Aero benzínový plochý dvojvalcový motor so zdvihovým objemom 123 cm3 a výkonom 12 k , prevádzkové otáčky 1500-8900 ot/min, hmotnosť motora 2300 g + expanzný tlmič 330 g + zapaľovanie 202 g. Vhodný na prevádzku s expanznými a ladenými tlmičmi výfuku.Zobraziť celý popis

Benzínové motory radu GP vyrábané taiwanskou spoločnosťou Great Power Engine sa vyznačujú vynikajúcim spracovaním, robustnou konštrukciou z vysokokvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysokokvalitných komponentov, ako sú piesty, piestne čapy a ojnice od subdodávateľov vyrábajúcich pre renomované motocyklové značky, ako sú Rotax, Yamaha, Honda a Suzuki. Hladký chod motorov zabezpečujú ložiská SKF a spoľahlivý prísun paliva membránové karburátory Walbro. Motory sú vhodné na prevádzku s expanznými a ladenými tlmičmi výfukov. Vďaka premyslenej konštrukcii sa dosiahol veľmi dobrý pomer hmotnosti, výkonu a ceny motorov GP.
Motor GP123 V2 je plochý dvojvalcový motor, ktorý vychádza z motora GP-61, od ktorého preberá valce s priemerom 46,5 mm. Kľuková skriňa je vyrobená z vysokokvalitnej hliníkovej zliatiny; piesty sú vybavené jedným piestnym krúžkom, ojnica a piestne čapy prechádzajú cez ihličkové ložiská. Motor je vybavený vysoko kvalitnými ložiskami od švédskej spoločnosti SKF. Motor je namontovaný pomocou montážnej dosky priskrutkovanej k zadnému čelu.
Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvojihlový, vybavený sytičom.
Ľahké expanzné tlmiče sú hliníkové a ich povrch je potiahnutý ochranným strieborným sprejom.
Zapaľovanie je elektronické určené na napájanie z batérií s napätím 6,6-7,4 V. Na napájanie možno použiť 6-článkovú NiMH batériu (aspoň 1800 mAh), 2S LiPo batériu (aspoň 1300 mAh) alebo LiFe batériu. K zapaľovaniu sa dodáva ochranná špirálová tyčinka, kábel na pripojenie akumulátora a samozrejme zapaľovacie sviečky NGK CM-6.
Odporúčané palivo: 32:1 break-in (32 dielov benzínu Natural 95 k 1 dielu oleja), bežná prevádzka 40:1 až 50:1. Odporúča sa syntetický olej pre dvojtaktné motory Motul 710 2T.
Odporúčaná zapaľovacia sviečka: CM-6
Odporúčané vrtule: dvojlisté: 27x12", 28x10", 28x12", 29x10" / trojlisté: 25x12", 26x12".
Typické otáčky: 7000 ot/min s vrtuľou Mejzlik 28x10", 7100 ot/min s vrtuľou Falcon 29x9".
Balenie obsahuje: motor, elektronické zapaľovanie + 2 zapaľovacie sviečky, tlmiče výfuku + výfukové tesnenia, spojovací materiál a návod.
| Objem [cm3] | 123 |
| Počet valcov | 2 |
| Vývrt [mm] | 46.5 |
| Pracovné otáčky [ot/min] | 1500 - 8900 |
| Výkon motora [kW] | 8.8 |
| Výkon [HP] | 12 |
| Hmotnosť (motor) [g] | 2300 |
| Hmotnosť (tlmič) [g] | 330 |
| Hmotnosť (zapaľovanie) [g] | 202 |
| Doporučená zapaľovacia sviečka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 800 - 1000 |
| Závit matice vrtule | 6×M5 |
Benzínové motory radu GP vyrábané taiwanskou spoločnosťou Great Power Engine sa vyznačujú vynikajúcim spracovaním, robustnou konštrukciou z vysokokvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysokokvalitných komponentov, ako sú piesty, piestne čapy a ojnice od subdodávateľov vyrábajúcich pre renomované motocyklové značky, ako sú Rotax, Yamaha, Honda a Suzuki. Hladký chod motorov zabezpečujú ložiská SKF a spoľahlivý prísun paliva membránové karburátory Walbro. Motory sú vhodné na prevádzku s expanznými a ladenými tlmičmi výfukov. Vďaka premyslenej konštrukcii sa dosiahol veľmi dobrý pomer hmotnosti, výkonu a ceny motorov GP.
