Prakticky hotová polomaketa českého cvičného a turistického lietadla s rozpätím 1600 mm z takmer nezničiteľného a uhlíkom vystuženého extrudovaného penového polyolefínu (EPO). Osadený striedavý motor C3548-800, trojlistová vrtuľa 10 x 6", regulátor R-50SB a 7 mikroserv. Ovládané krídelká, klapky, smerovka, výškovka, riaditeľná predná noha a otáčky motora, funkčné LED svetlá. Použitie 4S Li-Pol 2600 – 3300 mAh (min. 30C).Zobraziť celý popis

V roku 2009 renomovaný letecký konštruktér Milan Bříštela spolu so svojím synom Martinom založili firmu BRM AERO, s. r. o. Hneď ich prvý stroj Bristell Classic, dvojmiestny dolnoplošník s trojkolesovým predným podvozkom kategórie ultra-light, zaznamenal obrovský úspech (na celom svete ich lieta viac ako 600) a umožnil pokračovať vo vývoji a výrobe ďalších typov. Najnovším prírastkom je Bristell B23, cvičný dvojmiestny dolnoplošník celokovovej konštrukcie s kompozitovým hlavným podvozkom certifikovaný podľa požiadaviek EASA CS-23/U.S. 14 CFR (FAR) Part 23. „Dospelý“ B23 vybavený moderným „skleneným“ kokpitom a najnovšou avionikou je ideálnym lietadlom pre letecké školy a na výcvik základnej pilotáže, ako aj na leteckú turistiku a lietanie pre zábavu. A vy si teraz môžete užiť lietanie s polomaketou tohto nádherného stroja s rozpätím 1600 mm poháňanou výkonným striedavým motorom!
Trup modelu je vyhotovený z vysokoodolného penového EPO (extrudovaného polyolefínu) s dôkladnými vnútornými uhlíkovými výstuhami. V prove je nainštalovaný striedavý elektromotor C3548-800 s trojlistovou vrtuľou 10 x 6“ a regulátorom KAVAN R-50SB s výkonným BEC stabilizátorom napájania potrebným na napájanie 7 serv na palube. Kryt kabíny je odnímateľný, upevňuje sa pomocou čapu vpredu a dvoch mechanických západiek vzadu. V priestore kabíny nájdete dostatok priestoru na pohonný akumulátor a prijímač.
Krídlo modelu z penového EPO je dvojdielne s uhlíkovými nosníkmi a uhlíkovou rúrkovou spojkou, ktorá je zaistená skrutkami. Krídelká aj klapky sú ovládané nezávisle vždy dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami a nechýbajú ani funkčné pozičné a pristávacie LED svetlá.
Chvostové plochy sú tiež z penového EPO. Servá smerovky a výškovky sú uložené v kýlovke a vodorovnom stabilizátore, kormidlá ovládajú krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami.
Podvozok je pevný a trojkolesový s drôtovou riaditeľnou prednou nohou a duralovým hlavným podvozkom. Všetky kolesá sú vybavené elegantnými aerodynamickými krytmi.
Na pohon modelu slúži striedavý motor triedy C3548-800 s 50 A regulátorom KAVAN R-50SB.
Na napájanie budete potrebovať Li-Pol štvorčlánok s kapacitou 2600 – 3300 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 30C. Konkrétny typ zvoľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska.Na ovládanie modelu v núdzi vystačíte aj so šesťkanálovou počítačovou RC súpravou bez špeciálnych funkcií – v základnom vyhotovení sú krídelká, klapky, smerovka a servo prednej nohy zapojené pomocou zapojovacej dosky nainštalovanej v priestore kabíny vždy len do jedného kanála. Doska tiež zaisťuje napájanie LED svetiel. Ideálne je, samozrejme, použitie aspoň sedemkanálovej počítačovej RC súpravy umožňujúcej nezávislé ovládanie krídielok a klapiek dvoma servami, čo dnes dokáže aj cenovo dostupný Radiolink AT9S alebo AT10II alebo Futaba T6K či T10J. V takom prípade je nutné serva krídielok a klapiek pripojiť štyrmi jednotlivými (15 – 30 cm) predlžovacími káblami. V návode, samozrejme, nechýba dôkladná tabuľka s prevereným východiskovým nastavením výchyliek kormidiel, aby ste B23 ľahko pripravili na let, aj keď to bude napríklad váš prvý model s „plnou mechanizáciou“ krídla.
