Školský motorový vetroň so striedavým motorom Himax C2830-1100. ARF set z vysoko odolného ELAPORu, ovládané smerovka, výškovka; možno doplniť krídelká. Hotový model s motorom, regulátorom, sklop. vrtuľou 7x6" a 2 servami.Zobraziť celý popis

Tak sme sa dočkali! MULTIPLEX predstavuje novú verziu legendárneho EasyStar! Všetko je nové a pritom dôverne známe! Drak modelu z odolného penového ELAPORu, do detailu prepracovaná konštrukcia motorového pylónu s ľahko prístupným motorom, kužeľ so sklopnou vrtuľou pre minimalizáciu odporu v kĺzavom lete, krídlo umožňujúce ľahko doplniť ovládanie krídeliek, odnímateľná vodorovná chvostová plocha pre ľahkú prepravu ... proste paráda!
Rovnako ako jeho predchodca je EasyStar II spoľahlivý školský a cvičný ťahúň, ktorý uspokojí začínajúcich pilotov, ktorých prevedie od úvodného „osekávania“ pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termickému plachteniu. Rovnako tak poteší rekreačných víkendových letcov, ktorým poskytne skladný a pohodlný transport modelu pre dokonale relaxačné polietanie, nosič kamery, platformu pre FPV systém ... čokoľvek chcete!
EasyStar II je školský a cvičný motorový vetroň z vysoko odolného ELAPORu poháňaný striedavým motorom. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu a znáša aj tvrdšie "čuchometrické" zapichnutie provy do rodnej hrudy, ktoré by u klasických modelov s motorom v prove viedlo prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s namontovaným striedavým motorom (s rotačným plášťom, Himax C2830-1100) uloženým v pylóne za krídlom so sklopnou vrtuľou, osadeným regulátorom 20 A a servami smerovky a výškovky je vylisovaný z penového EPP. Kryt kabíny je odnímateľný s klasickými "zacvakávacími" uzávermi MULTIPLEX. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPP, pre krídelká sú pripravené predlisované šachty a súčasťou stavebnice sú potrebné páky a tiahla. Polovice krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou.
Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPP, sú ovládané pomocou drôtových lanovodov. Vodorovná chvostová plocha je pre jednoduchú prepravu odnímateľná.
Príprava k letu zahŕňa iba nasadenie polovíc krídla, upevnenie vodorovnej chvostovej plochy, zapojenie prijímača a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládané sú smerovka, výškovka a otáčky motora; doplniť ovládanie krídeliek je otázka niekoľkých desiatok minút.
K ovládaniu modelu budete potrebovať prinajmenšom trojkanálovú RC súpravu. Ak budete chcieť doplniť ovládanie krídeliek, potom aspoň štvorkanálovú. Pri zapájaní prijímača sa riaďte návodom na obsluhu vašej RC súpravy.
Ak sa rozhodnete doplniť ovládanie krídeliek (vyžaduje namontovanie dvoch serv HS-55, nie sú súčasťou ARF setu), ideálne je, ak máte aspoň päťkanálovú počítačovú RC súpravu, ktorá umožňuje nezávislé ovládanie serv krídeliek. V tom prípade môžete nastaviť diferenciáciu výchyliek krídeliek; pre začiatok odporúčame 50% - tj. výchylka krídelka dole je polovičná v porovnaní s výchylku hore. Užitočné je tiež mixovať krídelká tak, aby sa súčasne vychyľovali nahor vo funkcii aerodynamickej brzdy pre uľahčenie pristátia. To oceníte na menších pristávacích plochách a zvlášť pri lietaní na svahu. Pri nastavovaní aerodynamických bŕzd dbajte na to, aby aj pri plnom vychýlení krídeliek nahor vo funkcii brzdy bola zachovaná možnosť ich plnej výchylky hore v úlohe krídeliek.
