ARF 3D akrobatický špeciál s rozpätím 2160 mm, určený na pohon benzínovým motorom 50-61 cm3 alebo elektromotorom s napájaním 12S Lipo. Veľmi ľahká konštrukcia, veľa uhlíkových dielov.Zobraziť celý popis

Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom si konštruktér dovolil vykonať množstvo úprav, aby vytvoril model s jedinečným vzhľadom a letovými vlastnosťami. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov "Experimental Progressive". Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na skutočnosť, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických koncepcií. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa hojne - a na správnych miestach - využívajú uhlíkové a sklené kompozitné materiály na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draku pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládnuť aerodynamické zaťaženie v širokej škále, ale dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokého výkonu.
Dokonale nastriekaný laminátový kryt motora a aerodynamické kryty kolies, ako aj možnosť výberu z viacerých farebných prevedení nažehľovacej fólie ULTRACOTE (=Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letišti právom hrdí. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie a klasickej presnej akrobacie.
Športové polomaketové ruské akrobatické lietadlo pre benzínový motor 50-61 cm3 alebo elektromotor poháňaný 12s Lipo pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej a extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu je klasickej konštrukcie z preglejky a balzových laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým krytom motora a odnímateľnou hornou časťou trupu (s rýchloupínacím systémom) s kokpitom pre dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor je v zadnej montáži na preglejkovom skriňovom lôžku.
Dvojdielne krídlo s symetrickým profilom (polovice sa zasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú sa novo vyvinutým rýchloupínacím systémom) je tiež klasickej konštrukcie s celobalsovým tuhým poťahom. Krídla s veľkou plochou sú ovládané 2 nezávislými servami. Konce krídiel je možné osadiť dodávanými winglety.
Krídla sú ľahkej celobalsovej konštrukcie, VOP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasunutými na uhlíkovú trubku a zaistenými rýchloupínacím systémom. Polovice výškovky sa ovládajú pomocou serv namontovaných v horizontálnom stabilizátore s krátkymi priamymi tiahlami; kormidlo sa ovláda rovnakým spôsobom, alebo pomocou lanových serv namontovaných v priestore kabíny. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (ide o ochrannú známku používanú v USA pre známu fóliu Oracover).
Podvozok je ostruhového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami so sklolaminátovými krytmi a drôtenou ostruhou s uhlíkovým držiakom spojenou s kormidlom.
Na pohon budete potrebovať benzínový motor s objemom 50-60 cm3 (napr. GP-61, O.S. GT-60) alebo striedavý elektromotor s výkonom 4 kW (napr. Xpwr 40 cm3) s regulátorom otáčok aspoň 120 A napájaný z 12S LiPo akumulátora s kapacitou 4500-5000 mAh s kapacitou zaťaženia aspoň 40C.
Najmenej sedemkanálová počítačová RC súprava bude vhodná na ovládanie modelu - možnosť presného nastavenia "párových" serv a naprogramovania dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je nevyhnutná pre lietanie akrobacie - klasickej presnej aj extrémnej 3D.
Servo bude vyhovovať rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti - napr. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW, HSB-9381TH alebo Savöx SB-2290SG a jedno štandardné servo na ovládanie plynu.
Stavebnica obsahuje: nažehľovaciu fóliu potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový kryt motora, kompletnú sadu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostruhu, kolesá a návod.
Rozmery a hmotnosť krabíc:
Trup: 179x51,5x38cm ; 11,4kg
Krídla: 110x65,5x20cm ; 7,0kg
Kryt motora:
Upozornenie
Podľa delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a vykonávacím nariadením Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch prevádzky bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (konvenčné modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť viac ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný snímač schopný akýmkoľvek spôsobom zachytávať osobné údaje, povinní sa zaregistrovať (v Českej republike na Úrade pre civilné letectvo). Ďalšie informácie nájdete tu: Registrácia prevádzkovateľov a pilotov dronov
| Rozpätie krídla [mm] | 2160 |
| Dĺžka [mm] | 2120 |
| Hmotnosť [g] | 7500 - 8000 |
| Plocha krídla [dm2] | 82.8 |
Akrobatické modely Extreme Flight sú voľne založené na skutočných lietadlách, pričom si konštruktér dovolil vykonať množstvo úprav, aby vytvoril model s jedinečným vzhľadom a letovými vlastnosťami. Označenie EXP nijako nesúvisí so skutočným lietadlom, ale je skratkou slov "Experimental Progressive". Toto označenie bolo zvolené vzhľadom na skutočnosť, že modely Extreme Flight využívajú niekoľko pokročilých konštrukčných a aerodynamických koncepcií. V ľahkej konštrukcii, ktorej základom sú balzové a preglejkové diely, sa hojne - a na správnych miestach - využívajú uhlíkové a sklené kompozitné materiály na dosiahnutie vysokej pevnosti a tuhosti draku pri minimálnej hmotnosti. Výsledkom je robustný model schopný zvládnuť aerodynamické zaťaženie v širokej škále, ale dostatočne ľahký na dosiahnutie vysokého výkonu.
