Prakticky hotový model výkonného motorového vetroňa s rozpätím 2400 mm z extrudovaného penového polyolefínu (EPO). Osadený striedavým motorom RAY C3836-850 s regulátorom RAY G2 R-50SB a 6 servami. Ovládané sú krídelká, smerovka, výškovka, klapky a otáčky motora.Zobraziť celý popis

Našé obľúbené modely GAMA 2100 a ALPHA 1500 dostali dospelého bračeka! Nový BRAVUS má dôkladnú konštrukciu z penového EPO, ktorá je dômyselne spevnená výstuhami z uhlíkových trubiek a pásnic, elegantné tvary moderného vetroňa a krídlo s rozpätím 2400 mm s „plnou mechanizáciou“ a ovládanými klapkami a krídelkami. BRAVUS 2400 je vďaka tomu výborný model vhodný na rekreačné lietanie v termike aj za miernejších podmienok na svahu. Stačí nasadiť polovice krídla, dvoma skrutkami priskrutkovať vodorovnú chvostovú plochu, pripojiť prijímač a pohonný akumulátor – a môžete letieť!
Kĺúčové vlastnosti
Zachované, samozrejme, ostávajú osvedčené prednosti modelu Gama. Krídlo s veľkou nosnou plochou, ovládané krídelká, klapky, smerovka aj výškovka a pohon výkonným striedavým motorom. Robustná, avšak veľmi ľahká konštrukcia z penového EPO s uhlíkovými výstuhami zaručuje vynikajúcu odolnosť proti poškodeniu pri havárii alebo aspoň veľmi ľahkú opraviteľnosť, pokiaľ už k nejakej škode dôjde. Na ovládanie vám v zásade stačí aj tá najobyčajnejšia šesťkanálová RC súprava, samozrejme, na plné využitie možností modelu je dobré použiť aspoň sedemkanálový počítačový vysielač s mixmi pre vetroň so 4 servami v krídle. Napájanie zabezpečuje bežný Li-Po trojčlánok 2600 – 3000 mAh – opäť nič náročné, to má dnes každý.
BRAVUS 2400 je výkonný motorový vetroň z vysokoodolného extrudovaného polyolefínu EPO, ktorý je poháňaný striedavým motorom. Trup s namontovaným motorom (s rotačným plášťom, C2836-850 ot./min na V), regulátorom RAY G2 R-50SB s výkonným spínaným BEC stabilizátorom na bezpečné napájanie 6 serv a servami smerovky a výškovky nainštalovanými v kýlovke je vylisovaný z penového EPO. Pevnú „chrbticu“ trupu tvorí uhlíková rúrka. Kryt kabíny je odnímateľný s magnetickými uzávermi. Regulátor otáčok je jednoducho programovateľný pomocou vysielača alebo programovacej karty RAY G2. Napájať ho môžete prostredníctvom LiPo, LiFe aj NiMH akumulátorov. Vrtuľa 9 x 7" je sklopná s turbokuželom s otvorom na vstup chladiaceho vzduchu v strede. Chladiť motor, regulátor a akumulátor pomáhajú ďalšie vstupy chladiaceho vzduchu na bokoch čela, nevyhnutné výstupné otvory na ohriaty vzduch sú na bokoch trupu v priestore pod krídlom.
Dvojdielne krídlo s osvedčeným „plachtárskym“ profilom je tiež vylisované z EPO, krídelká a klapky vystužené uhlíkovými pásmi sú ovládané 2 pármi serv uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami. Polovice krídla sa spájajú dvoma uhlíkovými rúrkovými spojkami. Uvoľneniu polovíc krídla za letu bránia poistné skrutky na spodnej strane krídla. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPO a sú ovládané pomocou drôtových lanovodov. Výškovka je opäť vystužená uhlíkovú pásnicou.