EasyStar II je určený pre začiatočníkov ako vždy dodávame - pod dohľadom skúseného pilota, rovnako ako pre každého, kto si chce len tak pekne rekreačne polietať. Jeho letové vlastnosti sú príjemné a nezáludné. Model vás zoznámi s riadením modelu smerovkou a výškovkou - a v prípade doplnenia ovládania krídeliek aj krídelkami. Zmenou pomeru dĺžok pák na servo a kormidlom môžete nastavovať veľkosti výchyliek vo veľkom rozmedzí. Začiatočník začne s malými výchylkami, bezpečnými aj pri nadmernom "kormidlovaní"; skúsený pilot si nastaví veľké, umožňujúce aj trošku tej základnej vetroňovej akrobacie - premety, sudové výkruty, súvratové zákruty idú EasyStaru celkom dobre! Výkon motora je dostatočný pre živé stúpanie, model pritom nie je nadmerne premotorovaný, čo by mohlo robiť problémy začínajúcim pilotom. EasyStar II vie využiť aj nie príliš silnú termiku a na oblohe dokáže vydržať "celé veky".
Pre napájanie EasyStar II budete potrebovať trojčlánkový Li-poly akumulátor 11.1 V s kapacitou aspoň 1800 mAh (zaťažiteľnosť 20C), optimálne sú 2200 mAh súpravy.
ARF set obsahuje: trup vylisovaný z ELAPORu s namontovaným striedavým motorom, sklopnou vrtuľou 7x6", regulátorom otáčok 20A a 2 servami, krídlo vylisované z ELAPORu, vodorovnú chvostovú plochu z ELAPORu, uhlíkovú rúrkovu spojku krídla a podrobný návod k stavbe.
| Rozpätie [mm] | 1366 |
| Dĺžka [mm] | 977 |
| Hmotnosť [g] | 700 |
| Plocha krídla [dm2] | 28 |
| Ovládané funkcie | S,V,M |
| Stavebná náročnosť | S1 |
| Náročnosť pilotáže | P1 |
Pohon a RC vybavenie:
| MPX | |
| Motor | *Himax C2830-1100 |
| Regulátor | *striedavý 20A |
| Vrtuľa | *sklopná 7x6" |
| Akumulátor | RAY G3 11,1 V 2200 mAh |
| Serva | *2x Nano-S |
| RC súprava | min. 3 kanály, min 4 kanály s krídelkami |
| *) Súčasť ARF setu | |
Tak sme sa dočkali! MULTIPLEX predstavuje novú verziu legendárneho EasyStar! Všetko je nové a pritom dôverne známe! Drak modelu z odolného penového ELAPORu, do detailu prepracovaná konštrukcia motorového pylónu s ľahko prístupným motorom, kužeľ so sklopnou vrtuľou pre minimalizáciu odporu v kĺzavom lete, krídlo umožňujúce ľahko doplniť ovládanie krídeliek, odnímateľná vodorovná chvostová plocha pre ľahkú prepravu ... proste paráda!
Rovnako ako jeho predchodca je EasyStar II spoľahlivý školský a cvičný ťahúň, ktorý uspokojí začínajúcich pilotov, ktorých prevedie od úvodného „osekávania“ pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termickému plachteniu. Rovnako tak poteší rekreačných víkendových letcov, ktorým poskytne skladný a pohodlný transport modelu pre dokonale relaxačné polietanie, nosič kamery, platformu pre FPV systém ... čokoľvek chcete!
EasyStar II je školský a cvičný motorový vetroň z vysoko odolného ELAPORu poháňaný striedavým motorom. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu a znáša aj tvrdšie "čuchometrické" zapichnutie provy do rodnej hrudy, ktoré by u klasických modelov s motorom v prove viedlo prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s namontovaným striedavým motorom (s rotačným plášťom, Himax C2830-1100) uloženým v pylóne za krídlom so sklopnou vrtuľou, osadeným regulátorom 20 A a servami smerovky a výškovky je vylisovaný z penového EPP. Kryt kabíny je odnímateľný s klasickými "zacvakávacími" uzávermi MULTIPLEX. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPP, pre krídelká sú pripravené predlisované šachty a súčasťou stavebnice sú potrebné páky a tiahla. Polovice krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou.
Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPP, sú ovládané pomocou drôtových lanovodov. Vodorovná chvostová plocha je pre jednoduchú prepravu odnímateľná.
