Nová generácia pretekárskeho modelu s mnohými vylepšeniami - TLR 22X-4 Elite. Súprava 22X-4 Race Kit je špičkový výkonný nástroj s novými hliníkovými, karbónovými a titánovými dielmi.Zobraziť celý popis

Nová generácia pretekárskeho modelu s mnohými vylepšeniami - TLR 22X-4 Elite. Ľahká bugina s vynikajúcou ovládateľnosťou, výrazne vyššou odolnosťou a jednoduchšou údržbou. 22X-4 Race Kit je špičkový výkonný nástroj s novými hliníkovými, karbónovými a titánovými dielmi.
Balenie obsahuje súpravu Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balenie obsahuje všetky podvozkové diely, nenafarbenú karosériu. Elektronika, motor a kolesá s pneumatikami nie sú súčasťou balenia. Obrázkový návod na stavbu EN, DE, FR, IT.
RC model Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychádza z predchádzajúcej verzie, ktorá vyhrala šampionát ROAR Nationals. Napriek vynikajúcim vlastnostiam predchádzajúcej verzie je tento nový model Elite ešte lepší a oveľa odolnejší. Vďaka tisíckam hodín pretekania a tréningu sa inžinierom spolu s pretekármi TLR podarilo navrhnúť ešte lepší model, ktorý prináša množstvo nových a osvedčených tuningových dielov, ktoré sú už súčasťou súpravy.
Súprava 22X-4 Elite obsahuje špičkové diely, ako napríklad: vyladený stredový diferenciál, montážnu dosku elektroniky z uhlíkových vlákien, podložku pod krídlo z uhlíkových vlákien, hliníkové poistné matice a titánové napínače, ktoré celkovo odľahčujú a optimalizujú model 22X-4 pre maximálny výkon. Súprava 22X-4 ELITE Race Kit je navrhnutá tak, aby bol model schopný vyhrávať preteky bez potreby inštalácie ďalších tuningových komponentov!
Pevný hliníkový eloxovaný podvozok 2,5 mm 7075-T6 je zámerne odľahčený a pripravený na montáž všetkých komponentov vozidla.
Jedným z najobľúbenejších vylepšení modelu 22X-4 bol stredový diferenciál, ktorý sa hodil najmä na hlinené trate. Preto má verzia Elite tento diel už nainštalovaný.
Všetky dôležité tuningové diely, ktoré používali továrenskí jazdci TLR pri pretekoch, sú už súčasťou tohto modelu. Tieto diely sú vyrobené z prémiových materiálov, ako sú hliník, uhlíkové vlákna a titán.
Model obsahuje motorové lôžko, spojky náprav, hlavy tlmičov a matice, ktoré sú vyrobené z hliníka, vďaka čomu je model odolný a veľmi ľahký pre dokonalé jazdné vlastnosti.
Po rozsiahlom testovaní boli do modelu pridané ďalšie možnosti montáže tlmičov, zlepšilo sa vnútorné umiestnenie odklonu a systém riadenia ackerman je plynulejší a odolnejší.
Dva karbónové držiaky batérie boli umiestnené na bokoch lôžka pre pevné upevnenie, ako aj jednoduchú výmenu batérie. Držiak je možné prispôsobiť pre štandardné alebo tenké batérie.
Zväčšujúca sa rozšírenosť pretekov s vyššími nárokmi na motor viedla k inštalácii držiaka ventilátora, ktorý je po novom namontovaný mimo stredového diferenciálu.
Titánové spojky boli vždy prémiovým vylepšením pretekárskych vozidiel a model 22X-4 ELITE sa bez nich nemohol zaobísť. Titánové spojky sú súčasťou balenia, aby sa znížila hmotnosť a zvýšil výkon.
Roztláčacie tlmiče G3 boli úplne prepracované a vylepšené pre konzistentný výkon a variabilnejšie použitie. Piesty sú nanovo priskrutkované a nové telo a hlava tlmiča zväčšili dĺžku o 3 mm. Prepracované misky tlmičov bezpečne držia pružiny a poskytujú posuny -3, 0 a +4 mm.
