Súprava pretekárskeho RC auta na diaľkové ovládanie od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD s možnosťou výberu spaľovacieho alebo elektrického motora. Špičkové spracovanie, kvalitné materiály, nastavenie odpruženia a hnacieho ústrojenstva, možnosti usporiadania podvozku.Zobraziť celý popis

Diaľkovo ovládaná RC súprava pretekárskeho auta od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD s možnosťou výberu spaľovacieho alebo elektrického motora. Špičkové spracovanie, kvalitné materiály, nastavenie odpruženia a hnacieho ústrojenstva, možnosti usporiadania podvozku.
Diaľkovo ovládaná RC súprava pretekárskeho auta od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy, mierka 1:8, 4WD s možnosťou výberu spaľovacieho alebo elektrického motora. Špičkové spracovanie, kvalitné materiály, možnosti odpruženia a pohonu, možnosti usporiadania podvozku.
Tím Losi Racing®, často označovaný ako TLR, už 40 rokov vyvíja inovatívne RC modely áut a príslušenstvo, predovšetkým ako špičkové súťažné produkty pre pretekárov. Značka vznikla začiatkom 80. rokov minulého storočia a korene má v južnej Kalifornii. V roku 2000 sa TLR stala súčasťou rodiny Horizon Hobby. Nový model Truggy nadväzuje na dedičstvo svojich predchodcov, ktorí vyhrávali šampionáty. Inovatívne aktualizácie geometrie odpruženia a hnacieho ústrojenstva, nové usporiadanie podvozku, ktoré uľahčuje riadenie, a možnosť postaviť spaľovací motor alebo výkonný striedavý motor - to všetko v jednom balení! Model 8IGHT-XT/XTE má kombináciu špičkových prvkov vrátane dlhého motorového lôžka, 3 mm eloxovaného hliníkového podvozku 7075-T6, priehľadného tvarovania karosérie Forward Style, opracovaných hliníkových tlmičov, tlmičových veží a mnohých ďalších prvkov. Systém 8IGHT-XT/XTE je navrhnutý tak, aby vyhrával preteky.
Chcete si postaviť pretekárske vozidlo a váhate medzi verziou Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnica od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD, vám vďaka priloženým dielom umožní ľubovoľný výber.
Geometria odpruženia 8IGHT-XT/XTE Next Gen bola úplne prepracovaná, vďaka čomu je nová Truggy rýchla, obratná a ľahko ovládateľná. Konštrukcia obsahuje množstvo vylepšení vrátane dlhšieho čapu prednej nápravy, užšieho zadného čapu, dlhších predných a zadných ramien a nových spojovacích tyčí.
Všetky nové ramená boli navrhnuté tak, aby ich bolo možné vybaviť vystužovacími doskami, ktoré jazdcom umožňujú vyladiť tuhosť odpruženia. Súčasťou súpravy budú voliteľné karbónové dosky, ktoré sú však k dispozícii aj samostatne.
Šírka podvozku sa zväčšila, čo prispelo k väčšej stabilite a neutrálnejšiemu pocitu z jazdy. Doska podvozku má na okrajoch ohyb na zvýšenie tuhosti a 3 mm hrúbka bola z vnútornej strany odľahčená, aby sa znížila hmotnosť.
Veľkosť ložiska pastorka vpredu a vzadu bola zväčšená pre zvýšenie odolnosti.
Konštrukcia karosérie Cab Forward zvyšuje prítlak, čo zlepšuje účinnosť riadenia a celkovú stabilitu jazdy.
Podvozok využíva nové bočné kryty z plastu, ktoré lepšie chránia vnútorné komponenty.
Dlhé lôžko nitro motora zvyšuje tuhosť pod motorovým priestorom, čo znižuje únavu podvozku pri náročných podmienkach jazdy na okruhu.
Lôžko elektromotora je navrhnuté tak, aby sa dalo namontovať na čelo motora, pričom základová doska lôžka je priskrutkovaná k podvozku. Nachádza sa na ňom posuvný jazdec s namontovaným motorom, pomocou ktorého možno ľahko nastaviť vôľu pastorka.