Príprava k letu zahŕňa iba nasadenie polovíc krídla, upevnenie vodorovnej chvostovej plochy, zapojenie prijímača a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládané sú smerovka, výškovka a otáčky motora; doplniť ovládanie krídeliek je otázka niekoľkých desiatok minút.
K ovládaniu modelu budete potrebovať prinajmenšom trojkanálovú RC súpravu. Ak budete chcieť doplniť ovládanie krídeliek, potom aspoň štvorkanálovú. Pri zapájaní prijímača sa riaďte návodom na obsluhu vašej RC súpravy.
Ak sa rozhodnete doplniť ovládanie krídeliek (vyžaduje namontovanie dvoch serv HS-55, nie sú súčasťou ARF setu), ideálne je, ak máte aspoň päťkanálovú počítačovú RC súpravu, ktorá umožňuje nezávislé ovládanie serv krídeliek. V tom prípade môžete nastaviť diferenciáciu výchyliek krídeliek; pre začiatok odporúčame 50% - tj. výchylka krídelka dole je polovičná v porovnaní s výchylku hore. Užitočné je tiež mixovať krídelká tak, aby sa súčasne vychyľovali nahor vo funkcii aerodynamickej brzdy pre uľahčenie pristátia. To oceníte na menších pristávacích plochách a zvlášť pri lietaní na svahu. Pri nastavovaní aerodynamických bŕzd dbajte na to, aby aj pri plnom vychýlení krídeliek nahor vo funkcii brzdy bola zachovaná možnosť ich plnej výchylky hore v úlohe krídeliek.
EasyStar II je určený pre začiatočníkov ako vždy dodávame - pod dohľadom skúseného pilota, rovnako ako pre každého, kto si chce len tak pekne rekreačne polietať. Jeho letové vlastnosti sú príjemné a nezáludné. Model vás zoznámi s riadením modelu smerovkou a výškovkou - a v prípade doplnenia ovládania krídeliek aj krídelkami. Zmenou pomeru dĺžok pák na servo a kormidlom môžete nastavovať veľkosti výchyliek vo veľkom rozmedzí. Začiatočník začne s malými výchylkami, bezpečnými aj pri nadmernom "kormidlovaní"; skúsený pilot si nastaví veľké, umožňujúce aj trošku tej základnej vetroňovej akrobacie - premety, sudové výkruty, súvratové zákruty idú EasyStaru celkom dobre! Výkon motora je dostatočný pre živé stúpanie, model pritom nie je nadmerne premotorovaný, čo by mohlo robiť problémy začínajúcim pilotom. EasyStar II vie využiť aj nie príliš silnú termiku a na oblohe dokáže vydržať "celé veky".
Pre napájanie EasyStar II budete potrebovať trojčlánkový Li-poly akumulátor 11.1 V s kapacitou aspoň 1800 mAh (zaťažiteľnosť 20C), optimálne sú 2200 mAh súpravy.
ARF set obsahuje: trup vylisovaný z ELAPORu s namontovaným striedavým motorom, sklopnou vrtuľou 7x6", regulátorom otáčok 20A a 2 servami, krídlo vylisované z ELAPORu, vodorovnú chvostovú plochu z ELAPORu, uhlíkovú rúrkovu spojku krídla a podrobný návod k stavbe.
| Rozpätie [mm] | 1366 |
| Dĺžka [mm] | 977 |
| Hmotnosť [g] | 700 |
| Plocha krídla [dm2] | 28 |
| Ovládané funkcie | S,V,M |
| Stavebná náročnosť | S1 |
| Náročnosť pilotáže | P1 |
Pohon a RC vybavenie:
| MPX | |
| Motor | *Himax C2830-1100 |
| Regulátor | *striedavý 20A |
| Vrtuľa | *sklopná 7x6" |
| Akumulátor | RAY G3 11,1 V 2200 mAh |
| Serva | *2x Nano-S |
| RC súprava | min. 3 kanály, min 4 kanály s krídelkami |
| *) Súčasť ARF setu | |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.