


















Kompletne zostavený model expedičného špeciálu s jednosmerným motorom a vodotesnou elektronikou. Model vrátane RC súpravy.Zobraziť celý popis

Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR
Nový Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR je určený pre serióznych RC modelárov, nabitý výkonnými funkciami, ktoré vás určite zaujmú.
Spoľahlivý výkon, na ktorý sa môžete spoľahnúť. Balík odpruženia Gatekeeper (GKSTM) pozostáva zo zadných vlečných ramien, ktoré posúvajú tlmiče dopredu, čo umožňuje väčšie okno pre nastavenie tlmičov a poskytuje lepšie rozloženie hmotnosti. Koncové ramená sú spojené so zadnou stabilizačnou tyčou pre stabilnejšie a konzistentnejšie odpruženie pri plazení sa cez skaly. Oficiálne licencované odpruženie Camburg IFS2 zlepšuje ovládateľnosť, svetlú výšku a priechodnosť terénom s mimoriadne realistickým vzhľadom.
Montážne vložky tlmičov s viacerými montážnymi polohami umožňujú presné nastavenie odpruženia, či už ide o pohyb tlmičov hore, dole, dopredu alebo dozadu.
Trail Truck Enduro s systémom IFS2 je postavený na osvedčenom podvozku Enduro s lisovaným oceľovým rámom C-rib a zachováva si rovnaký úžasný výkon ako predtým.
Prevodovka Stealth X ponúka možnosť nastavenia prevodového pomeru pohonu zadnej nápravy nezávisle od pohonu prednej nápravy v troch úrovniach: V sériovom nastavení posiela na prednú nápravu o 5,7 % viac otáčok za minútu; je možné nainštalovať voliteľné prevody pre zvýšenie otáčok predného kolesa o 11,83 % (sú súčasťou RTR) alebo pre identické otáčky predného a zadného kolesa 1:1 (dostupné samostatne).
Prenos výkonu na pneumatiky majú na starosti trojdielne teleskopické hnacie hriadele s stredovou časťou z lisovaného hliníka, univerzálne predné poloosy a prevodovky s krúžkom a pastorkom z kalenej ocele. S pohonným ústrojenstvom Enduro nebude problém dodať užitočný a spoľahlivý výkon.
Vďaka všetkým týmto úžasným vlastnostiam zabaleným do jednej škatule vieme, že Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR je vysoko výkonný stroj na zdolávanie prekážok, ktorý je pripravený na terén.
Vlastnosti podvozku
PREVODOVKA STEALTH X: Naša prevodovka sa vyznačuje možnosťou nastavenia prevodového pomeru zadného pohonu nezávisle od predného pohonu v 3 úrovniach: Štandardná prevodovka posúva predný pohon o 5,7 %, možnosť 1 (nie je súčasťou balenia) predstavuje pomer pohonu jedna k jednej a možnosť 2 posúva predný pohon o 11,83 %.
ZADNÉ ZAVESENIE TRAILING ARM: Srdcom zavesenia Gatekeeper sú zadné vlečné ramená. Táto konštrukcia posúva tlmiče dopredu, čím zlepšuje rozloženie hmotnosti. Keďže montážne body tlmičov sú viac vpredu na spodných ramenách a podvozku, umožňuje to väčšie okno pre nastavenie tlmičov a optimalizovanú montážnu polohu protišmykovej tyče.
VLOŽKY PRE MONTÁŽ TLAKOV: Montážne vložky tlmičov GKS poskytujú vodičom možnosť vyladiť uhol sklonu tlmičov, pokles a svetlú výšku bez toho, aby to ovplyvnilo predpätie pružín.
ZADNÝ ANTI-ROLL BAR: Zadný anti-roll bar pomáha udržiavať stabilitu zadného zavesenia pri jazde cez nepriaznivý terén a zlepšuje stúpavosť na strmých svahoch alebo bočných kopcoch.
MOTOR REEDY POWER CRAWLER: Päťspojkový jednosmerný motor Reedy Power 550 so 14 závitmi poskytuje dostatočný krútiaci moment s plynulým dodávaním výkonu. To umožňuje pomalú presnú akceleráciu a zároveň udržanie konzistentného výkonu v nerovnom teréne a na prekážkach.
