






























Rýchle, veľké, výkonné a zábavné benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 V2 verzia, pre offroadové preteky 1:5 alebo rekreačnú jazdu na vonkajších tratiach. Vychutnajte si vysoký výkon motora Zenoah G320 s objemom 32 cm3. Auto novej generácie s prijímačom Spektrum a stabilizáciou AVC.Zobraziť celý popis

Rýchle, veľké, výkonné a zábavné benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 V2 verzia, na Off Road preteky 1:5 alebo na rekreačnú jazdu na vonkajších tratiach. Užite si vysoký výkon motora Zenoah G320 s objemom 32 cm3. Auto novej generácie s prijímačom Spektrum a stabilizáciou AVC.
Horúci zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32 cm3 s napäťovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na kolesá, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmič výfuku, kľúč na zapaľovacie sviečky, spojovací konektor, tesnenie výfuku, imbusové kľúče 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.
Rýchle, veľké, výkonné a zábavné benzínové auto Losi 5ive-T 2.0 na krátke trate je určené na preteky Off Road 1:5 alebo na rekreačnú jazdu na vonkajších tratiach. Vychutnajte si vysoký výkon benzínového motora Zenoah G320 s objemom 32 cm3, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC.
Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil svet terénnych pretekov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a obsahuje technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), vďaka ktorej si môžete vybrať vlastný univerzálny vysielač Spektrum podľa svojich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 s objemom 32 cm3 bol skonštruovaný špeciálne pre model 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku znižuje uhol predného hnacieho hriadeľa, čím sa zvyšuje odolnosť a vyváženosť systému pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a zlepšuje celkovú geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí modernizovaná predná kapota, odolné brzdy a hliníkové kryty vetracích otvorov tlmičov pre bezkonkurenčné tlmenie nárazov.
Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32 cm3 bol navrhnutý špeciálne pre model 5IVE-T 2.0. Vďaka svojej špičkovej konštrukcii poskytuje vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom potrebným pre autíčko v mierke 1:5, akým je 5IVE-T 2.0. Má jednoduchý štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduchému nastaveniu. To umožňuje adrenalínový zážitok z jazdy.
Verzia modelu Bind-N-Drive (BND) je dobrou voľbou pre tých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu je možné mať auto za výhodnejších podmienok, pretože stačí spárovať vysielač s prijímačom.
Vďaka novej konštrukcii riadenia Rack and Bell Cranks budete mať z jazdy ten najlepší zážitok. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynulo prechádzať zákrutami a užívať si presnú jazdu. Nový systém posilňovača riadenia bol navrhnutý tak, aby bol menej namáhaný a oveľa citlivejší pre konzistentnejšie riadenie.
Inžinieri spoločnosti Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalej rovnováhy prenosu výkonu na prednú a zadnú nápravu modelu 5IVE-T 2.0, aby zabezpečili čo najlepší zážitok z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti vďaka premiestneniu stredového diferenciálu. Tým sa zároveň zmenšil uhol hnacieho hriadeľa, vďaka čomu je oveľa menej namáhaný.
Kolesá boli v modeli 5IVE-T 2.0 modernizované, aby sa zvýšila ich pevnosť a tuhosť. Kolesá majú zvýšenú pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pre jazdu v teréne, a pneumatiky majú novú zmes a dezén pre zvýšenie trakcie a lepší výkon vozidla.
Nemusíte sa obávať, že sa v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná protišmyková doska má optimálny sklon, takže pri kontakte prednej časti s terénom sa vozidlo môže bez zdržania skĺznuť cez terén a pokračovať v jazde. Taktiež blatníky predných kolies sú tvarované tak, aby sa zabránilo ich poškodeniu.
V modeli 5IVE-T 2.0 sú nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre model 5IVE-B tímu Losi Racing. Zosilnené oceľové brzdové kotúče v kombinácii so silnými brzdovými doštičkami poskytujú pocit istoty, ktorý pretekárom umožňuje rýchlejšie brzdenie a skoršie zrýchľovanie v zákrutách. Výkon predných a zadných bŕzd je možné vyladiť podľa podmienok na trati.
Na páke serva plynu sa nachádza tiahlo ku karburátoru motora a k brzdovým tiahlam. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky, ktoré vedú k pákam prednej a zadnej brzdy. Účinnosť predných a zadných bŕzd sa dá nastaviť tak, aby zodpovedala jazdným vlastnostiam vozidla.
Hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestne tyče, ktoré sú plne dimenzované na zaťaženie vozidla v pomere 1:5. Veľké množstvo náplní a možností nastavenia, zabezpečí bezpečnú jazdu auta aj v tých najťažších podmienkach. 5IVE-T 2.0 sa štandardne dodáva s hliníkovými krytkami so závitom. Odvzdušňovacie skrutky umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu inštaláciu a plnenie.
Motor má novú konštrukciu telesa spojky a odliatku výstupného pastorka. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý je citlivejší pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie odoláva náročným prevádzkovým podmienkam.
* Informácie o špecifikácii vodotesnosti nájdete v príručke pre majiteľa. Tipy a triky týkajúce sa prevádzky vo vlhkom prostredí nájdete na blogu.
Pre uvedenie do prevádzky je potrebné doplniť:
Na bežnú prevádzku RC auta potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, súpravu náradia a silikónový olej na tlmenie nárazov. Z našej ponuky odporúčame cenovo dostupnú súpravu náradia pre RC autá.
Lepidlo na pneumatiky sa používa na prilepenie pneumatík k ráfiku disku. Vždy je potrebné, aby bola pneumatika pevne prilepená k ráfiku disku po celom obvode! Ak pneumatika nie je prilepená po celom obvode, môže sa roztrhnúť. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré dokáže spojiť materiály, ako je guma alebo nylon, a zároveň je lepidlo po vytvrdnutí pružné. Z nášho sortimentu odporúčame lepidlo na pneumatiky Robitronic - pozrite si odporúčané príslušenstvo.
Z času na čas je potrebné pridať silikónový olej do tlmičov modelu a vymeniť olej v diferenciáloch. Pri bežnej prevádzke dochádza len k malým únikom silikónového oleja po piestoch tlmičov. Ak je povrch piestnych tyčí tlmičov alebo stav tesnení v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné súpravy alebo jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), pozri odporúčané príslušenstvo.
Pre bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky priskrutkované do kovového materiálu (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť týmto lepidlom zaistené proti uvoľneniu.
Ochranný obal je určený na zníženie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. Akumulátory LiPo môžu pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti poskytovať vysoké vybíjacie prúdy a majú veľkú kapacitu na dlhé cestovanie. Na druhej strane sú LiPo batérie obzvlášť náchylné na mechanické poškodenie.
Rýchle, veľké, výkonné a zábavné benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 V2 verzia, na Off Road preteky 1:5 alebo na rekreačnú jazdu na vonkajších tratiach. Užite si vysoký výkon motora Zenoah G320 s objemom 32 cm3. Auto novej generácie s prijímačom Spektrum a stabilizáciou AVC.
Horúci zostavený model RC auta Losi 5ive-T 2.0 V2 1:5 4WD SCT BND s nainštalovanými komponentmi. Spektrum® 6200A, motor Zenoah™ 32 cm3 s napäťovým štartérom, servo riadenia S900S, servo plynu S901T, kľúč na kolesá, multifunkčný kľúč, nástroj na tlmič výfuku, kľúč na zapaľovacie sviečky, spojovací konektor, tesnenie výfuku, imbusové kľúče 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm. Návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.
Rýchle, veľké, výkonné a zábavné benzínové auto Losi 5ive-T 2.0 na krátke trate je určené na preteky Off Road 1:5 alebo na rekreačnú jazdu na vonkajších tratiach. Vychutnajte si vysoký výkon benzínového motora Zenoah G320 s objemom 32 cm3, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC.
Pôvodný RC model Losi 5IVE-T, zmenil svet terénnych pretekov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5IVE-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a obsahuje technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), vďaka ktorej si môžete vybrať vlastný univerzálny vysielač Spektrum podľa svojich požiadaviek. Výkonný motor Zenoah G320 s objemom 32 cm3 bol skonštruovaný špeciálne pre model 5IVE-T 2.0. Nové usporiadanie podvozku znižuje uhol predného hnacieho hriadeľa, čím sa zvyšuje odolnosť a vyváženosť systému pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a zlepšuje celkovú geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí modernizovaná predná kapota, odolné brzdy a hliníkové kryty vetracích otvorov tlmičov pre bezkonkurenčné tlmenie nárazov.
Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32 cm3 bol navrhnutý špeciálne pre model 5IVE-T 2.0. Vďaka svojej špičkovej konštrukcii poskytuje vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom potrebným pre autíčko v mierke 1:5, akým je 5IVE-T 2.0. Má jednoduchý štart vďaka ťahovému štartéru a jednoduchému nastaveniu. To umožňuje adrenalínový zážitok z jazdy.
Verzia modelu Bind-N-Drive (BND) je dobrou voľbou pre tých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu je možné mať auto za výhodnejších podmienok, pretože stačí spárovať vysielač s prijímačom.
