Prakticky hotový model školského motorového vetroňa z takmer nezničiteľného extrudovaného penového polypropylénu (EPP) so striedavým motorom. Ovládané sú smerovka, výškovka a krídelká. Vetroň je vybavený striedavým motorom, regulátorom a 4 servami.Zobraziť celý popis

Aj najnovšia verzia motorového vetroňa BETA 1400 V2 zostáva spoľahlivá a húževnatá „ťažná kobylka“. Odolný školský a cvičný vetroň uspokojí začínajúcich pilotov, ktorých prevedie od úvodného otĺkania pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termickému plachteniu. Rovnako tak poteší rekreačných víkendových letcov, ktorým poskytne skladný a pohodlný prepraviteľný model na dokonale relaxačné lietanie.
Kľúčové vlastnosti
BETA 1400 je školský a cvičný motorový vetroň z vysokoodolného extrudovaného polypropylénu EPP poháňaný striedavým motorom. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu a znáša aj tvrdšie „čuchometrické“ zapichnutie provy do rodnej hrudy, ktoré by v prípade klasických modelov s motorom v prove viedlo prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s namontovaným striedavým motorom (s rotačným plášťom, C2623-1950) uloženým v pylóne za krídlom s pevnou vrtuľou, osadeným regulátorom 20 A a servami smerovky a výškovky je vylisovaný z penového EPP. Kryt kabíny je odnímateľný s magnetickými uzávermi. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPP, krídelká sú ovládané 2 servami uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami. Polovice krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPP a ovládajú sa pomocou drôtových lanovodov. Chladeniu motora napomáha vstup chladiaceho vzduchu v nábežnej časti pylónu, chladiaci vzduch prúdi kanálmi okolo plášťa motora.
BETA 1400 je určená nielen pre začiatočníkov, a ako vždy dodávame – pod dohľadom skúseného pilota, ale aj pre každého, kto si chce len tak pekne rekreačne lietať. Jej letové vlastnosti sú jednoduché a bez zákerností. Model vás zoznámi s jeho plnohodnotným riadením okolo všetkých troch osí, so správnym koordinovaným ovládaním smerovkou, krídelkami aj výškovkou. Túto skúsenosť si osvojíte, len čo sa pustíte do lietania so svojím prvým akrobatickým modelom alebo (polo)maketou akéhokoľvek druhu. Zmenou pomeru dĺžok pák na servách a kormidlách môžete nastavovať veľkosti výchyliek vo veľkom rozmedzí. Začiatočník začne s malými výchylkami, bezpečnými aj pri nadmernom kormidlovaní. Skúsený pilot si nastaví veľké, umožňujúce aj trošku základnej „motoro-vetroňovej“ akrobacie – premety, sudové výkruty, souvratové zákruty idú Bete celkom dobre! Výkon motora je dostatočný na veľmi živé stúpanie, model pritom nie je nadmerne „premotorovaný“, čo by mohlo robiť problémy začínajúcim pilotom. BETA 1400 dokáže využiť aj nie príliš silnú termiku a na oblohe dokáže vydržať „celé veky“.
Príprava na let zahŕňa iba prilepenie chvostových plôch (stredným sekundovým lepidlom), nasadenie polovíc krídla, zapojenie prijímača a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládané sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Na ovládanie modelu budete potrebovať prinajmenšom štvorkanálovú RC súpravu. V tom prípade sa obe servá krídeliek zapájajú pomocou Y-kábla (súčasťou stavebnice) do jedného kanála. Pri zapájaní prijímača sa riaďte návodom na obsluhu vašej RC súpravy. Ideálne je, ak máte aspoň päťkanálovú počítačovú RC súpravu, ktorá umožňuje nezávislé ovládanie serv krídeliek. V tomto prípade môžete nastaviť diferenciáciu výchyliek krídeliek, na začiatok odporúčame 50 %, tzn. výchylka krídelka dole je polovičná v porovnaní s výchylkou hore. Užitočné je tiež je kombinovať krídelká tak, aby sa súčasne vychyľovali nahor vo funkcii aerodynamickej brzdy na uľahčenie pristátia. To oceníte na menších pristávacích plochách a zvlášť pri lietaní na svahu. Pri nastavovaní aerodynamických bŕzd dbajte na to, aby aj pri plnom vychýlení krídeliek nahor vo funkcii brzdy bola zachovaná možnosť ich plnej výchylky hore v úlohe krídeliek. Na napájanie Bety 1400 budete potrebovať trojčlánkový Li-Pol akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 1300 mAh (zaťažiteľnosť 20C). Model však bez problémov unesie trojčlánky až do cca 2200 mAh.
