






Súprava spaľovacieho motora a vzduchového filtra Racing 3.5.Zobraziť celý popis

Ultimate MXR v2 Ceramic 3 Transfer .21 race engine s filtrom Ultimate Airmax. Rovnako ako jeho predchodca MXR, aj tento motor vyrába prestížna japonská značka O.S. Engines a tiež vychádza z ich motora Speed B21 so štvorcovým zdvihom (pomer otvoru a zdvihu 1:1).
Krem úprav, ktoré mal už motor MXR, ako napríklad kľukový hriadeľ, zadná doska, upravená kľuková skriňa a inovatívne Venturiho (difúzne vložky) FlowMax 6 a 6,5 mm, verzia v2 prichádza s upravenou kľukovou skriňou. Všetky tieto zmeny boli vykonané s cieľom zvýšiť výkon, presnejšie dosiahnuť vyšší výkon bez zvýšenia spotreby paliva.
S týmto motorom získate naozaj dobré výkonové pásmo s veľkým množstvom využiteľného výkonu. Má hladký spodok, ktorý dobre funguje na hrboľatých tratiach, a potom má veľa razancie a citu v strednom pásme. Je to jeden z najlepších voľnobežných motorov, aké môžete na trh nájsť.
Chladiaca hlava
MXR v2 je vybavený rovnakou chladiacou hlavou ako jeho predchodcovia (MXS, MTS, MXR). Má veľmi nízke ťažisko a bola navrhnutá tak, aby sa väčšina prúdenia vzduchu sústredila priamo na žhaviacu sviečku. Chladením žhaviacej sviečky dosahujeme stabilnejšie karburátory a voľnobeh.
Karburátor
MXR v2 sa opäť dodáva s karburátorom 21 J3. Na rozdiel od pôvodného karburátora OS bol jeho vysokootáčkový držiak ihly prepracovaný tak, aby lepšie chladil tok paliva do karburátora, čím sa znížila teplota karburátora a následne sa stal stabilnejším s veľkou stabilitou voľnobehu, lepšou spotrebou paliva a celkovým výkonom motora.
Karburátor sa dodáva s manžetovým krúžkom karburátora od Ultimate Racing. Tento krúžok bol navrhnutý tak, aby zabezpečil čo najlepšie utesnenie karburátora.
Okrem toho bol upravený aj klzný kĺb uniball karburátora s dvoma dorazmi namiesto jedného. Vďaka tejto novej upravenej konštrukcii môžete jednoducho nastaviť uhol uniballového kĺbu bez toho, aby ste museli motor rozoberať. Tento karburátor ponúka väčšiu presnosť ladenia, čo je veľmi zaujímavá výhoda pre skúsených jazdcov.
Zadný kryt
Zadný kryt bol upravený rovnako ako na modeli MXR. Je frézovaný CNC zo švajčiarskeho hliníka 7075-T6. Bol vyfrézovaný s cieľom zlepšiť prietok plynov smerujúcich k piestu a zlepšiť účinnosť a výkon motora.
Vďaka jeho konštrukcii môžete kryt odstrániť bez poškodenia ojnice, aj keď je v spodnej polohe (PMI). Bočné drážky uľahčujú vybratie vačky bez toho, aby ste museli použiť akýkoľvek nástroj, ktorý by ju mohol poškodiť.
Kľukový hriadeľ
Kľukový hriadeľ má DLC úpravu a 2 volfrámové závažia, ktoré zvyšujú zotrvačnosť otáčania a zlepšujú pocit v strednom rozsahu.
Lôžka
Dodáva sa s originálnym OS keramickým ložiskom vzadu a oceľovým ložiskom Ultimate Racing s dvojitým tesnením vpredu.
Difúzna vložka (Venturi)
MXR v2 sa dodáva s dvoma difúznymi vložkami (Venturi), 6 a 6,5 mm Ultimate Racing FLOWMAX. Inovatívny dizajn, ktorý je dlhší ako štandardná O.S. vložka a širší v základni, zabezpečuje, že spodná časť vložky a karburátor majú presne rovnaký priemer. Táto nová geometria zlepšuje dynamiku a poskytuje dodatočný výkon, ktorý umožňuje použitie menších vložiek bez straty výkonu a následne znižuje spotrebu paliva.