Tradičný ozubený diferenciál je odolnejší a ľahší s lisovanými kompozitnými prevodmi a priečnymi čapmi, ideálny na preteky. Udrží tiež viac maziva a má väčšiu kontaktnú plochu prevodovky, takže rozdiel spoznáte už po niekoľkých jazdách.
Opravy vydržia aj tie najhoršie nárazy vďaka CNC obrábaným hliníkovým držiakom čapov polovičných hriadeľov s gumovými vložkami absorbujúcimi nárazy. Tuhá, pevná a zároveň ľahká konštrukcia zaručuje bezpečné uloženie nápravy aj v náročných pretekárskych podmienkach.
Aby sa zabránilo ovplyvneniu pružnosti podvozku, servo je namontované na držiaku nad podvozkom. Držiak z 2,5 mm karbónového plechu sa montuje na dosku podvozku v blízkosti osi podvozku. Tým sa eliminujú chyby pri vychýlení podvozku. Druhá verzia umožňuje prispôsobiť sa rôznym posunom serva.
Konštrukcia buginy 22X-4 je vyladená pomocou kompozitných materiálov v kľúčových častiach vozidla. Súprava obsahuje diely, ktoré TLR preferuje, teda štandardné predné a zadné riadiace ramená a bočné kryty podvozku.
Pri montáži motora si môžete zvoliť umiestnenie motora na hliníkovom podvozku na 7 mm, batériu môžete nainštalovať na 9 mm pre lepšiu importovateľnosť.
Elegantný a štýlový dizajn tela 22X-4 sa dokonale hodí k podvozku. Vyzerá elegantne a zároveň poskytuje vynikajúcu rovnováhu a stabilitu pri jazde.
Karbónové vlákno je mimoriadne ľahké a veľmi tuhé, vďaka čomu má skvelý pomer pevnosti a hmotnosti. Je optimálne pre mnohé časti modelu, a preto sú diely z tohto materiálu na kľúčových miestach: predný/zadný tlmič, stredové uloženie diferenciálu, predné/zadné uloženie zavesenia, skrinka riadenia a skrinka elektroniky.
Zadné výsuvné krídlo TLR 6,5" je vyrobené z mimoriadne odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo nie je pre buginy 22X-4 žiadnou novinkou, ide o časom overený diel, ktorý bol preverený rokmi praxe.
Pri servise súťažných špeciálov sa kladie dôraz na rýchly servis náhradných dielov počas pretekov. Vďaka iba 4 skrutkám, ktoré držia horný kryt diferenciálu na mieste, budete mať rýchlo hotovo a dostatok času na prípravu.
Na zostavenie a sprevádzkovanie modelu je potrebné zakúpiť:
Doporučené komponenty z našej ponuky:
Pre bežnú prevádzku RC auta potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, súpravu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z našej ponuky vám odporúčame cenovo dostupnú súpravu náradia pre RC autá.
Lepidlo na pneumatiky sa používa na prilepenie pneumatík k ráfiku disku. Vždy je potrebné, aby bola pneumatika pevne prilepená k ráfiku disku po celom obvode! Ak pneumatika nie je prilepená po celom obvode, môže sa roztrhnúť. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré dokáže spojiť materiály, ako je guma alebo nylon, a zároveň je lepidlo po vytvrdnutí pružné. Z nášho sortimentu odporúčame lepidlo na pneumatiky Robitronic - pozrite si odporúčané príslušenstvo.
Z času na čas je potrebné pridať silikónový olej do tlmičov modelu a vymeniť olej v diferenciáloch. Pri bežnej prevádzke dochádza len k malým únikom silikónového oleja po piestoch tlmičov. Ak je povrch piestnych tyčí tlmičov alebo stav tesnení v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné súpravy alebo jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), pozri odporúčané príslušenstvo.
Pre bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky priskrutkované do kovového materiálu (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť týmto lepidlom zaistené proti uvoľneniu.
Ochranný obal je určený na zníženie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. Akumulátory LiPo môžu pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti poskytovať vysoké vybíjacie prúdy a majú veľkú kapacitu na dlhé cestovanie. Na druhej strane sú LiPo batérie obzvlášť náchylné na mechanické poškodenie.
