Špičkové veľmi a super rýchle digitálne HV nízkoprofilové servo so striedavým motorom a guličkovými ložiskami ideálne pre 3D/F3C akrobatické vrtuľníky 500-800. Programovateľné s voliteľným neutrálom 760/1520 µs, podpora S.BUS a S.BUS2, hliníková skrinka. Napájanie 4,8-8,4 V. Ťah 2,6,5 kg.cm, rýchlosť 0,08s/60° pri 6,6V, ťah 30 kg.cm, rýchlosť 0,07s/60° pri 7,4V. Hmotnosť 54 g.Zobraziť celý popis

Veľmi výkonné a super rýchle programovateľné digitálne nízkoprofilové servo S.BUS2/S.BUS s bezkartáčovým motorom, kovovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým v dvoch guľôčkových ložiskách s vyšším napájacím napätím pre špičkové 3D/F3C akrobatické vrtuľníky 500-800. Servopohon má voliteľný neutrál 760 µs (úzkopásmový, predvolené nastavenie z výroby) alebo 1520 µs, vďaka čomu je vhodný na ovládanie cyklického aj vyrovnávacieho rotora. na zabezpečenie dokonalého chladenia aj pri vysokom zaťažení je servopohon uložený v celokovovej skrini.
Použitie striedavého motora prináša:
HPS-CB701 možno pripojiť k výstupom prijímačov S.BUS 2 (sériová zbernica s obojsmernou komunikáciou) alebo S.BUS (sériová zbernica s jednosmernou komunikáciou) alebo môže fungovať ako bežné servo pripojené k výstupu kanála (PWM) prijímača.
Pomocou USB rozhrania CIU-3 a PC programu S-Link alebo vysielača Futaba vybaveného S.BUS serva, môžete naprogramovať rôzne parametre serv (rýchlosť, veľkosť výchylky, neutrál, ochranu proti preťaženiu, mäkký štart atď. S použitím programátora GPB-1 (s firmvérom 4.3 alebo vyšším) je možné zvoliť neutrál 760 µs/1520 µs
Zvýšené napájacie napätie 6,0-7,4 V (nominálne), 4,8-8,4 V (pracovné). Vyžaduje použitie napájacieho akumulátora alebo výkonného spínaného UBEC s vysokou prúdovou zaťažiteľnosťou.
Čo je S.BUS2/S.BUS
Na rozdiel od bežných RC súprav systém S.BUS(2) využíva sériovú dátovú komunikáciu na prenos riadiacich signálov z prijímača do serv, gyroskopu alebo iného zariadenia. Tieto údaje obsahujú príkazy, ako napríklad "posuňte kanál serva 3 do polohy 15 stupňov, posuňte kanál serva 5 do polohy 30 stupňov" pre viaceré zariadenia. Zariadenia S.BUS(2) vykonávajú len príkazy patriace k ich vlastnému nastavenému kanálu. Z tohto dôvodu je možné pripojiť niekoľko servopohonov k jednému signálovému káblu, pričom ich možno nastavovať a ovládať jednotlivo podľa potreby. Na tento účel sa používa identifikačný kód serva (ID). ID nájdete na nálepke na krabici serva.
Servo S.BUS2 je možné pripojiť k obom portom S.BUS2 aj S.BUS prijímača. Jeho funkcia sa určuje nastavením kanála v pamäti serva (vykonáva sa pomocou programovacieho rozhrania vysielača Futaba, programátora SBC-1 alebo USB rozhrania CIU-3 s PC programom S-Link - u niektorých serv sa dá kanál nastaviť len pomocou vysielača).
Servo S.BUS2 pripojené na kanálový výstup bežného prijímača (PWM) funguje ako bežné servo. Jeho pohyb je určený signálom v kanáli prijímača, ku ktorému je pripojené. Nastavenia programovateľných funkcií serva zostávajú v platnosti.