ARF súprava obsahuje: hotový trup, krídlo a chvostové plochy z penového EPO s nainštalovaným motorom, vrtuľou, regulátorom, 7 servami a LED svetlami a návod.
| Rozpätie [mm] | 1600 |
| Dĺžka [mm] | 1151 |
| Hmotnosť [g] | 2100 |
| Plocha krídla [dm2] | 36,8 |
| Ovládané funkcie | S, V, K(2), M, F(2), predná noha |
| Náročnosť stavby | S0, S1 |
| Náročnosť pilotáže | P2 |
Pohon a RC vybavenie:
| Motor | *C3548-800 |
| Regulátor | *KAVAN R-50SB |
| Vrtuľa | *10 x 6“ trojlistová |
| Akumulátor | KAVAN 14,8 V 2600 mAh 40/80C alebo KAVAN 14,8 V 3300 mAh 40/80C |
| Servá | *7x mikro |
| RC súprava | min. 7-kanálová počítačová |
| * Súčasť ARF súpravy | |
V roku 2009 renomovaný letecký konštruktér Milan Bříštela spolu so svojím synom Martinom založili firmu BRM AERO, s. r. o. Hneď ich prvý stroj Bristell Classic, dvojmiestny dolnoplošník s trojkolesovým predným podvozkom kategórie ultra-light, zaznamenal obrovský úspech (na celom svete ich lieta viac ako 600) a umožnil pokračovať vo vývoji a výrobe ďalších typov. Najnovším prírastkom je Bristell B23, cvičný dvojmiestny dolnoplošník celokovovej konštrukcie s kompozitovým hlavným podvozkom certifikovaný podľa požiadaviek EASA CS-23/U.S. 14 CFR (FAR) Part 23. „Dospelý“ B23 vybavený moderným „skleneným“ kokpitom a najnovšou avionikou je ideálnym lietadlom pre letecké školy a na výcvik základnej pilotáže, ako aj na leteckú turistiku a lietanie pre zábavu. A vy si teraz môžete užiť lietanie s polomaketou tohto nádherného stroja s rozpätím 1600 mm poháňanou výkonným striedavým motorom!
Trup modelu je vyhotovený z vysokoodolného penového EPO (extrudovaného polyolefínu) s dôkladnými vnútornými uhlíkovými výstuhami. V prove je nainštalovaný striedavý elektromotor C3548-800 s trojlistovou vrtuľou 10 x 6“ a regulátorom KAVAN R-50SB s výkonným BEC stabilizátorom napájania potrebným na napájanie 7 serv na palube. Kryt kabíny je odnímateľný, upevňuje sa pomocou čapu vpredu a dvoch mechanických západiek vzadu. V priestore kabíny nájdete dostatok priestoru na pohonný akumulátor a prijímač.
Krídlo modelu z penového EPO je dvojdielne s uhlíkovými nosníkmi a uhlíkovou rúrkovou spojkou, ktorá je zaistená skrutkami. Krídelká aj klapky sú ovládané nezávisle vždy dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami a nechýbajú ani funkčné pozičné a pristávacie LED svetlá.
Chvostové plochy sú tiež z penového EPO. Servá smerovky a výškovky sú uložené v kýlovke a vodorovnom stabilizátore, kormidlá ovládajú krátkymi priamymi drôtovými ťahadlami.
Podvozok je pevný a trojkolesový s drôtovou riaditeľnou prednou nohou a duralovým hlavným podvozkom. Všetky kolesá sú vybavené elegantnými aerodynamickými krytmi.
Na pohon modelu slúži striedavý motor triedy C3548-800 s 50 A regulátorom KAVAN R-50SB.
Na napájanie budete potrebovať Li-Pol štvorčlánok s kapacitou 2600 – 3300 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 30C. Konkrétny typ zvoľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska.Na ovládanie modelu v núdzi vystačíte aj so šesťkanálovou počítačovou RC súpravou bez špeciálnych funkcií – v základnom vyhotovení sú krídelká, klapky, smerovka a servo prednej nohy zapojené pomocou zapojovacej dosky nainštalovanej v priestore kabíny vždy len do jedného kanála. Doska tiež zaisťuje napájanie LED svetiel. Ideálne je, samozrejme, použitie aspoň sedemkanálovej počítačovej RC súpravy umožňujúcej nezávislé ovládanie krídielok a klapiek dvoma servami, čo dnes dokáže aj cenovo dostupný Radiolink AT9S alebo AT10II alebo Futaba T6K či T10J. V takom prípade je nutné serva krídielok a klapiek pripojiť štyrmi jednotlivými (15 – 30 cm) predlžovacími káblami. V návode, samozrejme, nechýba dôkladná tabuľka s prevereným východiskovým nastavením výchyliek kormidiel, aby ste B23 ľahko pripravili na let, aj keď to bude napríklad váš prvý model s „plnou mechanizáciou“ krídla.