Nová generácia pretekárskeho modelu s mnohými vylepšeniami - TLR 22X-4 Elite. Ľahká bugina s vynikajúcou ovládateľnosťou, výrazne vyššou odolnosťou a jednoduchšou údržbou. 22X-4 Race Kit je špičkový výkonný nástroj s novými hliníkovými, karbónovými a titánovými dielmi.
Balenie obsahuje súpravu Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Balenie obsahuje všetky podvozkové diely, nenafarbenú karosériu. Elektronika, motor a kolesá s pneumatikami nie sú súčasťou balenia. Obrázkový návod na stavbu EN, DE, FR, IT.
RC model Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit vychádza z predchádzajúcej verzie, ktorá vyhrala šampionát ROAR Nationals. Napriek vynikajúcim vlastnostiam predchádzajúcej verzie je tento nový model Elite ešte lepší a oveľa odolnejší. Vďaka tisíckam hodín pretekania a tréningu sa inžinierom spolu s pretekármi TLR podarilo navrhnúť ešte lepší model, ktorý prináša množstvo nových a osvedčených tuningových dielov, ktoré sú už súčasťou súpravy.
Súprava 22X-4 Elite obsahuje špičkové diely, ako napríklad: vyladený stredový diferenciál, montážnu dosku elektroniky z uhlíkových vlákien, podložku pod krídlo z uhlíkových vlákien, hliníkové poistné matice a titánové napínače, ktoré celkovo odľahčujú a optimalizujú model 22X-4 pre maximálny výkon. Súprava 22X-4 ELITE Race Kit je navrhnutá tak, aby bol model schopný vyhrávať preteky bez potreby inštalácie ďalších tuningových komponentov!
Pevný hliníkový eloxovaný podvozok 2,5 mm 7075-T6 je zámerne odľahčený a pripravený na montáž všetkých komponentov vozidla.
Jedným z najobľúbenejších vylepšení modelu 22X-4 bol stredový diferenciál, ktorý sa hodil najmä na hlinené trate. Preto má verzia Elite tento diel už nainštalovaný.
Všetky dôležité tuningové diely, ktoré používali továrenskí jazdci TLR pri pretekoch, sú už súčasťou tohto modelu. Tieto diely sú vyrobené z prémiových materiálov, ako sú hliník, uhlíkové vlákna a titán.
Model obsahuje motorové lôžko, spojky náprav, hlavy tlmičov a matice, ktoré sú vyrobené z hliníka, vďaka čomu je model odolný a veľmi ľahký pre dokonalé jazdné vlastnosti.
Po rozsiahlom testovaní boli do modelu pridané ďalšie možnosti montáže tlmičov, zlepšilo sa vnútorné umiestnenie odklonu a systém riadenia ackerman je plynulejší a odolnejší.
Dva karbónové držiaky batérie boli umiestnené na bokoch lôžka pre pevné upevnenie, ako aj jednoduchú výmenu batérie. Držiak je možné prispôsobiť pre štandardné alebo tenké batérie.
Zväčšujúca sa rozšírenosť pretekov s vyššími nárokmi na motor viedla k inštalácii držiaka ventilátora, ktorý je po novom namontovaný mimo stredového diferenciálu.
Titánové spojky boli vždy prémiovým vylepšením pretekárskych vozidiel a model 22X-4 ELITE sa bez nich nemohol zaobísť. Titánové spojky sú súčasťou balenia, aby sa znížila hmotnosť a zvýšil výkon.
Roztláčacie tlmiče G3 boli úplne prepracované a vylepšené pre konzistentný výkon a variabilnejšie použitie. Piesty sú nanovo priskrutkované a nové telo a hlava tlmiča zväčšili dĺžku o 3 mm. Prepracované misky tlmičov bezpečne držia pružiny a poskytujú posuny -3, 0 a +4 mm.
Tradičný ozubený diferenciál je odolnejší a ľahší s lisovanými kompozitnými prevodmi a priečnymi čapmi, ideálny na preteky. Udrží tiež viac maziva a má väčšiu kontaktnú plochu prevodovky, takže rozdiel spoznáte už po niekoľkých jazdách.