Vnútorná vložka hlavy a piest
Na základe skvelého základu MXS bola vnútorná vložka hlavy upravená tak, aby sa zmenili kanály na zmenu časovania sania a výfuku, čím sa dosiahne vyšší výkon bez zvýšenia spotreby paliva.
Vložka s 3 sacími a 1 výfukovým kanálom zabezpečuje nízku spotrebu paliva pri veľmi vysokom, ale hladkom a lineárnom výkone.
Vložka a piest sú vyrobené z vysokopevnostného hliníka, ktorý zvyšuje ich životnosť.
Kľuková skriňa
Tento motor má novú kľukovú skriňu, ktorá zlepšuje vnútorný prietok paliva pre vyšší výkon.
Vzduchový filter AIRMAX
Koncepcia AIRMAX spočíva v maximalizácii prietoku vzduchu do karburátora pri dodržaní vonkajších rozmerov filtra, aby zostal kompatibilný s väčšinou 1/8 terénnych vozidiel a karosérií. To sa dosahuje použitím krátkej spojovacej trubice z tvarovanej gumy s veľkým priemerom, ktorá urýchľuje prúdenie vzduchu, a väčšou vnútornou štruktúrou filtra s väčšou plochou bez toho, aby bola ohrozená ochrana motora. Výsledkom je citeľné zvýšenie výkonu motora.
Gumová spojovacia rúrka je vysoko odolná, aby sa zabránilo nežiaducemu poškodeniu.
Filter sa dodáva s predmazanou jednovrstvovou penou a obsahuje kryt filtra s vyznačenými otvormi, ktorý možno použiť počas daždivých dní.
V balení sa nachádzajú 2 nastaviteľné plastové držiaky, ktoré pasujú na rôzne modely. Jeden je určený na montáž nad alebo pod. Druhý je určený na montáž bližšie alebo ďalej vo vodorovnej polohe. Oba držiaky majú nastaviteľné otvory, ktoré poskytujú určitú vôľu pre jednoduchú montáž.
V balení sú 4 skrutky a 2 plastové popruhy na kompletnú montáž filtra a držiakov.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Ultimate MXR v2 Ceramic 3 Transfer .21 race engine s filtrom Ultimate Airmax. Rovnako ako jeho predchodca MXR, aj tento motor vyrába prestížna japonská značka O.S. Engines a tiež vychádza z ich motora Speed B21 so štvorcovým zdvihom (pomer otvoru a zdvihu 1:1).
Krem úprav, ktoré mal už motor MXR, ako napríklad kľukový hriadeľ, zadná doska, upravená kľuková skriňa a inovatívne Venturiho (difúzne vložky) FlowMax 6 a 6,5 mm, verzia v2 prichádza s upravenou kľukovou skriňou. Všetky tieto zmeny boli vykonané s cieľom zvýšiť výkon, presnejšie dosiahnuť vyšší výkon bez zvýšenia spotreby paliva.
S týmto motorom získate naozaj dobré výkonové pásmo s veľkým množstvom využiteľného výkonu. Má hladký spodok, ktorý dobre funguje na hrboľatých tratiach, a potom má veľa razancie a citu v strednom pásme. Je to jeden z najlepších voľnobežných motorov, aké môžete na trh nájsť.
Chladiaca hlava
MXR v2 je vybavený rovnakou chladiacou hlavou ako jeho predchodcovia (MXS, MTS, MXR). Má veľmi nízke ťažisko a bola navrhnutá tak, aby sa väčšina prúdenia vzduchu sústredila priamo na žhaviacu sviečku. Chladením žhaviacej sviečky dosahujeme stabilnejšie karburátory a voľnobeh.
Karburátor
MXR v2 sa opäť dodáva s karburátorom 21 J3. Na rozdiel od pôvodného karburátora OS bol jeho vysokootáčkový držiak ihly prepracovaný tak, aby lepšie chladil tok paliva do karburátora, čím sa znížila teplota karburátora a následne sa stal stabilnejším s veľkou stabilitou voľnobehu, lepšou spotrebou paliva a celkovým výkonom motora.
Karburátor sa dodáva s manžetovým krúžkom karburátora od Ultimate Racing. Tento krúžok bol navrhnutý tak, aby zabezpečil čo najlepšie utesnenie karburátora.
