno namontovať pod batériu, pod prijímač alebo na miesto spojky hriadeľa prednej nápravy. To umožňuje jednoduché ladenie statickej záťaže a voľbu zaťaženia podľa toho, ako sa menia podmienky na trati. Pri jazde s vyššou statickou záťažou sa podvozok stáva neutrálnejším a ľahšie sa ovláda na povrchoch s vysokou priľnavosťou. Závažia nie sú súčasťou balenia.

Zadné krídlo TCR 6.5

Zadné krídlo je vyrobené z vysoko odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo sa osvedčilo ako najlepšie a najstabilnejšie zadné krídlo dostupné pre autá s pohonom 2WD v mierke 1:10.

K dispozícii je montážna konzola chladiča

Pri pretekoch sú motory namáhané až na hranicu svojich možností, a pretože sa dosť zahrievajú, na udržanie nízkej teploty motora je potrebný ventilátor. Súprava preto obsahuje držiak na jednoduchú a spoľahlivú montáž ventilátora (ventilátor nie je súčasťou dodávky).

Konfigurácia pohonu

Trojradová prevodovka umožňuje posunúť motor o 20 mm dopredu, viac k stredu podvozku. Táto úprava umožňuje dosiahnuť vyššie rýchlosti v zákrutách.

Doporučený nákup

Súprava sa zostavuje približne 7 hodín.

Na zostavenie vozidla potrebujete
  • 2-kanálovú RC súpravu
  • Štandardné servo riadenia
  • Motor radu 540 so 48-stupňovým pastorkom
  • Vhodná batéria
  • Vhodný regulátor
  • Nástroje
  • Nabíjačka
  • Disky a pneumatiky
  • Lepidlo na skrutky, lepidlo na pneumatiky, silikónový olej na guličkový diferenciál, farba na karosériu podľa vlastného výberu.
  • Súvisiace články

    Recenzie RC auta RGT Shooter 1 : 10 | RCprofi.sk

    Recenzia RC auta RGT Shooter 1 : 10

    29. júla 2025

    Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC auta RMT Dominator Monster | RCprofi.sk

    Recenzia RC auta RMT Dominator Monster

    27. júna 2025

    RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC auta DF-4S PRO | RCprofi.cz

    Recenzia RC auta DF-4S PRO

    02. mája 2025

    Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia modelu Traxxas TRX-4 Land Rover Defender | RCprofi.sk

    Recenzia modelu Traxxas TRX-4 Land Rover Defender

    31. marca 2025

    RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!

    Zobraziť celý článok
    Zvolávacia akcia TRAXXAS pre koncových spotrebiteľov | RCprofi.sk

    Zvolávacia akcia TRAXXAS pre koncových spotrebiteľov

    21. októbra 2024

    Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.

    Zobraziť celý článok
    Stavba legendárneho modelu MTX Tatra V8 | RCprofi.sk

    Stavba legendárneho modelu MTX Tatra V8

    20. júna 2024

    Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC auta Traxxas Maxx Slash | RCprofi.sk

    Recenzia RC auta Traxxas Maxx Slash

    21. mája 2024

    Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC auta Rock Buster od RMT models | RCprofi.sk

    Recenzia RC auta Rock Buster od RMT models

    17. januára 2024

    Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC auta Monster truck XLH 9125 | RCprofi.sk

    Recenzia RC auta Monster truck XLH 9125

    28. augusta 2023

    Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC SUV Legend 4x4 1:12 od M N Model | RCprofi.sk

    Recenzia RC auta SUV Legend 4x4 1:12 od M N Model

    14. júla 2023

    Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.

    Zobraziť celý článok
    Prestavba RC auta Tatra 603 od značky Abrex | RCprofi.sk

    Prestavba RC auta Tatra 603 od značky Abrex

    13. júla 2023

    Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia Traxxas TRX-4M 1:18 | RCprofi.sk

    Recenzia Traxxas TRX-4M 1:18

    16. júna 2023

    Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia RC áut Land Rover od RMT models | RCprofi.sk

    Recenzia RC áut Land Rover od RMT models

    27. marca 2023

    Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.

    Zobraziť celý článok
    Recenzia modelu Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 1:10 RTR | RCprofi.sk

    Recenzia modelu Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 1:10

    08. marca 2023

    Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.

    Zobraziť celý článok
    Elektronické regulátory otáčok pre RC autá | RCprofi.sk

    Elektronické regulátory otáčok pre RC autá

    24. februára 2023

    Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.

    Zobraziť celý článok
    Všetko o elektromotoroch pre RC autá | RCprofi.sk

    Všetko o elektromotoroch pre RC autá

    21. februára 2023

    Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?

    Zobraziť celý článok