Dokonale nastriekaný laminátový kryt motora a aerodynamické kryty kolies, ako aj možnosť výberu z viacerých farebných prevedení nažehľovacej fólie ULTRACOTE (=Oracover) s vysokou viditeľnosťou vám poskytnú model, na ktorý budete na letišti právom hrdí. Kombinácia všetkých týchto moderných prvkov vytvára model, ktorý posúva hranice moderného akrobatického lietania. Modely Extreme Flight vynikajú vo všetkých režimoch modernej akrobacie vrátane pomalej 3D akrobacie v malej výške, rýchlej a agresívnej extrémnej akrobacie a klasickej presnej akrobacie.
Športové polomaketové ruské akrobatické lietadlo pre benzínový motor 50-61 cm3 alebo elektromotor poháňaný 12s Lipo pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej a extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu je klasickej konštrukcie z preglejky a balzových laserom vyrezávaných dielov s kompozitovými výstuhami s odnímateľným laminátovým krytom motora a odnímateľnou hornou časťou trupu (s rýchloupínacím systémom) s kokpitom pre dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor je v zadnej montáži na preglejkovom skriňovom lôžku.
Dvojdielne krídlo s symetrickým profilom (polovice sa zasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú sa novo vyvinutým rýchloupínacím systémom) je tiež klasickej konštrukcie s celobalsovým tuhým poťahom. Krídla s veľkou plochou sú ovládané 2 nezávislými servami. Konce krídiel je možné osadiť dodávanými winglety.
Krídla sú ľahkej celobalsovej konštrukcie, VOP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasunutými na uhlíkovú trubku a zaistenými rýchloupínacím systémom. Polovice výškovky sa ovládajú pomocou serv namontovaných v horizontálnom stabilizátore s krátkymi priamymi tiahlami; kormidlo sa ovláda rovnakým spôsobom, alebo pomocou lanových serv namontovaných v priestore kabíny. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE (ide o ochrannú známku používanú v USA pre známu fóliu Oracover).
Podvozok je ostruhového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami so sklolaminátovými krytmi a drôtenou ostruhou s uhlíkovým držiakom spojenou s kormidlom.
Na pohon budete potrebovať benzínový motor s objemom 50-60 cm3 (napr. GP-61, O.S. GT-60) alebo striedavý elektromotor s výkonom 4 kW (napr. Xpwr 40 cm3) s regulátorom otáčok aspoň 120 A napájaný z 12S LiPo akumulátora s kapacitou 4500-5000 mAh s kapacitou zaťaženia aspoň 40C.
Najmenej sedemkanálová počítačová RC súprava bude vhodná na ovládanie modelu - možnosť presného nastavenia "párových" serv a naprogramovania dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je nevyhnutná pre lietanie akrobacie - klasickej presnej aj extrémnej 3D.
Servo bude vyhovovať rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti - napr. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW, HSB-9381TH alebo Savöx SB-2290SG a jedno štandardné servo na ovládanie plynu.
Stavebnica obsahuje: nažehľovaciu fóliu potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový kryt motora, kompletnú sadu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostruhu, kolesá a návod.
Rozmery a hmotnosť krabíc:
Trup: 179x51,5x38cm ; 11,4kg
Krídla: 110x65,5x20cm ; 7,0kg
Kryt motora:
Upozornenie
Podľa delegovaného nariadenia Komisie (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a vykonávacím nariadením Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch prevádzky bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (konvenčné modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť viac ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný snímač schopný akýmkoľvek spôsobom zachytávať osobné údaje, povinní sa zaregistrovať (v Českej republike na Úrade pre civilné letectvo). Ďalšie informácie nájdete tu: Registrácia prevádzkovateľov a pilotov dronov
| Rozpätie krídla [mm] | 2160 |
| Dĺžka [mm] | 2120 |
| Hmotnosť [g] | 7500 - 8000 |
| Plocha krídla [dm2] | 82.8 |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.