Okrem toho bol upravený aj klzný kĺb uniball karburátora s dvoma dorazmi namiesto jedného. Vďaka tejto novej upravenej konštrukcii môžete jednoducho nastaviť uhol uniballového kĺbu bez toho, aby ste museli motor rozoberať. Tento karburátor ponúka väčšiu presnosť ladenia, čo je veľmi zaujímavá výhoda pre skúsených jazdcov.
Zadný kryt
Zadný kryt bol upravený rovnako ako na modeli MXR. Je frézovaný CNC zo švajčiarskeho hliníka 7075-T6. Bol vyfrézovaný s cieľom zlepšiť prietok plynov smerujúcich k piestu a zlepšiť účinnosť a výkon motora.
Vďaka jeho konštrukcii môžete kryt odstrániť bez poškodenia ojnice, aj keď je v spodnej polohe (PMI). Bočné drážky uľahčujú vybratie vačky bez toho, aby ste museli použiť akýkoľvek nástroj, ktorý by ju mohol poškodiť.
Kľukový hriadeľ
Kľukový hriadeľ má DLC úpravu a 2 volfrámové závažia, ktoré zvyšujú zotrvačnosť otáčania a zlepšujú pocit v strednom rozsahu.
Lôžka
Dodáva sa s originálnym OS keramickým ložiskom vzadu a oceľovým ložiskom Ultimate Racing s dvojitým tesnením vpredu.
Difúzna vložka (Venturi)
MXR v2 sa dodáva s dvoma difúznymi vložkami (Venturi), 6 a 6,5 mm Ultimate Racing FLOWMAX. Inovatívny dizajn, ktorý je dlhší ako štandardná O.S. vložka a širší v základni, zabezpečuje, že spodná časť vložky a karburátor majú presne rovnaký priemer. Táto nová geometria zlepšuje dynamiku a poskytuje dodatočný výkon, ktorý umožňuje použitie menších vložiek bez straty výkonu a následne znižuje spotrebu paliva.
Vnútorná vložka hlavy a piest
Na základe skvelého základu MXS bola vnútorná vložka hlavy upravená tak, aby sa zmenili kanály na zmenu časovania sania a výfuku, čím sa dosiahne vyšší výkon bez zvýšenia spotreby paliva.
Vložka s 3 sacími a 1 výfukovým kanálom zabezpečuje nízku spotrebu paliva pri veľmi vysokom, ale hladkom a lineárnom výkone.
Vložka a piest sú vyrobené z vysokopevnostného hliníka, ktorý zvyšuje ich životnosť.
Kľuková skriňa
Tento motor má novú kľukovú skriňu, ktorá zlepšuje vnútorný prietok paliva pre vyšší výkon.
Vzduchový filter AIRMAX
Koncepcia AIRMAX spočíva v maximalizácii prietoku vzduchu do karburátora pri dodržaní vonkajších rozmerov filtra, aby zostal kompatibilný s väčšinou 1/8 terénnych vozidiel a karosérií. To sa dosahuje použitím krátkej spojovacej trubice z tvarovanej gumy s veľkým priemerom, ktorá urýchľuje prúdenie vzduchu, a väčšou vnútornou štruktúrou filtra s väčšou plochou bez toho, aby bola ohrozená ochrana motora. Výsledkom je citeľné zvýšenie výkonu motora.
Gumová spojovacia rúrka je vysoko odolná, aby sa zabránilo nežiaducemu poškodeniu.
Filter sa dodáva s predmazanou jednovrstvovou penou a obsahuje kryt filtra s vyznačenými otvormi, ktorý možno použiť počas daždivých dní.
V balení sa nachádzajú 2 nastaviteľné plastové držiaky, ktoré pasujú na rôzne modely. Jeden je určený na montáž nad alebo pod. Druhý je určený na montáž bližšie alebo ďalej vo vodorovnej polohe. Oba držiaky majú nastaviteľné otvory, ktoré poskytujú určitú vôľu pre jednoduchú montáž.
V balení sú 4 skrutky a 2 plastové popruhy na kompletnú montáž filtra a držiakov.
TECHNICKÉ ÚDAJE
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.