Stavebnica mechaniky kvadrokoptéry so 4 striedavými motormi C2212/920 a 15A regulátormi. Kompozitové centrálne dosky s ramenami z plastu plneného sklenými vláknami. Rozpätie ramien 450 mm, prázdna hmotnosť 282 g, letová hmotnosť 800-1600 g.Zobraziť celý popis

Stavebnica mechaniky kvadrokoptéry pre rekreačné aj poloprofesionálne lietanie v rozsype. Po doplnení RC súpravou (aspoň 6 kanálov), riadiacou jednotkou a 3S pohonným Li-po akumulátorom získate vynikajúcu platformu pre ďalšie pokusy s multikoptérami - od prostého poletovania pre radosť až k leteckému snímkovanie alebo FPV lietaniu.
Základom draka modelu sú dve stredové kompozitové dosky, ktoré nesú riadiacu elektroniku, pohonný akumulátor a prípadné "užitočné zaťaženie". Na spodnej doske sú (technikou plošných spojov) vytvorené vodivé cesty zaisťujúce rozvod napájania jednotlivých regulátorov a obmedzujúce tak množstvo káblov na palube - predstavuje to tiež významnú úsporu hmotnosti. Motory sú nesené na priehradových ramenách vylisovaných z pevného plastu plneného sklenými vláknami so zalisovanými mosadznými puzdrami pre skrutky.
Celá montáž draka je veľmi jednoduchá - zahŕňa pripájanie napájacích káblov regulátorov k spodnej doske a zoskrutkovanie stredových dosiek s ramenami a motormi pomocou dodávaných imbusových skrutiek - nezabudnite ich zabezpečiť pomocou vhodného prostriedku pre zaisťovanie skrutkových spojov - ZAP Z-42, modrý Loctite pod.
Model poháňa pohonný systém Propulsion E300 - štvorica striedavých motorov s rotačným plášťom C2212/920, ich otáčky sú ovládané štyrmi 15 A opto regulátormi - to umožňuje pre napájanie použiť Li-po trojčlánok. Súčasťou stavebnice sú aj dva páry vrtúľ (pravotočivá/ľavotočivá) 9,4x4,3", ktoré použijete pri napájaní z trojčlánku. Pre všeobecné poletovania a letecké snímkovanie je vhodné napájanie 3S.
Ako riadiacu jednotku odporúčame použiť autopilot DJI NAZA-M V2 umožňujúcu komfortné ovládanie všetkých hlavných funkcií (stúpanie a nakláňanie, bočenie, otáčky motora), diaľkové ladenie parametrov riadiacej elektroniky, rovnako ako ovládanie pomocných funkcií užitočného zaťaženia, ako je výkyvný záves kamery. NAZA-M V2 je kompatibilný s bežnými 2,4 GHz prijímačmi, FM/PPM prijímačmi, rovnako ako s prijímačmi so zbernicou S-BUS. Umožňuje model prevádzkovať v troch letových režimoch - s ručným ovládaním, s automatickou stabilizáciou letovej polohy modelu a lietanie v režime s GPS automatickou stabilizáciou letovej polohy a zemepisnej polohy/výšky modelu. V oboch automatických režimoch je k dispozícii inteligentná fail-safe funkcia pre prípad straty alebo silného rušenia riadiaceho signálu; pri pripojenom GPS autopilot zaistí presun modelu do výšky 20 m, návrat na miesto štartu (v okruhu 10 m) a automatické pristátie.
Pri použití inteligentnej riadiacej jednotky, ako je NAZA-M V2, sú nároky na RC súpravu pre ovládanie modelu celkom malé - pre základné lietanie postačí šesťkanálová počítačová RC súprava (najradšej 2,4 GHz), ktorá by mala mať najmenej jeden kanál ovládaný trojpolohovým prepínačom pre prepínanie letových režimov. Ak chcete naplno využiť možnosti autopilota NAZA-M V2 a modelu samotného, mali by ste mať najmenej 7- alebo 8-kanálový vysielač. Pre ovládanie modelu sa používa program pre akrobatická lietadlá (budete potrebovať iba základné funkcie, ako je nastavovanie veľkosti výchyliek), takže menšia alebo väčšia sofistikovanosť heli programu vášho vysielača nehrá rolu.