Ťahadlá sú vyrobené z hliníka pre presnejšie uloženie ložísk a vysokú odolnosť a majú možnosť úplného nastavenia geometrie. Nové bloky nábojov kolies majú možnosť nastavenia odklonu až do 17,5°. Nastavenie sa vykonáva jednoducho pomocou napínacej tyče.
Nové kryty odvzdušnenia tlmičov a vnútorné tesnenia umožňujú jednoduchšiu manipuláciu pri dopĺňaní oleja. Nové gumové puzdrá na hriadeli tlmiča pre zvýšenie odolnosti.
Pri súťažnej jazde je nevyhnutné presné nastavenie modelu a jedným z najdôležitejších predpokladov stabilných skokov je správne vyváženie podvozku. Inžinieri TLR mysleli aj na to a pripravili návrh rozloženia komponentov na podvozku pre hotovú aplikáciu.
Výhodou servosystému je, že tuhosť zavesenia sa dá nastaviť a ľavú a pravú stranu možno spojiť tuhou tyčou. to prispieva k bezpečnosti serva a presnosti riadenia.
Hliníkové veže tlmičov CNC 7075-T6 majú nové montážne otvory na umiestnenie tlmičov do rôznych polôh, čo pretekárom poskytuje viac možností ladenia pri meniacich sa podmienkach na pretekárskej trati.
Významnou inováciou je lepší prístup k prevodovkám a komponentom diferenciálu, kde stačí uvoľniť iba 4 skrutky, čím sa odstráni kryt skrine diferenciálu bez potreby demontáže ďalších dielov.
Tak ako veľké autá, aj model 8ight-X Nitro Buggy Elite má na náprave nainštalovaný priečny (torzný) stabilizátor, ktorý plní dôležitú funkciu pri kompenzácii nakláňania v zákrutách.
Uhol natočenia stredových hriadeľov od centrálneho diferenciálu bol nastavený tak, aby poháňali predný a zadný diferenciál rovnako, čím sa hnacia sila rovnomerne rozdeľuje na obe nápravy.
Skrinka prijímača je umiestnená vedľa serva riadenia, aby sa skrátila dráha kábla k prijímaču.
Nové kryty odvzdušnenia tlmičov a vnútorné tesnenia umožňujú jednoduchšiu manipuláciu pri dopĺňaní oleja. Nové gumové puzdrá na hriadeli tlmiča pre zvýšenie odolnosti.
Na páčkach plynu a brzdy sú použité guľôčkové ložiská pre maximálnu presnosť riadenia.
Všetky štyri tiahla majú ložiská rovnakej veľkosti pre ľahkú vymeniteľnosť. Zároveň je použitá najväčšia možná veľkosť ložiska pre maximálnu odolnosť
Rozchod kolies bol skrátený pre lepšiu manévrovateľnosť. Geometria bola upravená a vyladená na rýchlejšie časy, čo pretekárom poskytuje ostrejšiu jazdu a presnejší pocit z riadenia. Premyslené do posledného detailu, špičkový nástroj na preteky.
Batériový box bol navrhnutý tak, aby sa doň zmestila batéria LiPol aj LiIon.
K skompletizovaniu auta potrebujete RC súpravu, servo riadenia a plynu, batériu, spaľovací motor s ladeným výfukom, nasávací filter, kolesá s diskami, palivové potrubie, pri zostavovaní elektrického pohonu motor, regulátor, pohonnú batériu, nabíjačku, súpravu montážneho náradia, tekutú svorku na skrutky, náplne do tlmičov, mazivo do diferenciálu, lexanovú farbu, palivo a príslušenstvo na prevádzku auta.
Diaľkovo ovládaná RC súprava pretekárskeho auta od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD s možnosťou výberu spaľovacieho alebo elektrického motora. Špičkové spracovanie, kvalitné materiály, nastavenie odpruženia a hnacieho ústrojenstva, možnosti usporiadania podvozku.
Diaľkovo ovládaná RC súprava pretekárskeho auta od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy, mierka 1:8, 4WD s možnosťou výberu spaľovacieho alebo elektrického motora. Špičkové spracovanie, kvalitné materiály, možnosti odpruženia a pohonu, možnosti usporiadania podvozku.