Opravy vydržia aj tie najhoršie nárazy vďaka CNC obrábaným hliníkovým držiakom čapov polovičných hriadeľov s gumovými vložkami absorbujúcimi nárazy. Tuhá, pevná a zároveň ľahká konštrukcia zaručuje bezpečné uloženie nápravy aj v náročných pretekárskych podmienkach.
Aby sa zabránilo ovplyvneniu pružnosti podvozku, servo je namontované na držiaku nad podvozkom. Držiak z 2,5 mm karbónového plechu sa montuje na dosku podvozku v blízkosti osi podvozku. Tým sa eliminujú chyby pri vychýlení podvozku. Druhá verzia umožňuje prispôsobiť sa rôznym posunom serva.
Konštrukcia buginy 22X-4 je vyladená pomocou kompozitných materiálov v kľúčových častiach vozidla. Súprava obsahuje diely, ktoré TLR preferuje, teda štandardné predné a zadné riadiace ramená a bočné kryty podvozku.
Pri montáži motora si môžete zvoliť umiestnenie motora na hliníkovom podvozku na 7 mm, batériu môžete nainštalovať na 9 mm pre lepšiu importovateľnosť.
Elegantný a štýlový dizajn tela 22X-4 sa dokonale hodí k podvozku. Vyzerá elegantne a zároveň poskytuje vynikajúcu rovnováhu a stabilitu pri jazde.
Karbónové vlákno je mimoriadne ľahké a veľmi tuhé, vďaka čomu má skvelý pomer pevnosti a hmotnosti. Je optimálne pre mnohé časti modelu, a preto sú diely z tohto materiálu na kľúčových miestach: predný/zadný tlmič, stredové uloženie diferenciálu, predné/zadné uloženie zavesenia, skrinka riadenia a skrinka elektroniky.
Zadné výsuvné krídlo TLR 6,5" je vyrobené z mimoriadne odolného 1,2 mm polykarbonátu. Toto krídlo nie je pre buginy 22X-4 žiadnou novinkou, ide o časom overený diel, ktorý bol preverený rokmi praxe.
Pri servise súťažných špeciálov sa kladie dôraz na rýchly servis náhradných dielov počas pretekov. Vďaka iba 4 skrutkám, ktoré držia horný kryt diferenciálu na mieste, budete mať rýchlo hotovo a dostatok času na prípravu.
Na zostavenie a sprevádzkovanie modelu je potrebné zakúpiť:
Doporučené komponenty z našej ponuky:
Pre bežnú prevádzku RC auta potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, súpravu náradia a silikónový olej do tlmičov. Z našej ponuky vám odporúčame cenovo dostupnú súpravu náradia pre RC autá.
Lepidlo na pneumatiky sa používa na prilepenie pneumatík k ráfiku disku. Vždy je potrebné, aby bola pneumatika pevne prilepená k ráfiku disku po celom obvode! Ak pneumatika nie je prilepená po celom obvode, môže sa roztrhnúť. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré dokáže spojiť materiály, ako je guma alebo nylon, a zároveň je lepidlo po vytvrdnutí pružné. Z nášho sortimentu odporúčame lepidlo na pneumatiky Robitronic - pozrite si odporúčané príslušenstvo.
Z času na čas je potrebné pridať silikónový olej do tlmičov modelu a vymeniť olej v diferenciáloch. Pri bežnej prevádzke dochádza len k malým únikom silikónového oleja po piestoch tlmičov. Ak je povrch piestnych tyčí tlmičov alebo stav tesnení v zlom stave, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné súpravy alebo jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), pozri odporúčané príslušenstvo.
Pre bežnú údržbu je potrebné lepidlo na skrutky. Skrutky priskrutkované do kovového materiálu (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť týmto lepidlom zaistené proti uvoľneniu.
Ochranný obal je určený na zníženie rizika spojeného s prepravou a nabíjaním akumulátorov. Akumulátory LiPo môžu pri zachovaní malých rozmerov a nízkej hmotnosti poskytovať vysoké vybíjacie prúdy a majú veľkú kapacitu na dlhé cestovanie. Na druhej strane sú LiPo batérie obzvlášť náchylné na mechanické poškodenie.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.
Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?