Vďaka novej konštrukcii riadenia Rack and Bell Cranks budete mať z jazdy ten najlepší zážitok. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynulo prechádzať zákrutami a užívať si presnú jazdu. Nový systém posilňovača riadenia bol navrhnutý tak, aby bol menej namáhaný a oveľa citlivejší pre konzistentnejšie riadenie.
Inžinieri spoločnosti Losi neúnavne pracovali na dosiahnutí dokonalej rovnováhy prenosu výkonu na prednú a zadnú nápravu modelu 5IVE-T 2.0, aby zabezpečili čo najlepší zážitok z jazdy. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti vďaka premiestneniu stredového diferenciálu. Tým sa zároveň zmenšil uhol hnacieho hriadeľa, vďaka čomu je oveľa menej namáhaný.
Kolesá boli v modeli 5IVE-T 2.0 modernizované, aby sa zvýšila ich pevnosť a tuhosť. Kolesá majú zvýšenú pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pre jazdu v teréne, a pneumatiky majú novú zmes a dezén pre zvýšenie trakcie a lepší výkon vozidla.
Nemusíte sa obávať, že sa v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná protišmyková doska má optimálny sklon, takže pri kontakte prednej časti s terénom sa vozidlo môže bez zdržania skĺznuť cez terén a pokračovať v jazde. Taktiež blatníky predných kolies sú tvarované tak, aby sa zabránilo ich poškodeniu.
V modeli 5IVE-T 2.0 sú nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre model 5IVE-B tímu Losi Racing. Zosilnené oceľové brzdové kotúče v kombinácii so silnými brzdovými doštičkami poskytujú pocit istoty, ktorý pretekárom umožňuje rýchlejšie brzdenie a skoršie zrýchľovanie v zákrutách. Výkon predných a zadných bŕzd je možné vyladiť podľa podmienok na trati.
Na páke serva plynu sa nachádza tiahlo ku karburátoru motora a k brzdovým tiahlam. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky, ktoré vedú k pákam prednej a zadnej brzdy. Účinnosť predných a zadných bŕzd sa dá nastaviť tak, aby zodpovedala jazdným vlastnostiam vozidla.
Hliníkové tlmiče majú veľké 7 mm piestne tyče, ktoré sú plne dimenzované na zaťaženie vozidla v pomere 1:5. Veľké množstvo náplní a možností nastavenia, zabezpečí bezpečnú jazdu auta aj v tých najťažších podmienkach. 5IVE-T 2.0 sa štandardne dodáva s hliníkovými krytkami so závitom. Odvzdušňovacie skrutky umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu inštaláciu a plnenie.
Motor má novú konštrukciu telesa spojky a odliatku výstupného pastorka. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý je citlivejší pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál a lepšie odoláva náročným prevádzkovým podmienkam.
* Informácie o špecifikácii vodotesnosti nájdete v príručke pre majiteľa. Tipy a triky týkajúce sa prevádzky vo vlhkom prostredí nájdete na blogu.
Pre uvedenie do prevádzky je potrebné doplniť:
Na bežnú prevádzku RC auta potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, súpravu náradia a silikónový olej na tlmenie nárazov. Z našej ponuky odporúčame cenovo dostupnú súpravu náradia pre RC autá.
Lepidlo na pneumatiky sa používa na prilepenie pneumatík k ráfiku disku. Vždy je potrebné, aby bola pneumatika pevne prilepená k ráfiku disku po celom obvode! Ak pneumatika nie je prilepená po celom obvode, môže sa roztrhnúť. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré dokáže spojiť materiály, ako je guma alebo nylon, a zároveň je lepidlo po vytvrdnutí pružné. Z nášho sortimentu odporúčame lepidlo na pneumatiky Robitronic - pozrite si odporúčané príslušenstvo.
Z času na čas je potrebné pridať silikónový olej do tlmičov modelu a vymeniť olej v diferenciáloch. Pri bežnej prevádzke dochádza len k malým únikom silikónového oleja po piestoch tlmičov. Ak je povrch piestnych tyčí tlmičov alebo stav tesnení v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné súpravy alebo jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), pozri odporúčané príslušenstvo.
Pre bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky priskrutkované do kovového materiálu (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť týmto lepidlom zaistené proti uvoľneniu.
Ochranný obal je určený na zníženie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. Akumulátory LiPo môžu pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti poskytovať vysoké vybíjacie prúdy a majú veľkú kapacitu na dlhé cestovanie. Na druhej strane sú LiPo batérie obzvlášť náchylné na mechanické poškodenie.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.
Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?