Tím Losi Racing®, často označovaný ako TLR, už 40 rokov vyvíja inovatívne RC modely áut a príslušenstvo, predovšetkým ako špičkové súťažné produkty pre pretekárov. Značka vznikla začiatkom 80. rokov minulého storočia a korene má v južnej Kalifornii. V roku 2000 sa TLR stala súčasťou rodiny Horizon Hobby. Nový model Truggy nadväzuje na dedičstvo svojich predchodcov, ktorí vyhrávali šampionáty. Inovatívne aktualizácie geometrie odpruženia a hnacieho ústrojenstva, nové usporiadanie podvozku, ktoré uľahčuje riadenie, a možnosť postaviť spaľovací motor alebo výkonný striedavý motor - to všetko v jednom balení! Model 8IGHT-XT/XTE má kombináciu špičkových prvkov vrátane dlhého motorového lôžka, 3 mm eloxovaného hliníkového podvozku 7075-T6, priehľadného tvarovania karosérie Forward Style, opracovaných hliníkových tlmičov, tlmičových veží a mnohých ďalších prvkov. Systém 8IGHT-XT/XTE je navrhnutý tak, aby vyhrával preteky.
Chcete si postaviť pretekárske vozidlo a váhate medzi verziou Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnica od Team Losi Racing®, 8ight XT/XTE Race Truggy 1:8 4WD, vám vďaka priloženým dielom umožní ľubovoľný výber.
Geometria odpruženia 8IGHT-XT/XTE Next Gen bola úplne prepracovaná, vďaka čomu je nová Truggy rýchla, obratná a ľahko ovládateľná. Konštrukcia obsahuje množstvo vylepšení vrátane dlhšieho čapu prednej nápravy, užšieho zadného čapu, dlhších predných a zadných ramien a nových spojovacích tyčí.
Všetky nové ramená boli navrhnuté tak, aby ich bolo možné vybaviť vystužovacími doskami, ktoré jazdcom umožňujú vyladiť tuhosť odpruženia. Súčasťou súpravy budú voliteľné karbónové dosky, ktoré sú však k dispozícii aj samostatne.
Šírka podvozku sa zväčšila, čo prispelo k väčšej stabilite a neutrálnejšiemu pocitu z jazdy. Doska podvozku má na okrajoch ohyb na zvýšenie tuhosti a 3 mm hrúbka bola z vnútornej strany odľahčená, aby sa znížila hmotnosť.
Veľkosť ložiska pastorka vpredu a vzadu bola zväčšená pre zvýšenie odolnosti.
Konštrukcia karosérie Cab Forward zvyšuje prítlak, čo zlepšuje účinnosť riadenia a celkovú stabilitu jazdy.
Podvozok využíva nové bočné kryty z plastu, ktoré lepšie chránia vnútorné komponenty.
Dlhé lôžko nitro motora zvyšuje tuhosť pod motorovým priestorom, čo znižuje únavu podvozku pri náročných podmienkach jazdy na okruhu.
Lôžko elektromotora je navrhnuté tak, aby sa dalo namontovať na čelo motora, pričom základová doska lôžka je priskrutkovaná k podvozku. Nachádza sa na ňom posuvný jazdec s namontovaným motorom, pomocou ktorého možno ľahko nastaviť vôľu pastorka.
Ťahadlá sú vyrobené z hliníka pre presnejšie uloženie ložísk a vysokú odolnosť a majú možnosť úplného nastavenia geometrie. Nové bloky nábojov kolies majú možnosť nastavenia odklonu až do 17,5°. Nastavenie sa vykonáva jednoducho pomocou napínacej tyče.
Nové kryty odvzdušnenia tlmičov a vnútorné tesnenia umožňujú jednoduchšiu manipuláciu pri dopĺňaní oleja. Nové gumové puzdrá na hriadeli tlmiča pre zvýšenie odolnosti.