Motor GP123 V2 je plochý dvojvalcový motor, ktorý vychádza z motora GP-61, od ktorého preberá valce s priemerom 46,5 mm. Kľuková skriňa je vyrobená z vysokokvalitnej hliníkovej zliatiny; piesty sú vybavené jedným piestnym krúžkom, ojnica a piestne čapy prechádzajú cez ihličkové ložiská. Motor je vybavený vysoko kvalitnými ložiskami od švédskej spoločnosti SKF. Motor je namontovaný pomocou montážnej dosky priskrutkovanej k zadnému čelu.
Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvojihlový, vybavený sytičom.
Ľahké expanzné tlmiče sú hliníkové a ich povrch je potiahnutý ochranným strieborným sprejom.
Zapaľovanie je elektronické určené na napájanie z batérií s napätím 6,6-7,4 V. Na napájanie možno použiť 6-článkovú NiMH batériu (aspoň 1800 mAh), 2S LiPo batériu (aspoň 1300 mAh) alebo LiFe batériu. K zapaľovaniu sa dodáva ochranná špirálová tyčinka, kábel na pripojenie akumulátora a samozrejme zapaľovacie sviečky NGK CM-6.
Odporúčané palivo: 32:1 break-in (32 dielov benzínu Natural 95 k 1 dielu oleja), bežná prevádzka 40:1 až 50:1. Odporúča sa syntetický olej pre dvojtaktné motory Motul 710 2T.
Odporúčaná zapaľovacia sviečka: CM-6
Odporúčané vrtule: dvojlisté: 27x12", 28x10", 28x12", 29x10" / trojlisté: 25x12", 26x12".
Typické otáčky: 7000 ot/min s vrtuľou Mejzlik 28x10", 7100 ot/min s vrtuľou Falcon 29x9".
Balenie obsahuje: motor, elektronické zapaľovanie + 2 zapaľovacie sviečky, tlmiče výfuku + výfukové tesnenia, spojovací materiál a návod.
| Objem [cm3] | 123 |
| Počet valcov | 2 |
| Vývrt [mm] | 46.5 |
| Pracovné otáčky [ot/min] | 1500 - 8900 |
| Výkon motora [kW] | 8.8 |
| Výkon [HP] | 12 |
| Hmotnosť (motor) [g] | 2300 |
| Hmotnosť (tlmič) [g] | 330 |
| Hmotnosť (zapaľovanie) [g] | 202 |
| Doporučená zapaľovacia sviečka | CM-6 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 800 - 1000 |
| Závit matice vrtule | 6×M5 |
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.
Nevyznáte sa v obrovskom množstve typov serv? V nasledujúcom článku sa dozviete, čo sú servomotory, ako sa delia, ako sa označujú a ako sa o ne starať.
Viete, čo znamenajú všetky tie písmená a čísla v označení batérie Li-pol? Ako sa o ne starať alebo aké sú ich výhody a nevýhody? Zistite to v našom článku.
Viete, aké typy Ni-MH akumulátorov existujú? Aké sú ich výhody a nevýhody? Ako ich správne nabíjať a starať sa o ne? Všetko dôležité sa dočítate v našom článku.
Ako sa zorientovať v množstve konektorov a zásuviek? Pozrite sa na najbežnejšie typy konektorov pre RC modely, ich použiteľnosť, redukcie konektorov, veľkosti a tiež správne spájkovanie.
Ako vlastne regulátor pre RC autá funguje? Aký regulátor vybrať? Aké sú najčastejšie poruchy regulátorov? Poďte sa dozvedieť viac.
Viete, ako sa elektromotory pre RC autá rozdeľujú, ako sa jednotlivé typy motorov správajú v teréne, aké sa používajú označenia technických parametrov elektromotorov alebo čo môže motor vášho RC auta definitívne poškodiť?
Strácate sa v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 alebo mód 4? Prečítajte si náš článok, kde jednoducho zistíte, čo sú vysielačové módy a ako vybrať ten správny.
V tomto článku vám vysvetlíme rozdiely medzi jednotlivými typmi batérií, ako batérie nabíjať, skladovať a ako je to s bezpečnosťou nabíjania.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.