3D akrobatický špeciál ARF s rozpätím 1 981 mm, ktorý je určený na pohon elektrickým alebo spaľovacím motorom. Veľmi ľahká konštrukcia a veľa uhlíkových dielov.Zobraziť celý popis

Akrobatické modely Extreme Flight sú založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér vykonal mnosžtvo úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom aj letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov „Experimental Progressive“ (experimentálne, progresívne). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draka pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je však dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokých výkonov.
Súčasťou stavebnice sú tuningové winglety, čiže generátory bočnej sily (SFG – Side Force Generators), zväčšujúce účinnosť bočnej plochu modelu, vďaka čomu sú nožový let a ďalšie obraty stabilnejšie. Vďaka týmto wingletom je model stabilnejší pri obratoch s vysokým uhlom nábehu (Harriery). Vrelo odporúčame, aby ste ich na model namontovali a experimentovali s nimi.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt, aerodynamické kryty kolies, ale aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém poťahov nažehľovacou fóliou UltraCote (= Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej extrémnej akrobacie aj klasickej presnej akrobacie.
Športové polomaketové nemecké akrobatické lietadlo poháňané striedavým elektromotorom s výkonom 3 – 4 kW pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej aj extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu má klasickú konštrukciu z preglejky a balzových, laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstužami s odnímateľným laminátovým krytom motora a odnímateľnou hornou časťou trupu s kokpitom na dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa pripevňuje vzadu na preglejkové skriňové lôžko.
Dvojdielne krídlo s symetrickým profilom (polovice sa z boku nasúvajú na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú sa skrutkami) má tiež klasickú konštrukciu s celobalzovým tuhým poťahom. Krídla s veľkou plochou sú ovládané 2 nezávislými servami. Konce krídel je možné osadiť dodávanými wingletmi.
Krídla majú ľahkú celobalzovú konštrukciu, VOP je dvojdielna stabilizačná cievka upevnená na uhlíkovej rúrke. Polovice výškovky sú ovládané servami namontovanými v chvostovej časti trupu s krátkymi priamymi ťahadlami. Smerovka je ovládaná lankovými servami namontovanými v priestore kabíny. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (ide o ochrannú známku používanú v USA pre známu fóliu Oracover).
Podvozok je ostruhového typu s duralovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostruhou s uhlíkovou konzolou spojenou s kormidlom.
Na pohon budete potrebovať striedavý elektromotor s výkonom 3 – 4 kW (napr. Xpwr 40 cc) s aspoň 120 A regulátorom otáčok napájaný 8 – 12S Li-Pol batériou 3500 – 5000 mAh s kapacitou zaťaženia aspoň 40 C.
Na ovládanie modelu stačí aspoň šesťkanálová počítačová RC súprava – možnosť presne nastaviť „párovéH servá a naprogramovať dvojité a exponenciálne výchylky v správnej veľkosti je nevyhnutná na lietanie akrobacie – klasickej presnej aj extrémnej 3D.
Servá sú vhodné rýchle a silné v štandardnej veľkosti – napr. servá Hitec HS-7985MG, D954SW a pod.
Stavebnica obsahuje: nažehľovaciu fóliu potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový kryt motora, kompletnú súpravu príslušenstva, duralový podvozok, ostruhu, kolesá a návod.
| Rozpätie [mm] | 1980 |
| Dĺžka [mm] | 1930 |
| Hmotnosť [g] | 5200 – 6000 |
| Plocha krídla [dm2] | 7,9 |
Akrobatické modely Extreme Flight sú založené na skutočných lietadlách, pričom konštruktér vykonal mnosžtvo úprav, aby vznikol model s unikátnym vzhľadom aj letovými výkonmi. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov „Experimental Progressive“ (experimentálne, progresívne). Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na to, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických konceptov. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa štedro používajú materiály z uhlíkových a sklených kompozitov na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draka pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládať aerodynamické zaťaženie v širokom rozsahu, ktorý je však dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokých výkonov.
Súčasťou stavebnice sú tuningové winglety, čiže generátory bočnej sily (SFG – Side Force Generators), zväčšujúce účinnosť bočnej plochu modelu, vďaka čomu sú nožový let a ďalšie obraty stabilnejšie. Vďaka týmto wingletom je model stabilnejší pri obratoch s vysokým uhlom nábehu (Harriery). Vrelo odporúčame, aby ste ich na model namontovali a experimentovali s nimi.
Perfektne nastriekaný laminátový motorový kryt, aerodynamické kryty kolies, ale aj možnosť vyberať z viacerých farebných schém poťahov nažehľovacou fóliou UltraCote (= Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letisku právom pyšní. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice možností moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej leteckej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej extrémnej akrobacie aj klasickej presnej akrobacie.
Športové polomaketové nemecké akrobatické lietadlo poháňané striedavým elektromotorom s výkonom 3 – 4 kW pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej aj extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu má klasickú konštrukciu z preglejky a balzových, laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstužami s odnímateľným laminátovým krytom motora a odnímateľnou hornou časťou trupu s kokpitom na dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa pripevňuje vzadu na preglejkové skriňové lôžko.
Dvojdielne krídlo s symetrickým profilom (polovice sa z boku nasúvajú na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú sa skrutkami) má tiež klasickú konštrukciu s celobalzovým tuhým poťahom. Krídla s veľkou plochou sú ovládané 2 nezávislými servami. Konce krídel je možné osadiť dodávanými wingletmi.
Krídla majú ľahkú celobalzovú konštrukciu, VOP je dvojdielna stabilizačná cievka upevnená na uhlíkovej rúrke. Polovice výškovky sú ovládané servami namontovanými v chvostovej časti trupu s krátkymi priamymi ťahadlami. Smerovka je ovládaná lankovými servami namontovanými v priestore kabíny. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (ide o ochrannú známku používanú v USA pre známu fóliu Oracover).
Podvozok je ostruhového typu s duralovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostruhou s uhlíkovou konzolou spojenou s kormidlom.
Na pohon budete potrebovať striedavý elektromotor s výkonom 3 – 4 kW (napr. Xpwr 40 cc) s aspoň 120 A regulátorom otáčok napájaný 8 – 12S Li-Pol batériou 3500 – 5000 mAh s kapacitou zaťaženia aspoň 40 C.
Na ovládanie modelu stačí aspoň šesťkanálová počítačová RC súprava – možnosť presne nastaviť „párovéH servá a naprogramovať dvojité a exponenciálne výchylky v správnej veľkosti je nevyhnutná na lietanie akrobacie – klasickej presnej aj extrémnej 3D.
Servá sú vhodné rýchle a silné v štandardnej veľkosti – napr. servá Hitec HS-7985MG, D954SW a pod.
Stavebnica obsahuje: nažehľovaciu fóliu potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový kryt motora, kompletnú súpravu príslušenstva, duralový podvozok, ostruhu, kolesá a návod.
| Rozpätie [mm] | 1980 |
| Dĺžka [mm] | 1930 |
| Hmotnosť [g] | 5200 – 6000 |
| Plocha krídla [dm2] | 7,9 |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.