Stavebnica obsahuje:
| Dĺžka [mm] | 450 |
| Priemer nosného rotora [mm] | 254 |
| Hmotnosť (prázdná) [g] | 282 |
| Hmotnosť letová [g] | 800 - 1600 |
| Ovládané funkcie | M(4),Kl,Kp,Vr,Gyro |
| Stavebná náročnosť | S1 |
| Náročnosť pilotáže | P1 |
| Doporučený pohon a RC vybavenie: | ||
| Sport, foto | Akro | |
| Motor | 4x *C2212-0920 | 4x *C2212-0920 |
| Vrtule | 4x *10x4,5" | 4x *8x4,5" |
| Regulátor | 4x *30 A OPTO | 4x *30 A OPTO |
| Pohonný akumulátor | G3 RAY 11,1 V 2200 mAh | G2 FOXY 14,8 V 2200 mAh |
| Riadiaca jednotka | NAZA-M + GPS | NAZA-M (+GPS) |
| RC súprava | min. 6 kanálová počítačová, min. 1x 3-polohový prepínač pre letové režimy | |
| *) Súčasť stavebnice | ||
Stavebnica mechaniky kvadrokoptéry pre rekreačné aj poloprofesionálne lietanie v rozsype. Po doplnení RC súpravou (aspoň 6 kanálov), riadiacou jednotkou a 3S pohonným Li-po akumulátorom získate vynikajúcu platformu pre ďalšie pokusy s multikoptérami - od prostého poletovania pre radosť až k leteckému snímkovanie alebo FPV lietaniu.
Základom draka modelu sú dve stredové kompozitové dosky, ktoré nesú riadiacu elektroniku, pohonný akumulátor a prípadné "užitočné zaťaženie". Na spodnej doske sú (technikou plošných spojov) vytvorené vodivé cesty zaisťujúce rozvod napájania jednotlivých regulátorov a obmedzujúce tak množstvo káblov na palube - predstavuje to tiež významnú úsporu hmotnosti. Motory sú nesené na priehradových ramenách vylisovaných z pevného plastu plneného sklenými vláknami so zalisovanými mosadznými puzdrami pre skrutky.
Celá montáž draka je veľmi jednoduchá - zahŕňa pripájanie napájacích káblov regulátorov k spodnej doske a zoskrutkovanie stredových dosiek s ramenami a motormi pomocou dodávaných imbusových skrutiek - nezabudnite ich zabezpečiť pomocou vhodného prostriedku pre zaisťovanie skrutkových spojov - ZAP Z-42, modrý Loctite pod.
Model poháňa pohonný systém Propulsion E300 - štvorica striedavých motorov s rotačným plášťom C2212/920, ich otáčky sú ovládané štyrmi 15 A opto regulátormi - to umožňuje pre napájanie použiť Li-po trojčlánok. Súčasťou stavebnice sú aj dva páry vrtúľ (pravotočivá/ľavotočivá) 9,4x4,3", ktoré použijete pri napájaní z trojčlánku. Pre všeobecné poletovania a letecké snímkovanie je vhodné napájanie 3S.
Ako riadiacu jednotku odporúčame použiť autopilot DJI NAZA-M V2 umožňujúcu komfortné ovládanie všetkých hlavných funkcií (stúpanie a nakláňanie, bočenie, otáčky motora), diaľkové ladenie parametrov riadiacej elektroniky, rovnako ako ovládanie pomocných funkcií užitočného zaťaženia, ako je výkyvný záves kamery. NAZA-M V2 je kompatibilný s bežnými 2,4 GHz prijímačmi, FM/PPM prijímačmi, rovnako ako s prijímačmi so zbernicou S-BUS. Umožňuje model prevádzkovať v troch letových režimoch - s ručným ovládaním, s automatickou stabilizáciou letovej polohy modelu a lietanie v režime s GPS automatickou stabilizáciou letovej polohy a zemepisnej polohy/výšky modelu. V oboch automatických režimoch je k dispozícii inteligentná fail-safe funkcia pre prípad straty alebo silného rušenia riadiaceho signálu; pri pripojenom GPS autopilot zaistí presun modelu do výšky 20 m, návrat na miesto štartu (v okruhu 10 m) a automatické pristátie.
