ARF stavebnica 3D akrobatického špeciálu s rozpätím 2 616 mm, ktorá je určená na pohon benzínovým motorom s obsahom 100 – 130 ccm. Veľmi ľahká konštrukčná stavba z dielov vystužených Kevlarom® a uhlíkom. Obsahuje množstvo uhlíkových dielov.Zobraziť celý popis

Športová polomaketa akrobatického lietadla na pohon benzínovým motorom 100 – 130 ccm pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej aj extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu má klasickú konštrukciu z preglejkových a balzových, laserom vyrezávaných dielov vystužených Kevlarom® a uhlíkom s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou na dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové krabicové lôžko, na prípadnú montáž ladeného tlmiča výfuku je pripravený tunel na spodnej strane trupu.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutkami) má tiež klasickú konštrukciu s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou sú ovládané 2 pármi serv.
Chvostové plochy majú ľahkú celobalzovú konštrukcie, VOP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasúvanými na uhlíkovú rúrku. Polovice výškovky sa ovládajú servami uloženými vo vodorovnom stabilizátore s krátkymi priamymi ťahadlami. Smerovka sa ovláda pomocou lankového náhonu (je tiež demontovateľná na ľahšiu prepravu/skladovanie). Konštrukcia počíta tiež s možnosťou ovládania smerovky drôtovými ťahadlami jedným alebo dvoma servami umiestnenými v chvostovej časti trupu.
Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE® (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover®).
Podvozok je ostrohového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostrohou s uhlíkovou konzolou spojenou so smerovkou.
Na pohon budete potrebovať benzínový motor 100 – 130 ccm (napr. GP-123).
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej deväťkanálovú počítačovú RC súpravu – možnosť presného nastavenia „párových“ serv a naprogramovanie dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je pre lietanie akrobacie (klasickej presnej aj extrémnej 3D) zásadné.
Servá sú vhodné rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti – napr. Futaba S9177SV, MKS HV777A+, KAVAN GO-1070MG, GO-1081MG, GO-1088MG, Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW alebo HSB-9381TH a jedno štandardné servo na ovládanie plynu.
Stavebnica obsahuje: Nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, súpravu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu, kolesá a návod.
| Rozpätie [mm] | 2616 |
| Dĺžka [mm] | 2565 |
| Hmotnosť [g] | 11800 – 12250 |
| Ovládané funkcie | S, S(2), V(2), K(4), M |
| Náročnosť stavby | S2, S3 |
| Náročnosť pilotáže | P4 |
Športová polomaketa akrobatického lietadla na pohon benzínovým motorom 100 – 130 ccm pre skúsených pilotov na lietanie klasickej presnej aj extrémnej 3D akrobacie.
Trup modelu má klasickú konštrukciu z preglejkových a balzových, laserom vyrezávaných dielov vystužených Kevlarom® a uhlíkom s odnímateľným laminátovým motorovým krytom a odnímateľnou hornou časťou trupu s kabínou na dokonalý prístup k pohonnému systému a RC vybaveniu. Motor sa upevňuje v zadnej montáži na preglejkové krabicové lôžko, na prípadnú montáž ladeného tlmiča výfuku je pripravený tunel na spodnej strane trupu.
Dvojdielne krídlo so súmerným profilom (polovice sa nasúvajú z boku na uhlíkovú rúrkovú spojku a zaisťujú skrutkami) má tiež klasickú konštrukciu s celobalzovým tuhým poťahom. Krídelká s veľkou plochou sú ovládané 2 pármi serv.
Chvostové plochy majú ľahkú celobalzovú konštrukcie, VOP je dvojdielna s polovicami stabilizátora nasúvanými na uhlíkovú rúrku. Polovice výškovky sa ovládajú servami uloženými vo vodorovnom stabilizátore s krátkymi priamymi ťahadlami. Smerovka sa ovláda pomocou lankového náhonu (je tiež demontovateľná na ľahšiu prepravu/skladovanie). Konštrukcia počíta tiež s možnosťou ovládania smerovky drôtovými ťahadlami jedným alebo dvoma servami umiestnenými v chvostovej časti trupu.
Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou ULTRACOTE® (to je obchodná značka používaná v USA pre dobre známe fólie Oracover®).
Podvozok je ostrohového typu s uhlíkovými hlavnými nohami, kolesami s laminátovými krytmi a drôtovou ostrohou s uhlíkovou konzolou spojenou so smerovkou.
Na pohon budete potrebovať benzínový motor 100 – 130 ccm (napr. GP-123).
Na ovládanie modelu budete potrebovať najmenej deväťkanálovú počítačovú RC súpravu – možnosť presného nastavenia „párových“ serv a naprogramovanie dvojitých a exponenciálnych výchyliek v správnej veľkosti je pre lietanie akrobacie (klasickej presnej aj extrémnej 3D) zásadné.
Servá sú vhodné rýchle a veľmi silné v štandardnej veľkosti – napr. Futaba S9177SV, MKS HV777A+, KAVAN GO-1070MG, GO-1081MG, GO-1088MG, Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW alebo HSB-9381TH a jedno štandardné servo na ovládanie plynu.
Stavebnica obsahuje: Nažehľovacou fóliou potiahnutý trup, krídlo a chvostové plochy, nastriekaný laminátový motorový kryt, súpravu príslušenstva, uhlíkový podvozok, ostrohu, kolesá a návod.
| Rozpätie [mm] | 2616 |
| Dĺžka [mm] | 2565 |
| Hmotnosť [g] | 11800 – 12250 |
| Ovládané funkcie | S, S(2), V(2), K(4), M |
| Náročnosť stavby | S2, S3 |
| Náročnosť pilotáže | P4 |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.