| Veľkosť servopohonu | Štandardný |
| Typ servopohonu | Digitálny |
| Trén pri 6,6 V (1520µs) [kg∙cm] | 26.5 |
| Rýchlosť pri 6,6 V (1520µs) [s/60st.]] | 0,08 |
| Rýchlosť pri 6,6 V (760µs) [kg∙cm] | 24 |
| Rýchlosť pri 6,6 V (760µs) [s/60st.] | 0.08 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (1520µs) [kg∙cm] | 30 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (1520µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (760µs) [kg∙cm] | 27 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (760µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Prevody servopohonu | Kovové |
| Kulové ložiská | 2× |
| Vysokonapäťové | Ano |
| Napájanie [V] | 4,8 - 8.4 |
| Dĺžka [mm] | 40,5 |
| Šírka [mm] | 21,2 |
| Výška [mm] | 26.2 |
| Hmotnosť [g] | 54 |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| Vodoodolnosť | Nie |
Veľmi výkonné a super rýchle programovateľné digitálne nízkoprofilové servo S.BUS2/S.BUS s bezkartáčovým motorom, kovovými prevodmi a výstupným hriadeľom uloženým v dvoch guľôčkových ložiskách s vyšším napájacím napätím pre špičkové 3D/F3C akrobatické vrtuľníky 500-800. Servopohon má voliteľný neutrál 760 µs (úzkopásmový, predvolené nastavenie z výroby) alebo 1520 µs, vďaka čomu je vhodný na ovládanie cyklického aj vyrovnávacieho rotora. na zabezpečenie dokonalého chladenia aj pri vysokom zaťažení je servopohon uložený v celokovovej skrini.
Použitie striedavého motora prináša:
HPS-CB701 možno pripojiť k výstupom prijímačov S.BUS 2 (sériová zbernica s obojsmernou komunikáciou) alebo S.BUS (sériová zbernica s jednosmernou komunikáciou) alebo môže fungovať ako bežné servo pripojené k výstupu kanála (PWM) prijímača.
Pomocou USB rozhrania CIU-3 a PC programu S-Link alebo vysielača Futaba vybaveného S.BUS serva, môžete naprogramovať rôzne parametre serv (rýchlosť, veľkosť výchylky, neutrál, ochranu proti preťaženiu, mäkký štart atď. S použitím programátora GPB-1 (s firmvérom 4.3 alebo vyšším) je možné zvoliť neutrál 760 µs/1520 µs
Zvýšené napájacie napätie 6,0-7,4 V (nominálne), 4,8-8,4 V (pracovné). Vyžaduje použitie napájacieho akumulátora alebo výkonného spínaného UBEC s vysokou prúdovou zaťažiteľnosťou.
Čo je S.BUS2/S.BUS
Na rozdiel od bežných RC súprav systém S.BUS(2) využíva sériovú dátovú komunikáciu na prenos riadiacich signálov z prijímača do serv, gyroskopu alebo iného zariadenia. Tieto údaje obsahujú príkazy, ako napríklad "posuňte kanál serva 3 do polohy 15 stupňov, posuňte kanál serva 5 do polohy 30 stupňov" pre viaceré zariadenia. Zariadenia S.BUS(2) vykonávajú len príkazy patriace k ich vlastnému nastavenému kanálu. Z tohto dôvodu je možné pripojiť niekoľko servopohonov k jednému signálovému káblu, pričom ich možno nastavovať a ovládať jednotlivo podľa potreby. Na tento účel sa používa identifikačný kód serva (ID). ID nájdete na nálepke na krabici serva.
Servo S.BUS2 je možné pripojiť k obom portom S.BUS2 aj S.BUS prijímača. Jeho funkcia sa určuje nastavením kanála v pamäti serva (vykonáva sa pomocou programovacieho rozhrania vysielača Futaba, programátora SBC-1 alebo USB rozhrania CIU-3 s PC programom S-Link - u niektorých serv sa dá kanál nastaviť len pomocou vysielača).
Servo S.BUS2 pripojené na kanálový výstup bežného prijímača (PWM) funguje ako bežné servo. Jeho pohyb je určený signálom v kanáli prijímača, ku ktorému je pripojené. Nastavenia programovateľných funkcií serva zostávajú v platnosti.
| Veľkosť servopohonu | Štandardný |
| Typ servopohonu | Digitálny |
| Trén pri 6,6 V (1520µs) [kg∙cm] | 26.5 |
| Rýchlosť pri 6,6 V (1520µs) [s/60st.]] | 0,08 |
| Rýchlosť pri 6,6 V (760µs) [kg∙cm] | 24 |
| Rýchlosť pri 6,6 V (760µs) [s/60st.] | 0.08 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (1520µs) [kg∙cm] | 30 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (1520µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (760µs) [kg∙cm] | 27 |
| Rýchlosť pri 7,4 V (760µs) [s/60st.] | 0.07 |
| Prevody servopohonu | Kovové |
| Kulové ložiská | 2× |
| Vysokonapäťové | Ano |
| Napájanie [V] | 4,8 - 8.4 |
| Dĺžka [mm] | 40,5 |
| Šírka [mm] | 21,2 |
| Výška [mm] | 26.2 |
| Hmotnosť [g] | 54 |
| S.BUS | Ano |
| S.BUS2 | Ano |
| Vodoodolnosť | Nie |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.