Pri použití inteligentnej riadiacej jednotky, ako je NAZA-M V2, sú nároky na RC súpravu pre ovládanie modelu celkom malé - pre základné lietanie postačí šesťkanálová počítačová RC súprava (najradšej 2,4 GHz), ktorá by mala mať najmenej jeden kanál ovládaný trojpolohovým prepínačom pre prepínanie letových režimov. Ak chcete naplno využiť možnosti autopilota NAZA-M V2 a modelu samotného, mali by ste mať najmenej 7- alebo 8-kanálový vysielač. Pre ovládanie modelu sa používa program pre akrobatická lietadlá (budete potrebovať iba základné funkcie, ako je nastavovanie veľkosti výchyliek), takže menšia alebo väčšia sofistikovanosť heli programu vášho vysielača nehrá rolu.
Stavebnica obsahuje:
| Dĺžka [mm] | 450 |
| Priemer nosného rotora [mm] | 254 |
| Hmotnosť (prázdná) [g] | 282 |
| Hmotnosť letová [g] | 800 - 1600 |
| Ovládané funkcie | M(4),Kl,Kp,Vr,Gyro |
| Stavebná náročnosť | S1 |
| Náročnosť pilotáže | P1 |
| Doporučený pohon a RC vybavenie: | ||
| Sport, foto | Akro | |
| Motor | 4x *C2212-0920 | 4x *C2212-0920 |
| Vrtule | 4x *10x4,5" | 4x *8x4,5" |
| Regulátor | 4x *30 A OPTO | 4x *30 A OPTO |
| Pohonný akumulátor | G3 RAY 11,1 V 2200 mAh | G2 FOXY 14,8 V 2200 mAh |
| Riadiaca jednotka | NAZA-M + GPS | NAZA-M (+GPS) |
| RC súprava | min. 6 kanálová počítačová, min. 1x 3-polohový prepínač pre letové režimy | |
| *) Súčasť stavebnice | ||
Ako si interiérový dron RMT 700 viedol v teste na deťoch z nášho tímu? Pozrime sa, ako sa dronu RMT 700 darilo v našom záťažovom teste.
Ako sa lieta s dronom Syma Z6 PRO? Čo všetko dokáže, ako sa ovláda a ako dlho bude lietať? Otestovali sme ho za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Ako sa lieta s dronom Syma X30? Čo dokáže? Vyskúšali sme to za vás. Prečítajte si našu recenziu.
Lietanie s dronom v zime nie je problém. Stačí dodržiavať niekoľko základných pravidiel.
Neviete si rady s rozdielmi medzi jednotlivými verziami dronov Syma X8SC, X8SW, X8SW-D a X8PRO? Prečítajte si náš článok, kde vám podrobné popíšeme všetky rozdiely!
Tello - nový micro selfie dron vyrobený firmou Ryze Tech v spolupráci so spoločnosťami DJI a Intel. Poďte sa mu spolu s nami pozrieť na zúbok.
Chystáte sa na dovolenku a chceli by ste vziať aj svoj dron? Prečítajte si kde je možné a kde nemožné s ním lietať.
Premýšľate nad kúpou drona DJI Mavic PRO, DJI Mavic Air alebo DJI Spark? Pozrite sa na prehľadné porovnanie jednotlivých parametrov a uľahčite si výber.
NASA uvažuje o vyslanie raketoplánu s dronom k Saturnovú mesiacu Titanu. Celková cena projektu je odhadnutá na miliardu dolárov.
Chystáte sa do Ázie a neviete, či môžete v jednotlivých štátoch lietať s dronom? Pripravili sme pre vás zoznam letových pravidiel v jednotlivých ázijských krajinách!
Dovolenka sa blíži a vy neviete, či si môžete vziať svoj dron so sebou do lietadla? V tomto článku vám dáme niekoľko rád a tipov, ako cestovať s dronom.
Predstavenie dronu DJI Spark. Prekvapí vás jeho kompaktná veľkosť, rýchlosť, veľký dosah a mnoho ďalšieho. Vyberať môžete z 5 farebných variant.
Tento článok vám pomôže vybrať vhodný dron pre vaše deti. Zároveň vás upozorníme na bezpečnostné opatrenia pred prvými lety, aby bolo všetko bezpečné.
DJI, popredný svetový výrobca bezpilotných leteckých prostriedkov, zverejnil prieskum, ktorý zistil, že drony už zachránili najmenej 59 ľudí.
Úžasný dron s GPS, kamerou, dlhou dobou letu za rozumné peniaze! Predstavenie, zhodnotenie a unboxing Drone Xiro Xplorer V a ďalších ponúkaných verzií od Xira.
Vyberáte sebe alebo niekomu blízkemu dron? Neviete, ako správne vybrať zo širokej ponuky na trhu? Práve pre vás je určený tento článok.