FLYSKY 2v1 prijímač/riadiaca jednotka: Tento RTR je vybavený jednosmerným elektronickým regulátorom otáčok (ESC) a prijímačom Flysky 2v1 so zabudovaným modulom LED osvetlenia.
INDEPENDENTNÝ PREDNÁSTAVENÝ SYSTÉM V2: Nový systém IFS2 bol od základu prepracovaný a je oficiálne licencovaný spoločnosťou Camburg. Systém IFS2, ktorý sa vyznačuje nulovým nárazovým riadením, zvýšeným zdvihom odpruženia, lineárnym klzným riadením, zlepšenou svetlou výškou a nájazdovými uhlami na predných ramenách a spodnej konzole, predstavuje obrovské zlepšenie priechodnosti terénom a realistického vzhľadu.
Vlastnosti karosérie
Trail truck Zuul IFS2 Enduro nie je len o výkone, ale aj o vzhľade. Vďaka štýlu inšpirovanému historickými terénnymi vozidlami vyzerá Zuul Enduro pri zdolávaní terénu úžasne.
Nová karoséria Zuul Trail Truck Scratch 'N Weather je vybavená vstrekovanými zrkadlami, kľučkami dverí, mriežkou, rúrkovým rámom a svetelnou rampou KC HiLites. Súčasťou balenia je aj hárok samolepiek, aby si si mohol Zuul Trail Truck prispôsobiť podľa svojich predstáv.
OFICIÁLNE LICENCOVANÉ KOLESÁ A PNEUMATIKY: Sada oficiálne licencovaných pneumatík General GrabberTM A/TX, vytvarovaných z mäkkej gumovej zmesi, sa zahryzne do terénu. Pneumatiky General Grabber A/TX sú namontované na kolesách Method 701 Trail Series beadlock. Nemusíte sa obávať, že sa vám pneumatiky RTR rozpadnú.
Ďalšie vlastnosti karosérie
Toto vozidlo potrebuje ďalšie diely, aby bolo funkčné.Na sprevádzkovanie vozidla budete potrebovať ďalšie vybavenie, napríklad batérie a nabíjačku.
Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR
Nový Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR je určený pre serióznych RC modelárov, nabitý výkonnými funkciami, ktoré vás určite zaujmú.
Spoľahlivý výkon, na ktorý sa môžete spoľahnúť. Balík odpruženia Gatekeeper (GKSTM) pozostáva zo zadných vlečných ramien, ktoré posúvajú tlmiče dopredu, čo umožňuje väčšie okno pre nastavenie tlmičov a poskytuje lepšie rozloženie hmotnosti. Koncové ramená sú spojené so zadnou stabilizačnou tyčou pre stabilnejšie a konzistentnejšie odpruženie pri plazení sa cez skaly. Oficiálne licencované odpruženie Camburg IFS2 zlepšuje ovládateľnosť, svetlú výšku a priechodnosť terénom s mimoriadne realistickým vzhľadom.
Montážne vložky tlmičov s viacerými montážnymi polohami umožňujú presné nastavenie odpruženia, či už ide o pohyb tlmičov hore, dole, dopredu alebo dozadu.
Trail Truck Enduro s systémom IFS2 je postavený na osvedčenom podvozku Enduro s lisovaným oceľovým rámom C-rib a zachováva si rovnaký úžasný výkon ako predtým.
Prevodovka Stealth X ponúka možnosť nastavenia prevodového pomeru pohonu zadnej nápravy nezávisle od pohonu prednej nápravy v troch úrovniach: V sériovom nastavení posiela na prednú nápravu o 5,7 % viac otáčok za minútu; je možné nainštalovať voliteľné prevody pre zvýšenie otáčok predného kolesa o 11,83 % (sú súčasťou RTR) alebo pre identické otáčky predného a zadného kolesa 1:1 (dostupné samostatne).
Prenos výkonu na pneumatiky majú na starosti trojdielne teleskopické hnacie hriadele s stredovou časťou z lisovaného hliníka, univerzálne predné poloosy a prevodovky s krúžkom a pastorkom z kalenej ocele. S pohonným ústrojenstvom Enduro nebude problém dodať užitočný a spoľahlivý výkon.