ARF súprava obsahuje: hotový trup, krídlo a chvostové plochy z penového EPO s nainštalovaným motorom, vrtuľou, regulátorom, 7 servami a LED svetlami a návod.
| Rozpätie [mm] | 1600 |
| Dĺžka [mm] | 1151 |
| Hmotnosť [g] | 2100 |
| Plocha krídla [dm2] | 36,8 |
| Ovládané funkcie | S, V, K(2), M, F(2), predná noha |
| Náročnosť stavby | S0, S1 |
| Náročnosť pilotáže | P2 |
Pohon a RC vybavenie:
| Motor | *C3548-800 |
| Regulátor | *KAVAN R-50SB |
| Vrtuľa | *10 x 6“ trojlistová |
| Akumulátor | KAVAN 14,8 V 2600 mAh 40/80C alebo KAVAN 14,8 V 3300 mAh 40/80C |
| Servá | *7x mikro |
| RC súprava | min. 7-kanálová počítačová |
| * Súčasť ARF súpravy | |
Hľadáte RC lietadlo vhodné pre deti alebo začiatočníkov. RC lietadlo RMT Redwings 498 je jedným z takýchto lietadiel a my sme pre vás otestovali, ako sa ovláda, ako dlho lieta a čo dokáže.
Tentoraz sme pre vás otestovali RC lietadlo Kavan Beta 1400. Pozrite si podrobnú recenziu legendárneho modelu v novom a vylepšenom kabáte.
Nechali sme otestovať lietadlo Sky King F959 úplným začiatočníkom. Ako to s najobľúbenejším RC lietadlom pre začiatočníkov zvládol?
Otestovali sme RC lietadlo Kavan 304TS TwinsShark. Prečítajte si podrobnú recenziu iabsolútne novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali sme RC lietadlo Kavan Alpha 1500V2. Prečítajte si podrobnú recenziu inovovanej verzie legendárneho elektrovetroňa Alpha.
Nový e-shop, ale stále sme to my. Pozrite sa, čo vás na novom webe čaká, a poďte to s nami rozbehnúť ešte viac! Ideme v tom totiž spolu. A vy ste viac než len naši zákazníci. Ste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je veľmi výkonný a spoľahlivý expedičný špeciál, ktorý je aj vďaka pohonu 4X4 a striedavému elektromotoru určený hlavne na technickú jazdu v teréne.
RC auto RMT Dominator Monster v mierke 1 : 12 predstavuje atraktívnu voľbu pre začiatočníkov aj mierne pokročilých nadšencov RC modelov.
Záleží vám na budúcnosti? Nám áno. Pridajte sa k nám v ochrane planéty a začnite správnym triedením elektroodpadu a batérií. Je to jednoduchšie, ako si myslíte.
Tento model, v mierke 1:10, je nielen skvelým doplnkom do vašej zbierky, ale vďaka jeho funkciám a výborným jazdným vlastnostiam sa stáva naozaj všestranným terénnym vozidlom.
RC model, ktorý nezostarne. Aj tak by sa dal stručne popísať jeden z najpopulárnejších expedičných modelov súčasnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrknite jeho výbavu, konštrukčné riešenie a jazdné vlastnosti!
Dôvodom zvolávacej akcie je prítomnosť azbestu v obložení spojky alebo bŕzd pri autách so spaľovacími motormi. Zvolávacia akcia sa týka vybraných modelov áut. Viac sa dozviete v celom článku.
Svetoznáma značka RC modelov Losi sa venovala tri a pol roka vývoju RC motocyklu Losi Promoto-MX. Model sme nechali otestovať a prinášame vám exkluzívne informácie o tom, ako sa mu darilo v teréne.
Zaujíma vás, ako to dopadne, keď sa zapálený modelár pustí do stavby legendárneho automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napísal, ako jeho stavba prebiehala. Čítajte ďalej, aby ste zistili, ako sa s takouto úlohou popasoval!
Ako sa riadi RC auto Traxxas Maxx Slash? Je naozaj také skvelé, ako výrobca sľubuje? Vyskúšali sme ho za vás a o naše dojmy sa s vami podelíme v našej recenzii.
Ochráni Safe bag RMT Models vaše batérie počas nabíjania, prenášania a skladovania? Testovali sme nielen to, ale aj to, aké batérie sa do nej zmestia a ako sa s ním manipuluje.