Príprava na lietanie modelu v základnom vyhotovení zahŕňa iba upevnenie chvostových plôch (prilepením stredným sekundovým lepidlom), nasadenie polovíc krídla a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládaná sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej štvorkanálovú RC súpravu (ak sa uspokojíte s len s ovládaním krídielok, smerovky a výškovky), ale na plné využitie možností modelu je vhodné použiť aspoň šesťkanálovú počítačovú RC súpravu (v tom prípade sa serva klapiek zapájajú pomocou Y-kábla do jedného kanála prijímača) alebo sedemkanálovú súpravu, ktorá umožňuje zapojiť a nastaviť všetky servá samostatne.
Na napájanie modelu Bravus 2400 budete potrebovať trojčlánkový Li-Pol akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 2600 mAh. Model bez problémov „uvezie“ trojčlánky až do cca 3300 mAh.
BRAVUS 2400 je určený pre mierne pokročilých pilotov, ktorí si chcú len tak pekne rekreačne lietať s výkonným termickým vetroňom. Návod obsahuje dôkladnú tabuľku s odporúčanými výchylkami všetkých kormidiel, takže sa budete môcť dôverne zoznámiť s pokročilým nastavovaním vetroňa s krídelkami a klapkami. Naučíte sa, na čo sú dobré letové režimy poskytujúce vyšší vztlak na krúženie v termike alebo, naopak, zvýšenú prenikavosť na rýchle vyhľadanie ďalšieho stúpajúceho prúdu. Výkon motora je dostatočný na trvalé stúpanie pod uhlom cca 30 – 40°. BRAVUS 2400 citlivo reaguje aj na slabú termiku a nestratí sa ani za miernejších podmienok na svahu. A s ovládanými vztlakovými klapkami, letovými režimy a butterfly brzdou to bude úplne iná rozprávka!
ARF súprava obsahuje: trup vylisovaný z EPO s namontovaným striedavým motorom, sklopnou vrtuľou 9 x 7", regulátorom otáčok 50 A a 2 servami, krídlo vylisované z EPO so 4 inštalovanými servami, chvostové plochy z EPO, 2 uhlíkové rúrkové spojky krídla a návod na zostavenie a lietanie.
Technické informace:
Pohon a RC vybavenie:
Našé obľúbené modely GAMA 2100 a ALPHA 1500 dostali dospelého bračeka! Nový BRAVUS má dôkladnú konštrukciu z penového EPO, ktorá je dômyselne spevnená výstuhami z uhlíkových trubiek a pásnic, elegantné tvary moderného vetroňa a krídlo s rozpätím 2400 mm s „plnou mechanizáciou“ a ovládanými klapkami a krídelkami. BRAVUS 2400 je vďaka tomu výborný model vhodný na rekreačné lietanie v termike aj za miernejších podmienok na svahu. Stačí nasadiť polovice krídla, dvoma skrutkami priskrutkovať vodorovnú chvostovú plochu, pripojiť prijímač a pohonný akumulátor – a môžete letieť!
Kĺúčové vlastnosti
Zachované, samozrejme, ostávajú osvedčené prednosti modelu Gama. Krídlo s veľkou nosnou plochou, ovládané krídelká, klapky, smerovka aj výškovka a pohon výkonným striedavým motorom. Robustná, avšak veľmi ľahká konštrukcia z penového EPO s uhlíkovými výstuhami zaručuje vynikajúcu odolnosť proti poškodeniu pri havárii alebo aspoň veľmi ľahkú opraviteľnosť, pokiaľ už k nejakej škode dôjde. Na ovládanie vám v zásade stačí aj tá najobyčajnejšia šesťkanálová RC súprava, samozrejme, na plné využitie možností modelu je dobré použiť aspoň sedemkanálový počítačový vysielač s mixmi pre vetroň so 4 servami v krídle. Napájanie zabezpečuje bežný Li-Po trojčlánok 2600 – 3000 mAh – opäť nič náročné, to má dnes každý.