Vďaka všetkým týmto úžasným vlastnostiam zabaleným do jednej škatule vieme, že Enduro Trail Truck, Zuul IFS2 RTR je vysoko výkonný stroj na zdolávanie prekážok, ktorý je pripravený na terén.
Vlastnosti podvozku
PREVODOVKA STEALTH X: Naša prevodovka sa vyznačuje možnosťou nastavenia prevodového pomeru zadného pohonu nezávisle od predného pohonu v 3 úrovniach: Štandardná prevodovka posúva predný pohon o 5,7 %, možnosť 1 (nie je súčasťou balenia) predstavuje pomer pohonu jedna k jednej a možnosť 2 posúva predný pohon o 11,83 %.
ZADNÉ ZAVESENIE TRAILING ARM: Srdcom zavesenia Gatekeeper sú zadné vlečné ramená. Táto konštrukcia posúva tlmiče dopredu, čím zlepšuje rozloženie hmotnosti. Keďže montážne body tlmičov sú viac vpredu na spodných ramenách a podvozku, umožňuje to väčšie okno pre nastavenie tlmičov a optimalizovanú montážnu polohu protišmykovej tyče.
VLOŽKY PRE MONTÁŽ TLAKOV: Montážne vložky tlmičov GKS poskytujú vodičom možnosť vyladiť uhol sklonu tlmičov, pokles a svetlú výšku bez toho, aby to ovplyvnilo predpätie pružín.
ZADNÝ ANTI-ROLL BAR: Zadný anti-roll bar pomáha udržiavať stabilitu zadného zavesenia pri jazde cez nepriaznivý terén a zlepšuje stúpavosť na strmých svahoch alebo bočných kopcoch.
MOTOR REEDY POWER CRAWLER: Päťspojkový jednosmerný motor Reedy Power 550 so 14 závitmi poskytuje dostatočný krútiaci moment s plynulým dodávaním výkonu. To umožňuje pomalú presnú akceleráciu a zároveň udržanie konzistentného výkonu v nerovnom teréne a na prekážkach.
FLYSKY 2v1 prijímač/riadiaca jednotka: Tento RTR je vybavený jednosmerným elektronickým regulátorom otáčok (ESC) a prijímačom Flysky 2v1 so zabudovaným modulom LED osvetlenia.
INDEPENDENTNÝ PREDNÁSTAVENÝ SYSTÉM V2: Nový systém IFS2 bol od základu prepracovaný a je oficiálne licencovaný spoločnosťou Camburg. Systém IFS2, ktorý sa vyznačuje nulovým nárazovým riadením, zvýšeným zdvihom odpruženia, lineárnym klzným riadením, zlepšenou svetlou výškou a nájazdovými uhlami na predných ramenách a spodnej konzole, predstavuje obrovské zlepšenie priechodnosti terénom a realistického vzhľadu.
Vlastnosti karosérie
Trail truck Zuul IFS2 Enduro nie je len o výkone, ale aj o vzhľade. Vďaka štýlu inšpirovanému historickými terénnymi vozidlami vyzerá Zuul Enduro pri zdolávaní terénu úžasne.
Nová karoséria Zuul Trail Truck Scratch 'N Weather je vybavená vstrekovanými zrkadlami, kľučkami dverí, mriežkou, rúrkovým rámom a svetelnou rampou KC HiLites. Súčasťou balenia je aj hárok samolepiek, aby si si mohol Zuul Trail Truck prispôsobiť podľa svojich predstáv.
OFICIÁLNE LICENCOVANÉ KOLESÁ A PNEUMATIKY: Sada oficiálne licencovaných pneumatík General GrabberTM A/TX, vytvarovaných z mäkkej gumovej zmesi, sa zahryzne do terénu. Pneumatiky General Grabber A/TX sú namontované na kolesách Method 701 Trail Series beadlock. Nemusíte sa obávať, že sa vám pneumatiky RTR rozpadnú.
Ďalšie vlastnosti karosérie
Toto vozidlo potrebuje ďalšie diely, aby bolo funkčné.Na sprevádzkovanie vozidla budete potrebovať ďalšie vybavenie, napríklad batérie a nabíjačku.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.
Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?