Obsah balenia:
Aj najnovšia verzia motorového vetroňa BETA 1400 V2 zostáva spoľahlivá a húževnatá „ťažná kobylka“. Odolný školský a cvičný vetroň uspokojí začínajúcich pilotov, ktorých prevedie od úvodného otĺkania pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termickému plachteniu. Rovnako tak poteší rekreačných víkendových letcov, ktorým poskytne skladný a pohodlný prepraviteľný model na dokonale relaxačné lietanie.
Kľúčové vlastnosti
BETA 1400 je školský a cvičný motorový vetroň z vysokoodolného extrudovaného polypropylénu EPP poháňaný striedavým motorom. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu a znáša aj tvrdšie „čuchometrické“ zapichnutie provy do rodnej hrudy, ktoré by v prípade klasických modelov s motorom v prove viedlo prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s namontovaným striedavým motorom (s rotačným plášťom, C2623-1950) uloženým v pylóne za krídlom s pevnou vrtuľou, osadeným regulátorom 20 A a servami smerovky a výškovky je vylisovaný z penového EPP. Kryt kabíny je odnímateľný s magnetickými uzávermi. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPP, krídelká sú ovládané 2 servami uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami. Polovice krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPP a ovládajú sa pomocou drôtových lanovodov. Chladeniu motora napomáha vstup chladiaceho vzduchu v nábežnej časti pylónu, chladiaci vzduch prúdi kanálmi okolo plášťa motora.
BETA 1400 je určená nielen pre začiatočníkov, a ako vždy dodávame – pod dohľadom skúseného pilota, ale aj pre každého, kto si chce len tak pekne rekreačne lietať. Jej letové vlastnosti sú jednoduché a bez zákerností. Model vás zoznámi s jeho plnohodnotným riadením okolo všetkých troch osí, so správnym koordinovaným ovládaním smerovkou, krídelkami aj výškovkou. Túto skúsenosť si osvojíte, len čo sa pustíte do lietania so svojím prvým akrobatickým modelom alebo (polo)maketou akéhokoľvek druhu. Zmenou pomeru dĺžok pák na servách a kormidlách môžete nastavovať veľkosti výchyliek vo veľkom rozmedzí. Začiatočník začne s malými výchylkami, bezpečnými aj pri nadmernom kormidlovaní. Skúsený pilot si nastaví veľké, umožňujúce aj trošku základnej „motoro-vetroňovej“ akrobacie – premety, sudové výkruty, souvratové zákruty idú Bete celkom dobre! Výkon motora je dostatočný na veľmi živé stúpanie, model pritom nie je nadmerne „premotorovaný“, čo by mohlo robiť problémy začínajúcim pilotom. BETA 1400 dokáže využiť aj nie príliš silnú termiku a na oblohe dokáže vydržať „celé veky“.
Príprava na let zahŕňa iba prilepenie chvostových plôch (stredným sekundovým lepidlom), nasadenie polovíc krídla, zapojenie prijímača a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládané sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Na ovládanie modelu budete potrebovať prinajmenšom štvorkanálovú RC súpravu. V tom prípade sa obe servá krídeliek zapájajú pomocou Y-kábla (súčasťou stavebnice) do jedného kanála. Pri zapájaní prijímača sa riaďte návodom na obsluhu vašej RC súpravy. Ideálne je, ak máte aspoň päťkanálovú počítačovú RC súpravu, ktorá umožňuje nezávislé ovládanie serv krídeliek. V tomto prípade môžete nastaviť diferenciáciu výchyliek krídeliek, na začiatok odporúčame 50 %, tzn. výchylka krídelka dole je polovičná v porovnaní s výchylkou hore. Užitočné je tiež je kombinovať krídelká tak, aby sa súčasne vychyľovali nahor vo funkcii aerodynamickej brzdy na uľahčenie pristátia. To oceníte na menších pristávacích plochách a zvlášť pri lietaní na svahu. Pri nastavovaní aerodynamických bŕzd dbajte na to, aby aj pri plnom vychýlení krídeliek nahor vo funkcii brzdy bola zachovaná možnosť ich plnej výchylky hore v úlohe krídeliek. Na napájanie Bety 1400 budete potrebovať trojčlánkový Li-Pol akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 1300 mAh (zaťažiteľnosť 20C). Model však bez problémov unesie trojčlánky až do cca 2200 mAh.
Obsah balenia:
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.