BRAVUS 2400 je výkonný motorový vetroň z vysokoodolného extrudovaného polyolefínu EPO, ktorý je poháňaný striedavým motorom. Trup s namontovaným motorom (s rotačným plášťom, C2836-850 ot./min na V), regulátorom RAY G2 R-50SB s výkonným spínaným BEC stabilizátorom na bezpečné napájanie 6 serv a servami smerovky a výškovky nainštalovanými v kýlovke je vylisovaný z penového EPO. Pevnú „chrbticu“ trupu tvorí uhlíková rúrka. Kryt kabíny je odnímateľný s magnetickými uzávermi. Regulátor otáčok je jednoducho programovateľný pomocou vysielača alebo programovacej karty RAY G2. Napájať ho môžete prostredníctvom LiPo, LiFe aj NiMH akumulátorov. Vrtuľa 9 x 7" je sklopná s turbokuželom s otvorom na vstup chladiaceho vzduchu v strede. Chladiť motor, regulátor a akumulátor pomáhajú ďalšie vstupy chladiaceho vzduchu na bokoch čela, nevyhnutné výstupné otvory na ohriaty vzduch sú na bokoch trupu v priestore pod krídlom.
Dvojdielne krídlo s osvedčeným „plachtárskym“ profilom je tiež vylisované z EPO, krídelká a klapky vystužené uhlíkovými pásmi sú ovládané 2 pármi serv uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami. Polovice krídla sa spájajú dvoma uhlíkovými rúrkovými spojkami. Uvoľneniu polovíc krídla za letu bránia poistné skrutky na spodnej strane krídla. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPO a sú ovládané pomocou drôtových lanovodov. Výškovka je opäť vystužená uhlíkovú pásnicou.
Príprava na lietanie modelu v základnom vyhotovení zahŕňa iba upevnenie chvostových plôch (prilepením stredným sekundovým lepidlom), nasadenie polovíc krídla a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládaná sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej štvorkanálovú RC súpravu (ak sa uspokojíte s len s ovládaním krídielok, smerovky a výškovky), ale na plné využitie možností modelu je vhodné použiť aspoň šesťkanálovú počítačovú RC súpravu (v tom prípade sa serva klapiek zapájajú pomocou Y-kábla do jedného kanála prijímača) alebo sedemkanálovú súpravu, ktorá umožňuje zapojiť a nastaviť všetky servá samostatne.
Na napájanie modelu Bravus 2400 budete potrebovať trojčlánkový Li-Pol akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 2600 mAh. Model bez problémov „uvezie“ trojčlánky až do cca 3300 mAh.
BRAVUS 2400 je určený pre mierne pokročilých pilotov, ktorí si chcú len tak pekne rekreačne lietať s výkonným termickým vetroňom. Návod obsahuje dôkladnú tabuľku s odporúčanými výchylkami všetkých kormidiel, takže sa budete môcť dôverne zoznámiť s pokročilým nastavovaním vetroňa s krídelkami a klapkami. Naučíte sa, na čo sú dobré letové režimy poskytujúce vyšší vztlak na krúženie v termike alebo, naopak, zvýšenú prenikavosť na rýchle vyhľadanie ďalšieho stúpajúceho prúdu. Výkon motora je dostatočný na trvalé stúpanie pod uhlom cca 30 – 40°. BRAVUS 2400 citlivo reaguje aj na slabú termiku a nestratí sa ani za miernejších podmienok na svahu. A s ovládanými vztlakovými klapkami, letovými režimy a butterfly brzdou to bude úplne iná rozprávka!
ARF súprava obsahuje: trup vylisovaný z EPO s namontovaným striedavým motorom, sklopnou vrtuľou 9 x 7", regulátorom otáčok 50 A a 2 servami, krídlo vylisované z EPO so 4 inštalovanými servami, chvostové plochy z EPO, 2 uhlíkové rúrkové spojky krídla a návod na zostavenie a lietanie.
Technické informace:
Pohon a RC vybavenie:
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.