Pri súťažnej jazde je nevyhnutné presné nastavenie modelu a jedným z najdôležitejších predpokladov stabilných skokov je správne vyváženie podvozku. Inžinieri TLR mysleli aj na to a pripravili návrh rozloženia komponentov na podvozku pre hotovú aplikáciu.
Výhodou servosystému je, že tuhosť zavesenia sa dá nastaviť a ľavú a pravú stranu možno spojiť tuhou tyčou. to prispieva k bezpečnosti serva a presnosti riadenia.
Hliníkové veže tlmičov CNC 7075-T6 majú nové montážne otvory na umiestnenie tlmičov do rôznych polôh, čo pretekárom poskytuje viac možností ladenia pri meniacich sa podmienkach na pretekárskej trati.
Významnou inováciou je lepší prístup k prevodovkám a komponentom diferenciálu, kde stačí uvoľniť iba 4 skrutky, čím sa odstráni kryt skrine diferenciálu bez potreby demontáže ďalších dielov.
Tak ako veľké autá, aj model 8ight-X Nitro Buggy Elite má na náprave nainštalovaný priečny (torzný) stabilizátor, ktorý plní dôležitú funkciu pri kompenzácii nakláňania v zákrutách.
Uhol natočenia stredových hriadeľov od centrálneho diferenciálu bol nastavený tak, aby poháňali predný a zadný diferenciál rovnako, čím sa hnacia sila rovnomerne rozdeľuje na obe nápravy.
Skrinka prijímača je umiestnená vedľa serva riadenia, aby sa skrátila dráha kábla k prijímaču.
Nové kryty odvzdušnenia tlmičov a vnútorné tesnenia umožňujú jednoduchšiu manipuláciu pri dopĺňaní oleja. Nové gumové puzdrá na hriadeli tlmiča pre zvýšenie odolnosti.
Na páčkach plynu a brzdy sú použité guľôčkové ložiská pre maximálnu presnosť riadenia.
Všetky štyri tiahla majú ložiská rovnakej veľkosti pre ľahkú vymeniteľnosť. Zároveň je použitá najväčšia možná veľkosť ložiska pre maximálnu odolnosť
Rozchod kolies bol skrátený pre lepšiu manévrovateľnosť. Geometria bola upravená a vyladená na rýchlejšie časy, čo pretekárom poskytuje ostrejšiu jazdu a presnejší pocit z riadenia. Premyslené do posledného detailu, špičkový nástroj na preteky.
Batériový box bol navrhnutý tak, aby sa doň zmestila batéria LiPol aj LiIon.
K skompletizovaniu auta potrebujete RC súpravu, servo riadenia a plynu, batériu, spaľovací motor s ladeným výfukom, nasávací filter, kolesá s diskami, palivové potrubie, pri zostavovaní elektrického pohonu motor, regulátor, pohonnú batériu, nabíjačku, súpravu montážneho náradia, tekutú svorku na skrutky, náplne do tlmičov, mazivo do diferenciálu, lexanovú farbu, palivo a príslušenstvo na prevádzku auta.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Otestovali sme pre vás, čo dokáže RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je obľúbený najmä medzi deťmi, preto sme tentoraz do nášho testovacieho tímu pozvali testera z radov detí.
Aký je zážitok z jazdy s RC autom Monster truck XLH 9125 v teréne? Zvládne model rôzne povrchy a prekážky? Otestovali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Testovali sme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Prečítajte si našu podrobnú recenziu nového modelu M N – vernej zmenšeniny legendárneho Cherokee.
Skúsenému modelárovi Romanovi Hanelovi sme ponúkli prestavbu RC auta Tatra 603 od českej značky Abrex. Roman napísal krátku reportáž z celej úpravy. Pozrite si, ako prestavba prebiehala a ako to celé dopadlo.
Čo vie a čo dokáže RC model Traxxas TRX-4M Expedition Special? Otestovali sme ho pre vás a prinášame vám podrobnú recenziu.
Ako riadiť RC autá Land Rover od RMT models? Čo dokážu? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa jazdí s prvým dostupným offroadovým RC kamiónom? Nechali sme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovať skúseným „jazdcom“. Pozrite sa, aký naňho urobil dojem.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?